עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by etay34,

    שלום, יש לי את חבילת הcs3 של אדובי הבעיה היא שהחבילה לא תומכת בעברית וכאשר אני רושם בעברית זה רושם לי הפוך למשל אני כותב את המילה "אברהם" אני צריך לרשום מהסוף להתחלה "םהרבא" האם למישהו יש רעיון כיצד לפתור את הבעיה? - אני מדגיש שהוא יודע לכתוב עברית רק הבעיה שהוא עושה את זה הפוך. תודה.

    • 5 תגובות
    • 677 צפיות
  2. Started by Holy,

    גם לכם יש בעיות עם FF1.5 באתר msn.co.il ?

    • 5 תגובות
    • 677 צפיות
  3. Started by liav12,

    שלום, מישהו נתקל בבעיה הזו היומיים האחרונים? התוכנה לא מוכנה לעלות ואומרת כל הזמן כי ייתכן ויש תקלה..עושים את הדבר המטומטם של מסנג'ר שכולל בתוכו "תיקון" ועדיין לא עולה.. עוד מישהו נתקל בזה?

    • 2 תגובות
    • 677 צפיות
  4. Started by solo53,

    שלום איך אפשר לעשות OVERLAY בניגון קובץ וידאו ולהגדיל את התמונה ב TV OUT יש כמו מיסגרת שחורה מסביב לתמונה במחשב אחר עם NVIDIA ישן 5200 OVERLAY יכול להגדיל נוסף יש לי מלא בעיות עם ה CLI.EXE ניסיתי כל מיני גירסאות דרייברים לא נתן כלום.

    • 2 תגובות
    • 677 צפיות
  5. http://img339.imageshack.us/img339/9963/photo0199pj3.jpg יש אפשרות לתקן את התמונה הזאתי? לנסות להוריד אכשהו ת'פס ושזה יראה נורמאלי? מי שיודע,בבקשה שינסה אני מתחננת כי אני ניסיתי-ללא הצלחה. תודה מראש,זה דיי דחוף לי.

    • 1 תגובה
    • 677 צפיות
  6. Started by subarel,

    יש איזה תוכנה שמאפשרת שיחות וידאו ולא על חשבון הרוחב פס- אלא בתוך הרשת הביתית, יש לי שני מחשבים ברשת עם ראוטר... בראל.

    • 3 תגובות
    • 677 צפיות
  7. Started by avishai,

    מישהו יודע איך נפטרים מהסרגל שהוסיף לי ה-replace dash בוורד? את הכפתור החדש העברתי לסרגל כלים אחר, אבל בכל פעם שאני מתחיל את וורד, הסרגל (שהורדתי אותו ב"התאמה אישית") חוזר ומופיע.

    • 0 תגובות
    • 677 צפיות
  8. אני צריך תוכנה שאני יכול לשים על דיסקט והיא כוללת בוט והיא מחפשת סקטורים פגומים בהארד דיסק ומנסה לתקן אותם.. תודה מראש!

    • 7 תגובות
    • 677 צפיות
  9. Started by kisharon,

    אהלן. אני צריך תוכנה שמקליטה סאונד שיוצא מהמחשב ואחרי זה לשמור את ההקלטות בתור קבצי MP3 . יש לימשהו תוכנה טובה להמלצה..? תודה.

  10. Started by waizman,

    כמו שהכותרת אומרת, צריך?

    • 1 תגובה
    • 677 צפיות
  11. Started by xb,

    זה קצת בעיה קטנה ולא חשובה אבל זה ממש מציק לי. קניתי מחשב חדש Pentium 4 2.66. לוח של ASUS P4P800. בא לי עם הלוח דיסק עם התוכנות והכל. אבל לא יודע למה ואני לא מצליח להתקין את ה- Intel® Application Accelerator. זה כותב שלא זה לא תומך ב Chipset. אבל תנו לי להבין אם זה בא עם הדיסק של הלוח מה קשור לא תומך? ניסי להתקין גם את ה RAID EDITON וגם בלי RAID. למישהו יש תשובה למיסתורין? תודה

    • 2 תגובות
    • 676 צפיות
  12. היי לא ידוע מה עשיתי לא טוב אבל יש לי MEGA CODEC PAC (חבילה מעולה, לא?!) ועדיין שאני נכנס לאתרים כמו זה http://www.gametrailers.com/player/39252.html אני גם לא שומע כלום בסרטון מצד אחד, וגם לפעמים לא רואה אותו בכלל (מקבל הודעת no video ) כמו כן, יש סרטונים שכן שומע מישהו? ממש מעצבן!

    • 2 תגובות
    • 676 צפיות
  13. Started by נתנאלי,

    אבקש עזרה דחופה במציאת פתרון לבעיה . נתקלתי ב adultfreindfinder וכד " גם כאשר השתמשתי ב spysweeper זה לא עוזר אנל לא יכול לתת לילדים לגלוש פשוט קופץ לי חומר זוועתי אם מישהו יכול לעזור העזרה תתקבל בברכה

    • 1 תגובה
    • 676 צפיות
  14. Started by david32,

    לפני זה הייתי עם 3.1 והאמת שאני לא רואה שיפור או משהו. הם שינו בכלל משהו חוץ מאת המספר האחרון? גם פתאום ה ADDON שהופך לי אנגלית לעברית לא תומך (העיקר ב 3.1 הוא כן תמך). מה השיפור פה? אם כבר הייתם משפרים את זה ככה שאני יכול לשמור את הADDONים שלי. יש למישהו המלצה ל ADDON שיוכל להפכוך לי את האותיות באנגלית לאותיות בעברית (שכן תומך ב 3.5)?

    • 0 תגובות
    • 676 צפיות
  15. שלום אני רוצה לדעת איך אני עושה שלא ישמר לי כול דבר שאני מחפש באינטרנט למשל אני מקליד מילה באות א' אז כול מה שחיפשתי אי פעם עולה לי כול הזמן וזה מעצבן.. ודבר שני שלא יודע אם זה אותו דבר אבל בכול זאת: יש לי את אותה בעיה אם אני למשל רושם נושא כאן בפורום אז כול נושא שכתבתי פה מופייע לי ברשימה כזאת למטה בכותרת...מאוד מעצבן. תודה למי שעוזר, כבר מאז שהגיע המחשב אני לא מצליח לסדר את זה.

    • 5 תגובות
    • 676 צפיות
  16. Started by ariel-ro,

    שלום יש לי בעיה בFIRE FOX 3 שהוא לוקח לי 40-50% מעבד שיש 3 לשוניות ושיש 6-7 לשוניות אז בכלל הוא לוקח מלא מהמעבד והמחשב לא זז מה אפשר לעשות? פעם זה לא היה ככה וזה משגע אותי תודה אריאל

    • 6 תגובות
    • 676 צפיות
  17. שלום לכולם, אני מחפש תוכנה שבצורה אוטומטית (בתיזמון מוגדר מראש)תוכל לגבות/להעתיק סיפריה מהארד דיסק משותף (הארד דיסק של החברה) להארד דיסק במחשב שלי. האם יש כזו תוכנה שכזאת? אפילו בתשלום.

    • 3 תגובות
    • 676 צפיות
  18. אני לפני פרמוט, ולא יודע באיזה קומבינציה של תוכנות אבטחה להשתמש מה לדעתכם כדאי: BITDEFENDER TOTAL SECURITY 2008 שאמור לכלול בתוכו את הכל... NOD32 3.0 עם SPYBOT ו CCLEANER פעם בחודש. קומבינציה אחרת שתמליצו לי. מה לגבי קספרסקי? ראיתי שגם לו יש חבילת הגנה, האם היא מומלצת?

    • 5 תגובות
    • 676 צפיות
  19. Started by Skeleton,

    בטעות כיביתי דרך STRART כפתור כתום של כיבוי... זה אומר שזה הרדמה מסוג ג' של ויסטה. עכשיו המסך לא נדלק לי. בעבר שזה קרה לי ומצאתי פיתרון, עבר הרבה זמן מאז ושחכתי לצערי. מה צריך לעשות? אודה על תשובה בהקדם האפשרי!

    • 3 תגובות
    • 676 צפיות
  20. היי. אני חושב שיש לי בעיה חמורה במעבד. דבר ראשון, יש לי מעבד Pentium D 920. מהירות שעון: 2800.0Mhz מכפלה: 14. מתח: 1.200-1.212 ברגע שאני נכנס לתיקייה שיש בה סדרות (100 פרקים, 17 ג'יגה), המעבד קופץ מ 3%, ל 100%. וגם אחרי שאני יוצא מהתיקייה, הוא ממשיך לפעול על 100% ולא מפסיק, כל מה שנותר לי לעשות זה להפסיק את הפעולה של explorer.exe ולהפעילו מחדש. וגם, היום אני נכנס לקרייסיס לשחק ופתאום המשחק נופל ורושם בדו"ח שגיאות שיש בעיה ב "cryphysics.dll", משמע בעיה בפיזיקה של המשחק, ומה שאחראי על הפיזיקה מן הסתם זה המעבד. וגם בדקתי, הוא פועל על 89-95% כשהו במשחק. עכשיו אני לא יכול לשחק במשחק ולא יכול לראות את הסדרות שאני רואה במחשב. מה עושים?

    • 4 תגובות
    • 676 צפיות
  21. Started by devilh,

    http://www.asat.co.il/ גם ב-RC1 וגם ב-RC2 הוא נתקע(לא ניסיתי ב-FIREFOX2). בדקתי עם אינטרנט אקספלורר-אצלו זה בסדר. יש למישהו מושג מה פשר העיניין?

    • 2 תגובות
    • 676 צפיות
  22. Started by GWeizman,

    אני מחפש את הגרסא החדשה ביותר של Messenger 9 שעדיין תומכת בSharing Folders. (ויודע בוודאות שגרסא כזאת קיימת) הכי רחוק שהגעתי היה אחת מגרסאות הבטא, אבל לא הצלחתי להתחבר (כנראה כי הבטא נגמרה.. ) מישהו? תודה.

    • 2 תגובות
    • 676 צפיות
  23. מנהלים מה אתם אומרים?

  24. אני מנסה להכנס למשתמש ספציפי ואני לא יכול, הוא אומר לי ש the service is temoraily unavailable אבל שאני מנסה להכנס לחשבון אחר הוא נכנס בלי בעיה, גם מאותו הדומיין מה יכולה להיות הבעיה? עריכה: מהפלאפון אני כן מצליח להתחבר, מהמחשב עדיין לא

    • 3 תגובות
    • 676 צפיות

דיונים חדשים בפורומים