עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Antigo,

    יש לי קצת זמן פנוי עכשיו (עד כמה שיש לסטודנט ממוצע לפני תחילת המבחנים ) ורציתי לנסות לעשות TRIBUTE עכשיו הבעיה היא שאני צריך תוכנה לעריכת וידאו שיהיה אפשר לחתוך, להדביק קטעים, להוסיף טקסט וסאונד וכו' ושתהיה USER FRIENDLY כמה שיותר... תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 683 צפיות
  2. היי, מותקנת לי במחשב מערכת הפעלה של וינדוס ויסטה. כל פעם שאני מפעיל את האימיול או שאני מפעיל את ה utorrent הם משהום מה אחרי זמן מסויים מפסיקים להגיב. הבעיה היותר מעצבנתת היא שגם ממנהל המשימות אני לא מצליח לסגור אותם, כי למרות שאני לוחץ שם על סיים משימה , התהליך עדיין תקוע הבעיה הזו מתרחשת בעיקר עם התוכנות אימיול, utorrnt, פיירפוקס. את שלושתם אני לא מצליח גם לסגור ממנהל המשימות. נ.ב אין לי אפשרות להתקין אקס פי כי המחשב הוא נייד של HP וזה בלתי אפשרי. מודה לכם על העזרה חברים

    • 0 תגובות
    • 683 צפיות
  3. קודם כל, יש לי XP. כל פעם שאני מנסה להפעיל תוכנה זה רושם לי את זה: This file does not have a program associated with it for performing this action. Create associaion in the Folder Option control panel מה לעשות?

    • 5 תגובות
    • 683 צפיות
  4. Started by yoyo_shir,

    שונאת את 7 הוא כבד... יש למישהו איזה קומבינה?

    • 9 תגובות
    • 683 צפיות
  5. ז"א תוכנה שתוכל לחתוך קטעים מהשיר.. תודה

  6. Started by ITSIK86,

    יש לי איסיקיו 6 והוא עושה לי מלאא בעיות אני מתחבר לאיסיקיו ואני רואה שאף אחד לא מחובר, אז אחרי כמה דקות רק כולם מתחברים במכה או שכל פעם בקבוצות של 5 בערך ואם אני שולח הודעה למישהו תמיד זה אומר שההודעה לא התקבלה ויש בעיה וצריך לפנות לאתר איסיקיו לפעמים ההודעה נשלחת ולפעמים לא... כאלה בעיות בדיוק גם עם איסיקיו 5.1 יש לי בדקתי גם אותו תעזרו בבקשה

    • 4 תגובות
    • 683 צפיות
  7. Started by oren12,

    שלום, יש ברשותי דפדפן של פיירפוקס מוזילה מכיוון שיש לי המון באגים באקספלורר 8 ואני לא יכול להחזיר ל-7 בגלל התמיכה בויסטה עכשיו אני מנסה להתחבר לאתרי טורנטים כמו TL וזה פשוט לא הולך, כתוב לבטל את ה- ADS Blocker או משהו כזה אבל אין לי מושג איך עושים את זה ואם זה בכלל מה שצריך לעשות מצטער אם זה לא המקום לשאול, תודה

    • 2 תגובות
    • 683 צפיות
  8. יש איזה פאטץ או משהו לתקן את הבעיה ?

    • 1 תגובה
    • 683 צפיות
  9. שלום, אני רוצה ששטח הכתיבה ב-Word יורחב כך שאני לא אצטרך לעבור מיד לדף השני אלא לכתוב על אותו דף. תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 683 צפיות
  10. ??????

    • 3 תגובות
    • 683 צפיות
  11. פשוט לא יאומן איזה אתר איטי ביותר,אני מנסה להוריד דרייוורים משם וההורדה כל הזמן נתקעת באמצע נשאר לי רק הכרטיס קול והכרטיס מסך ואני לא מצליח להוריד,ניסתי עם פלאשגט ועוד תוכנות דומות ואני לא מצליח להוריד אולי מישהו מכיר את האתר ובמקרה יש לו איזה שיטה להוריד משם? בעקרון אני צריך דרייוורים מפה http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/ex_5200.html תודה רבה רבה למי שיעזור לי

    • 6 תגובות
    • 683 צפיות
  12. כאשר את מתקין ווינדוס חדש כל קובץ של שיר או וידאו יקבל סמל של מדיה פלייר ... כאשר את מתקין WINAMP (לדוגמא) אז כל פורמט שהוא תומך בהפעלתו - סמל הקובץ ישתנה חסמל התוכנה . אתם יודעים על מה אני מדבר - ככהכ זה עם הווינאמפ . היום חזרתי הביתה וכנראה אח שלי שיק עם המחשב . אני מפעיל שיר הוא פועל בתוכנת הווינאמפ אך הסמל שלו של המדיה פלייר זה חרא ככה ולא יפה . אך משנים חזרה ?! התקנתי מחדש לא עזר . התקנה על התקנה לא עזרה -> התקנה לאחר הסרה גם לא עוזרת . (ווינאמפ 2.9)

    • 2 תגובות
    • 683 צפיות
  13. היכן הכי כדאי לעשות קורס לאנימציה ותל מימד? באיזור המרכז מכל הרשימות ברשת , טיפה מורכב להסיק מסקנות בלי עדויות תודה מראש !

  14. מדובר במכשיר DVD ישן שלא תומך בשום פורמט מעבר ל DVD רגיל

  15. Started by gania23,

    יש לי לוח אם של: msi דגם: g52-m6788x7 אני צריך דרייבר לכרטיס קול המובנה שלו. מנהל התקנים מראה לי שחסר לי הדרייבר של הכרטיס קול ובגלל זה מן הסתם אין לי קול במחשב. לא הצלחתי להוריד את הדרייבר מהאתר של MSI. תעזרו לי בבקשה

    • 4 תגובות
    • 683 צפיות
  16. אני לא יודע אם זה מתאים לפורום הזה אבל אני ישאל בכל מקרה =] אז ככה אנ י רוצה להדביק כתוביות על סרט כלשהו...אבל הקטע שאני לא רוצה להדביק את זה על התמונה של הסרט עצמו זה לא מדביק לי את זה למטה כזה כמו שרואים סרט בטלויזיה זה מדביק לי את זה למעלה כזה וזה מפריע לראות סרט ככה.... ואני לא רוצה להשתמש בשיטה של ה VIRTUAL DUB כי זה עושה לי ככה את הכתוביות...יש שיטה אחרת אולי ? בבקשה תעזרו לי

    • 1 תגובה
    • 683 צפיות
  17. הכתובת לא משנה כרגע, אתר ישראלי, פורום עופר ניסים אם אתם מכירים. רק אצלי הוא לא עובד, כל שאר הדברים עובדים. יש לכם מושג למה זה קורה? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 683 צפיות
  18. Started by Lirux,

    כידוע לכם יש מודים שונים לאימיול לדוגמא: svika extrem emule ועוד... אני רוצה המלצה על המוד הכי טוב שאפשר למצוא... תודה

    • 3 תגובות
    • 683 צפיות
  19. אני מנסה ליצור מצב בו לאחר אתחול המחשב ולאחר חזרה לפעילות ממצב STANDBY האיקונים על שולחן העבודה ישארו בדיוק באותו מיקום, כיום לאחר כל מצב האיקונים מסודרים מעט שונה כי המרווחים האנכיים שלהם משתנים בין המצבים ואיני מצליח ליצור מצב שישאר קבוע בכל צורה של חזרה לעבודה, יש עצה טובה?

    • 0 תגובות
    • 683 צפיות
  20. Started by tiptipon,

    שלום לכם אני מנסה לעדכן את הדרייבר לגרסה החדשה ולאחר ההתקנה אני מבצע איתחול ואז בעליה המסך נשאר במצב STANDBY והמחשב ממשיך לעבוד ללא מסך רק לאחר שאני עולה ב SAFEMODE וחוזר לדרייבר הקודם המחשב עולה הצילו מה עושים?? אני לא יכול לשחק בכמה משחקים מסוימים מיכיוון שהדרייבר לא עדכני תודה לכל העוזרים.. דרך אגב חיפשתי באתר של NVIDIA ולא מצאתי שום דבר בנושא דגם הכרטיס GAINWORD 7600

    • 2 תגובות
    • 683 צפיות
  21. Started by asilbob,

    1)שמעו אני רוצה לעשות איזה סרט קטן כזה אני משתמש בתוכנה Windows Movie Maker אני מעתיק סרט מסויים לWindows Movie Maker רשום לי ‏‏הקובץ C:Documents and Settingsאסי.222OQMRE1RI4AVHשולחן העבודהBanlieue_13_FRENCH_DVDRip_XViD-TheNewSquad-GGT.wmv אינו חוקי מפני שהוא אינו מכיל כל מידע. מה הבעיה? 2) אני מחפש תוכנה שמקליטה משחק מסוים שיקליט תמשחק לסרט ........ 3)יש סרטים מסוימים שאני מוריד מי האינטרנט ועכשיו הסרט לא זז אי אפשר להוזיז תסרט עם החץ של קדימה ואחורה זה פשוט חייב לזוז לבד....... איך אפשר לסדר את זה ? למי שמכיר תבעיה ?????????? תודה יום טוב!!!!!!!!

    • 3 תגובות
    • 683 צפיות
  22. Started by davidcohen,

    היי, אני מחפש תוכנת פיירוול שאני יוכל לשים בה חוק/אקסס ליסט שבה אני יוכל לאפשר גישה למחשב שלי בפורט מסויים רק לכתובות IP ספציפיות... מישהו מכיר ? ד"א אני צריך שהיא לא תיהיה כבדה מידי. את bit defender המחשב שלי לא סוחב... תודה

    • 0 תגובות
    • 683 צפיות
  23. Started by tigerex,

    ?

    • 3 תגובות
    • 683 צפיות
  24. זה אומר סרט שאני רואה אותו בזה הרגע אז באותו רגע אני גם מקליט אותו תודה

    • 3 תגובות
    • 683 צפיות
  25. Started by Spiritus,

    מה עדיף?

    • 4 תגובות
    • 683 צפיות

דיונים חדשים בפורומים