תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
רכשתי לאחרונה כרטיס טלוויזה מהדגם הנ"ל שבכותרת הדיון. בזמן ההתקנה גיליתי שלצערי אין לויסטה דרייבר משלה (כמו שיש בד"כ עם כל רכיב חומרה שאני מחבר) ולכן פניתי לאתר החברה בשביל הדרייברים העדכניים ביותר והתוכנת שירות העדכנית ביותר שיש. לצערי גיליתי שיש דרייבר רק לויסטה 32 ביט ולא ל64 ביט. ניסיתי להתקין ולא צלחה דרכי. לאחר מכן ניסיתי את הטריק עם DISABLE_INTEGRITY_CHECKS וזה לא עזר למרות שעבר זה עזר לי עם התקנה של רכיב קריאת SIM. האם ישנה דרך לטפל בהתקנה של הרכיב ו פשוט לוותר ולהתקין על מחשב ישן יותר עם XP 32 ביט? עריכה: פניתי אל Leadtek ולצערי מסתבר שזה תומך רק בויסטה בגרסת 32 ביט בלבד....
-
- 2 תגובות
- 685 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שלמשל אם יש לי סרטון אני אוכל להפריד ממנו את האודיו שלו ואת הוידאו לחוד ולהפך לחבר קובץ אודיו ווידאו ביחד. בתודה מראש
-
- 2 תגובות
- 685 צפיות
-
-
נתקלתי בזה הרבה לאחרונה , והחלטתי לעשות משהו בנושא הרבה תוכניות , שכנראה רצות על dos מעלים לי את ההערה הבאה ( קובץ מצורף)ברגע הפעלתם . מה הבעיה פה בעצם? ומה אני צריך לעשות? תודה מראש. [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 3 תגובות
- 685 צפיות
-
-
יש לי כמה אלבומים בפורמט DTS וWAV שרק הVLC יודע לנגן, ואלו קטעים בסראונד. שומעים הכי טוב נראה לי שאני שם על full bass and treble, אבל אני חושב שכאשר אני שם לו אקולייזר, הוא מבטל את הסראונד כי אני פשוט לא מרגיש אותו, ובזרמי אדיו הוא מראה שהוא משמיע דרך 5.1 אז מה לעשות? יש נגן אחר? איך אפשר לגרום לו לנגן את הקטע בצורה האולטימטיבית? בלי אקולייזרים ושטויות, כי ההבדל הוא ענק, ויש מלא סוגי אקולייזרים, ואני לא יודע מה הוא המקורי והאולטימטיבי תודה
-
- 4 תגובות
- 685 צפיות
-
-
אני לא בטוח אם התקנתי דרייברים ללוח אם כמו שצריך... איך אני יכול לבדוק?? התקנתי את הדברים שהיו בדיסק (לא בדיסקט, כי לא ידעתי איך להתקין אותם ואם צרים בכלל) התקנתי nVidia Chipset Drivers וזהו... עכשיו נכנסתי לאתר של dfi וראיתי שאני יכול להוריד את הדרייברים הבאים: RAID Driver ו-NVIDIA System Driver איזה מהם אני צריך להוריד ולהתקין?? והאם אני צריך לפרמט את המחשב ולהתקין הכל מהתחלה או שזה לא חשוב?
-
- 0 תגובות
- 685 צפיות
-
-
שלום, אני מנסה לבנות מתאם למאוורר 120 מ"מ ככה שיתאים בדיוק על הפינים של ה SLK-947U, לא כמו בתמונה הזאת שבצדדים המאוורר לא מוציא אוויר על הפינים: אני מחפש תוכנה שאני אוכל להכניס בקלות את המידות (במ"מ) של החרוט, של הבסיס שלו (כמו בתמונה למטה), של הפינים, לסדר את הצורות ושיצא לי דגם מדוייק של התוצאה הסופית. ניסיתי לעשות בRhino3D וזה יצא בערך אבל קשה לי לעבוד שם עם מידות מדוייקות (וזה לא מה שהתוכנה הזאת בשביל ואני לא מומחה גדול בתלת ממד). [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 0 תגובות
- 685 צפיות
-
-
אני עורך וידאו חובבן, ואני מעוניין בפלגים שונים לסרטים, למשל קולות של יריה או חריקת בלמים וכל מיני מנגינות קצרות או אפקטים. האם למישהו יש אתר שיש בו כל מיני קבצים כאלה של קולות קצרים?
-
- 0 תגובות
- 685 צפיות
-
-
יש לי בעיה בטעינת הדפים אני נכנס ויוצא כמה פעמים מהדפדפן עד שהם נטענים? תודה
-
- 0 תגובות
- 685 צפיות
-
-
אפשר לחלק דיסק קשיח (כמו שאפשר לעשות בד"כ כשמפרמטים) דרך הווינדוס בלי לפרמט?
-
- 4 תגובות
- 685 צפיות
-
-
שלום לכולם אז כככה הורדתי תוכנה אם סיומת של gif וחשבתי שצריך לשנות את הסיומת של הקובץ לexe אז כך עשיתי וזה לא עבד ומאז אני לא יכול למחוק את הקובץ הוא תקוע לי איפה שהוא בזיכרון ואין כול מה שניסיתי לא הצלחתי בבקשה HELP
-
- 5 תגובות
- 685 צפיות
-
-
עשיתי חיפוש וראיתי שצריך להתקין DIRECT X,וקודק K-Lite Codec Pack Full,אז התקנתי את שתיהם,וזה עדיין נותן לי שגיאה. אגב התקנתי את זה: http://www.free-codecs.com/K_Lite_Codec_Pack_download.htm [את הFULL]. מה לעשות?
-
- 3 תגובות
- 685 צפיות
-
-
ברצוני להשתמש באפשרות MAKE DVD כמו שמצויין בתמונה אבל אין את האפשרות הזאת במחשב שלי יש לי NeroVision Express 3.1.0.16 ו Nero-6.6.0.16 זאת הגירסה האחרונה. מה הבעיה? תודה.
-
- 3 תגובות
- 685 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי UPS של EverPower והתוכנה שבאה על הדיסקט לא עובדת.. הדיסקט דפוק. תוכלו בבקשה לתת לי את השם של התוכנה על מנת שאני אוכל לישון בשקט בחורף? תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 685 צפיות
-
-
-
בעיה במחשב על מיקרופון יש לי בעיה במחשב אני לא מצליח להפעיל תמיקרופון הנה אני מחבר יש 3 ירוקים תמונה:http://www.siz.co.il/my.php?i=xwmdlyodqmj4.bmp http://www.siz.co.il/my.php?i=xwmdlyodqmj4.bmp http://www.siz.co.il/upload.php?type=1 וגם איפשר ללחוץ על select תמונה:http://up131.siz.co.il/up2/3zyymdocjkmj.bmp בבקשה עזרה!!!!!!!!!!!!! __________________ (F.B.I)
-
- 3 תגובות
- 685 צפיות
-
-
אני מנסה בעזרת התוכנה My Screen Recorder Pro 3.2 לצלם את שולחן העבודה שלי כאשר אני עם ויסטה (בילד 5728), וזה פשוט לא מצלם טוב! התקנתי את הדריבר החדש בשביל כרטיסי ג'יפורס (96.33), יש לי FX5200 (לא חושב שזה קשור). התקנתי את K-Lite Codec Pack 2.77, ניסיתי להשתמש בכל הקודקים, הרוב פשוט לא עובדים, ואלה שכן עובדים מראים תמונה מפוצלת\צבעים נמרחים\טישטוש ושלא נדבר על הפרעות בשמיע. בקיצר, אני צריך עזרה, יש שתי אפשרויות: א) אני צריך את הגירסה היותר חדשה של התוכנה. ב) אני צריך תוכנה אחרת. נ.ב אותה תוכנה עובדת מעולה ב-XP. אם זה לא הפורום הנכון אז אני מצטער. דבר אחרון, בבקשה לא לפתור אותי בתירוץ מטומטם כמו "זה בטא ולכן זה לא עובד"\"ויסטה זה דבר גרוע", בבקשה.
-
- 4 תגובות
- 685 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שעושה RECOVERY לקבצים ישנים מהHD יש מלא אבל הרוב מלאות בWORMים או ב TROJANים או בשאר פרסומות השאר לא עובדות אני מחפש משהו אמיתי ומקצועי ולא כמו התוכנות האלה שעולות 40 דולר מישהו מכיר? אני בעקרון צריך שם ומחיר +/- (החברה שבה אני עובד עובדת עם המקורות שלה אז הלינק או החנות לא ממש משנה)
-
- 3 תגובות
- 685 צפיות
-
-
פירמטתי עכשיו את המחשב והתקנתי u torrent ,ברגע שאני מגביל את האפולווד המהירות צונחת ל-0 כנראה בגלל שמי שבה את המוד עשה הגבלת בדיוק כמו שיש באימיול. אני לא רוצה להשתמש בנט לימיטר,איזה מודים של ביטורנט יש שהם טובים ואין להם את הדבר המעצבן הזה שיש ב u torrent ?
-
- 4 תגובות
- 685 צפיות
-
-
אני מבקש המלצה על תוכנת גיבוי טובה שתגבה בין השאר על טייפ גיבוי קבצים במחשב וקצבים שעל השרתים (מדובר בעסק).
-
- 0 תגובות
- 685 צפיות
-
-
הורדתי סרטים למחשב, ולאחר מכן הורדתי את tv tool החדש כדי לצפות בסרטים בטלויזיה, אך לאחר ההתקנה נכתבה הודעה שהתוכנה לא תומכת בכרטיס הגרפי שלי, מפני שהוא של ati. מישהו יודע אם יש תוכנה אחרת של צפייה שתומכת בati? תודה לעוזרים, אלי
-
- 4 תגובות
- 685 צפיות
-
-
קיבלתי את ההודעה הזאת באינטרנט סיקיורטי 2005 אתמול וכשלחצתי "לאשר תמיד" זה עשה בעיות משונות עם האינטרנט ולא הצליח להתחבר... אז עשיתי סריקה עם הנורטון והספייבוט והכל הסתדר אז כמובן שהפעם עשיתי "חסום תמיד" אבל מה אתם חושבים שזה? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 685 צפיות
-
-
אם תסמנו טקסט עם העכבר תלחצו כפתור ימני יש פעולה של "חפש בגוגל : טקסט" . מי שחשב על זה גאון.
-
- 6 תגובות
- 685 צפיות
-
-
יש אתרים שממש לא עולים זה עולה דף ריק ניסיתי עם פיירפוקס לעלות את הדף וזה עולה...............
-
- 5 תגובות
- 685 צפיות
-
-
היי, אני לא יודע אם זה בגלל ווינדוס 7 או בגלל IE8 אבל לאחר התקנת WIN7 אני לא מצליח להוריד קבצים ברשת. לפני כן עבדתי עם ויסטה ו-IE7 והכל תקתק. עכשיו אחרי חמש דקות של המתנה להורדת הקובץ אני מקבל הודעת שגיאה כמצורף בתמונה. וזה קורה בכל אתר שאני רוצה להוריד. מה זה לעזאזל? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 685 צפיות
-
-
פתאום הוא הודיע לי שהוא התקין ב"הצלחה" עידכון, ואז הוא חזר למצב חדש יש לי הרבה דברים שאני לא מצליח להחזיר למצב ששמתי קודם, אשמח מאוד לעזרה * דבר ראשון, הקובץ user.js נעלם לגמרי, גם הספריה שהוא היה בה (profile) * כך פעם הוא נפתח בחלון לא מלא ולא זוכר את המצב הזה אם אני משנה * ה mouse gestures לא עובד ולא נותן לי להכניס ג'סטורס, הרישמה שלו בכלל ריקה כל השאר איכשהו הסתדרתי, אבל זה מה זה מרגיז,
-
- 1 תגובה
- 685 צפיות
-


