עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by bubugu,

    היי יש לי בעיה באי מיול שכשאני מחפש משהו, אפילו אם זה דבר שאמור כביכול להיות מאוד פופולרי, הוא בקושי מוצא לי דברים... נראה לי שיש לי קצת בלאגן בכל מה שקשור לסרברים שם אני לא כל כך מבין בservers ובkad אז אם מישהו יוכל לעזור לי לתקן את הבעיה אני מאוד אשמח תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 676 צפיות
  2. Started by TomB,

    לפני שבוע-שבועיים התקנתי את sygate personal firewall ואת avast! antivirus. אני מאד מרוצה מהם, עובדים טוב מאד ואפילו לא מתקרבים לעומס שנורטון שם על המחשב, אבל יש לי מס' בעיות שאני לא מצליח להבין - 1. אני משתמש בתוכנה בשם yahoopops שמורידה לי מייל מיאהו לאאוטלוק, ויש לה התנגשות עם AVAST, הוא מתקין סרוויס שמקשיב לפורטים 25 ו110 וכנ"ל התוכנה yahoopops, והן פשוט לא עובדות יחד, אם אחת טעונה, השניה לא מצליחה להתחבר לפורט. לא מצאתי שום דרך לסדר את זה. גיליתי שהפיירוול, למרות שהוא לא אמור לחסום סקריפטים (זו אמורה להיות אופציה של גרסאת הפרו) ישנם אתרים מסויימים, כמו הפורומים כאן בHW, כמו WINDOWS UPDATE, כמו YAHOO MAIL שפשוט לא עובדים כשהפיירוול עובד. מישהו נתקל בבעיות האלה?

    • 0 תגובות
    • 676 צפיות
  3. Started by 21gy,

    למי שלא מכיר זאת תוכנה להטמעת כתוביות בסרט התוכנה עבדה מצוין מאז שהורדתי אותה (לפני מלא זמן) למרות שזה היה גרסאות אחרות אבל לא נראה לי שזה מה שמשנה.. היא פתאום פשוט הפסיקה לעבוד, אני עושה הכל רגיל זה פותח את התיקיה הזמנית אבל זה פשוט לא מצליח.. מישהו יודע מה הבעיה? ואם לא אז בקשה תמליצו לי על תוכנה אחרת להטמעת כתוביות. תודה.

    • 0 תגובות
    • 676 צפיות
  4. Started by big foot,

    הורדתי סרט בפורמט DVD ואני רוצה להוסיף לו כתוביות האם אני צריך להוריד כתוביות כטקסט כמו במדיה פלייאר? יש בנוסף תוכנה בשם VOBSUB האם היא יכולה לעזור לי בנושא זה נ.ב אני רוצה ליצרוב את הסרט ושהכתוביות לא יותמעו בו אלה שאוכל לבחור אותן כמו בכל סרט DVD

  5. http://computers.walla.co.il/?w=/4007/1172368

    • 5 תגובות
    • 676 צפיות
  6. Started by kisin,

    אני מניח שזה הפורום הנכון ואם לא - אני אשמח אם תפנו אותי. עד לאחרונה הכל עבד חלק עם הטי.וי.טול, מאז שקניתי מסך חדש ועדכנתי את הדרייברים, אני לא מצליח להעביר את תמונת המסך אל הטלויזיה ואני לא יודע מה הבעיה. אני גם לא יודע מאיפה להתחיל לבדוק כי לכאורה הכל כמו שהיה קודם. מישהו יודע להנחות אותי מה לבדוק ומה לעשות כדי שאוכל שוב להעביר את תמונת מסך המחשב לטלויזיה? כרטיס מסך - NVIDIA GEFORCE4 MX 440 WITH AGP8X הדרייבר שהתקנתי נקרא - 71.89_win2kxp_international והורדתי אותו מהאתר של NVIDIA. הטי.וי.טול שמותקן אצלי זה 9.7. ניסיתי להסיר ולהתקין גרסאות קודמות ואז בהרצה של התכנה היתה עולה הודעה שהתכנה לא מזהה צ'יפ מסך או משהו כזה (אני לא זוכר את ההודעה כל כך). אם זה קריטי אתקין שוב …

    • 6 תגובות
    • 676 צפיות
  7. Started by EAIL,

    היי. יש לי בעיה שאני לא מצליח להתגבר עליה כבר זמן מה, וזה דיי דחוף, מכיוון שאני אמור להגיש את זה ללקוח עוד היום. אני באופן כללי מעצב ומכין סרטים בתכנות אחרות, אבל הפעם ביקשו ממני קובץ פלאש שישמש כבאנר. הכנתי את הבאנר שלי בתכנת אפטר אפקטס וייבאתי אותו לפלאש. פשוט מאד. הבעיה היא שאני ממש לא מצליח לגרום לבאנר לקשר כמו שצריך לאתר. אם אני סתם לוקח את השכבה ומנסה להלביש עליה קישור, זה עושה לולאה אינסופית של קישורים, כל עוד הפלאש פועל. אם מצד שני, אני מנסה לעשות on(press) או on(release) הוא מראה לי שהבאנר לחיץ, אבל לא עושה כלום. ניסיתי לעבור על עשרות אתרים והסברים בנושא, אבל באף אחד לא הצלחתי למצוא פתרון לבעיה שלי. אם מישהו יוכל לעזור לי, אני אשמח מאד. אני מאמין שהבעיה היא מאד ק…

    • 3 תגובות
    • 676 צפיות
  8. בשביל מה? אני תמיד סוגר את האימיול כשאני עובד על המחשב ושוכח להפעיל אותו בחזרה כשאני עוזב את המחשב... רציתי לדעת האם ישנה תוכנה שתפעיל לי את האימיול כשהמחשב לא בשימוש 5, או 10 דקות... כמו שומר מסך - אבל שיפעיל את האימיול...

    • 2 תגובות
    • 676 צפיות
  9. Started by pms1,

    יש לי סרט שבמקור הקול התמונה והכתוביות תואמים ,אבל אחרי שהדבקתי כתוביות לצמיתות ,החצי הראשון של הסרט הכל תואם ,ואח"כ הקול מקדים את התמונה עד סוף הסרט . מה צריך לעשות ?

    • 0 תגובות
    • 676 צפיות
  10. Started by shaibend,

    הורדתי קובץ שהסיומת שלו היא EC1 . google לא הראה שום קישור שנראה לי קשור (!) ניסיתי גם לפתוח באמצעות הדיימון טולס אל ללא הועיל. רעיונות?

    • 1 תגובה
    • 676 צפיות
  11. Started by Goose,

    אני עובד עם ZA כבר הרבה זמן ושמתי-לב שכשהיא עובדת במקביל עם ה Emule היא טוחנת ים זיכרון. יש קובץ שהיא מריצה שנקרא vsmon.exe הוא מתחיל ב 5MB ווככל שהזמן עובר הוא רק גודל !!!! לאחר 12 שעות הוא הגיע לי ל 60 MB !!!!!! מישהו יכול לעזור לי ....

    • 7 תגובות
    • 676 צפיות
  12. הורדתי אתמול את התוכנה הזאת HijackThis . עשיתי סריקה בסדר מצא הרבה . עשיתי וי על הכל עשיתי FIX תיקון . הוא אמר לי להפעיל מחדש את המחשב . ופיתאום האנטי וירוס לא עובד לי עכשיו. סרגלי כלים של הדפדפן לא נמצאים מלא דברים חסרים לי פתאום מה קרה איך מחזירים אחורה. אזה בלאגן עם התוכנה הזאת. תעזרוו לי ?

    • 1 תגובה
    • 676 צפיות
  13. שלום! הורדתי סרט מתוכנת bittorrent, וקבילתי שלושה סוגי קבצים: vob. ifo. bup. כאשר כל אחד מקבצי ה-vob שוקל כג'יגה, והשאר מאוד קטנים... למישהו יש מושג איך פותחים קבצים אלו על מנת שאפשר יהיה לראות את הסרט? אני בטוח שיש פה כמה שיודעים.... תודה בכל מקרה

    • 0 תגובות
    • 676 צפיות
  14. Started by MDK,

    ראה תמונה: ניסיתי לעדכן בWINDOWS UPDATE אבל אי אפשר : יש לציין שבWINAMP הקבצים עובדים (מוזיקה וסרטים) ושבMEDIA PLAYER CLASSIC גם לא עובדים פתאום הקבצים :-X [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 676 צפיות
  15. Started by Boomer,

    יש לי כבר הרבה זמן עם סרטי QuickTime (mov) זה לא קורה עם כל הסרטים, אבל הבעיה קיימת עם מרביתם. כשאני מפעיל את הסרט רואים לשנייה תמונה, ואחרי זה התמונה קופאת ורק הסאונד ממשיך כרגיל. יש לי את ה-QuickTime Player החדש ביותר, וכבר ניסיתי כל מה שיכלתי לחשוב עליו ללא שום תוצאות יעילות... אני מקווה שמישהו יוכל לעזור לי. תודה. נ.ב. גם כשהפכתי את הסרטים לסרטי AVI או WMV הם נשארו דפוקים. אבל הבעיה היא לא בסרטים, אלא בעיה מסויימת אצלי כי אני יודע שאצל אחרים הם פועלים.

    • 0 תגובות
    • 676 צפיות
  16. בדקתי בתוכנה CPU-Z כמה מתח המעבד מקבל עכשיו, והתוכנה אינה מראה... מישהו יודע למה ? הינה התמונה: [attachment deleted by admin - 90 dayss]

  17. Started by LRa,

    בוקר טוב, למישהו יש מושג איך אני מגדיר באווטלוק כתיבה מימין לשמאל כברירת מחדל? תודה

    • 0 תגובות
    • 676 צפיות
  18. Started by vinipyx,

    יש לי בעיה בימיול,הוא רושם לי כזה דבר: Failed to save creditfile - A sharing violation occurred while accessing D:\emule\config\clients.met.SUQWTv2.met. מה זה אומר, ואם זה קשור למהירות?

    • 0 תגובות
    • 676 צפיות
  19. Started by tovtov,

    שלום, במחשב החדש שלי יש אופציה להתקין Norton Firewall, כאשר הוא מגיע עם לוח האם (FOXCONN NF4UK8AA) מסוג NFORCE4ULTRA , האם כדאי וצריך להתקין או לא כדאי? תודה

    • 1 תגובה
    • 676 צפיות
  20. היי אני מקווה שזה מתאים לפורום הזה איכשהו כי ראיתי את זה הכי מתאים לכאן אבל פתאום נהיו לי פונטים גדולים באקפלורר ...לא בכל אתר ..אלא בגוגל...בכל האתרים הקידוד הוא על Hebrew (windows) ורק בגוגל הקידוד נהיה על UTF-8 משהו כזה...ואם אני משנה את זה לקידוד Hebrew (windows) אז אני רואה ג'יבריש .... הפונטים גדולים מידי ולא נוח לעבוד עם גוגל ככה...למישהו יש פתרום לזה ?? תודה רבה...יום טוב

    • 3 תגובות
    • 676 צפיות
  21. Started by ^GunX^,

    היי לכולם, יש לי אופיס 2000 ורציתי להדפיס פוסטר (4 דפים של A4 מודבקים ביחד) עכשיו אני לא מצליח לעשות את זה... מישהו יודע איך להדפיס ככה פוסטר באופיס?? כי אני כבר ממש לא ידוע מה לעשות

    • 3 תגובות
    • 676 צפיות
  22. היה לי במחשב 256MB וקיבלתי הודעה " זיכרון וירטואלי נמוך " וגם ראיתי ב EVEREST שהזיכרון הפיזי ממש נמוך בערב 20 MB פנוי אז מה עשיתי ? הוספתי הוספתי סטיק 256 MB סה"כ 512MB ואותו דבר הזיכרון התחיל מ 300 MB פנוי ואחרי שעה ירד ל 20 MB למרות שהוספתי עוד סטיק אז חשבתי על פיתרון מקורי לעלות ב 4 גיגה את הזיכרון הוירטואלי כדי לפנות את הזיכרון הפיזי או להקל עליו זה עזר ממש קצת זה תחליף עלוב לזיכרון פיזי ההודעה של זיכרון " וירטואלי נמוך " נעלמה אבל הפיתרון עלוב השאלה למה המערכת הפעלה משתמשת ב 512 MB כמו ב 256 MB הוספתי סטיק והגדלתי את הזיכרון פי 2 וזה נראה כאילו לא הוספתי כלום .

  23. אני כבר נואש, איך מעלים את הקובץ CCAPP לרשימה של הSTARTUP ב- msconfig? משום מה הוא לא נמצא לי שם.... אני מאוד מאוד אשמח אם תעזרו לי.....

    • 0 תגובות
    • 676 צפיות
  24. A script in this movie is causing Macromedia Flash 6 to run slowly. If it continues, your computer may become unresponsive. Do you want to abort the script? מה אפשר לעשות.... לעדכן גירסת פלאש או משהו?

    • 0 תגובות
    • 676 צפיות
  25. יש לי וינדוס ויסטה ... זה עושה לי שאני נכנס לוח בקרה -> מרכז האבטחה, זה אומר לי שהוא לא מוצא שום אנטי וירוס על המחשב .. כאילו שאין לי שום תוכנת אנטי וירוס על המחשב .. אבל יש לי מותקנת את ה NOD32 וניסתי גם KASPERSKY וגם לא קולט אותו .. בבקשה תעזרו לי .

    • 4 תגובות
    • 676 צפיות

דיונים חדשים בפורומים