עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by omri_ro,

    נכנסתי לGMAIL שלי ושלחו לי קובץ(מסמך WORD) ולא הצלחתי להוריד אותו (גם בקליק ימני וSAVE KHNK AS וגם עם הFLASHGOT) לעומת זאת כשהוריתי לו לפתוח את הGMAIL בIETAB אז הצלחתי להוריד את הקובץ ללא שום בעיה יש למישהו פתרון יעיל יותר?

    • 2 תגובות
    • 676 צפיות
  2. Started by th£»Light,

    לא יודע אם פירסמתי במקום הנכון אבל בבקשה לא למחוק. הבעיה שלי היא שבחלק מהWindows רואים ג'יבריש. ובדוס , אין לי תמיכה בעברית, בעבר יכולתי לרשום , עד שקרה משהו. מישהו יודע כיצד לפתור את הבעיה? גם בקאזה.. פעם הייתי רואה הכל בעברית ועכשיו הכל ג'יבריש

    • 1 תגובה
    • 676 צפיות
  3. Started by lilian,

    האם קיימת תכנה שעולה דרך ה- BIOS ומאבחנת תקלות חומרה ?

  4. Started by Le-Fay,

    כבר כמה זמן שאני לא מצליח לפתוח קבצי אימיג' (מסוגים שונים אבל בעיקר cue-bin) בעזרת הכונן הווירטואלי של Alcohol. אני מצליח לצרוב את הקבצים (גם באמצעות Alcohol) אבל כשאני עושה mount לכונן הוירטואלי הוא לא מצליח לפתוח את הקובץ. נראה כאלו האימג' נטען לכונן הווירטואלי אבל כשאני לוחץ על הכונן במטרה לסייר בו או משהו אני מקבל הודעת שגיאה כזו: Windows cannot read from this disk. The disk might be corrupted, or it could be using a format that is not copatible with Windows.כאמור, אם אני צורב את אותו הקובץ כל עובד. ניסיתי גם להתקין demon tools והבעיה חזרה על עצמה. אני מניח שמדובר בהתנגשות עם איזה דרייבר, אבל חוץ מזה אני ממש לא יודע איפה להתחיל. ??? יש למישהו רעיון? מישהו נתקל בבע…

    • 4 תגובות
    • 676 צפיות
  5. בפוטושופ או כל תוכנה שהיא עבודה לא רצינית מאוד, מי שמעוניין שייצור איתי קשר בפרטי או בICQ בבקשה. 336466213

    • 1 תגובה
    • 676 צפיות
  6. Started by dlivneh,

    יש לי שלוש תוכנות אבטחה: נורטון אנטי וירוס 2003 פירוול זון אלרם 4.2 SPY SWEEPER לאחרונה כשאני מקבל דואר, אחת התוכנות מוחקת לי את הקובץ המצורף בטענה שהוא חשוד (לא נגוע בוירוס) ההודעה שאני מקבל היא זו: OE הסיר את הגישה למסמכים המצורפים...... איזה תוכנה עושה את זה ? ואך עוצרים את זה ? למשיב,אודה.

    • 2 תגובות
    • 676 צפיות
  7. Started by neogod,

    יש לי קבצים עם סיומת VCX ואין לי שמץ עפ איזה תוכנה אני פותח אותם?

    • 1 תגובה
    • 676 צפיות
  8. Started by boom,

    יש אפשרות להסיר DX9 מחלונות ME/98? -ללא FORMAT וללא SYSTEM RESTORE? תודה

    • 2 תגובות
    • 676 צפיות
  9. Started by 11moshiko11,

    שלום! הייתי מעוניין לדעת איך להשתמש בתוכנה זו, ואיך להוריד מהמחשב IP CONNECTIONS שסתפ "מתעלקים" לי על המחשב ומאיטים אותו. איך אני יודע מה שייך לי ומה לא? תודה

  10. אם אני מעוניין להתקין Windows 2000, Windows 2003, Windows XP ו- Windows Vista באיזה סדר אני אמור להתקין אותם? האם ליצור מחיצות לוגיות לדיסק? האם יווצר תפריט BOOT אוטומטית ואם לא איך אני יוצר אחד כזה?

    • 1 תגובה
    • 676 צפיות
  11. Started by malcolmx9,

    עד עכשיו הייתי משתמש ב-VLC/BSPLAER/WMC ודומיה. אבל הבעיה איתם, שמדי פעם אני כבר לא יכול לשנות את הבהירות של הסרטים, והם נראים ממש כהים ואני לא מצליח לראות בהם כלום! התקנה מחדש לא עוזרת, נראה שזה תמיד הולך לבד. נמאס לי מזה, אז אני מחפש תוכנה לצפייה בסרטים, שתומכת בפורמים ידועים. יש המלצות? כמובן שאפשר לשנות בה את בהירות הסרט K-LITE MEGA PACK מותקנת אגב.

    • 8 תגובות
    • 676 צפיות
  12. Started by sashakrik,

    כאשר אני לוחץ על X באיסיקיו 7 אז האייקון שלו מופיע גם בשורת המשימות וגם ב- TRAY. איך אני מגדיר שמתי שאני לוחץ X האייקון יופיע רק ב- TRAY כמו שהיה בחלונות ויסטה ו- XP

    • 0 תגובות
    • 676 צפיות
  13. Started by moran14,

    שלום רב הורדתי כמה גרסאות של קאזה ובכל אחת מהן העברית נראית כג`יבריש. במשך כחצי שנה הקאזה עבדה מעולה ופתאום צצה לה בעיה זו אל תגידו לי למחוק את קאזה ולהתקין מחדש כי ניסיתי שוב ושוב וזה לא עזר. אשמח אם מישו יוכל לעזור לי בתודה מורן

    • 3 תגובות
    • 676 צפיות
  14. כשאני מפעיל את המחשב קופצים לי שני חלונות. אשמח אם תוכלו לפרש לי אותם (מצורפים בקובץ). אני חושש לחיי המחשב שלי הוא רק עבר טיפול כימותרפי של avast avg kasperski panda ולמיטב זכרוני של synmatec וגם השתמשתי ואני עדיין משתמש ב zone alarm ובspybot. עשיתי hijackthis והlog מצורף. כמו כן עשיתי ccleaner וdustblaster וגם השתמשתי ב recuva כמו כן עשיתי regvac registery cleaner. אחרי כל הנ"ל הרצתי סריקה מקיפה של avast וzone alarm וגם של spybot והאחרון היחיד שמצא משהו. מצורף הסיכום שלו ג"כ בקובץ. עשיתי גם rootkit ייתכן ואני צריך לבטל את אופציית הrestore אני לא בטוח שזה קשור... איך עושים את זה? סה"כ המחשב מגיב הרבה יותר טוב מלפני הטיפול הארוך שהוא עבר, אך עדיין לא מאה אחוז. תודה לכולם.…

    • 0 תגובות
    • 676 צפיות
  15. שלום ניסיתי להתקין WIN XP וחיברתי בטעות את הדיסק הקשיח הלא נכון. המחשב כמובן אתחל מהסידי רום והחל את תהליך ההתקנה, כשהגיעה ההתקנה לשלב בו אני נשאל האם למחוק את הפרטישן או ליצור חדשה שמתי לב לתקלה וביטלתי את ההתקנה. כעת, לאחר התקנה של WIN על הכונן הקשיח הנכון, אני מחבר את הכונן הנוסף והוא מראה לי אותו כבעל MBR בעייתי או פגום. חשוב לציין - הכונן הזה מחובר כSECONDARY MASTER בדרך כלל, ובעת הנסיון המוטעה להתקין עליו מ"ה הוא חובר כפרימרי מאסטר. מה אפשר לעשות, לא בא לי לאבד את כל המידע שהיה עליו, היו עליו המון תמונות שחשובות לי מאוד. האם יש דרך לתקן את הMBR שלו מבלי לפרמט? רון.

    • 4 תגובות
    • 676 צפיות
  16. Started by aldema,

    יש לי במחשב את הסרט החדש CHICKEN LITTLE וכשאני פותח אותו הוא מראה לי את הסאונד ולא את הוידיאו... גם בעיה נוספת היא שאני מפעיל את הפרקים של"אבודים" הוא כותב לי CANNOT RENDER THE FILE... מה לעשות?? יש לי קודקים של K-LITE 2.63...

    • 1 תגובה
    • 675 צפיות
  17. לא מזמן התחלתי להשתמש בnero 7 ,אבל לא הצלחתי ליצור סרטון של יותר מ-176X128. עד עכשיו זה לא היווה בעיה אבל עכשיו שיהיה לי את הפלאפון N73 והמסך שלו גדול יותר מהפלאפון הקודם וזה יציק לראות סדרות ברזולוציה כזאת נמוכה. אז אני מחפש תוכנה שתוכל ליצור mp4 ברזולוציה של 320X240 שיתאים לפלאפון. תודה.

  18. Started by methodman,

    פירמטתי מחדש את המחשב והתקנתי מחדש את האייטונס אני מנסה להוריד מחדש את כל הפודקאסטים אבל התוכנה מקפיצה לי הודעה שאי אפשר אפשר להוריד אותם בחנות הישראלית השאלה היא כזאת איך אני יכול להתחבר לחנות בריטית\אמריקאית ?

    • 0 תגובות
    • 675 צפיות
  19. אני משתמש בתוכנה כדי להוסיף תרגום לסרט DVD-R ולכן אני צריך לדעת איך לחלץ דרך התוכנה עותק אורגינלי של הדיסק ואיך לחלץ DEMUXE ... תודה..

    • 0 תגובות
    • 675 צפיות
  20. Started by Stranger,

    קשרו אותי לקודאק טוב . תודה רבה!

    • 5 תגובות
    • 675 צפיות
  21. שלום לכולם, אני מחפש תוכנה שתדע לשלוט במהירות (עד כדי כיבוי) של מאווררי המארז המוזנים מלוח האם. מדובר בלוח אסוס מסידרת ה-P5 ולתוכנת ה-AI שמגיעה איתו יש שליטה מאוד מינימלית. תודה

    • 1 תגובה
    • 675 צפיות
  22. Started by yotam360,

    http://img145.imageshack.us/my.php?image=13wy3.jpg מה צריך לעשות???

    • 3 תגובות
    • 675 צפיות
  23. Started by omri_ro,

    אני מחפש נגן DVD עם התכונות הבאות: * אפשרות לתכנות המקשים * OSD (שכולל זמן שנותר/כולל של הסרט) די חרשתי את הרשת ביומיים האחרונים ולא מצאתי, אולי מHWZONE תבוא הגאולה ... נ.ב אה, ושתהיה גם קלה ופשוטה להפעלה...

    • 4 תגובות
    • 675 צפיות
  24. אני מתשמש בנורטון אנטי וירוס 2002 מעדכן אותו פעם בשבוע ככה הוא מצא לי וירוס במחשב והרבה לי הודעה על כך לוירוס קוראים backdoor .trojan עכשיו מה לעשות ?! הוא כותב לי שהוא לא יכל לתקן את הקובץ .. הוא רק כותב לי שהוא מצא וירוס על המחשב

    • 1 תגובה
    • 675 צפיות
  25. Started by a_halachmi,

    באמצע משחק המחשב נפל (הודעה כחולה וכתב שיש בקובץ alcxsens.sys בעיה. מישהו יכול להגיד לי למה שייך הקובץ הזה ואיך לפתור את הבעיה? מקווה שתוכלו לעזור.

    • 2 תגובות
    • 675 צפיות

דיונים חדשים בפורומים