תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היום קניתי את העכבר logitech g500 הסרתי את הדרייבר הקודם של ה-g5 שלי ומאז אני לא יכול לשנות שפה מאנגלית לעברית ולהפך,רק אפשר להשתמש ב-caps lock בדקתי שהבעיה באמת מהדרייבר של הg500,ברגע שהסרתי אותה הכל עובד מעולה בדקתי בפורומים של logitech ויש שם שני אנשים עם אותה הבעיה בדיוק. מצפה לעזרה. יניב
-
- 0 תגובות
- 677 צפיות
-
-
היי חברה, שמעו לי בעיות עם אח שלי הקטן. הוא כל יום 6-7 שעות משחק על המייפלסטורי הזה - ובכך הורס לי את האינטרנט, הורס לעצמו את העיניים, מנפח את חשבון החשמל ובכך שם שין על כולם ומעצבן את כולם. בנוסף לכך שזה אחד המשחקים היותר מטומטמים שראיתי. אני גם בדיבורים וגם באלימות לא מצליח לפתור את הבעיה. אם אני אמחק לו את המשחק, הוא ימחק לי קבצים. אז אפשר להגן עליהם באמצעות סיסמא, אבל בכל זאת חשבתי על דרך יצירתית יותר - תוכנה שתספור 3 שעות על המשחק הזה - ומיד תכבה את המחשב. התוכנה תדאג לכך שבמהלך כל היום המייפל לא יפעל - ורק ביום שלמחרת, כשהוא יפעיל שוב את המשחק, היא תתחיל שוב לספור 3 שעות... א) יש תוכנה כזאת? ב) איזו תוכנה טובה ופשוטה להגנה באמצעות סיסמא על קבצים יש? תודה!
-
- 3 תגובות
- 677 צפיות
-
-
שלום אני זוכר שהיה דבר כזה אם אתה לא נמצא ליד המחשב אז אתה יכול להפנות הודעות שמגיעות לאסייקיו לפלאפון שלך מישהו יודע איך עושים את זה ? תודה
-
- 1 תגובה
- 677 צפיות
-
-
אז ככה.. התחלתי להתעניין בכל הקטע הזה של עיצוב תמונות ואני צריך מדריך למתחילים לשימוש בפוטושופ CS4. לא משנה לי אם המדריך הוא בעברית או באנגלית העיקר שיהיה מפורט ומובן. תודה רבה mz155
-
- 0 תגובות
- 677 צפיות
-
-
אני מנסה כעת להשתמש בתוכנות המומלצות מהסטיקי, מה לאחר שכבר ניסתי מגוון של תוכנות שלא הצליחו כלכך לעזור לי בהמרת קבצי WMV לכל פורמט אחר בניסיון לשמור על משקל הקובץ ועל איכותו, בנסיון היחיד הטוב שהיה לי המרתי קובץ של 9 מגה מ- WMV ל- AVI ונוצר לי קובץ אמנם תקין אבל ששוקל 236MB כל משחק שניסיתי לעשות ברמת ההגדרות הקידוד היוצא פגע לי בסנכון הקול עם התמונה שאלה נוספת שמתבקשת כאן היא לגבי המלצה לתוכנה שתתמוך במערכת ההפעלה של 64 ביט ותנצל בצורה יותר טובה את המעבד ?? תודה מראש לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 677 צפיות
-
-
שלום רב! אני צריך שתמליצו לי על תוענה שיכולה לעבוד על מחשב מרוחק מהבית שלי למחשב במשרד ע"י חיבור לאינטרנט הכוונה היא ע"י הגדרת IP ,חוץ מהתוכנה PCANYWHERE. האם ישנה עוד תוכנה רק יותר פשוטה?? אני פשוט לא הצלחתי לעבוד עם ה-PCANYWHERE !!!???? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 677 צפיות
-
-
יש לי קובץ ISO ואני לא מצליח בשום אופן לצרוב אותו.....גם ALCOHOL 120 ודם NERO אומרים לי .......קבלו תמונה..... איך אני צורב את ה ISO הזה??? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 677 צפיות
-
-
קודם כל, הרעיון והתוכנה חוקיים למהדרין, הרעיון מאחורי התוכנה הוא לבטל את הגנת ה DRM לקבצים מוגנים שנרכשו ושיש לכם את ה key שלהם, זה לא יעבוד על מדיות שהורדתם ואין לכם את ה key עכשיו תוכלו לקחת שיר שקניתם מכספיכם הטוב ולהעביר אותו לנגן שלכם (לדוגמא). עוד פרטים (באנגלית) ולינקים תמצאו פה: http://forum.doom9.org/showthread.php?t=114916
-
- 0 תגובות
- 677 צפיות
-
-
שלום רב. קבלתי מצלמת רשת כזאת למחשב לא מזמן מקרוב משחה שלי, בכל אופן היא לא מחברה מוכרת כל כך. שם החברה הוא: Quantum. יש למשהו מושג איפה אני יכול להשיג דרייברים למצלמה? *למנהל הפורום* בבקשה אל תנהל את ההודעה אם אסור לבקש דרייברים אני משתמש חדש ועוד לא התעקלמתי כל כך כאן. בתודה מראש. VerJil
-
- 1 תגובה
- 677 צפיות
-
-
לעיתים קורה שמסירים תכנה מהמחשב (Uninstall), אבל לאחר ההסרה, התוכנה העקשנית עדיין מופיעה בתפריט Add or Remove Programs מדריך זה מראה: 1. איך להסיר את התוכנה הסוררת מהתפריט הזה. 2. איך להסיר מהתפריט הזה גם תוכנות שלא הוסרו (לא בוצע Uninstall) על מנת למנוע הסרה לא מכוונת שלהן. http://hofshi.blogspot.com/2007/09/add-remove-programs.html המדריך עם תמונות מסך.
-
- 2 תגובות
- 677 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם יש דרך לחלוק קבצים בקאזה מספריה השונה מהסיפריה שאליה יורדים הקבצים. הכוונה שלי היא אם לדוגמה אני מוריד את הקבצים לכונן C ואני רוצה לחלוק קבצים שנמצאים בכונן D. בתודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 677 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה לאי.מייל בסגנון Outlook , אני רוצה שיהיו כמה דברים שלפי מה שאני יודע אין ב-outlook, בעיקרון אני מחפש תוכנה מגניבה בסגנון incredimail , אני רוצה כשאני נכנס לאי.מייל ויש אי.מייל חדש אני אוכל להגדיר צליל שזה יעשה (אין ב-incredimail ), שתבדוק אוטומטית אי.מייל כל כמה זמן, שתוכל לסנן ספאם . משהו נוח. תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 677 צפיות
-
-
שלום אני מעוניין להפעיל את הפיירוול החומרתי שישנו על הלוח אם עכשיו התקנתי את כל הדריברים האפשריים ואני עדיין לא מצליח למצוא את האפשרות . אני כרגע מפעיל את המחשב שלי עם מ.ה. 64 ביט ואשמח לדעת מהם היתרונות והחסרות של הפיירוול הנ"ל ואיך אני מגיע לתמונה הבאה : [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 677 צפיות
-
-
יש לי GMAIL חדש ושמעתי שזה תומך POP3 אז איך אני מגדיר את זה באוטלווק...כאילו מה אני רושם ב: שרת דואר נכנס (HTTP POP3 IMAP)? ו שרת דואר יוצא(SMTP) מה אני רושם בהם?
-
- 1 תגובה
- 677 צפיות
-
-
שלום לכולם קיבלתי לפני יומיים את המצלמה החדשה שלי מאיביי קנון HF10 שמצלמת ב FULL HD כאשר אני מוריד את הסרטים למחשב ומריץ אותם דרך התוכנה שקיבלתי מקנון הסרטים נתקעים אחת ל 5 שניות והסאונד לא תקין ניסית מספר תוכנות MPLAYER BSPLAYER וכו מותקן אצלי KLITE PACK FULL התקנתי DIVX PLAYER וגם את נגן ה HDTV כלום לא עוזר! יש פתרון??? אגב מהמצלמה לTV זה עובד מעולה...
-
- 3 תגובות
- 677 צפיות
-
-
היי, אני מנסה להתקין את האנטי וירוס Panda והוא כותב לי שאני קודם צריך למחוק גירסאות קודמות שלו או למחוק את ה-Windows OneCareנ (או איך שלא קוראים לזה). בקיצור, אין לי כבר את שתי התוכנות, בשום מקום במחשב אין זכר להן, אפילו לו בר'גיסטרי ואני לא מצליח להתקין את זה בשום אופן. מישהו יודע מה עושים? תודה מראש, אדם
-
- 5 תגובות
- 677 צפיות
-
-
יש לי מיקלדת USB של HP אני מיתחרפן הפחתי עולמות בישביל לימצוא דריבר ולא מצאתי בבקשה תעזרו לי חברה :HP שם: hewlett packard
-
- 2 תגובות
- 677 צפיות
-
-
שלום לכם, הורדתי את האנטיוירוס, גירסה 2.5, מהאתר של ESET. הבעיה היא שהסיסמה וה-USERNAME, איתם הורדתי את התוכנה, לא עובדים על השרת ממנו אני צריך להוריד את העידכון . איך זה יכול להיות? הרי הורדתי אותו באופן חוקי... תודה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 677 צפיות
-
-
תוכנה חינמית, רצוי בעברית, אבל אם אין ברירה אז באנגלית עם אפשרות להזנת טקסט בעברית. המטרה בעיקר לשמור את פרטי הלקוחות ומעקב אחר תשלומים וחייבים, לא ניהול חשבונות.
-
- 2 תגובות
- 677 צפיות
-
-
כמו שמורידים עונות שלמות של סדרות וזה מגיע מכווץ אחד אחד האם יש תוכנה שפותחת אותם בלחיצת כפתור אחת? תודה
-
- 0 תגובות
- 677 צפיות
-
-
ניסיתי להתקין את NOD32 ואז הוא רושם לי: (106) error occured while extracting archive file. ניסיתי להוריד גרסאות שונות אבל הוא רשם אותו דבר. נכנסתי ל REGEDIT ומחקתי משם את כל NOD32 אבל עדיין לא עובד ורושם אותו דבר. יכול להיות שזה קורה בגלל ה TEMP2? אמרו לי להתקין את האנטי וירוס הזה ולהוריד אותו...
-
- 3 תגובות
- 677 צפיות
-
-
מה המצב חבר'ה ?.. תגידו, Internet Explorer 8 בטוח ?.. כי אני זוכר שהיה לפני איזה כמה זמן התראה מפני טרויאן שמאפשר לכל האקר לפרוץ למחשב שיש בו את הטרויאן הזה ויצא אחרי איזה שבוע תיקון לכל גרסאות ה - Internet Explorer מ - 7 ומטה אבל לא ל - 8 ... האם זה מתוקן עכשיו ?.. תודה מראש, משה
-
- 4 תגובות
- 677 צפיות
-
-
למישהו כאן יש המלצה לתוכנה טובה להמרת קבצי wma ל-mp3? אדם
-
- 5 תגובות
- 677 צפיות
-
-
הי לכולם לאחרונה התחילו להיות לי מדי פעם בלו סקרינים, שאחריהם או שהמחשב עושה ריסטרט... בבלו סקרין מופיעה הודעה כזאת: DRIVER IRQL NOT LESS OR EQUALאין לי מושג מה זה אומר. בנוסף מופיע מדי פעם הודעת שגיאה בווינדוס, ואני לא יודע מה היא אומרת, אז צירפתי אותה כדי שתסתכלו ותגידו לי מה לעשות.... הבעיה האחרונה שאתמול התחילה - המחשב עולה, הדסקטופ מופיע ואז כל הסמלים נעלמים וגם הסרגל כלים למטה(כולל ה-start). למזלי מופיע המסנג'ר, דרכו אני יכול להיכנס לאינטרנט ואז אני כותב בשורת כתובת desktop, ומשם אני יכול להגיע לזה. מה אני עושה לשם פיתרון קבע אני לא יודע אם השגיאות קשורות, מה אתם אומרים איך לפתור אותם?
-
- 1 תגובה
- 677 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה משהו בסיגנון emulator או כל כלי אחר שניתן להריץ תוכנות של PDA
-
- 0 תגובות
- 677 צפיות
-


