עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by shibie,

    היי חברה, מישהו מכיר תוכנה שבעזרתה אני יכול לשלוט על המהירות של המאוורר שעל כרטיס המסך? תודה לכל העוזרים

  2. אהלן. יש לי אקספלורר 8, והוא פשוט לא גולש לי.. ניסיתי להתקין מחדש ולא עזר. ניסיתי להתקין 7 (שבזמנו עבד יופי), והוא לא גולש. כלומר, אני פותח את האקספלורר והוא כותב למטה connecting to site... וכו'... וזה ככה שעה ובסוף הוא לא נכנס לכלום. וזה בכל האתרים. והבעיה היא לא באינטרנט (בחיבור), כי בפיירפוקס הוא גולש יופי בלי שום בעיה.. באקספלורר 6 גם לא היו לי בעיות כאלה. מישהו יכול לעזור לי בבקשה..? תודה!

    • 2 תגובות
    • 680 צפיות
  3. אני מחפש תוכנה לדוגמא אני עוצר קטע מוידאו כל שהו, אז אני רוצה שהתוכנה תצלם את הקטע מהוידאו במסך כמו PrtSCR רק שהתוכנה תוכל לצלם קטעי וידאו עצורים..תודה מראש=]

    • 4 תגובות
    • 680 צפיות
  4. אם מישהו מכיר תוכנה טובה שעושה את זה שירשום אותה כאן.. תודה רבה =]

    • 5 תגובות
    • 680 צפיות
  5. Started by amitey,

    ברשותי מספר סרטים XVID וסרטי HD . אני רוצה לצרוב אותם עם תרגום לילדים. מה עלי לעשות ? האם יש הבדל בצריבה בין שני סוגי הסרטים? תודה מראש לכל המגיבים

    • 3 תגובות
    • 680 צפיות
  6. יש לי את הלוח ASUS A8N VM ועכשיו לא הורדתי לו דרייברים חדשים עד היום אז משהו יכול להגיד לי אם אלה הדרייברים החדשים בשבילו?? http://www.nvidia.co.uk/object/nforce_nf4_430_410_winxp32_8.26_uk.html ובקשר לדרייברים של הכרטיסי מסך שאני מוריד אותם עכשיו למה הדרייבירים שוקלים כפול פתאום??

    • 0 תגובות
    • 680 צפיות
  7. פירמטתי את המחיצה שבא היו כל המסמכים. את המערכת הקודמת לא פירמטתי, ז''א שתיקיית הWINDWOS הקודמת השארתי, והתקנתי את המערכת בתיקייה אחרת. אני רוצה לשחזר את המידע שהיה לי במסמכים שלי, ולגבות אותם ואז לפרמט פירמוט חדש חדש שממש ימחוק את כל המידע במחיצה. ובנוסף נמחקה לי מחיצה, וכל החומר שהיה בפנים, והיא נהייתה נקייה מחומר. אני רוצה לשחזר משם גם את המידע. איזה תוכנות יודעת לעשות את זה, כאשר יש לכם ניסיון איתן. תודה GETDATABACK for ntfs לא שיחזרה לי כלום, סימנתי לה איזה מחיצה אני רוצה שתשחזר, מחיצה SYSTEM (שד''א כל המחיצות שדיברתי עליהן נמצאות באותו כונן) והוא פשוט מצא לי את החומר שיש כרגע ולא של קודם.

    • 7 תגובות
    • 680 צפיות
  8. Started by eladbu,

    מעוניין לדעת על תוכנות טובות ליצירת תצלומים פנורמיים עם ממשק קל!

    • 2 תגובות
    • 680 צפיות
  9. Started by Shiker,

    חבר'ה אני משתגע, אני מנסה לחפש שירים בעברית באימיול new logic 1.1 ואני לא מצליח ניסיתי אימיולים אחרים כמו Xtreme והאימיול הרשמי ושום דבר לא עובד. יש לי ויסטה אולטימייט. יש הצעות ? פאט'צים..?

    • 3 תגובות
    • 680 צפיות
  10. Started by ShayGTi,

    יש לי GEFORCE 6150, שמחובר לטלויזיה. עכשיו יש אפשרות דרך האייקון בטסקבר להחליף בין התצוגות, אבל אני מעוניין שיהיה HOTKEY שיעשה את זה...איך מגדירים דבר כזה? דבר שני, אני מעוניין שהתמונה תוצג על מסך המחשב והטלויזיה בו זמנית...אבל בהגדרות יש לי רק SINGLE DISPLAY :\

    • 4 תגובות
    • 680 צפיות
  11. Started by barnes,

    על איזה תוכנה אתם ממליצים? אני מחפש תוכנה אמינה שלא תעשה בעיות, ועם זאת תוכל לתקן את כל הבעיות הקיימות ברג'יסטרי...

    • 4 תגובות
    • 680 צפיות
  12. Started by BONO,

    תמיד שאני מנסה להדביק כתוביות לסרט 4 דקות לפני סיום פחות או יותר זה נתקע רושם תקלה אני לוחץ OK ואז זה רושם שגיאה כלשהי וסוגר תתוכנה מה הבעיה ? יש לי מערכת הפעלה חלונות 98

    • 2 תגובות
    • 680 צפיות
  13. למעבדה והם שמו לי Panda Titanium Antivirus 2005 ו-Microsoft AntiSpyware עכשיו אני בא להתחבר לאימיול והוא כותב לי ששרת ריזבאק מת (והאיקון של החמור באפור) הורדתי את כל ה-V ב-Panda ומרכז האבטחה של הווינדוס קפץ עם איזה הודעה והאיקון של הפנדה הפך לאפור האם המחשב נמצא בסיכון מסוים

    • 2 תגובות
    • 680 צפיות
  14. אורח ברק דהן
    Started by אורח ברק דהן,

    קבלו תוכנה! VoIP. מבית Free World Dialup התוכנה מאפשרת להתקשר דרך המחשב, לבזק בארץ לחו"ל ולכל מקום, מהמחשב!!!!!!! והכל בחינם! הנה גירסת הבטא של התוכנה: http://communicator.pulver.com/download/count.php?page=pC_944_050120.exe

    • 1 תגובה
    • 680 צפיות
  15. Started by $הגוקר$,

    שלום אני כבר הרבה פעמים הורדתי אמיול ותמיד הוא לא מוריד לי הוא כל הזמן על צהוב ולא ירוק ואני לא יודע מה לעשות ואיך להגביר את המהירות אז השאלה שלי אם יש למישהו מדריך הוא משהו בשביל להגביר את המהירות של האמיול תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 680 צפיות
  16. Started by e-r-a-n,

    הכוונה היא לאותו פס כחול שיש בקצה העליון של כל חלון שפותחים במחשב..ששם יש 3 כפתורים בפינה למזער\להגדיל\לסגור. בזמן שלא הייתי בבית אחותי גרמה למעט נזק..הפעם אני לא יודע איך לסדר אתזה. אשמח לעזרה...אוונט 10 ואקספי.

    • 0 תגובות
    • 680 צפיות
  17. טוב אז הבעיה היא כזו היום האנטי וירוס פשוט התחיל לכתוב לי שיש תקלה בעדכון האנטי וירוס אני פשוט מקבל הודעת שגיעה ("your anti-virus database is damaged") אני ניסיתי להוריד מהאתר שלהם עדכון כללי ולהתקין ידנית וזה עובד אבל זה לפני 4 ימים העדכונים האחרונים שלהם פשוט רושם לי שיש את הבעיה הנ''ל וניסיתי גם להסיר את תוכנה במלואה ולהתקין מחדש וזה לא עזר... למישהו יש רעיונות... הגרסה שלי ביא פרסונל 5.0.277

  18. Started by NaRKoMaN,

    חבר שלי נתן לי הורדה של פראפס פרוץ. אחרי שהתקנתי את הפראפס האנטי וירוס שלי גילה את הסוס טרואני נטרלתי אותו ומחקתי אבל מאז במשחקים וטים ספיק יש לי פינגים גבוהים כ 30 עד 50 פינג יותר מהרגיל. אני התחלתי את הוינדוס במצב בטוח וגיליתי עוד פעם את הסוס הטרואני נטרלתי ומחקתי וחשבתי שזהו נגמר. עכשיו עדיין יש לי פינגים גבוהים מהרגיל וזה פשוט מעצבן אותי!! לקחתי את השם של הסוס הטרואני Trojan-Downloader.Win32.Agent.brf חיפשתי מידע עליו ב viruslist.com אבל אין עליו מידע מתברר שהוא חדש.. אבל איך נפטרים מהפינגים???? לחצתי alt+ctrl+delete והלכתי ל procces ולקחתי תמונה כי אני לא יודע אם יש שם איזה משהו שלא אמור לרוץ ויכול להיות שהוא מקור הבעיה: http://img235.imageshack.us/img235/3196/untitl…

    • 8 תגובות
    • 680 צפיות
  19. Started by puffer,

    Firefox 3.0.4 כול כניסה ויציאה מהדפדפן גורמות לו לאבד את כול הנתונים והקוקיס, האופציה באפשרויות מסומנת כשמירת קוקיס רעיונות?

    • 3 תגובות
    • 680 צפיות
  20. Started by event,

    אני יודע שבאופן עקרוני התוכנה הזאת משמשת גם כמעיין IM, וגם נותן לך לעשות שיחות באינטרנט בחינם. נגיד אני רוצה להשתמש בתוכנה הזאת להוציא שיחות לבזק\הוט\אורנג' זה אפשרי וזה יוצא זול יותר??

    • 6 תגובות
    • 680 צפיות
  21. Started by michael_brosh,

    אני מנסה להתחבר ב EMULE והוא אומר לי שיש לי LOWID ושאני אבדוק את ה NETWORK CONFIG שלי! הוא לא מתחבר לי לשום שרת!!! מה אני צריך לעשות??? תודה מראש לכל העוזרים!!!

    • 3 תגובות
    • 680 צפיות
  22. מחפש תוכנה )רצוי חינמית( שתסנן את הדואר זבל מהאוטלוק כל פעם כשהו מושך הודעות מהסרבר התוכנה אמורה לרוץ ברקע )כמו האנטי וירוס שבודק דואר נכנס ויוצא בזמן השליחה שלו( ופשו לסנן את הדואר הנכנס לבעל המחשב המדובר אין שום ידע במחשבים ככה שהתוכנה אמורה לתפקד לגמרי לבד ברקע מקווה שהסברתי כמו שצריך את מה שאני מחפש אם מישהו מכיר פתרון אחר ...אשמח לשמוע

    • 3 תגובות
    • 680 צפיות
  23. Started by Dubek,

    שלום. לא מזמן התקנתי Firefox במחשב שלי. אני מאוד אוהב את הדפדפן הזה, אבל יש לי בעיה איתו. הבעיה היא שהוא לא שומר את הססמאות ושמות משתמש באתרים שדורשים Login (כמו האתר הזה למשל). איך פותרים את הבעיה הזאת?

    • 4 תגובות
    • 680 צפיות
  24. Started by eladbu,

    האם ניתן דרך נרו הכי חדש לעשות מסך פתיחה שיוכל לנווט דרך קבצי תמונות ומוזיקה עי תפריטים כמו העניין של לעשות סרט DVD עם מסך מעוצב! יש לי את הגרסה הכי חדשה של נרו עם נרו אקספרס וכמובן צורב DVD אשמח אם תסבירו לי כי אני יודע שאפשר או סרט וידאו או תמונות עם מסך פתיחה? בתודה מראש

    • 0 תגובות
    • 680 צפיות
  25. Started by tal_levi1000,

    אני רוצה לפרמט את המחשב ואין לי כח להעתיק את כל המועדפים שלי ואחר כך להכניס אותם אחד אחד יש איזה דרך להעתיק אותם לקובץ? (חוץ מלהעתיק את הכתובות של כולם אחד אחד - כמובן) תודה

    • 5 תגובות
    • 680 צפיות

דיונים חדשים בפורומים