עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני צריך לבדוק מחשב יחסית ישן (בן 6) כי אני רוצה להחליף לו כרטיס מסך ולא בטוח אם הוא AGP או PCI-Express, אפשר לראות את זה בלוח הבקרה או בביוס? אם יש תכנה שאומרת את זה (כזאת שמפרטת על כל רכיבי המחשב) אשמח להזכר בשם שלה

    • 1 תגובה
    • 682 צפיות
  2. שלום לכולם.! יש לי קובץ בלוח הבקרה שאני רוצה למחוק אותו משמה איך אני עושה את זה ניסתי גם למוחק מ"הוספה או הסרה של תכניות" ולא מצאתי שמה את הקובץ יש אפשרות אחרת..?? תודה לעוזרים.!

    • 6 תגובות
    • 682 צפיות
  3. פעם אחרונה ששיחקתי בו היה על ה386 שלי. קוראים לו deathtrack, והעברתי מולו שעות כשהייתי בכיתה ד הוא רץ תחת דוס. יש דרך להריץ אותו במהירות נורמלית? כל מסלול נגמר לי תוך פחות משניה, פשוטו כמשמעו.

    • 3 תגובות
    • 682 צפיות
  4. Started by elyaz,

    1. יש לי המון חומר להעביר מהמחשב הישן למחשב החדש. מהן האפשרויות להעביר מדיסק לדיסק? צריבה לא באה בחשבון כי זה הרבה חומר. חשבתי לחבר את שני הדיסקים הקשיחים ביחד כ master ו slave, אבל זה נראה לי קצת מסובך. האם ישנה אפשרות לחבר את שני המחשבים לרשת דרך ראוטר? יש לי ראוטר רגיל. מה עוד אפשר לעשות? 2. ברצוני לחלק את הדיסק הקשיח למספר מחיצות (partition) כאשר ב C יהיה מותקן מע' ההפעלה, וכל השאר ב D E וכו', ומדי פעם או במקרה הצורך לעשות פורמט רק ל C. האם ישנה תוכנה כלשהיא שאפשר לפרמט דרכה? כרגע אני יודע שאפשר דרך הדיסק התקנה של ה windows. האם הפירמוט הזה שומר על שאר המידע שב D וE? תודה מראש.

  5. שלום. אחרי פירמוט ל XP SP2 מצאתי שחסרות לי 2 יציאות COM2 במנהל ההתקנים - צירפתי תמונה. זהו מחשב ישן עם P3 , ואין לי את הדיסק של לוח האם. האם זהו משהו קריטי שחסר, או שאפשר להסתדר בלעדיו ? תודה רבה. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 682 צפיות
  6. Started by Morphine,

    היי, איפה אפשר להוריד אימיול טוב?

    • 2 תגובות
    • 682 צפיות
  7. Started by omri_ro,

    יש לי ברשימת התוספות 2 תוספים שפעם התקנתי לניסיון ואז הסרתי אבל עדיין הם מופיעים ברשימה ואני לא מצליח להפתר מהם וגם כשלוחצים קליק ימני עם העכבר אז רוב האפשרויות מנוטרלות ואלה שלא, לא עושות כלום מישהו מכיר דרך להפטר מהמזיק [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 682 צפיות
  8. Started by boom!,

    אני חייב להקליט איזה נאום, ויש לי את הוידאו שלו... אבל אין לי מושג איך להפוך את הסאונד עצמו לקובץ נפרד ניסיתי כל מני דרכים פרמיטיביות אבל אף אחת לא עבדה. יש איזו תוכנה שתעזור לי?

    • 0 תגובות
    • 682 צפיות
  9. Started by מתן123,

    1.אני ממש חדש ולא מבין בתוכנה ואני לא יודע אבל איכשהוא נעלם לי הסרגל כלים של צד ימין בדף - זה שנותן לפתוח layers והחלק שמעליו. [photoshop cs2] ..איך אני מחזיר אותו ? 2.אם יש לכם אתר אחד או שניים טוב וברור למדריכים בפוטושופ ,זה יהיה נחמד מאוד אם תביאו לינק. זהו תודה

  10. Started by tulz,

    אני כרגע מסיר את נורטון ומתקין את Kaspersky,מקווה שהפעם המחשב לא יתקע,תוכלו לתת טיפים אחרונים להסרה המוחלטת שלו?

  11. Started by hedva,

    איך ניתן למנוע ממנו, להקפיץ חלון שמודיע לי על הגרסה החדשה? בהתחלה ניסיתי ללחוץ על "תן הודעה מאוחר יותר", בהמשך עברתי ל "אף פעם" אבל זה לא עוזר והוא שב ומציק בכל פתיחה חדשה של הדפדפן. מה לעשות (ובבקשה תחסכו ממני את ההמלצה לעבור לגרסה 3).

    • 3 תגובות
    • 682 צפיות
  12. Started by sherlock1212,

    אני יודע שיש כזה אתר שאפשר לעלות אליו תמונות,אבל אין לי את הכתובת משהו יכול בבקשה יכול לתת לי. תודה

  13. Started by yossibra,

    שלום לכולם! התקנתי את firefox 2.0.0.4 בעברית אך משום מה אני לא יכול לכתוב בעברית מערכת ההפעלה היא XP באנגלית אך לעומת זאת ב IE אין לי שום בעיה ???

    • 1 תגובה
    • 682 צפיות
  14. Started by maverick,

    האם מישהו חווה בעיות באיציק בזמן הפעלת המיול? אם כן, האם יש פיתרון?

    • 6 תגובות
    • 682 צפיות
  15. Started by omri_ro,

    מישהו אולי יכול להסביר לי מה ההבדל בין ALBUM GAIN לבין CONSTANT GAIN קראתי בHELP וחיפשתי באינטרנט ולא ממש הבנתי את ההבדל תודה

    • 0 תגובות
    • 682 צפיות
  16. Started by wooper,

    שלום איך אני יודע שדואר ששלחתי ב outlook נשלח? ניסיתי לשלוח לעצמי אבל לא קיבלתי כלום

    • 2 תגובות
    • 682 צפיות
  17. המערכת היא חלונות 7 עם אופיס 2007. בעת מעבר לכתיבה של הודעה ב Outlook, מעל שטח הכתיבה מוצג סרגל. רוחב הדף הופך להיות 38 ס"מ וכמובן שהאותיות מאד מאד קטנות. בעבר זה היה נורמלי, כלומר דף ברוחב 21 ס"מ רגיל. מה השתנה? איך מחזירים עטרה ליושנה? היכן ואיך קובעים הגדרת דף כברירת מחדל הן לכתיבת הודעה חדשה והן למענה?

    • 0 תגובות
    • 682 צפיות
  18. Started by shloosh,

    כל פעם שאני שומא שירים דרך ווינאמפ ואני מקליד דברים אז יש כאילו תקיעות בשיר כאלה מעצבנותתתתתתתתתת אני משתגע מזה, ושאני שומא דרך מדיה פלייר זה לא קורה... למישהו יש מושג מה זה???

    • 10 תגובות
    • 682 צפיות
  19. Started by LOL,

    אני עושה גרף מערום של עמודים ואני רוצה לשים מעל לכל עמוד את הערך הסה"כ שלו וליד כל חלק את האחוז שלו מהסך הכל האם מישהו מכיר דרך לעשות את זה שהיא לא עבודה שחורה של לערוך כל תיבה ותיבה בגרף מצורפת דוגמה עם התוויות שהוא כן מוכן לעשות כמו שאמרתי אני מעוניין להחליך את המספרים שרשומים ליד כל חלק באחוזים מהכולל התמונה אומנם באקסל 2003 אבל אם קיימת אפשרות לעשות את זה ב2007 או בבטא של 2010 זה יעזור לי גם תודה [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 682 צפיות
  20. Started by My_Name,

    לאחר פירמוט מחשב בעל לוח אם של Gigabyte רציתי להתקין את הדריברים. הכנסתי את הדיסק המצורף עם הלוח אם והתקנתי את כולם. ראיתי שהתוכנה שהייתה מותקנת לי פעם קודמת (של הקול)הייתה מותקנת, ורשןם שהדריבר מותקן אבל עדיין - אין קול (התוכנה הדובר היא Realtek ובדקתי וגם ה-High Definition מותקן). אבל עדיין, אין קול. מחקתי את כל מה שקשור לקול מ"הוספה והסרה" ונכנסתי ל"מנהל ההתקנים" ובקטגוריה של הקול היה איזה 2 דברים (לא זוכר בדיוק איזה) שהיה עליהם סימן קריאה ושניסיתי להתקין אותם מהדיסק הוא התחיל להעביר קבצים ואז הייתה תקלה והיה רשום "קוד 10". אח שלי החכם ( ) הסיר את 2 הדברים האלה ממנהל ההתקנים ועכשיו בכלל לא רואה אותם (הם נמחקו סופית). ועדיין - אין קול. ניסיתי להוריד ולהתקין דריבר …

    • 5 תגובות
    • 682 צפיות
  21. צריך המצלצה לתוכנת אנטי וירוס ל-Windows Vista Ultimate 64 bit תודה מראש!

  22. היי אנשים , חבר שלי שגר בחול אמור לדבר איתי היום במסנגר , בכל מקרה , הוא אמור להראות כל מיני סרטונים ותמונות של המקום שהוא נמצא בו. הוא מראה לי אותם דרך המצלמה שלו , כי אין לו סורק. בכל מקרה , רציתי לדעת אם יש איזו תוכנה כל שהיא שאני יוכל לשמור את מה שהוא מראה לי במסנגר. תוכנה שמקליטה למשל קטע מסויים מהמסך , או משהו כזה. או את כל המסך , לא משנה לי , העיקר שמה שהוא מראה לי היום , ישמר אצלי. יש משהו? (זה ממש דחוף , אני מדבר איתו היום בלילה שלנו (בוקר אצלו) ) תודה.

    • 2 תגובות
    • 682 צפיות
  23. שלום לכולם. אני מחפש תוכנה (EXE בלבד) שברגע שאני מריץ אותה, היא תקרא ל-EXE חיצוני אחר עם אותם הפרמטרים שהיא קיבלה. אני זוכר תוכנה בדיוק כזו בדיוק, ומקנפגים אותה באמצעות קובץ INI, אבל אני לא מוצא אותה. משהו הכי פשוט ו"שקוף", מהיר וללא ממשק. זה טוב, לדוגמה, ע"מ להחליף את Notepad.exe שיקרא לעורך חיצוני בספריה אחרת. Anyone?

    • 3 תגובות
    • 682 צפיות
  24. Started by dbx22,

    שלום כשאני פותח דברים קטנים כמו שבכתבה מסויימת יש תמונה ואני לוחץ עליה ויוצאת תמונה גדולה, או במכרזים שאני מסתכל על תמונה גדולה של מוצר, אז כשאני סוגר את החלונות האלה כל החלונות של אינטרנט אקספלורר נסגרים. מה אפשר לעשות כדי לתקן?

    • 2 תגובות
    • 682 צפיות
  25. Started by sagosh,

    הקמתי רשת אאלחוטית בבית ומאז האאוטלוק שלי לא מקבל ולאא שולח מיילים .... תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 682 צפיות

דיונים חדשים בפורומים