עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכולם. בזמן האחרון אני מתעסק עם הרבה קבצי ISO גדולים, לצערי צורב הDVD לא אצלי וגם כניראה לא יחזור אלי בזמן הקרוב (הוא לא שלי..) אז רציתי לשאול אתכם, האם יש תוכנה שתדע ליצרוב קובץ גדול של ISO? לדוגמה: קובץ של 3GB, שאותו אני רוצה ליצרוב כמו שהוא, אז אני מכניס את הדיסק הראשון וכשהוא מלא אז התוכנה פשות תבקש עוד דיסק להמשך הצריבה של כל ה 3GB של הקובץ. היש מפלצת כזאת? אם כן אשמח לשיתוף מידע זה, אין לכם מושג עד כמה זה יעזור לי (זה טירוף להיות בלי צורב DVD..) תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 686 צפיות
  2. Started by proview,

    הנושא

    • 1 תגובה
    • 686 צפיות
  3. Started by Sweet_Tooth,

    האם אפשר לראות VCD על הפלייסטישן 2? אם כן אז איך בדיוק עושים את זה?

    • 1 תגובה
    • 686 צפיות
  4. האימיול כל הזמן עושה לי ריסטרט(אני יודע שזה האימיול כי רק כשאימיול דולק זה קורה, עם UTORRENT זה לא קורה), ניסיתי לחפש וירוסים, ספייוורים ולהתקין מחדש. אני צריך אולי גירסה אחרת של אימיול? איזה גרסה טובה יש?

    • 2 תגובות
    • 686 צפיות
  5. Started by rafip77,

    שלום, מהי הגרסה של GHOST שהגיעה אחרי גרסת 2003 ? והאם ניתן להשתמש בה בדיסקט ? כמו 2003 ? תומכת SATA2 ? והאם היא חופשייה להורדה ? תודה !

    • 8 תגובות
    • 686 צפיות
  6. יש לי מדפסת משולבת של HP , כל הדרייברים הכי עדכניים, WINDWOS XP מעודכן, ויש בעיה מציקה ביותר. כשאני מדפיס מסמך לדוגמא והוא נתקע באמצע, או סתם כשאני מבטל מסמך הוא לפעמים לא מתבטל ונתקע שם ברשימה של ההדפסות ונמצא במצב של מחיקת הדפסה, רק שהוא נשאר ככה כל הזמן, גם אחרי ריסטארט, אני מנסה לבטל וכלום לא עוזר, רק אחרי כמה ימים הוא נעלם משם, ובניתיים אי אפשר להדפיס כלום. איך אפשר להתמודד עם הבעיה? זה ממש מטרד.

    • 0 תגובות
    • 686 צפיות
  7. Started by jj516,

    אנשים יש לי שאלה, איך אני מציג מונה שמתחיל ב 1 ומסתיים ב 100 ואיך אני שולט במהירות העלייה של המונה?

    • 0 תגובות
    • 686 צפיות
  8. Started by ariel-ro,

    שלום לכם, ברגע שאני מתחבר לפייסבוק דרך פיירפוקס, אז הוא הפייסבוק נדפק, הוא לא שולח הודעות(ככה אומרים לי), הוא מנתק אותי כל הזמן, הוא תוקע את הדפדפן. מה זה יכול ליהיות? אני כרגע עם IE. אריאל

    • 0 תגובות
    • 686 צפיות
  9. Started by Oranl,

    שלום, יש לי בעיית SPYWARE: מופיעה לי על שולחן העבודה הודעה ענקית שאומרת "warning spyware detected on your computer". לפי חיפושים הבנתי שזה DESKTOP HIJACKER אבל אין לי מושג איך אני מסיר אותו. זה גם הופך את הגלישה לבלתי נסבלת.. אני זקוק לעזרה בדחיפות, תודה לעוזרים :xyxthumbs:

    • 2 תגובות
    • 686 צפיות
  10. Started by masterfit,

    שלום לכולם, רכשתי את ההופעה החיה האחרונה של ליאונרד כהן בלונדון (מומלץ ביותר, איך לא!) חבל לי להרוס את הדיסק בדיוידי שבאוטו ולכן ניסיתי לצרוב אותו באמצעות DVD SHRINK. אלא שבניגוד לכל ה- DVD האחרים שלי, הקובץ המתקבל בתוכנה לאחר כיווץ הוא למעלמה מ- 5G. בעיה... ניתן למחוק את פסקול הסטריאו והנפח קטן לפחות מ- 4.5G, אבל אני מעוניין בו. האם יש דרך לכווץ עוד יותר עם התוכנה הזו, או שאולי קיימת תוכנה אחרת להעתקה וצריבה, שיודעת להקטין את נפח הדיסק? תודה.

    • 2 תגובות
    • 686 צפיות
  11. היי, כבר כמה זמן שבערך כל תוכנה שאני מתקין, הקבצי EXE וחלק מהDLL שלה נדפקים כליל על ידי הוירוס הזה, והNOD32 מודיע בגאון שהוא זיהה את זה, אבל לא ממש עושה משהו. הרצתי סריקה, סריקה במצב בטוח, הרצתי גם איזה כלי של AVG (rmvirut) שמצאתי בגוגל, אבל שום דבר לא עוזר. אני לא יכול להתקין ככה כלום, שנייה אחרי ההתקנה או בהפעלה הראשונה זה קורה. מצטער אם זה לא מתאים לפורום הזה, תודה רבה. כמובן שהNOD מעודכן לדפנישן האחרון, גרסא אחרונה, וכו'.

    • 3 תגובות
    • 686 צפיות
  12. אני עובד בזמן האחרון על הרבה themes למערכת ההפעלה Symbian. התחלתי theme בסגנון מאק אבל אני צריך אייקונים להחליף את האייקונים הקיימים. בגלל שאין לי מושג לגבי יצירת אייקונים, החלטתי שלהשתמש בכאלה שמישהו אחר הכין יהיה יותר פשוט. אז ככה, אני צריך סט שלם של אייקונים ווקטורים למערכת ההפעלה (רצוי בסגנון של מאק או וויסטה). כשאני אומר ווקטורים, אני מתכוון לאייקונים בפורמט ווקטורי ולא כאלה שיצרו אותם בתוכנה לעיבוד ווקטורי (כמו Illustrator) ואז המירו אותם ל-ico. אני צריך כאלה לפני ההמרה. תודה רבה למי שעוזר!

    • 4 תגובות
    • 686 צפיות
  13. התחדשתי היום במקלדת (WAVE) ועכבר (MX518) מבאג. בסוף ההתקנה שמתי לב שאין לי אפשרות לשנות שום דבר בקיצורי הדרך ושאר הפיצ'רים גם במקלדת וגם בעכבר. בקיצור, הדרייבר כנראה לא מזהה את שניהם. ניסיתי להוריד פעמיים מהאתר של לוג'יטק את הSETPOINT החדש, אפס. אותו דבר. עריכה: הבעיה נפתרה עם הורדה של SETPOINT חדש יותר כנראה (גרסה 4.6). [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 686 צפיות
  14. בעיקר עם ICQ LITE אני לא יכול לכתוב בערבית לאנשים שמתמשים באיסיקיו לייט אני יודע ששאלו כבר על הבעיה הזאת פה בפורום ואז לא היה לה ממש פתרון, אבל נכון לעכשיו, כבר מצאו לזה איזה פתרון??)

    • 1 תגובה
    • 686 צפיות
  15. Started by nnfyrbsnss,

    לחבר שלי יש את המדפסת הנ"ל והוא ניסה כבר להתקין את של X1250 וX1290 ולא עזר מה עושים? עריכה: זה לVISTA וכבר מצאתי http://www.techspot.com/drivers/driver/file/information/9033/ תודה לכולם בכל מקרה

    • 0 תגובות
    • 686 צפיות
  16. Started by yanivl,

    מותקנת לי במחשב תוכנת אופיס 2003 ויש בעיה איתה. כאשר אני מקבל מייל או רוצה לשלוח מייל אני חייב ללחוץ על "שלח/קבך" על מנת שדברים יתחילו לזוז ולהתעדכן. אצל אנשים אחרים הבעיה לא קיימת וכאשר מגיע מייל חדש הוא מופיע ידירות בתיבת הדואר נכנס שלהם. כיצד ניתן לפתור את התקלה שגם אצלי יופיעו מיילים ישר עם הגעתם?

    • 1 תגובה
    • 686 צפיות
  17. Started by Internal,

    מחפש תוכנה שיכולה להוריד את האיכות ב מפ3 נגיד מי 320 ל 192 וכו...

    • 6 תגובות
    • 686 צפיות
  18. אני אסביר את עצמי. סרקתי תמונה ישנה ישנה של משפחה בשחור לבן והצבעים לא משהו למרות שזה על המקסימום של האיכות שסרקתי. איך אני עושה אותה יותר טובה.כאילו לתת יותר צבע כזה. אם הבנתם למה התכוונתי. תודה

    • 1 תגובה
    • 686 צפיות
  19. אני מחפש ITunes 64 Bit ולא מוצא חיפשתי גם באתר של אפל ומצאתי רק נפט.יש מצב לעזרה

    • 5 תגובות
    • 686 צפיות
  20. Started by alexrta,

    או קיי אז ככה אני גולש במירק באיזה חדר משוחח עם האנשים כשפתאום אחד האופים ביקש ממני את האיי פי שלי בתמורה לזה שאני יקבל אופ... לא הייתי דפוק ולא נתתי לו את האיי פי, פתאום הבן ז*נה (סליחה על השפה אני עצבני!!) מתחיל להביא עליי פרטים מי הספק שלי איזה חיבור יש לי והדבר הבא שקורה זה שהמחשב משתגע כל מני הודעות שגיעה מטומטמות מופיעות ואז הופיעה הודעה שסופרת זמן לאחור עד שהמחשב מתכבה באותו הרגע עשיתי ריסט... עכשיו עם מישהו בבקשה יכול להביא לי תוכנת פייראוול חינמית בבקשה אני צריך את זה דחוף!!! תודה מראש נ.ב אפשר דרך התוכנה לזהות איי פי כדאי להיתלונן לספק שלו?

    • 1 תגובה
    • 686 צפיות
  21. Started by omri_ro,

    קצת יותר "חכמה" ממה שיש בWINDOWS שתריץ לי תוכנה מסוימת כל יום חוץ מ...(סופי שבוע למשל או כל יום אחד שאגדיר לה)

    • 0 תגובות
    • 686 צפיות
  22. Started by guyishai,

    שלום, יש לי בעייה עם MPC. כשאני מריץ סרטים עם VMR9 Renderless (נחוץ בשביל כתוביות) ישנה רצועה דקה בחלק העליון של הסרט שבה יש כל הזמן קרטועים וקפיצות. הדבר מורגש בעיקר ב-fullscreen. אם אני משנה את הרנדר ל-system default הסרט נראה מצוין, אבל אני לא יכול להכניס כתוביות. ניסיתי כבר לעדכן דרייברים ו-DX, וזה לא עזר. אשמח לעצות, גיא.

    • 1 תגובה
    • 686 צפיות
  23. Started by oded6188,

    למה כשמשנים את אזור הזמן של המחשב, אז היומן עצמו גם משתנה? יש אפשרות לבטל את זה? או להזיז במכה את כל האירועים?

    • 1 תגובה
    • 686 צפיות
  24. Started by gilp123,

    שלום, יש לי לוח אם של ASROCK דגם ConRoeXFire-eSATA2. התקנתי מערכת הפעלה windows 7. לאחר שניסיתי להתקין תוכנה של קומפי ראיתי שלא ניתן להריץ את המשחק. לאחר בדיקה ראיתי שניתן על ידי האפשרות של virtual xp mode של מיקרוסופט להריץ את המשחק. הבעיה היא שאני צריך להגדיר ב BIOS את האפשרות ל VIRTUAL ואני ל יודע איך לעשות את זה. האם מישהו יודע ויכול לעזור לי ? תודה, גיל

    • 0 תגובות
    • 686 צפיות
  25. Started by atlas,

    האים יש אפשרות לצפות בסרט ללא כרטיס קול?

    • 5 תגובות
    • 686 צפיות

דיונים חדשים בפורומים