עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. חשוב לי שתהיה פשוטה כי אני לא צריך יותר מדי אפשרויות. חייב להיות בימינו משהו חינמי או קוד פתוח. אודה למגיבים

    • 2 תגובות
    • 688 צפיות
  2. Started by ביז'ו המוס,

    שלום. לא מזמן פירמטתי את המחשב ועוד לא התקנתי אנטי ווירוס. היום אני התקנתי AVG והוא מצא לי שני סוסים טרוינים וווירוס 1. לפניי הסריקה עשיתי את הUPDATE של התוכנה ואז הוא מצא לי אותם. עכשיו הוא רק מראה לי אותם בתוכנה (AVG TRAIL 7.0 אני חושב) אבל הוא לא משמיד אותם והם נשארים לי על המחשב. מה אני צריך לעשות כדי להעיף אותם מהמחשב שלי?! איך אני עושה ככה שהAVG ימחוק אותם?

    • 1 תגובה
    • 688 צפיות
  3. Started by Sifo Jen,

    היי, כרגע סיימתי לפרמט את המחשב ולהפתעתי גיליתי שאחת מהבעיות המעצבנות מהמערכת הקודמת נותרה. כאשר אני מנסה לראות בקאזה סרט שעדיין לא סיים להוריד היא פשוט נתקעת!!! היא מפסיקה להגיב ואני חייב לסגור אותה. מישהוא מכיר את התופעה? תודה רבה, יאיר.

    • 2 תגובות
    • 687 צפיות
  4. : זה כותב: No valid servers to connect in serverlist found מה עושים???

    • 2 תגובות
    • 687 צפיות
  5. Dreamscenes כן אני יודע שם מטומם לסרטון רקע אבל בכל מקרה... במילים אחרות אני מחפש סרטוני MPG, WMV לשים ברקע. אני מחפש סרטונים בסגנון של מה שמוצע באתר הזה (מצד ימין) סגנון שקט כרגע יש לי נוף מרהבי עם נהר זורם פשוט עושה טוב על הלב ... מישהו מכיר אתרים שמכילים סרטונים קצרים באיכות טובה בפורמט הנ"ל בחינם?

    • 1 תגובה
    • 687 צפיות
  6. Started by sha1823,

    הרצתי בדיקה ב- dxdiag יצא ככה Direct3D 7 test results: Failure at step 32 (User verification of Direct3D rendering): HRESULT = 0x00000000 (error code Direct3D 8 test results: Failure at step 32 (User verification of Direct3D rendering): HRESULT = 0x00000000 (error code) Direct3D 9 test results: Failure at step 32 (User verification of Direct3D rendering): HRESULT = 0x00000000 (error code) משחקים שפעלו לי כמו פאס 6 וגי טי איי סאן אנדרס עובדים שומעים כרגיל אבל רואים מסך שחור איך מתקנים את זה?< עדכנתי דרייברים לכרטיס מסך +ל directx תודה

    • 3 תגובות
    • 687 צפיות
  7. Started by Ignorance,

    טוב לא מזמן רכשתי צורב DVD חדש ורק עכשיו מצאתי הזדמנות לנצל אותו בצריבת מספר קבצי AVI אל דיסק DVD. אם כך הפעלתי את תוכנת הצריבה של LG שהגיעה עם הצורב הDVD שלי)power producer 2 gold) ואז באפשרות "produce a movie disc" ,אז באפשרות DVD ואז מגיע השלב בו עליי לבחור את הפריטים לצריבה אך כאשר אני בוחר בפריטים-פריטים בפורמט AVI שגודלו הממוצע של כל אחד מהם הוא בערך 200 מגה-בייטס הוא רושם לי "faild to add file X" זאת למרות שבחלון בחירת הקבצים הוא בפירוש מציין את הפורמט AVI כפורמט שנתמך על ידו. אם כך מהי הבעיה והאם מי מכם מכיר איזה פתרון? : בכל אופן גם אם אינכם יודעים את התשובה לבעייתי אשמח אם תספקו לי לינקים להורדת תוכנות צריבה ל חינמיות שמסתובבות ברשת,אבל כעיקרון אני מעדיף לפת…

    • 4 תגובות
    • 687 צפיות
  8. Started by גור,

    יש לי בעיה כשאני מחבר את המדפסת דרך -USB למחשב זה רושם לי runtime error 21 at 00405dcd. אחרי שהתקנתי אותה אז זה קרה ,אז ניסיתי להסיר את ההתקנה וכאשר ניסיתי להתקין מהתחלה זה התחיל משלב השני, כלומר בפעם הראשונה בהתחלה זה שאל אותי איזו שפה ועכשיו זה ישר רושם לי בעיברית אז אולי זה לא הוסר עד הסוף וביגלל זה התקלה נימשכת. עיזרו לי בבקשה אני לא יודע מה לעשות :-\ :-\ :-\ :-\

    • 2 תגובות
    • 687 צפיות
  9. Started by יוגב1,

    הבנתי פחות או יותר איך להשתמש בתוכנה בצורה בסיסית, אבל לא הצלחתי להבין איך אני יכול לקבע/לשים תמונות חלקים במקום מסויים באתר ולא רק באמצע או בצד :-\ אם הבנתי צריך להשתמש בTable אבל ממש לא הצלחתי אם יש מישהו ישכול להסביר לי או להפנות אותי לאיזה מדריך (שיודע שזה מופיע שם) אני ממש אשמח תודה מראש, יוגב

    • 2 תגובות
    • 687 צפיות
  10. Started by gal,

    צירפתי לפה בנצ'מרקים של 3 דיסקים הקשיחים שלי רציתי שתגידו לי האם הם תקינים.פשוט בזמן האחרון יש לי הרגשה שהם נהיו כבדים וזמני גישה קצת נהיו יותר איטיים.יש מצב שאולי זה גם קשור לויסטה שלי שנהיית כבדה.בכל מקרה תגידו מה דעתכם [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 687 צפיות
  11. אפשר את השם של גרסאת האימיול של לינטורק ? אני מתכוון ל-www.lionetwork.net תודה רבה לעוזר. נ.ב אם למשהוא יש לינק לתוכנה,אז אפשר בבקשה?

    • 1 תגובה
    • 687 צפיות
  12. Started by orendia,

    כאשר אני גולש ורוצה לשמור קובץ החלון שצריך לקפוץ ולשאול האם לשמור או לפתוח לא נפתח. זאת לאחר שסימנתי V בשורה בחר לצמיתות בתחתית החלון הקופץ. למישהו יש פתרון איך להחזיר את הנ"ל?

    • 1 תגובה
    • 687 צפיות
  13. היי, שוב יש לי בעיות עם התוכנה מסנג'ר לייב (8.1 - הגרסה הכי חדשה) וזה כבר פשוט בלתי נסבל. אפשר לקרוא על זה כאן: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=245322.0 אמרתי שאם הבעיות יחזרו אני אפתח ת'רד חדש לעזרה, והבעיות אכן חזרו.. זה כבר באמת בלתי אפשרי ככה, עברתי למחשב אחר, ובכל מחשב יש את אותה הבעיה.. נמאס כבר.

    • 5 תגובות
    • 687 צפיות
  14. אורח
    Started by אורח,

    הIE שלי קורס לפחות איזה 5 פעם ביום, יש לי וינדוס 7 והדפדפן קורס מלא פעמים וכל פעם אחרי קריסה מאתחל את עצמו. מה עושים?

    • 2 תגובות
    • 687 צפיות
  15. טוב אני חייב להודות שאני ילד מפגר לא היה לי אנטיוירוס שנה שלמה כן כן... המחשב שלי שרד לא יודע איך אבל שרד.. זה התחיל מזה שאני אמרתי טוב אני מפרמט אז לא צריך גם ככה והמשיך בזה שעד היום לא מצאתי חבר עם איפוד שיכול לעזור לי לגבות מידע חשוב.. אמרתי יאללה מה זה משנה כבר ישבתי על המחשב מלא זמן מחקתי מלא תוכנות וקבצים שאני לא צריך עשיתי ניקוי דיסק דחיסה ואיחוי תיקנתי רג'סטרי אלפי סריקות של זיהו רוגלות בהרבה תוכנות שונות לוג פיילים מפה ועד להודעה חדשה ואמרתי יאללה נוריד אינטיוירוס טוב פעם אחת ולתמיד. אחרי מספר התיעציות בחרתי בפליצה.. התחלתי סריקה והוא מטורף לבנתיים הוא סרק רק קובץ אחד משהו S סרביס או משהו כזה והוא מצא כל כך הרבה נגועים מה יש זה הגיוני?? אני מתפעל אותו נכון?? [att…

    • 7 תגובות
    • 687 צפיות
  16. Started by JONathan144,

    שלום לכולם כבר כמה ימים אני מנסה להתחבר לMSN שלי וזה רושם לי : 81000314 error מה אני יכול לעשות?

  17. Started by nice,

    אני מחפש תוכנה שפעם השתמשתי בה שהשמיעה מוזיקה רגועה ושקטה לעבודה מול המחשב. אני לא יכול לפרט הרבה יותר מזה. למישהו יש רעיון?. תודה בכל מקרה.

    • 4 תגובות
    • 687 צפיות
  18. Started by ^Z^,

    שלום, הורדתי לאחרונה קובץ RAR, הקלקתי עליו ונפתח הווינזיפ (זה לא אמור להיפתח עם הWINRAR?...) אז הוא פותח חלון כזה : http://img148.imageshack.us/my.php?image=problem4iw.png אני בוחר את הספריה ועושה ADD TO ARCHIVE וזה מקפיץ לי הודעה כזאת : error : no files were found that match your criteria - nothing to do (XXX) כאשר XXX זה שם הקובץ. מה לעשות כדי לפתוח אותו?

    • 3 תגובות
    • 687 צפיות
  19. Started by Goadzilla,

    אני צריך תוכנה שלא תאפשר לצרוב את הדיסקים שאני מכין מצאתי כמה כבר אבל הם לא תומכות בDVD רק בCD ראיתי כבר שמישהו פה ביקש לCD אבל היא לא עובדת על דיוידי תודה

    • 3 תגובות
    • 687 צפיות
  20. Started by zx1993,

    התקנתי את ויסטה 32 בדיסק חדש לאחר פירמוט ואח"כ חיברתי את הדיסקים הישנים עם WINXP. איך אני שולף מהווינדוס הישן את "אנשי הקשר" (כלומר כתובות מייל) ואולי גם את הדואר עצמו, בלי לנתק שוב את הדיסק ולעלות את הXP? בתודה,

    • 1 תגובה
    • 687 צפיות
  21. Started by didS,

    על איזו אתם ממליצים :s05:

    • 5 תגובות
    • 687 צפיות
  22. מצטער על הכותרת הארוכה... אז ככה, למקלדת ישנם כאלה קיצורי דרך, פליי, סטופ, FF, וכל השטויות האלה אבל הבעיה שהם עובדים רק עם מדיה פלייר, ואני משתמש במוזיקה בווינאמפ, ולווידיאו בVLC, ובהגדרות של שתי התוכנות הללו לא ניתן להגדיר את זה. מה אפשר לעשות? תודה!

    • 2 תגובות
    • 687 צפיות
  23. לא משנה חינמית או לא , שתיהיה פשוטה מדויקת ולא תצרוך יותר מדי משאבים

    • 3 תגובות
    • 687 צפיות
  24. אני כבר מחפש הרבה זמן תוכנה כזאת אז בבקשה עם תוכלו לעזור לי תודה.

    • 2 תגובות
    • 687 צפיות
  25. בדו"ח שגיאה הוא כותב: flash9c.ocx אני מניח שזה קשור לפלאש ולכן התקנתי מחדש, אך הבעיה נמשכת. איך פותרים אותה?

    • 1 תגובה
    • 687 צפיות

דיונים חדשים בפורומים