תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
לאבא שלי בעבודה יש מחשב אחד שמחובר לרשת והוא רוצה שרק הוא ועוד שני אשים יוכלו לגלוש באינטרנט. כי הם היחידים שצריכים ונשאר סתם משחקים ולא עובדים (רק להזכיר שהוא המנהל ולא סתם מנייק שרוצה לנעול את המחשב ;D) אז יש תוכנה שמבקשת סיסמה כדי להתחבר לרשת, כך שבלי הסיסמה לא יהיה אפשר להתחבר לאינטרנט?
-
- 0 תגובות
- 677 צפיות
-
-
שלום לכם. מבקש לדעת איפה נמצאים הנתונים של ICQ ושל MESSENGER ואיך לגבות אותם לפני פירמוט המחשב והתקנת WINDOWS מחדש במיוחד רשימת האנשים המוכרים לי, ככה שאני לא אצטרך להגדיר הכל מחדש, או לאבד חלק מהם. צריך תשובה גם ל-ICQ וגם ל-MESSENGER תודה
-
- 1 תגובה
- 677 צפיות
-
-
שלום לכולם.! יש לי את התוכנה בזאת zip-7 ואני רוצה לפתוח קובץ אז מופע לי הודעה כזאת..? מה אני צריך לעשות.? תודה לעוזרים...!
-
- 2 תגובות
- 677 צפיות
-
-
פני כמה ימים קיבלתי את המחשב החדש.. עכשיו התקנתי פאר קריי והוא אומר לי לעדכן את הדרייברים הדרייבר הנוכחי של הכרטיס הוא 8.522.0 אפשר דרייבר הכי מעודכן ויציב לכרטיס הזה אם יש? והאם אפשר להתקין את הדרייבר ישר, או שצריך להסיר את מה שיש? תודה [=
-
- 1 תגובה
- 677 צפיות
-
-
אני עורך הרבה סרטים עלמנת לצפות בהם ב-DVD ורציתי לדעת שני דברים: 1 האם אפשר למקם את התרגום על השוליים השחורים ולא על הסרט עצמו? 2 האם אפשר למתוח כמה שיותר את הסרט עלמנת להקטין ככל שניתן את השוליים השחורים?
-
- 3 תגובות
- 677 צפיות
-
-
היי נתקלתי בבעיה מוזרה אז ככה קודם כל בזמן שאני משתמש באימיול אני בכלל לא יכול לגלוש כי הוא לוקח לי את כל רוחב הפס ועוד בעיה זה שאני מתנתק מהאימיול מכבה אותו לגמרי עדיין אני לא יכול לגלוש כי אין לי כיויכול רוחב פס פנויי. אשמח לשמוע כיצד אני יכול לפתור את הבעיה שלי . תודה
-
- 1 תגובה
- 677 צפיות
-
-
-
חלונות XP-PRO . עם הפעלת המחשב וסיום ה-POST, מתקבל מסך WINDOWS (עם 3 נקודות רצות) ולאחר מכן מסך שחור רק עם החץ של העכבר . נראה שהחלונות עלו אך לא רואים. כיבוי ע"י לחצה קצרה על כפתור ההדלקה.
-
- 5 תגובות
- 677 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי NORTON ANTIVIRUS GAMING EDITION 2009 והיא עושה לי "בעיות" כאשר אני רוצה להכנס לצאט כלשהו באינטרנט. כאשר אני נכנס לצאט אז הצאט רוצה להתקין את קובץ ההתקנה שלו במחשב.הבעיה היא שאחרי ההתקנה הנורטון חושב שזה מעין קובץ מסוכן ואז מוחק אותו ככה שבכל פעם שאני נכנס לצאט אני צריך להתקין את הקובץ מחדש כי הנורטון מחק אותו. בעיה נוספת והיא שהנורטון מבקש בכל כמה שעות איתחול על מנת שיוכל לטפל ולהסיר את קובץ ההתקנה של הצאט שאותו הוא רואה בתור קובץ מסוכן. איך מסדרים את זה? תודה מראש לעוזרים!
-
- 3 תגובות
- 677 צפיות
-
-
שלום לכם. יש לי כרטיס קול קצת ישן הדגם שלו הוא: creative es1371, אני לא מצליח למצוא לו דריבר כל אתר מבקש ממני להרשם בשביל לשלם כסף. מישהו יודע איפה אני יכול להוריד את הדריבר הזה? אם יש לכם לינק להורדה ישירה אשמח מאוד... בתודה מראש בר לוי!!!
-
- 1 תגובה
- 677 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה לבדיקת הזכרונות במחשב יש לי את התוכנה הזאת MEMTEST אני מחפש תוכנה יותר טובה מזאת השאלה האם קיימת תוכנה כזאת אשמח לתוכנה טובה יותר לבדיקת הזכרונות במחשב תודה אופיר
-
- 7 תגובות
- 677 צפיות
-
-
אהלן , אני מחפש תוכנה שאני אראה אותה רצה כחלק משולחן העבודה , שאני יכול לשים שם TO DO LIST. ואם אפשר גם שהיא תסתנכרן עם הפלא זה יהיה עוד יותר טוב. היש כזה דבר ?
-
- 0 תגובות
- 677 צפיות
-
-
אני לא יודע להשתמש לא ב c4d ולא ב 3ds max, אני רוצה לבחור אחת מהן, ולהתחיל ללמוד להשתמש בה. אני יודע להשתמש בפוטושופ. (אני מציין את זה למקרה שזה יעצור לכם ליעץ לי עם איזו תוכנה עדיף להתחיל). איזו תוכנה קלה יותר, ידידותית יותר ושווה ללמוד אותה בתור התחלה?
-
- 0 תגובות
- 677 צפיות
-
-
לאחרונה שמתי לב שאחרי שימוש במחשב כמו שעה+ זה מגיע לנקודה שהסאונד במחשב משתתק,המגבר עובד והכל עובד רק הווינדוס לא מגיב לסאונד. שאני למשל משחק ושם מוזיקה באותו זמן זה קורה או סתם באופן רנדומלי. ממה זה יכול לנבוע?אולי בגלל דריוורים?(בגלל זה כתבתי את זה פה ולא בווינדוס)
-
- 1 תגובה
- 677 צפיות
-
-
שלום חברים עכשיו יש לי בעיה מעצבנת עם האוטלוק הוא מראה את התפריטי והכותרות בג'יבריש. עכשיו האאוטלוק הוא גרסא עברית שמותקן על מערכת הפעלה win xp pro באנגלית serivce pack 2 בכל מקרה כל פעם שאני עושה את הדבר הזה באקספלורר בתצוגה של הקידוד זה חוזר למה שבא לו למרות שבחירה אוטומטית לא מסומנת. נסיתי גם להתעסק קצת עם הOffice font tool לפי איזה מדריכון שראיתי וגם לא עזר. אני נואש חברים אם מישהו פה יודע את הפיתרון.. ד"א אני חייב לציין שהתקנתי את כל הhebrew שהיה והכל בררית מחדל לעברית. אם למישהו יש מדריך כולל בבקשה.. זה יכול ממש לעזור לי או איזה פאטצ' מתקן בנתיים אני מנסה להוריד את האופיס 2007ץ
-
- 1 תגובה
- 677 צפיות
-
-
-
שלום, מעצבן אותי הטיקים האלה כששומעים כלוחצים על קישור באקספלורר. אני רוצה מצד אחד לשמוע שירים אבל אני שומע גם את הטיקים האלה בעת לחיצה על קישור. יש אפשרות לבטל את זה במאפיינים? אם כן, איך?
-
- 3 תגובות
- 677 צפיות
-
-
מה ההבדל בין שתי הסוגים ה- Premium וה- ULTRA יש הבדל גדול במשקל התוכנה אני מדבר כאן על גרסה 7 החדשה ?
-
- 2 תגובות
- 677 צפיות
-
-
שלום! יש לי WIN98 ויש לי רק כונן אחד ( כונן C ) ואני רוצה לפצל את הארד דיסק ל 2 כוננים שיהיו לי c ו - d איזה תוכנה הכי טובה כדי לעשות את זה? אני מזכיר שאני צריך תוכנה שתומכת ב WIN98 תודה
-
- 2 תגובות
- 677 צפיות
-
-
גלשתי באינטרנט (אין לי פאייר וול) ותוך כדי גלישה משהו נכנס לי למחשב, הוא שינה לי את הרקע של השולחן עבודה לרקע כחול כזה עם הודעת fatal error. וגם שינה לי את ההגדרות בהגדרות תצוגה של המחשב, אני מתכוון איפה שמחליפים שומרי מסך וכו'. אין לי הוא העלים את הלשונים theme, wallpaper ואולי עוד אחד או שניים (אפשר לראות בתמונה) הרצתי סריקה עם האינטי וירוס קספרסקי והוא מאצ וירוס, והמליץ למחוק את הקבצים. חלק מהקבצים הוא לא יכל למחוק אז אני נכנסתי דרך סייף מוד ומחקתי ידנית. עכשיו אני יכול לשים רקע בשולחן עבודה מישהו יודע מה לעשות נגד הדבר הזה?? זה קרה למישהו ויכול להמליץ על אנטי וירוס שיוריד אותו או דרך להעיף ולסדר את מה שהוירוס עשה תודה הינה התמונה http://img241.echo.cx/img241/8441/1232…
-
- 4 תגובות
- 677 צפיות
-
-
התוכנה בבילון לא מתרגמת לי מילים בקבצי PDF בעבר זה כן היה מתרגם לי אני לא יודע מה קרה
-
- 3 תגובות
- 677 צפיות
-
-
-
כשאני מכניס לו סרט לגזירה באיכות של 720P הוא מתעקש להוציא לי אותו ב640X480... איך אני שומר על הרזולוציה המקורית?
-
- 10 תגובות
- 677 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני עובד בכרסת הניסיון של ulead VideoStudio והבעיה היא שאחרי קצת יותר מ5:45 דקות של סרט, הסרט נעצר ולמרות שיש עוד פריימים "הקו האדום" מפסיק!! למה??? איך עושים שאפשר יהיה להמשיך?!?!?! אני מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי - לא היה לי קל.. חייב לסיים את הסרט בדחיפות אז תודה רבה לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 677 צפיות
-
-
מחפש תוכנה שאיתה אני יכול להקליט בוידיאו איזה קטע מהמחשב למשל אני רוצה להקליט קטע ממשחק(ששחקן רץ כזה ויורה..\או מכונית שנוסעת) ואחרי זה לערוך את זה עם מוזיקה שלי וכול זה אז אני צריך 2 תוכנות: 1)תוכנה שאיתה אני מקליט 2)תוכנה שאיתה אני יערוך
-
- 1 תגובה
- 677 צפיות
-


