עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. ניסיתי במספר אתרים כולל האתר של מוזילה ואני לא מצליח להוריד את ההתקנה של הקובץ..הקובץ עצמו שוקל 9 מגה והוא מוריד לי 7.2 באופן קבוע ניסיתי גם במספר דפדפנים גם לא עזר וניסיתי גם מהפלאפון...מישהו יכול להציע פיתרון?

    • 1 תגובה
    • 684 צפיות
  2. Started by ohadedwi,

    שלום רב! יש לי פרויקט בPremiere שאני רוצה לשמור כסרט. עכשיו שמרתי כמה פעמים, ובכל פעם שאני שומר, הסרט לא יוצא טוב ומופיעים בו כל מיני בעיות כמו: פיקסלים מהצד, תמונות שיוצאות מהתבנית,ותמונות חתוכות. אשמח אם מישהו יוכל להגיד לי איך אני צריך לכוון את ההגדרות של השמירה, ככה שהסרט יצא בדיוק כמו הפרויקט. אני לא יודע אם זה משנה, אבל הסרט אמור להיות מוצג בעזרת מקרן. תודה מראש. מצורפות תמונות. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 684 צפיות
  3. Started by robo11,

    יש לי i mate jam שמתחבר למחשב שלי רק בפרופיל אורח ואני לא מצליח לסנכרן אותו מול המחשב שלי ניסית לעשות את כל מה שאני יודע וכלום הצילו ...

    • 1 תגובה
    • 684 צפיות
  4. Started by rank,

    אני מנסה כמה זמן כבר למצוא את הדרך לחלק קובץ מסויים לכמה חלקים כדי להעביר אותו בכמה דיסקים או משהו אחר ... מישהו יודע איך ??.

    • 1 תגובה
    • 684 צפיות
  5. שלום, לחבר שלי יש בעיה שביקש את עזרתי, ועכשיו אני מבקש את עזרתכם. יש לו 2 מחשבים שמחוברים עם ראוטר לאינטרנט. אתמול אחד משני המחשבים לא העלה אף אתר אינטרנט עם האינטרנט אקספלורר, אבל ה-icq מתחבר בלי בעיה, אבל ה-skype לא מצליח להחבר. במחשב השני הכל בסדר. ניסינו לחבר את הכבל של המחשב שלא עובד למחשב שעבד והוא המשיך לעבוד. ניסינו לעדכן דרייבר של הכרטיס רשת, ללא הצלחה. בנוסף ניסיתי לעשות ping לאתר (ניסיתי למשל ל-walla) והוא רשם שהצליח להתחבר. ניסיתי גם לסגור את ה-firewall והאנטי וירוס - לא עזר. עדכון: ה-firefox עובד ואין שום בעיה. מצד שני האנטי וירוס (zone alarm security suite) לא מתעדכן. מדובר במחשב עם Windows XP ואינטרנט אקספלורר 6. מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה? בתודה מראש,…

    • 0 תגובות
    • 684 צפיות
  6. Started by RAZIEL98,

    שלום רציתי לדעת איך אני מגיע להיסטוריה באקספלורר כי לא מצאתי דרך להגיע להיסטוריה של הדפדפן תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 684 צפיות
  7. שמעו עד עכשיו יש לי GEFORCE 4 ואני לא מבין בדרייברים של ATI מה הדרייבר הכי טוב וחדש שלהם שיתאים לכרטיס מסך X800 GTO2 וגם אני לא מבין מה ההבדל בין קטליסט ויש כל מיני סוגים CCC וגם ALL IN WONDER משהו כזה בקיצור תביאו לי דרייבר מצוין של ATI שיתאים לכרטיס מסך שציינתי... ודרך אגב מה זאת התוכנה ATItool0.24 מה היא עוזרת או יותר נכון למה היא משמשת?

    • 3 תגובות
    • 684 צפיות
  8. Started by MODY69,

    שלום, יש לי Miranda 0.5.1... מישהו פה יודע אולי איך אני יכול לראות מי קורא לי את AWAY/NA? מי שידריך אותי בתוכנה הזאת, יקבל הזמנה לאתר טורנטים (הדרכה באיסיקיו). תודה מראש, מודי.

    • 1 תגובה
    • 684 צפיות
  9. בתמונה המצ"ב צולם ארור שכל פעם כשאני מפעיל את hwzone עולה לי.... יש לי אקספלורר 6.... plz help!!!

    • 4 תגובות
    • 684 צפיות
  10. Started by coorva,

    הגדרתי ב- NERO שאוכל לצרוב דיסקים של מוסיקה בגודל 900MB דרך ה- expert featurs בתוכנה. מבחינת צריבת דיסקים של אודיו אין בעיה, אך שאני מנסה לצרוב דיסק data במצב overburning אני מקבל הודעה שאין לי מספיק מקום בדיסק. האם ניתן לעשות overburning רק לקבצי אודיו?

    • 2 תגובות
    • 684 צפיות
  11. צילמתי בפלאפון סירטונים העברתי אותם למחשב עכשיו אני רוצה לצרוב את זה לdvd אבל הבעיה שרואים הפוך רציתי לדעת עם יש איזה תוכנה שיכולה להפוך את הסירטון שיראו כמו שצריך

    • 6 תגובות
    • 684 צפיות
  12. Started by roadrunner,

    שמתאים ל-PIII 700 עם 128MB זיכרון. המשתמש הוא גם די חסר ידע ולכן רצוי FIREWALL ידידותי.

    • 1 תגובה
    • 684 צפיות
  13. Started by bezadon,

    לקראת הסוף של העמוד הזה יש תמונה שמסבירה איך להגדיר plug-ins בVLC: http://www.emule-project.net/home/perl/help.cgi?l=1&rm=show_topic&topic_id=138 הקטע הוא שכשאני נכנס לחלון "העדפות" בגירסה שלי של VLC שהיא 0.8.5 , ואני פשוט לא מוצא את קטגוריית ה "Modules" ולא את קטגוריית ה"access" כמו זאת שמוצגת בתמונה שם. אז איך עושים את זה? תודה

    • 4 תגובות
    • 684 צפיות
  14. אני רוצה לשחק את משחקון הפלאש הזה http://www.onlinegamesquad.com/index.php?1085-1 בLOW QUALITY כדי שירוץ יותר מהר ויחסוך לי שעות (!!) כל משחק (!!!) מי שתותח ויצליח למצוא לי דרך.... הוא תותח! תודה.

    • 1 תגובה
    • 684 צפיות
  15. Started by daido,

    היי שלום! התקנתי מחדש את מערכת ההפעלה שלי vista וכאשר התקנתי מחדש את התוכנה ANT על מנת להוריד וידאו מופיע לי הסמל הירוק בצד ימין (הסרגל אמור להופיע בצד שמאל של הדפדפן אקספלורר) כאשר את שאר הסמלים שיש בדרך כלל לא מופיעים בכלל. מה יכולה להיות הבעיה? תודה רבה daido

    • 0 תגובות
    • 684 צפיות
  16. Started by Born2Kill,

    שלום, יש לי איזה Truck שאני שומע באיזה משחק אחד אבל אין לי את שם המנגינה או משהו אחר, חיפשתי במשחק ובקבצים שלו ולא מצאתי, לכן אני רוצה להקליט את זה, מישהו מכיר תוכנה טובה?

    • 3 תגובות
    • 684 צפיות
  17. Started by Or1994,

    יש לי בעיה מוזרה בFF. היום גלשתי באינטרנט ופתאום באמצע הגלישה התחילו להיפתח לי מיליון לשוניות והדפדפן נתקע לגמרי. סגרתי אותו דרך ctrl-alt-del ואז כשניסיתי להפעיל אותו מחדש הוא עלה אבל ישר בהתחלה הוא נתקע. עשיתי ריסט וגם זה לא עזר ואני לא רוצה להתקין אותו מחדש בגלל כל התוספות שיש לי שם וכל הסיסמאות והסימניות. מישהו יודע איך פותרים את הבעיה?

  18. בזמן האחרון שמתי לב לכך שכל פעם שאני נכנס לפורום של מירנדה, פיירפוקס רושם לי שהחיבור הופסק. בדיקה רחבה יותר, גילתה שלא רק הפורום שם לא עובד: גם כשנכנסים ללשוניות Support ו-Addons, הוא לא נכנס ורושם לי שהחיבור הופסק. מה יכולה להיות הבעייה? זה כבר כמה ימים ככה שזה לא עובד לי.

    • 1 תגובה
    • 684 צפיות
  19. Started by oFiR 22,

    שלום, יש לי 512MB של זכרון RAM. עכשיו, אני משתמש בתוכנה שנקראת Free RAM XP Pro שהיא "מנקה" את הזכרון ומפנה מקום. אני לא מבין למה כאשר אני משתמש בה בממוצע מופיע שיש לי 250 זכרון בערך... ואיך שאני מפעיל את האיי סי קיו, מסנג'ר והדפדפן התוכנה מראה שהזכרון צנח ל130 בערך. למה? הרי אני לא מבין יש לי 512, איך שאני מפעיל את המחשב עם פיירוול, אנטיוירוס והFreeRAM יש רק 280-270. מה אני צריך לעשות כדי שאני אוכל לפנות יותר זכרון ולעבוד יותר בחופשיות? תודה רבה רבה, אופיר נ.ב. אם למישהו יש איזשהי הצעה לתוכנה יותר טובה אני אשמח גם כן.

    • 4 תגובות
    • 684 צפיות
  20. שלום. אני מחפש תוכנה שתקליט קול מקליפ של שמונה שניות באינטרנט,ותוכנה שתמיר שתמיר mpeg לפורמט יותר איכותי. ובאותו נושא: האם יש פורמט יותר יאוכתי מmpeg מבחינת קול? שלא יתפוס לי 500 מגה בייט על הכונן?. והאם אתה מכרים תוכנה שיכולה לוודא ששני קבצים זהים אחד לשני (קבצי קול או וידיאו). אלו שאלות קשות אך אני אשמח אם תענו לי עליהן. נ.ב. כל אלה למטרות חוקיות (באמת).

    • 5 תגובות
    • 684 צפיות
  21. Started by kong5,

    שלום! יש לי צורב DVD, ודיסק DVD שצרבו עליו רק מחצית מהמקום שיש עליו. השאלה עם יש אפשרות לצרוב על החלק הפנוי בעזרת תוכנת נרו? ועם זה בכלל אפשרי בכל תוכנה אחרת. תודה!

    • 3 תגובות
    • 684 צפיות
  22. Started by TimoTy,

    טוב אני מנסה להוריד שני דברים והוא רושם לי שגיאה : לא מקוון Time out מה אני עושה כדי להתחיל להוריד ?

    • 1 תגובה
    • 684 צפיות
  23. Started by neo690,

    איך אני מתקן את השפתיים האלה? יש לי פוטושופ

    • 0 תגובות
    • 684 צפיות
  24. שלום, יש לי מחשב חדש (מעבד E6600, לוח אם ABIT AB9PRO) 1) שמתי לב שה CPU USAGE די רגיש , כל פעם שאני מפעיל יישום הוא קופץ למעלה עד ל50-60% והטמפ' עולה, זה אמור להיות ככה? מה אני יכול לעשות? 2) יש לי בעיה שה CPU USAGE עולה ל 60%-70% והטמפ' של המעבד עולה מ40 מעלות ל47-49 מעלות במנהל המשימות שמתי לב שה emproxy.exe הוא הגורם לכך כנראה והוא צץ לו פתאום אחרי שבמשך מס' שעות הכל היה תקין. מישהו יודע מה זה emproxy.exe ? ומה אפשר לעשות? תודה!

    • 5 תגובות
    • 684 צפיות
  25. אם אני מעלה איזה סירטון ב gamespot או משהו דומה הוא משנה את גודל ה FF כולו

    • 1 תגובה
    • 684 צפיות

דיונים חדשים בפורומים