עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. היי חברה, יש לי את Add-on שנקרא: auto Reset Browser. שמה עושה Reset לדפדפן כל X זמן אם לא השתמשתם בו. בעבר אחרי ה Restart ה"שועל" היה פותח מחדש את כל ה Tabs שהיו פתוחים לפני ה restart אבל היום הוא רק פותח את ה Home page. שתי הערות: אני משתמש ב Tab Mix Plus ה Home page שלי הוא שני Tabs

    • 6 תגובות
    • 675 צפיות
  2. Started by skywalker13,

    שלום אני צריך בבקשה לינק לתוכנת גיבויים טובה. אני מחפש אותה לאימא שלי שעובדת אם וורד והיא צריכה לגבות מדי יום את הקבצים על cd-rw. תודה מראש.

  3. Started by slimshady21,

    יש לי שתי מחיצות על הארדיסק: C-ראשית, עם 30ג'יגה. ו-D משנית, עם 50ג'יגה. ואני רוצה להעביר 30 ג'יגה מ-D ל-C. איך אני עושה את זה עם התוכנה PARTITION MAGIC? ואגב. ב-D אין כלום מלבד תיקיית המסמכים. אז זה בסדר אם אני יפרמט את D? כי כשאני בא למחוק את תיקיית המסמכים הוא רושם לי שאין אפשרות כי היא חיונית לפעילות תקינה של מערכת ההפעלה...

    • 3 תגובות
    • 675 צפיות
  4. Started by icebreak,

    http://pack.google.com/ מכיל גם את הגרסאות הכי חדשות של כל התוכנות של GOOGLE שזה בין היתר, EARTH, PICASA, DESKTOP וגם דברים יפים כמו TRILLIAN, FIREFOX, ADOBE7 וגם חצי שנה חינם של NORTON ANTIVIRUS 2005 (היו חייבים להרוס?)

    • 2 תגובות
    • 675 צפיות
  5. Started by YINON110,

    היי חבר'ה, קניתי כרטיס מסך GTX 260 והתקנתי את הדרייבר שמגיע איתו(ZOTAC) הדרייבר עוד כראוי אז יש לי מעין בעיה של סימני שאלה כאלה במקום הצגת אותיות. חשוב לציין שבחלק מהמקומות יש אותיות אך בחלק אין. זה בערך ככה:??????? וזה רושם שיש אי תאימות. מה הכוונה? איך אפשר לסדר? נ.ב: מה עושה האנטי אלייסינג שאני מפעיל דרך הדרייבר? האם הוא משפיעה על התצוגה בשולחן עבודה? האם הוא במקום אופצית השינוי במשחק? תודה מראש וחג שמח

    • 3 תגובות
    • 675 צפיות
  6. אז ככה לפעמים האנטי וירוס שלי מתחיל להציף אותי בהודעות שהוא חסם אי פי וחסם וירוסים ודברים כאלו אני כמעט בטוח שזה כל הסיפור של התולעת! השאלה שלי היא: אם כל עוד האנטי וירוס פועל! אין סיכוי שהיא תיכנס? כאילו אם אני באינטרנט והאנטי וירוס פועל אני לא צריך לחשוש? מצטער על השאלה הכל כך מפגרת.

    • 4 תגובות
    • 675 צפיות
  7. Started by עומרי המלך,

    בבקשה אני צריך לדעת ...... תודה מראש...

    • 3 תגובות
    • 675 צפיות
  8. שלום לכולם! 1.כאשר אני פותח סרט בתוכנה הנ"ל מופיעות לי כתוביות קטנות שקשה לראותן בצפיה מהמיטה למסך. 2.ומשהו נוסף, הסרט מוצג לי בwide screen (עם שני פסים,ז"א לא במסך מלא 100%). בקיצור השאלה שלי היא האם יש דרך לשנות את ההגדרות האלה? ואם יש רז מה הן ? אם אפשר הסבר די מדויק! תודה רבה מראש!

  9. הסרתי תקספרסקי פרסונל שכן סרק תאאוטלוק אקספרס והתקנתי תקספרסקי פרופשיונל והוא אמר שהוא לא מצא OUTLOOK (לא אקספרסס) ולכן הוא לא מפעיל את הבודק מיילים.............מחפש תוכנה לבדיקת מיילים באאוטלוק אקספרס.תודה עריכה: או למי שיש קספרסקי פרופשונל ויודע איך להפעיל תבודק על אאוטלוק אקספרס...טנקס

  10. Started by Os.Master,

    האם יש דרך שכל המיילים שמגיעים לי לWINDOWS MAIL יועברו ל GMAIL שלי?

    • 2 תגובות
    • 675 צפיות
  11. Started by dudidu08,

    חברה התקנתי שלשום NERO7 DEMO עכשיו הורדתי גרסא יותר חדשה (נרו 9) אני רוצה למחוק את הנרו הישן וזה לא נותן לי אני נכנס ללוח בקרה להסרה מסיר וזה כותב לי שגיאה עכשיו אמרתי אני ינסה למחוק אותו ידנית נכנסתי למחשב שלי וניסיתי למחוק את כל תיקיית הנרו זה מחק לי את רוב הקבצים פרט ל4 קבצי DLLשנמצאים בתיקייה בשם:Nero BackItUp כשאני מנסה למחוק אותם זה כותב לי שהם בשימוש ואי אפשר למחוק אותם ניסיתי גם עם UNLOCKER אבל זה לא עוזר עכשיו אני לא יכול להתקין את הנרו 9 כי זה אומר לי שאני חייב להסיר את הישן ורק אז להתקין את החדש מדובר בויסטה 32 ביט מה עושים? כרגע אני בלי תוכנת צריבה... ואני חייב נרו

  12. Started by pilotkevin,

    אני לא יודע כבר איזו גרסה עדיף. יש כאלה שאומרים שהחדשה מעמיסה על הזכרון, שהישנה פחות טובה, או שהגלישה באחת מהירה יותר מבשניה. מה אתם חושבים? אנא נמקו את בחירתכם והוסיפו מידע שיהיה מעניין לקרוא. תודה pk

    • 5 תגובות
    • 675 צפיות
  13. Started by asagoren,

    [אני מקווה שזה המקום לשאול] בהתחלה היה עובד לי על מהירות מקסימלית [1.5=192KB] עכשיו הוא לא עובר לי את ה80 כבר שבועיים ואני מוריד קבצים טובים עם הרבה מקורות ממיני נובה ופיירט ביי וקבצים שאמורים לרדת מהר אבל הוא פתאום לא עובר את ה 80.. למה? והאם יש משהו לעשות בעניין? :s05: [אין הגבלת מהירות דרך התוכנה -בדקתי]

    • 2 תגובות
    • 675 צפיות
  14. Started by אוקיי,

    שלום, אני מנסה להפוך סרט בפורמט DIVX לפורמט MPG. זה המיר לי את הכל בצורה יפה ואיכותית ותופס 2 ג'יגה כרגע שזה בסדר מבחינתי כי המטרה היא לנגן את זה על מחשב חלש יותר שלא מסוגל לקרוא DIVX. משום מה הוא המיר לי את זה ללא סאונד מישהו מוכן לומר לי מה הבעיה? האם אני צריך להוציא את הסאונד באופן נפרד מה DIVX? ואם כן, איזה תוכנה עושה את זה?

    • 3 תגובות
    • 675 צפיות
  15. Started by LL@SS,

    בוקר טוב, אני מעוניין לשלב שני כוננים יחד בחזרה בעזרת התוכנה, יש כונן אחד מפורמט (ריק) ובשני יש מלא מלא מידע הכי חשוב לי, השאלה היא האם יש סיכון שאני אאבד את כל המידע או שזה פשוט ואפשרי, אז איך עושים את זה מבלי לפגוע במידע שקיים, ז"א אני רוצה שיהיה לי כונן גדול אבל עם כל המידע שהיה לי.. תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 675 צפיות
  16. בכותרת. תודה מכל הלב לעוזרים!! ושבת שלום לכולם

  17. שלום אני מחפש תוכנה שתפעיל לי סירטונים או סרטים מהקובץ WINRAR לפני שזה מסיים (ננגיד יש 5 חלקים והורדתי רק 2 אז אני רוצה לראות את מה שזה סיים להוריד בנתיים- הכוונה כמו Crystal Player ) יש בכלל דבר כזה? אם כן משהו יכול להביא לי בבקשה? תודה.

    • 5 תגובות
    • 675 צפיות
  18. Started by kobi3211,

    שלום לכולם קיבלתי סרט למחשב שאני מעלה את הסרט אני רואה אבל לא שומע כלום במחשבים אחרים הכל בסדר רואים ושומעים האם זה יכול להיות בעיה של מקודדים ???? ואם כן האם מישהו מכיר את חבילת המקודדים הכי טובה לויסטה כי ניסית י כמה ולא ממש התרשמתי תודה

    • 3 תגובות
    • 675 צפיות
  19. Started by itai_1813,

    לחבר שלי יש בעיה בתוכנה Nero גירסא 7, הבעיה היא ככה: לפני מספר ימים חבר שלי התכוון לצרוב דיסק מסוים (DVD) אז הוא עשה את הפעולות הרגילות, נכנס לאפשרות Data DVD, עשה Add לקבצים שהוא רצה לצרוב כמובן שהצורב DVD היה מסומן באשרות של בחירת הכונן ומשום מה הכפתור "Burn" מטושטש ז"א שהוא לא ניתן ללחיצה. בצריבצ דיסק רגיל (700mb) אין שום בעיה בצריבה. אם מישהו נתקל כבר בבעיה הזאת ויודע איך לפתור אותה בבקשה לעזור! תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 675 צפיות
  20. כל פעם שאני מכניס קישור הוא בצבע צהוב עם קו תחתי. אני אני משנה את זה? (ללחוץ על עיצוב הפונט זה לא משפיע, כי זה לא טקסט רגיל מסתבר)

    • 0 תגובות
    • 675 צפיות
  21. בקיצור חיפשתי תוכנות להורדה והורדתי משו קיצר זה נכנס לי לסרגל הזה שנפתח כל פעם שלוחצים לחיצה ימנית על לינק שאפשר לשמור איתו הנה תראו מה זה מה שנוסף לי לשם זה מה שעשיתי מסביבו מלבן.. בקיצור איך אני מעיף את זה?? אל תשאלו אותי למה אבל זה ממש מפריע לי.. תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 675 צפיות
  22. הכותרת אומרת הכל... אני צריך תוכנה כזאת מכיוון שיש כמה משחקים שהתקנתי ועכשיו אי אפשר לעשות להם Uninstall , זה עושה הודעת שגיאה כזאת. תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 675 צפיות
  23. Started by omri_ro,

    לאחרונה התחלתי לקבל הודאות שגיאה (ראו תמונה), מה שמוזר לי זה שזה רק באתר זה (HWZONE), אתמול הורדתי והתקנתי את הגרסה האחרונה (JAVA 6 UPDATE 10) ועדיין הבעיה ממשיכה. אשמח לשמוע הצעות לפתרון הבעיה. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 675 צפיות
  24. Started by kokos1,

    יש לי את האנטי וירוס Spyware Doctor .כשהאנטי וירוס מוצע וירוס אז בישביל ללחוץ על REGISTER בשביל למחוק אתת הירוס אז אני צריך לרשום שם וסיסמא איך אני יודע מה שם והסיסמא?

    • 7 תגובות
    • 675 צפיות
  25. Started by avihneo,

    נגיד על המחשב שלי יש ווירוס כשאני צורב משהו לדיסק או מעביר מוזיקה לMP3 יכול להיות מצב שגם הווירוס יעבור או אין מצב שזה קורה ?

    • 2 תגובות
    • 675 צפיות

דיונים חדשים בפורומים