תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי שני מחשבים בבית מאחד אני מצליח להכנס לאתר ומחשב אחד מעלה את האתר אבל אומר שיש שגיאה בדף ואי אפשר ללחוץ על שום קישור המחשב עם הבעיה גם לא מפעיל את המשחקים בוואלה.. יכול שחסר לי משהו שצריך להתקין? יואב
-
- 2 תגובות
- 681 צפיות
-
-
מקווה שכאן המקום. האיקונים ICO הפסיקו להיראות כאייקונים, במקום לראות תמונות -רואים סמלים אחידים לכל האייקונים. אני מבין שהבעיה היא חוסר שיוך של קבצי ICO לאיזו שהיא תוכנה שתציג אותם, ואין לי מושג לאיזו תוכנה אני יכול לשייך אותם.
-
- 2 תגובות
- 681 צפיות
-
-
יש איזה תוכנה שמורידה מיוטב למרות שיש הגנה על הוידיו זאת אומרת שוידיו חסום להורדה עם התוכנה תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 681 צפיות
-
-
שלום רב, אשמח אם תוכלו להמליץ לי על תוכנה שתטפל בויסטה? (ניקוי,טיפול ברג'יסטרי,המהרת במערכת וכד'....) טיפול כללי כזה. (64bit sp1) תודה רבה.
-
- 6 תגובות
- 681 צפיות
-
-
היי אני צריך להכין תמונה שהטקסט "INSTALL" יהיה רשום עליה. התמונה אז כפי שאתם רואים הטקסט בתמונה הוא כאילו מתוייר בעיפרון אז איך עושים את זה, האם יש לך פונט מיוחד? איך קוראים לפונט הזה? ואין אני יוצר את הטקסט בצבע שחור ולבן? תודה מראש Install
-
- 0 תגובות
- 681 צפיות
-
-
היי פתאום הICQ הפסיק לפעול,ניסיתי להתקין מחדש ולא עזר ניסיתי ICQ 6 ולא עזר גם כן כשאני מכניס את הסיסמא הוא כאילו מתחבר אבל יוצא לDESKTOP האם לעוד אנשים זה קרה?
-
- 2 תגובות
- 681 צפיות
-
-
כידוע לכם יש מודים שונים לאימיול לדוגמא: svika extrem emule ועוד... אני רוצה המלצה על המוד הכי טוב שאפשר למצוא... תודה
-
- 3 תגובות
- 681 צפיות
-
-
האם יש תוכנה שמוחקת זכרונות של תוכנה אחרת שנמחקה? תודה לעוזרים, יוסי.
-
- 4 תגובות
- 681 צפיות
-
-
שלום , קניתי מחשב חדש ואני מנסה להתקין את כל הדרייברים הדרושים מהדיסקים שקיבלתי וניתקלתי בבעיה עם הדרייבר של הקול. את כל השאר הוא מתקין בצורה טובה ואף אומר שגם את זה הוא מתקין טוב אבל בdevice manager יש סימן שאלה ליד. הדרייבר הוא" audio device on high definition audio bus" אני מנסה להתקין כרגיל מהדיסק אבל הוא טוען שהוא לא מוצא אותו. מה ניתן לעשות? [br]פורסם בתאריך: 4.12.2008 בשעה 21:01:26 אוקיי, הורדתי דרייברים חדשים מהאתר של GIGABYTE והוא התקין אותם אבל עדיין אין קול מה עושים??? (יש לי רמקולים x530, חיברתי את כולם הדלקתי והvolume מוגבר)
-
- 4 תגובות
- 681 צפיות
-
-
מזה שנים אני נוכח בתופעה הבאה : לאחר שאני עוזב את המחשב דלוק לזמן ממושך (למעלה משעה), כשאני חוזר לעבודה, כל פעולה לוקחת משמעותית הרבה יותר זמן !!. כאיש חומרה, ברור לחלוטין שזה רק התכנה. אולי פרמטר כלשהו במער. הפעלה, אשר דואג לצריכת החשמל, וכתוצאה לוקח זמן רב להתאוששות ???.
-
- 7 תגובות
- 681 צפיות
-
-
אממממ יש לי תוכנה שאני עושה איתה RIP לדיסקים מקוריים עכשיו הבעיה היא שבדיסקים ישראלים היא לא קולטת את העברית.. לדוגמה במקום דנה כתוב Dana וככה זה בכל ה ID3 שהיא קולטת.. יש דרך לסדר את זה? התוכנה היא Easy CD-DA Extractor 9 תודה
-
- 4 תגובות
- 681 צפיות
-
-
שלום, עשיתי פירמוט היום למחשב דרך הדיסק של מערכת ההפעלה, אבל יש לי כמה בעיות. בעיה 1- זה לא מזהה את הכרטיס מסך והרזולוציה המקסימלית אמורה להיות 1920x1220 שפה המקסימום זה 1600x1200 תמונה- בעיה שנייה- התקנתי הכול מהדיסק של הלוח אם ואת ה-Catalyst ואין לי איך לפתוח אותו הוא פשוט לא עולה איך שהמחשב נפתח, כמו שהיה לפני הפירמוט. בעיה שלישית- כל המחשב תקוע, שאני יוצא מדברים זה יוצא לי בתקיעות מוזרות וזה נכנס לי באיטיות לאינטרנט. בעיה רביעית- לפני זה היה לי Intrenet 8 עכשיו אחרי הפירמוט יש לי את ה-7 ורציתי להתקין את ה-8 זה רשם לי שזה לא יכול לפעול על מערכת הפעלה זו (משו כזה). לפני זה זה עבד, אני חייב לסדר את זה. מישו יודע איך אני מסדר את כל זה? זה ממש דחוף לי :'( נ.ב זא…
-
- 1 תגובה
- 681 צפיות
-
-
שלום קניתי מחשב חדש ורציתי לדעת לגבי התהליכים האלו חלק אני חושב שייכים לאנטי וירוס אבל יש כאלה שאני לא יודע של מה הם, לא ידעתי ממש איפה לשאול מקווה שזה לפה EKRN.EXE - EGUI.EXE - TSNP2STPD.EXE - NVSVC32.EXE - NOTEPAD.EXE - VSNP2STD.EXE - IGFXSRVC.EXE - IUSCHED.EXE -
-
- 1 תגובה
- 681 צפיות
-
-
שלום. החלפתי גרסא של אלכוהול ובגרסה הקודמת יכותי לעשות MOUNT מ"המחשב שלי" ישירות בלחיצת קליק ימני על הכונן הוירטואלי. האופציה הזו נעלמה איך אני מחזיר אותה ?? (עכשיו אני צריך להכנס לאלכוהול ולעשות MOUNT משם ) תודה.
-
- 3 תגובות
- 681 צפיות
-
-
כמו שרשום בכותרת, אין לי את ה MENU BAR יותר (למרות שהוא מסומן כדלוק), לא סתם ככה ולא כשאני לוחץ על ALT.
-
- 2 תגובות
- 681 צפיות
-
-
הסרתי את השדריברים של הכרטיס מסך מפני שרציתי להתקין גירסה יותר ישנה, ועכשיו לאחר שהסרתי את הדריברים אני לא מצליח להתקין אתהדריברים החדשים. בפועל אני מצליח להתקין אבל אין כל סימן שהם הותקנו: הקצב ריענון ירד, מישחקים לא פועלים הוינדואס לא מזהה את הכרטיס וכו' כשאני מעלה את הוינדואס רשום שחסר קובץ mvnctray.dll, העתקתי אותו לאן שצריך ועדיין הכרטיס לא מזוהה. מישהו יודע איך אני יכול להתקין את הדריברים החזרה? הכרטיס מסך שלי הוא Gforce 4 Ti, וביטלתי את השיחזור מערכת אז זה לא יעזור :-\. תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 681 צפיות
-
-
שלום, 1)בשל תקלה שהיתה לי במייל,כפי שציינתי אני משתמש בoutlook express (בעייה של חסימת פורטים כך שלא עברו המיילים מהשרת למחשב אבל לא ממש משנה) הונחיתי ע"י תמיכה טכנית של הספקית שלי לכתוב פקודה ב cmd : netsh w r . נאמר לי כי פקודה זו מאתחלת את הגדרות התקשורת שלי. הבעיה אכן נפתרה אך צצה לה בעיה קשה אחרת במקומה: פנקס הכתובות נעלם, קרי כל מכותבי נמחקו. אשמח לכל פתרון שיעזור לי לאחזר את הרשימות (היו לי המון מכותבים בפנקס הכתובות) וגם קשה לי להאמין שאתחול הגדרות רשת ימחוק את רשימת הכתובות מהמחשב (שהוא למעשה קובץ לכל דבר-לא?). 2)לפני כמה ימים גיליתי שאין לי דפדפן ואני לא יכול להכנס/לפתוח שום אתר. כל ניסיונותי לא עזרו למרות שמחקתי את הדפדפן שהיה וניסיתי להתקין אקספלורר 7 מחדש זה …
-
- 1 תגובה
- 681 צפיות
-
-
Team fortress 2: hl2.exe-Application error The exception privileged instruction. (0xc0000096) occured in the application at location 0x00010102. click on OK to ternimate the program
-
- 0 תגובות
- 681 צפיות
-
-
תרגום שמסונכרן לגרסת XVID / DIVX לא יעבוד עם גרסת ה DVDR?
-
- 2 תגובות
- 681 צפיות
-
-
שלום חברים אני מנסה להוריד מאינספור לינקים את daemon tool ולא מתקין לי על ויסטה בהתקנה נתקע ואומר שטויות שלcompability למישהו יש אולי לינק שיודע שזה עובד על ויסטה?? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 681 צפיות
-
-
שלום יש לי סרט DVD ואני רוצה לצרוב חלק ממנו לדיסק רגיל.... אני צריך תוכנה שתוכל לחלק לי את הסרט (באיזה קטע שאני אבחר) ואז אני אשמור את אותו קטע במחשב ואז אני אצרוב אותו לדיסק רגיל... למשהו יש הצעות? תודה רבה לכולם...
-
- 2 תגובות
- 681 צפיות
-
-
אני משתמש קבוע של פיירפוקס, היום, אני מפעיל את הפיירפוקס, עולה לי משום מה החלון של הפרופיילס, יש לי שם רק את הדיפולט, מכיוון שלא הייתי צריך אחד אחר, אני מנסה להפעיל אותו והוא אומר שהוא בשימוש, מה עושים? :\
-
- 2 תגובות
- 681 צפיות
-
-
שלום. מקווה שזה הפורום הנכון לשאלותיי. התקנתי את ה- Bitbomet במחשבי. יש לי מספר שאלות על הורדה דרך ביטרונט: 1. האם בהורדה מסוג זה יש גם תור, בדומה ל- Emule? 2. באופן מפתיע, מרגע ההתקנה, אני מועף לעיתים מהרשת. זה לא קרה לי עם ה- Emule. האם התוכנה גורמת לזה? האם צריך לשנות את ההגדרות? 3. המחשב לי עובד מאד לאט ברמות שאני לא מצליח לשחק במשחקים כאשר ה- Bitcomet עובדת ברקע. האם ככה זה עובד או שיש מקום לשנות אי אילו הגדרות? 4. האם ניתן להגדיר מראש לאיזה שרת להתחבר (בדומה לאימיול)? ואם כן אז איך עושים זאת? 5. מה המשמעות של Score? 6. מהם האתרים המומלצים? 7. האם ניתן לחפש קבצים דרך התוכנה או רק דרך אתרים עם קישורים? ואם כן אז מה מומלץ 8. האם יש הבדל אם במהירות ההורדה בין אם אני בו…
-
- 1 תגובה
- 681 צפיות
-
-
שלום אני מנסה לראות קובץ *.MOV עם הQUICK TIME וחלק מהסרטים הוא מזהה וחלק אני רק יכול לשמוע, למה ?!? אני משתמש עם הגירסא האחרונה (נראה לי שזה 7) מאוד אשמח לעזרה תודה
-
- 0 תגובות
- 681 צפיות
-
-
יש לי תוכנה בדוס שבודקת שגיאות בדיסק קשיח. אבל יש בעיה שאני לא מצליח לסרוק דיסק קשיח מסויים. אני אסביר: יש לי לוח אם בדגם ASUS - P4P800 במחשב שלי יש 2 cdrom אחד DVD רגיל והשני צורב רגיל ושניהם מחוברים ל- IDE2. ויש לי 2 דיסקטים קשיחים אחד W.D. 40GB והשני MAXTOR 160GB מחוברים שניהם ב- IDE1 בדיסק הראשון 40GB יש חומר חלונות XP ודיסק השני 160GB יש חומר חשוב גיבויים אני רוצה ליסרוק בדיסק שגיאות דיסק קשיח השני maxtor 160GB .בביוס הגדרתי ש- CDROM שיעלה לי דיסק תוכנה בדיקה דיסק שגיאות ויסרוק את דיסק קשיח הזה. שעולה לי תוכנה בדיקה מראה שם דיסק קשיח הראשון w.d. 40GB ואני לא רואה דיסק קשיח נוסף של 160GB. נסיתי לשחק בהגדרות ביוס בלוח אם שיעלה לי דיסק קשיח 160GB ולא הצלחתי רק עולה לי …
-
- 1 תגובה
- 681 צפיות
-


