תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
לפני כמה ימים עברתי לVista 64bit. התקנתי את הנטלימיטר 64 ביט והוא אומר שהוא לא יכול להתחבר לרשת כנ"ל גם הנטפיקר. מישהו יודע אולי איך אפשר לסדר את זה, אולי הויסטה חוסם את התוכנות האלה? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 679 צפיות
-
-
בגירסה האחרונה שלה (6),יש את האפשרות לבחור ב Audio Booster Pack ,הייתי משתמש בזה הרבה (היית יכול להשתיק את הסנטר ולשמוע רק את הסראונד,דיי פצצתי),משום מה בזמן האחרון אני לא יכול לבחור שם,הייתי בוחר ב listen on: Speakers ושם היית לי את האופציה לבחור...מישהו יודע איך לפתור את זה?
-
- 7 תגובות
- 679 צפיות
-
-
יש לי רשת קטנה של מחשב שולחני ועוד אחד נייד שמחוברים לראוטר שמחובר למודם בכבלים איך אני מגדיר במירק כדי שאני אוכל להתחבר? אני מבין שזה קשור לפרוקסי אבל כל מה שניסיתי לא עוזר לא יודע אם זה משנה אבל אני בארה"ב והראוטר מחובר אלחוטית לנייד
-
- 2 תגובות
- 679 צפיות
-
-
שלום, האם תוכלו להמליץ לי על התוכנה הטובה ביותר, לפי דעתכם האישית כמובן , אשר תהפוך לי מוסיקה מדיסק רגיל אשר נרכש בחנות לתצורת MP3 ובאיכות הגבוהה ביותר, כמו כן, תוכנה אשר יהיה באפשרותי לרכוש דרך הינטרנט. אין למחיר פונקציה של משחק, חשובה לי האיכות הגבוהה שתפיק התוכנה. מאוד אודה!
-
- 3 תגובות
- 679 צפיות
-
-
אני מחפש דרך להפריד קובץ פלאש מהתמונות נראות במצגת. האם יש תוכנה כזו או שאולי אפשר לבצע זאת ידנית? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 679 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני משתמש ב-utorrent (לפני זה השתמשתי ב-vuze) ויש לי את אותה בעיה תמיד. למרות שאני מתחבר לדי הרבה פירים/סידרים, כל המהירות שלי באה מאותו מקור. לא משנה איזה הורדה אני פותח, אם אני מצליח להגיע למהירויות של 250-300 ק"ב בשניה, זה רק כי הוא מתחבר לאותו סידר ספציפי (האי.פי שלו, אם זה משנה, זה 212.235.15.56). והמהירות הורדה בגלל זה היא לא יציבה, ובהורדות שאני לא מחובר אליו, אני לא מוריד על יותר מ-30 או 40 ק"ב. לעומת זאת, מכל שאר האנשים שאני מחובר אליהם, המהירות הורדה נעה בין 0 ל-2 ק"ב. אני מצרף printscreen שמתאר את זה. למישהו יש רעיון מה קורה? אני משתמש כרגע ב-utorrent עם windows vista. תודה לכולם! [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 679 צפיות
-
-
הייתה לי תוכנה כזאת פעם שנקראה MULTICQ (משהו כזה... ) אבל כנראה שזה לא השם המדוייק כי אני לא מוצא אותה אחרי שחיפשתי די הרבה... מישהו מכיר תוכנה כזאת? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 679 צפיות
-
-
שלום התקנתי את Macfee ואחרי ההתקנה יש לי אפשרות להתקין פיראול ועוד אז לאנטיוירוס זה לתמיד אבל לפיראול ולתוכנות האחרות אם אני מתקין זה רק ל30 יום אך אני עושה שזה היה לתמיד? הגירסא של ה-Macfee היא 8.0 Professional
-
- 5 תגובות
- 679 צפיות
-
-
שלום מישהו יודע על תוכנה שאפשר לסרוק תוכנית של בית ולהעביר אותה לתוכנה שתהיה בעלת קנה מידה ? ניסיתי לעשות זאת עם 3D Home Architect אבל זה לא הצליח מישהו מקיר במקרה תוכנה אחרת? תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 679 צפיות
-
-
המליצו לי על התוכנה הזאת יותר מאשר קאזה... בתוכנה הזאת יש שירים שאני לא מוצא... האם זה בגלל שאין LIME WIRE PRO ? ואם כן - איך אני משיג את ה- PRO ?
-
- 1 תגובה
- 679 צפיות
-
-
אני צריך להכניס כמה סרטים וסרטוני בDVD אחד. העניין הוא שזה לא נכנס כמובן... חשבתי לקודד ל-DVIX, כדי שנגני DVD יקראו את הדיסק. איך אפשר לעשות את זה בצורה טובה?
-
- 3 תגובות
- 679 צפיות
-
-
אך אני יכל למחוק את עצמי מהרשימה שלה ...אתם לא מבינים פשוט ...אני חייב ..לעשות בדרך כל שהיא , שהיא לא תצליח לקורא את האויי שלי גם עם היא תנסה.
-
- 10 תגובות
- 679 צפיות
-
-
התקנתי ופשוט לא מצאתי איזשהו תפריט בחירה יש למישהו פתרון ?
-
- 3 תגובות
- 679 צפיות
-
-
יש לי כונן קשיח אחד של 80 ג'יגה ובתוכו 2 מחיצות אחד C ..... עם 15 ג'יגה והשני D ..... עם 60 ג'יגה אני רוצה להעביר מ D ל C שש ג'יגה ..... אני עושה בתוכנה RESIZE ואח"כ APLLY כשהוא מפעיל מחדש את המחשב הוא טוען משהו ואז אומר ERORR מה עושים ?
-
- 7 תגובות
- 679 צפיות
-
-
שלום לכם, יש אתרים בהם ניתן לראות את הסרט או הסרטון רק דרך הדפדפן. השאלה שלי היא, האם יש איזושהי תוכנה שמסוגלת איכשהו לעלות על הלינק לסירטון ולתת אופציה להוריד אותו? תודה.
-
- 4 תגובות
- 679 צפיות
-
-
אפשר להסיר את הEXPLORER ב"הוספה\הסרה של רכיבי WINDOWS" אם אני משתמש בפיירפוקס? זה לא יפגע בתפקוד של הדפדפן או משהו..? יש לציין שאני משתמש בIE TAB תודה
-
- 5 תגובות
- 679 צפיות
-
-
יש לי קובץ IMG שאני רוצה לחלץ את הקבצים שלו משהם אז אני מחפש תוכנה חינמית שתעשה לי את העבודה
-
- 5 תגובות
- 679 צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד hp4310s probook win7 64 bit 1 מנסה להסיר פוטושופ כל ממשק ההסרה מופיע בג'יבריש 2 מנסה להתקין תוכנה של A+ PAAS4SURE מקבל הודעת שגיאה eroor when opening a regestry key, the key dosent exist. key: hkey_local_nashine\software\javasoft\java runtime environment system eroor massage:??????? ???????????????????????. התקנתי ,הסרתי והתקנתי שוב על מנת להיות בטוח אני חושב שזה קשור איכשהו ל java 64bib תודה על כל עזרה
-
- 0 תגובות
- 679 צפיות
-
-
מישהו בפורום יכול לתת קצת מידע על התוכנה הזאת ואיך לעזאזל מקנפגים אותה חיפשתי באינטרנט לא מצאתי כלום תודה
-
- 2 תגובות
- 679 צפיות
-
-
-
שלום,שמעתי על תוכנות שמסוגלות לכווץ קבצים במחשב.. בקשר לתמונות, אני יודע על כמה אפשרויות לכווץ אבל אני לא יודע מהי האפשרות המועדפת.. יש עריכה בMicrosoft Pictures Manager, שמירה נוספת של התמונה ושינוי הפורמט לJPG או PNG מהי הדרך המועדפת?? בקשר למוזיקה, שמעתי על כמה תוכנות נחמדות שעושות עבודות לכיווץ.. אבל אני צריך גם משהו שנקרא "MP3 Encoder"..אני אשמח לקבל עזרה תודה ויום טוב
-
- 5 תגובות
- 679 צפיות
-
-
אני רוצה לחבר את המודם האנלוגי שבמחשב, 24 שעות לקו הטלפון. הבעייה, שבעבר הצליחו לחדור למחשב, ולבצע שיחות פקס למספרים בחו"ל , והגניבה הזו עלתה לי לא מעט כסף. השאלה, האם יש תוכנה או טכניקה, בה אפשר להגן על מקרים כאלה? כי אני חייב קו טלפון מחובר למחשב באופן תמידי.
-
- 6 תגובות
- 679 צפיות
-
-
עם איזה תוכנה אתם ממליצים להשתמש בכדי להפוך את כל קבצי התמונות ל JPEG ?
-
- 2 תגובות
- 679 צפיות
-
-
יש לי מדפסת של HP 1315 וכשאני מכניס את הדיסק של הדריבר והתוכנות אז אחרי 5 דקות ההתקנה נעצרת[לא נתקעת] פשוט מפסיק להתקין מה לעשות??
-
- 2 תגובות
- 679 צפיות
-
-
אהלן, לאחרונה נשבר לי מהMEDIA PLAYER של WIN VISTA והחלטתי שאני יוצא במסע אל עבר הלא נודע, אל עבר נגן מדיה חדש למחשב. אני מחפש נגן מדיה שמסוגל להריץ סרטונים בפורמטים שונים, ללא צורך בהתקנת חבילות מקודדים וחרטאות בסגנון, שבאמת שאין לי סבלנות אליהם. ממתין להמליצות
-
- 3 תגובות
- 679 צפיות
-


