תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
לקובץ : The.Ring.(DVDScreener).Cd2.[ViTE].Osloskop אפשר עזרה?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום עשיתי אתמול גיבוי להמון תמונות של חברה שביקשה שאעשה לה פירמוט, אלא שבטעות עשיתי גזור לתיקיה שבה היו כל התמונות (על הארד דיסק חיצוני של סמסונג) וכשהעתקתי את זה ללפטופ שלה התברר כי באמצע הוא פשוט נכבה משום מה, והתמונות שהיו על ההארד דיסק נעלמו כלא היו (כנראה כיוון שעשיתי גזור ובדיוק נכבה הלפטופ) בבקשה עזרה מכם באופן בהול, כולי בלחץ אטומי... מה אפשר לעשות?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הורדתי את זה, ואז פתאום לפני כמה זמן במקום השם של השיר, כתוב Idle, וזה לא פועל. מה לעשות ??? אה, והתקנתי כבר מחדש..לא עזר..
-
- 0 תגובות
- 561 צפיות
-
-
שלום יש לי את האנטי וירוס של קספרסקי והוא אומר לי שהוא גילה מזיקים ויש לי שני אפשריות דיסקרייד ונטורלייז מה כל אחת אומרת ומה מומלת ללחוץ בבקשה זה דחוף לי
-
- 3 תגובות
- 573 צפיות
-
-
שלום אנשים, מה התכנה לדעתכם הכי מומלצת לתחזוקת מחשב? אני עובד על ויסטה ובזמנו ב XP עבדתי עם ה SYSTEM MECHANIC 7 רק שהוא עשה לי קצת בעיות אבל באמת היה משהו מיוחד... יש משהו מומלץ יותר? או להתחיל שוב איתו? חשוב תמיכה מלאה בויסטה...
-
- 8 תגובות
- 726 צפיות
-
-
אני רוצה לפרמט ואני צריך לשמור את כל המכתבים שלי
-
- 4 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
מישהו יודע אולי איך מתקנים את זה :s05:
-
- 0 תגובות
- 459 צפיות
-
-
שמעתי שניתן לגרום למחשב להידלק לבד באמצעות תוכנה או פקודה אם יש מישהו שיודע איך אני אשמח מאד... תודה. גיא
-
- 9 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
באיסיקיו החדש יש devils - תמונות כאלה בצד שנועדו לייצג משתמש...... עכשיו איך אני שומר devil של סתם מישהו מהרשימה?
-
- 4 תגובות
- 630 צפיות
-
-
אהלן לכולם, יש לי בתיקייה של EMULE,בתוך תיקיית TEMP קבצים,שנקראים MET ו PART,עכשיו קבצי ה PART לוקחים כל אחד איזה 600-700MB וכאלה יש לי יותר מעשר! יש לי איזה 8-9GB תפוס על ידם! מה זה?זה הדברים שנמצאים בהורדות או מה?האם אני יכול למחוק אותם?
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מנסה לצרוב בנרו 6 קבצים שמשקלם 4.74 ג'יגה. הענין הוא בנרו כתוב עד 4500 ג'יגה (דיסק DVD) הנרו מראה כבר צבע ארום ולא מאפשר לי צריבה. א) איני מבין מדוע ,הרי התיקייה 4.74 ג'יגה? ב) דיסק של DVD הוא הרי 4.7 ג'יגה,מדוע בנרו 4500? האם ניתן להגדיל זאת? המון תודה!
-
- 5 תגובות
- 667 צפיות
-
-
איך אני יכול להריץ בסרט כתוביות גם בעיברית וגם ברוסית? איך אני יכול להריץ כתוביות ברוסית בלי לשנות את התמיכה של המערכת מעיברית לרוסית?
-
- 0 תגובות
- 505 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, אני התקנתי את התוכנה לבדיקת כרטיס מסך AquaMark3, וזה מה שהוא נותן לי זמן קצר אחרי שאני מתחיל להריץ את התוכנה קובץ מצורף) מה זה יכול להיות, תודה [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 528 צפיות
-
-
שלום, אני משתמש ב-Lenovo T60 עם WinXP SP3. לאורך זמן רב ניגנתי את כל קבצי הוידאו בתוכנת VLC שעבדה בלי תקלות. לפני כמה שבועות התקנתי את חבילת הקודקים K-Lite ואת BSPLAYER. השתמשי בתוכנה הזאת במשך כשבועיים וגם היא עבדה מצוין. פתאום, בלי שעשיתי אף שינוי נוסף, BSPLAYER וגם VLC סרבו להציג תמונה בכל קבצי וידאו (avi בקידודים שונים וגם WMV), שומעים רק את הצלילים. כך המצב גם בנגן המדיה של וינדואוז. מאז הסרתי והתקנתי את כל התוכנות המוזכרות, אבל המצב לא השתנה. למישהו יש מושג מה קרה לי? תודה מראש, דוד
-
- 2 תגובות
- 651 צפיות
-
-
אני סטודנט לארט-דירקטינג, חלק גדול מהעבודה שלי מתבצע בתוכנות גרפיות - Photoshop ו-Illustrator. חשבתי לרכוש לעצמי את הלוח האלקטרוני של Wacom בגודל A3 שהוא הכי גדול שהם מציעים, האם אני סתם קופץ מעל הפופיק ועדיף בתור התחלה לקנות לוח בגודל קצת יותר קטן (מצד שני, למה לא לקנות מההתחלה את הטוב ביותר ?) - מה אתם חושבים ? יש מישהו כאן שמחזיק לוח כזה ויכול לתת הערות ?
-
- 19 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
אני רוצה לתפוס תמונה מתוך קליפ, הבעיה ששום תוכנה שאני מכיר לא עושה את זה, יש משהו שבאמת עובד? HyperSnap-DX 5 גם לא עושה זאת. תודה.
-
- 1 תגובה
- 698 צפיות
-
-
יש לי מצלמת רשת של חברת LG דגם:lpc-uc35 אני צריך דריבר שיתאים לוינדוס xp ... חיפשתי בכל מקום ואין אפילו דריברון קטן באופק! תודה רבה למוצאי הדריבר!!
-
- 3 תגובות
- 628 צפיות
-
-
מישהו יודע מה המשמעות של המספרים השונים בעמודה Sources ב-eMule? אני מעוניין לדעת מה מייצג כל אחד מ-4 המספרים בייצוג הבא: (xx/xx/xx (x.
-
- 5 תגובות
- 704 צפיות
-
-
אני רוצה לצרוב סרטים לVCD כדי לראות את זה בDVD שלי ואני צריך מדריך בעברית שמסביר איך עושים את זה עם תרגום ועם הכל ותפריט ושלא יהיה קשה מידי.... וגם לא ארוך מידי, תודה.
-
- 2 תגובות
- 716 צפיות
-
-
כמו בכותרת, איך ניתן לעשות שהמחשב לא ייכנס למצב של Hibernate בזמן ש-Vuze (לשעבר Azureus) פתוח?
-
- 10 תגובות
- 846 צפיות
-
-
יש לי קובץ שאנשים אמרו שהוא טרויין מוצפן. בנתיים שום תוכנה לא עלתה על זה.
-
- 3 תגובות
- 663 צפיות
-
-
שלום לכולם,עם ההתקנה של borderlands הותקן לי גם securom של סוני, והחוצפנים האלה,לפי מה שקראתי,עשו שאי אפשר להסיר את זה כי זה נמצא ברגיסטרי וה uninstall של זה ,פשוט שקר זה עדיין בתוך המחשב..ניסיתי לקרוא כמה מדריכים ללא הועיל. למי שיש מידע בנושא,מוזמן לשתף.
-
- 0 תגובות
- 852 צפיות
-
-
יש לי את התוכנה ואני לוחץ על האפשרות "copy disk" ושמתי לב שכשאני עושה את זה הוא מעתיק למחשב ורק אז צורב.. מה הטעם פה? למה הוא לא צורב לי מכונן אחד לשני (יש לי 2) איך אני מבטל את העניין? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 796 צפיות
-
-
מחפש תוכנה להמרת קבציי וידאו! (יש המון תוכנות שאני מכיר והמון לא עובדות משהו)
-
- 3 תגובות
- 964 צפיות
-


