תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
פתאום אחרי הפסקת חשמל שהייתה לי פה שאני לוחץ על לינק בכפתור אמצעי בעכבר (פותח לי את הלינק בTAB חדש), אז עכשיו הוא הוסיף גם קפיצה לתחילת העמוד שאני נמצא בו וזה דיי מעצבן. למישהו יש מושג למה זה קורה? עריכה: עכשיו שמתי לב שזה כל פעם שאני לוחץ על המקש האמצעי בעכבר מקפיץ אותי לתחילת העמוד.. פתרון?
-
- 1 תגובה
- 682 צפיות
-
-
התקנתי את הדרייברים החדשים של ATI וה CC מסרב לעלות בכל תוקף... בשני היה מופיע לי ERROR עכשיו בזה לא מופיע כלום אבל אני מסרב לעלות מה עלי לעשות ?
-
- 3 תגובות
- 682 צפיות
-
-
האם קיים ברשת מדריך (רצוי בעברית) לאופיס 2007 לרמה של משתמשים חדשים? במידה וכן, אודה למי שיוסיף לינק.
-
- 0 תגובות
- 682 צפיות
-
-
אני יודע שיצאה לפני הרבה זמן תוכנה מתחרה ל office חינמית ברשת.. הבעיה שאין לי מושג איך קוראים לה ואיפה מוצאים אותה.. אם מישהו יתן לי לינק אני אודה לו מאוד. שבת שלום
-
- 6 תגובות
- 682 צפיות
-
-
אני מחפש תכנה של שיתוף, שחברים שלי יוכלו להוריד ישירות מהמחשב שלי (ואני משלהם) במהירות גבוהה-נורמלית. תוכנות עם ססמה מגנה כדי להוריד, הכנסת אייפי , או כל דבר אחד שיוודא שרק החברים שלי מורידים ממני ולא אף אחד אחר. אשמח מאוד להצעות לתכנה (אם יש דבר כזה...).
-
- 6 תגובות
- 682 צפיות
-
-
שלום לכולם, בזמן האחרון וינדוס vista מתחיל לעשות אצלי הרבה בעיות , מודבר בגירסת ה 64BIT 1.ברגע שאני מנסה להתקין driver של ATI ההתקנה נתקעת ומוצפיע לי מין דו"ח שגיאות , למשהו יש מושג מה לעשות ? 2.בנוסף הבזמן האחרון הוינדוס פשוט קורס לאחר כמה שעות , הוא מראה לי הודעת חלון כחול וקורס. ניסתי לנתח את ה minidup , אבל לא מצאתי שום דבר מעניין בגוגל. Microsoft (R) Windows Debugger Version 6.10.0003.233 AMD64 Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved. Loading Dump File [C:\Windows\Minidump\Mini052609-03.dmp] Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are available Symbol search path is: SRV*c:\websymbols*[url]http://msdl.microsoft.com/download/symbo…
-
- 1 תגובה
- 682 צפיות
-
-
איזה אנטי ווירוס הכי מומלץ? 1. עדיף שיהיה בעיברית או שיהיה אפשר להסיג לו תרגום. 2. עדיף שלא יבטל את ההפעלה אוטומטית. 3. שיתמזג עם הדפדפן. ויתריע על אתרים מסוכנים.. תודה רבה לכל העוזרים..
-
- 0 תגובות
- 682 צפיות
-
-
-
למישהו יש המלצות למשהו טוב ? שישמור על איכות יחסית טוב בהמרה ? המרתי דיסק על 320 דרך MMJB והוא פשוט על הפנים .
-
- 3 תגובות
- 682 צפיות
-
-
שלום! יש לי חשבון ישן בICQ שהשתמשתי בו לפני מספר שנים (עד היום לא פתחתי שום חשבון חדש), ואני מעוניין להתחבר אליו מחדש בשביל רשימת אנשי הקשר שהייתה לי שם (המספר ממש לא חשוב לי). הבעיה היא שאני לא מצליח להתחבר אליו מהסיבות הבאות: א. אני לא זוכר את הסיסמה. ב. השתמשתי בו תחת אימייל שהיה לי אז ואני ממש לא זוכר (ולכן אין לי אופציה לאיפוס/שיחזור סיסמה). מה שכן בטוח זה שהחשבון עדיין פעיל (=לא נמחק), וכנראה שגם לא נפרץ מכיון שכשאני בודק לפי המספר של הICQ אז נשארו שם הפרטים שאני השארתי בזמנו. הבעיה היא שלא רשמתי את פרטי האימייל שלי בפרטים, ולכן איני יכול לאפס את הסיסמה. יש למישהו רעיון איך לצאת מהברוך הזה? הקישור לחשבון ICQ שהיה לי אז: ######ICQ######
-
- 4 תגובות
- 682 צפיות
-
-
הנה הוא אני רוצה לשים אותו כתמונת תצוגה... תעשו איתו מה שבא לכם! זה מה שאני עשיתי :-X Neo Inspired קצת עלוב, אני יודע, כולה מברשת, כלי בחירה ודלי :-X יאללה תראו מה אתם יודעים!
-
- 0 תגובות
- 682 צפיות
-
-
אני מאמין שקיימת כזאת אבל אין לי ניסיון עם אחת... אם יש לכם המצלמה אשמח לתוכנה שקוראת EXIF מתוך קבצים
-
- 4 תגובות
- 682 צפיות
-
-
אני מכיר כל מני תוכנות, כמו WindowBlinds או StyleXP (אני חושב) או יש גם כלים שמאפשרים להחליף בלי להתקין תוכנה. איזו דרך מנצלת הכי פחות משאבי מערכת? וגם קראתי איפשהו ש-WindowBlinds מנצל פחות משאבי מערכת אפילו ממה שבא עם חלונות XP (כחול/כסף/זית)... בטח באתר של התוכנה, לא זוכר. זה נכון בכלל? תודה מראש PK
-
- 8 תגובות
- 682 צפיות
-
-
שלום רב אני מנסה להמיר קובץ וידאו מפורמט WMV לפורמט FLV באמצעות תוכנת Sorenson Squeeze גירסה 4.5.304 אולם מתקבלת הודעת שגיאה כלהלן: unable to add the source file. the following file are not supported מה פשר הודעת שגיאה זו ? האם ישנו מדריך בשפה העברית להמרה? תודה מקרב לב אאאא
-
- 4 תגובות
- 682 צפיות
-
-
המחשב מבצע ריסט בכמה משחקים ופועל מצויים במחשקים אחרים בדיקתי את חומרת המחשב הכל היה בה תקין . אני חושב שהבעיה היא מדרייבר כי במשחק כמו קרייסס אין בעיות ועוד כמה משחקים כבדים כשאני מוריד רזילוציה במשחקים שיש בהם בעיה עד שהמחשב עושה ריסט לוקח יותר זמן אגב המשחקים פועלים חלק מה אתם חושבים שהבעיה תודה לעוזרים . המפרט של המחשב : 600W ספק כרטיס 9800+ לןח P5QC אסוס מעבד Q9550 [br]פורסם בתאריך: 2.12.2008 בשעה 15:20:41 עדכון נוסף עדכנתי דרייברים ויש אותה בעיה
-
- 5 תגובות
- 682 צפיות
-
-
יש לי את תוכנת הצריבה נרו במחשבים אחרים אני יודע שיש אופציה של make DVD video file אתה פשוט זורק לו קבצי AVI והוא צורב לך DVD לצפייה ואפילו מחשב לבד את התצורה המקסימלית ביחס למקום. במחשב שלי מותקנים צורב CD (ישן אבל אין לי לב לזרוק) וצורב DVD. את שניהם המחשב מזהה.כל האופציות של ה-CD עובדות. ומשום מה האופציה הזו לא מופיעה לי בנרו בכלל. אני חייב לומר שאני חושד שה-DVD לא טוב או לא מותקן טוב כי לא השתמשתי בו כמעט. אבל זה רק חשד. חוץ מזה נשאלת השאלה אם יש לכם תוכנה יותר טובה שממירה (בקלות) AVI שייצרתי בפריימיר או QT REFERENCE שייצרתי ב-AVID.
-
- 3 תגובות
- 682 צפיות
-
-
-
שלום וסליחה על הכותרת הלא מובנת.. יש לי "בעיה" עם הראוטר שלי ( TNN SIEMENS SL2-141) , כשרק אני משתמש באינטרנט מבין שלושת המחשבים בבית אז מהירות ההורדה לדוגמא היא 250KBS אבל ברגע שעוד מחשב אחד מתחיל להשתמש באינטרנט זה ישר צונח ל70KBS. שמעתי שישנה תוכנה שיודעת "לחלק את האינטרנט" בין המחשבים בבית. ואם אין אני אשמח לפתרון אחר תודה!
-
- 2 תגובות
- 681 צפיות
-
-
אהלן אנשים. קראתי בספר הדרכה של התוכנה Partition Magic שאפשר להדליק את המחשר ישר לתוכנה מה-CD מלי להיכנס לווינדוס. כיצד אני צריך לצרוב את התוכנה על הדיסק? חייב שתהייה בקובץ bin,iso....... או שאפשר גם כשהיא מקובצת בקובץ rar פשוט לצרוב אותה פתוה על הדיסק?
-
- 1 תגובה
- 681 צפיות
-
-
כשאני מקודד עם TMPGEnc והוא ממוזער, אז הוא עובד כמו צב. כשאני שם את TMPGEnc בתור החלון הבולט ועוזב את המחשב, אז הוא רץ בטיל. אבל אם אני נניח, אמזער ואעזוב את המחשב הוא עדיין ירוץ לאט. ז"א שהוא חייב להיות חלון עליון כדי לעבוד מהר, ואני לא יכול לעבוד ככה על המחשב וזה תוקע אותי. למישהו יש עצה\ פיתרון? תודה מראש. .swg
-
- 1 תגובה
- 681 צפיות
-
-
איזה פורמט וידאו הוא הכי טוב ביחס של איכות/גודל ועל איזה תוכנה אתם ממליצים בכדי להעביר את הקבצים לפורמט אחר וגם איזה פורמט MP3 הכי מומלץ? איזה תוכנה קיימת בשביל לשנות את עוצמת הקול שלהם לרמה אחידה
-
- 0 תגובות
- 681 צפיות
-
-
מישהו יכול לשים לי פה קישור להורדת nod32 גרסה 2.5 עם קראק בבקשה או לתת לי אתר להוריד בו בבקשה ממכם.
-
- 1 תגובה
- 681 צפיות
-
-
שלום, לפני שבועיים הורדתי את BlueStacks שזאת תוכנה שבעזרה ניתן להוריד דברים של אנדרואיד למחשב, כמו בפאלפון, ואחרי מספר ימים הפייסבוק שלי החליף את התצוגה לכמו שיש בפאלפון, ולא משנה באיזה דפדפן או מחשב אני נכנס התצוגה הזאת נשארת, מחקתי את התוכנה וחפשתי בהגדרות אבל זה נשאר אותו הדבר תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 681 צפיות
-
-
היי יש לי את הנייד הזה compaq presario c700 (וליתר דיוק זה הדגם המדוייק c795ej) הגיע עם ויסטה עליו שנמאס ממנה כבר התקנתי XP PRO SP2 הצלחתי להתקין את כל הדרייברים חוץ מהכרטיס קול... וניסיתי כ"כ הרבה דברים שאין לכם מושג כמה אני ישמח שמישהוא יצליח לעזור לי... אז יש פה יחיד סגולה? :-\
-
- 5 תגובות
- 681 צפיות
-
-
שלום, האם מישהו נתקל בתוכנה שיכולה לגבות את כל הגדרות הרשת ושיתופי הקבצים כולל משתמשים, סיסמאות והכל בווינדוס XP? על מנת לעשות את החיים יותר קלים אחרי הפירמוט כשיש הרבה משתמשים להגדיר וכו אני חיפשתי קצת ולא ממש מצאתי משהו בסגנון.. תודה
-
- 2 תגובות
- 681 צפיות
-


