עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by LAKOTA,

    אני מעלה דרך האתר של מגהאפלוד (אין לי פריומיום!), ידיד סיפר לי על התוכנה MEGA MANAGER הורדתי אותה והתחלתי להשתמש, העלאה הראשונה הסתיימה בהצלחה. בשניה (לא באותו היום) החלו בעיות העלאה הופסקה "הוקפאה". על מנת להמשיך את העלאה היתי צריכה ללחוץ על המד מגה, ולאשר שוב את העלאה. כל חמש דקות לערך עלי לבצע את הפעולה הזו. וכך אני משתמשת בה לצערי הרב. אני מחפשת תוכנה קלה לתפעול, חינמית, מהירה בהעלאה (יותר מדף הבית של MU). תודה רבה לכל העוזרים !

    • 0 תגובות
    • 675 צפיות
  2. Started by Ben N,

    כמו בכותרת. אני אסביר בדיוק מה אני רוצה שלא תתנו לי תוכנות סתם.. קרה לכם פעם שנגיד צילמתם סרטון בפלאפון, וראיתם אותו יופי בפלאפון, אבל כשהעברתם אותו למחשב פתאום גיליתם שרואים אותו על הצד?... מעצבן נכון?... אני צריך תוכנה שתוכל להחזיר את זה לנורמל כדי שאני לא אהיה צריך לראות את זה עם הראש נטוי 90 מעלות... חח. תודה!

    • 2 תגובות
    • 675 צפיות
  3. אין לי BOOT דרך דיסק ואין לי צורב ואין לי BOOT דרך דיסקט ואין לי כונן תקליטורים אבל אני צריך להפעיל את המחשב.

    • 8 תגובות
    • 675 צפיות
  4. Started by Rafi921,

    שלום אני מחפש תוכנה שמשחזרת את המחשב למצב שלפני הפעלת המחשב שאפשר איתה להגן על חשבון אחד (לא על כל חשבונות המשתמשים) תודה לעוזרים

  5. Started by Ben N,

    אהלן. אתחיל בזה שלא ידעתי ממש איפה אני ממקם את הטופיק הזה, אם יש צורך בהזזתו - בהצלחה ומצטער על הטרחה.. חח שבוע שעבר הייתי במצב שרציתי לכבות את המחשב שלי אך הוא היה ללא מסך מחובר (המסך של המחשב שלי ושל ההורים שלי משותף והוא היה אצלהם). כאשר ניסיתי ללחוץ לחיצה מהירה וקיוויתי שיתכבה לאחר כמה שניות בכיבוי מסודר לא קרה כלום. גם כאשר לחצתי לחיצה ממושכת לא קרה דבר. איך מגדירים את הדבר הזה? דרך הווינדוס? דרך הביוס? אפשר בכלל להגדיר את זה? חח. תודה!

    • 1 תגובה
    • 675 צפיות
  6. Started by Born2Kill,

    שלום, יש לי טבלה אך בגלל שאני רוצה שכל הטבלה תהייה סימטרית מבחינת גובה הכתיבה יוצא משום מה שחלק מהטבלה הוא כן סימטרי וחלק לא... (השניים האחרונים). איך לגרום לזה להיות סימטרי? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 675 צפיות
  7. Started by Milford Cubicle,

    היי לאחרונה עברתי להשתמש בתוכנת האימייל של מוזילה, Thunderbird. שמתי לב שבפיירפוקס יש כפתור של Read mail (0 new) ו-New message שעובד עם Thunderbird. השאלה שלי היא, בעיקרון, מה פירוש ה-"0 new" הזה... האם יש אפשרות להגיד לפיירפוקס לבדוק את חשבונות האימייל של thunderbird כל x זמן ? אני לא מצאתי אפשרות כזאת, ולכן זה נראה לי קצת מוזר שהוסיפו "0 new" ליד "read mail" (הרי כדי שיהיה משהו "חדש" אני חייב לפתוח את thunderbird, ואז הכפתור במילא מיותר). חיפשתי משהו שמקשר בינייהם גם בתור Extension, אבל לא מצאתי... מישהו יודע על זה משהו ?

    • 6 תגובות
    • 675 צפיות
  8. Started by חתולה,

    היי:] אני צריכה תוכנה שבה אפשר לאחד 2 קבצי מוזיקה (שירים נניח,מדיה פלייר) ולהפוך אותם לקובץ אחד שבו 2 הקבצים מושמעים בו זמנית. בידיוק כמו בתוכנה של windows media player שאפשר להוסיף שיר על גבי סרטון, רק שאני צריכה שיר על שיר. מישהו?

    • 1 תגובה
    • 675 צפיות
  9. Started by adirnasri,

    בזמן האחרון הWINAMP לא נכנס לי תמיד שאני נכנס אליו הוא אומר לי שיש שגיאה והוא צריך לסגור את הWINAMP

    • 4 תגובות
    • 675 צפיות
  10. Started by nore0,

    מאז שהתקנתי K-Lite Codec Pack 1.47 השגיאה הזאת עולה לי

    • 5 תגובות
    • 675 צפיות
  11. קיבלתי לפני כמה ימים לשמירה את המינידיסק החדש של אחותי, Sony MZ-N710, יחד איתו הגיע דיסק ועליו התוכנה להעברת שירים דרך ה USB - SonicStage בכלאופן לאחר שאני משתמש בתוכנה פעם אחת (ז"א רק פותח אותה ונותן לה להטען) אז לאחר שאני סוגר אני לא יכול לפתוח אותה יותר רק לאחר ביצוע ריסט במנהל משימות נשאר לי הקובץ EXE של התוכנה, Omjybox.exe משהו כזה, ופשוט איאפשר לסגור אותו\לפתוח את התוכנה.. יש למישהו רעיון ? ושאלה קצת לא קשורה אבל עדיין בנוגע למינידיסק, יש אפשרות לבצע איתו הקלטה ממיקרופון ישירות? ז"א שאני אחבר מיקרופון ואקליט ישירות לדיסק. תודה..!

    • 2 תגובות
    • 675 צפיות
  12. חג שמח ותודה לעוזרים לוח האם הוחלף במסגרת האחריות לאחד חדש לאחר ההחלפה אני רואה ג'בריש בחלק מהתוכנות (ווינאמפ למשל) מה עושים בנושא? תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 675 צפיות
  13. הראוטר מתחבר שוב אוטומטית אם הוא מתנתק, אני מחפש תוכנה שתוכל לתעד לי אם קורים מצבים שהאינטרנט אכן מתנתק. תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 675 צפיות
  14. הנרו שלי פשוט לא רוצה להמחק! אין לי את ההתקנה שלו, לפי מה שהבנתי צריך להתקין מחדש ואז למחוק הנה תמונה: מישהו יודע איך למחוק את זה בלי להתקין? וגם שאני מנסה להתקין גרסא יותר חדישה של נרו זה אומר למחוק את הישן קודם.. (מה שלא רוצה להמחק) ניסיתי במצב בטוח וניסיתי כמעט את כל השיטות ללא הצלחה.

    • 3 תגובות
    • 675 צפיות
  15. Started by בן בליעל,

    טוב. אני רוצה לפרמט את המחשב. איך אני מאתחל את המחשב עם תוכנת הפעלה אקס פי למצב דוס... .שכחתי ואני ממש מסתבך עם זה.. בנוסף, יש לכם איזשהם דגשים שכדי לתת להם תשומת לב לפני פירמוט המחשב?

  16. Started by yan,

    מישהו יודע איך אפשר לגבות את הסמיילים של המסנגר? כאילו אחרי שהוספתי אותם ועשיתי להם קוד והכל... כי אין לי כוח כל פעם להוסיף מחדש

    • 4 תגובות
    • 675 צפיות
  17. חבר'ה אני לא יודע מה לעשות ניסיתי כל דבר אפשרי... בלי לנגן דיוידי המחשב לא שווה כלום. מדובר רק בסרטי דיוידי ובווינדוס ויסטה אולטימייט 32 ביט. מישהו נתקל?

    • 6 תגובות
    • 675 צפיות
  18. שלום בעקבות הדלקת מדיח כלים קפץ כל החשמל של הבית וכעת אני לא יכול להיכנס להארדיסק שלי. כשאני מנסה להיכנס אליו המחשב פשוט נתקע. להארדיסק של מערכת ההפעלה (מדובר בשני כוננים שונים פיזית) ניתן להיכנס והמחשב עולה כרגיל. מה לעשות? יש לי שם דיי הרבה מידע

    • 3 תגובות
    • 675 צפיות
  19. Started by yotaman,

    מהי הדרך הטובה ביותר להפצת קובץ באימיול מלבד להגדיר אותו על מצב שיחרור? יש איזו שהיא דרך לקדם אנשים שרוצים להוריד קובץ מסוים בתור?

    • 7 תגובות
    • 675 צפיות
  20. שלום, אני מחפש תוכנה שתיקח קובץ בסיומת msstyle או בסיומת theme ותציג לי איך ייראה ה"התחל", איך ייראו החלונות, הצבעים, הפונטים וכו' ב-theme שאותו פתחתי - מבלי להתקינו. כלומר שאני אוכל לראות איך ה-Theme נראה, אך לא אצטרך לפתוח אותו ל-c:\WINDOWS\Resources\Themes ואח"כ ליישמו (Apply) כדי לדעת איך הוא נראה... תודה.

    • 4 תגובות
    • 675 צפיות
  21. Started by x-boy_24,

    שלום . יש לי סרט HD ששוקל 4.5 גיגה . רציתי להעביר אותו לDOK וצפות בו בXBOX אבל אני לא מוצא את הDOK של ה8 גיגה . מצאתי רק DOK של 2 גיגה . יש תוכנה שיכולה לפצל את הסרט לכמה חלקים ? תודה.

    • 3 תגובות
    • 675 צפיות
  22. אהלן. כאשר אני פותח מספר טאבים(לפעמים ארבעה ולפעמים עשרה ומעלה) אז פתאום אני חווה באג כשאת תסמיניו אפרט להלן: 1: שורת ה MENU BAR נעלמת בטאבים החדשים ולמרות שהיא מסומנת ב-V אין אפשרות לראותה. 2: מקש ימני בעכבר לא עובד. 3: ALT+CTRL+DEL לא עובד או לחילופין מציג TASK MANAGER ללא נתונים(רק חלון אפור עם כפתורים). ההרגשה היא שחלק מרכיבי מערכת ההפעלה פשוט קופאים. מערכת: SP2 XP, FIREWALL של WINDOWS, אנטי-וירוס- AVG 7.5 (עשיתי סריקה מלאה ולא נמצא דבר). אנטי ספייור- SPYBOT(שנסרק מספר פעמים השבוע ולא נמצא שום דבר(אפילו לא אחד). האנטים מעודכנים וגם ה WINDOWS. כל ה ADDONS לא של MS ב DISABLED ב IE (ואני לא משתמש באף TOOLBAR). אנא עזרו לי לחשוב מהיכן הבעיה המוזרה הזאת. נ.ב- גם לפני שקני…

    • 2 תגובות
    • 675 צפיות
  23. Started by ForresT,

    באיזה תוכנה אתם ממליצים לי להשתמש?פעם אחרונה שניסיתיתסבבה היא לא עברה לי ת20 קילבייט.. מוזר באתר הם מראים מהירות הורדה של200 הביטורנט אחלה מוריד מהר(משתמש בTL)אבל אי אפשר להוריד משם הרבה קבצים(בפאבליק המהירות איטית).. איזו תוכנה עדיף?

    • 0 תגובות
    • 675 צפיות
  24. Started by dd7,

    1. תוכנה טובה ללימוד הקלדה עיוורת 2. תוכנה שעושה את הדסקטופ כמו ווינדוס וויסטה (ראיתי המון תוכנות כאלו כמו סטייל אאקספי או בליינד 5 לא הצלחתי להפעיל סקין של הויסטה) אם אפשר אלטרנטיבות אחרות... תודה.

    • 5 תגובות
    • 675 צפיות
  25. Started by Tov_Tov,

    היה לי כבר VB במחשב שלי ועשיתי לו Uninstall, הUninstall עשה בעיות אז נאלצתי למחוק ידנית את התוכנה.. עכשיו כאשר אני מנסה להתקין מחדש את הVB אני מקבל הודעה ( ראה תמונה למטה) שאומרת לי שכבר קיימת אצלי במחשב גרסה של VB ולכן יש מצב שאחת מהגרסאות או שניהן לא יפעלו. אז המצב הוא עכשיו ששניהם לא פועלות ונתקעתי בלי VB ויש לי פרויקט שלם להגיש עוד שבועיים אני יודע שצריך למחוק משהו מהרגיסטר רק שאני לא יודע מה איפה ואיך. אז למישהו יש מושג איך אני פותר את הבעיה הזאת ? ופרמוט זה לא פתרון בשבילי כי זה לא אפשרי :\ תודה מראש לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 675 צפיות

דיונים חדשים בפורומים