תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי WORD 2003 ולוקח לו לעלות בערך דקה וכל שאר תוכנות האופיס עולות תוך שנייה ניסיתי להתקין עוד הפעם את האופיס אבל זה לא עזר אשמח לאפשרויות
-
- 0 תגובות
- 689 צפיות
-
-
שלום! וורד xp תקוע במצב בטוח. מחקתי את הנורמל וכלום לא עוזר. מנסה להימנע מהתקנה מחדש מחפש פתרון
-
- 1 תגובה
- 689 צפיות
-
-
שלום לכולם . יש לי בעיה ש וינדוס מסרב להתקין פייאר וול ונורטון אנטי וירוס , מדובר בפנטיום 4 בתחילה המערכת הפעלה אקס פי גירסאת בית , הייתה על כונן D . ו ... E ו.. C היו כוננים של גיבויים . פרמטתי את את C, כמובן גבויים לפני זה , והתקנתי את אקס פי הום על C . מכיון שהיו הבדלי קיבולת בכוננים ש C היה 9 ג'גה ו D 20 \ ו E 11 ג'יגה , חלקתי את הכונננים מחדש עם פרטישן מג'יק את C עשתי 15 ואת D עשתי 10 ואת E עשתי 15 , הכל טוב ויפה , עד שהגעתי להתקנת נורטון אינטרנט סקיוריטי , אחרי ההתקנה לא מופעל שום דבר כלומר שום דבר לא עולה באתחול . ומה גם שנסיתי להסיר אותו הוא סירב בכל תוקף להסרה . נסיתי ידנית מהריגיסטרי והפלא ופלא איך שאני מגיע לעורך רישום של הנורטון עורך הרישום נסגר . לא הייתה…
-
- 0 תגובות
- 689 צפיות
-
-
עדכנתי לגרסא 3.5 וכשאני גולש דרכו הוא קורע את המחשב. מנצל 50% מ-CPU. אני חושב שמדובר בדפדפן שעושה את הבעיות. המחשב נתקע הרבה וקשה מאוד להשתמש. פתחתי טרד גם בחומרה עם הנתונים אולי יצליחו לגלות מה הבעיה? http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=418418.new#new
-
- 5 תגובות
- 689 צפיות
-
-
אני מנסה להגדיר את המקסטון שלי כברירת מחדל! אז נכנסתי לאקספלורר ושם הורדתי את הוי מהנסיון של אקספלורר לבדוק אם הוא דיפולטהעניין הוא שכל לינק שנשלח לי נפתח אוטומטית באקספלורר מה שלא רציתי כל כך שיקרה! יש איזה קומבינה להעביר את העל למקסטון! דרך אגב מי שלא ניסה את מקסטון אז הגיע הזמן ממש מעולה!
-
- 3 תגובות
- 689 צפיות
-
-
שלום רב יש לי WIN XP PRO לאחר שאני פותח 3 חלונות(תוכנות)שונות ב 4 מפסיק להגיב לא פותח אותו קליק ימיני לא עובד. מה העיה ואיך פותרים אותה ? תודה ויום טוב מיקי
-
- 0 תגובות
- 689 צפיות
-
-
ללמה זה לא מתחבר לי מה יכולה להיות הבעיה ? .. אני רושם אני האייסי שלי ואת הססמא .. והוא לא מתחבר לי זאת הודעת השגיאה ----- הקשר נכשל השרת דחה אותך מסיבה לא ידועה זה קורהב כאשר המספר שלך נמצא כבר בשימוש זה לא יכול להיות
-
- 4 תגובות
- 689 צפיות
-
-
פורצים שינו לי את הססמא של האיסיקיו.. ועכשיו אני לא יכול לעשות לוגין.. אין איסי. פתחתי חדש. עכשיו, באיסי הישן היה פוול כוסיות. סתם, היה המון אנשים ואני לא זוכר את כולם.. בקיצור, לפני שפרצו לי נכנסתי באיסי 4 וגם בגרסת הפרו.. יכול להיות שמה שיש לי במחשב, אפשר לעשות אימפורט של השמות והמספרים שהיו ולשחזר את מי שהיה לי באיסי? תודה שבת שלום
-
- 1 תגובה
- 689 צפיות
-
-
למה זההה??? זה רק אצלי?? ואם משהו יודע איך עושים פייד או מאיפה מורידים פלאגין שיגרום לזה שיהיה פיידד שיצור איתי קשר... או פה או באיי סיק יו 178957741... תדוה רבה רבה רבה מראש, ניר.
-
- 5 תגובות
- 689 צפיות
-
-
http://weblog.pigfoot.org/pigfoot/2009/08/11/firefox-3-5-2-release-optimized-build/ בתיאוריה, הוא אמור לעבוד יותר "מהר" מהגירסא הרגילה?
-
- 2 תגובות
- 689 צפיות
-
-
יש למישהו אולי מושג למה WINDOWS TASK MANAGER לא מראה לי איזה תוכנה משתמשת לי בעוצמת מעבד. התוכנה מראה שהשימוש במעבד עומד על 70% (מצב היפוטטי) ואז לאחר שאני נכנס לא PROCESSES הוא מראה לי אחוזים בודדים ולא את התוכנה שלוקחת את מירב עוצמת העיבוד. מישהו נתל בתופע או יודע מה זה?
-
- 1 תגובה
- 689 צפיות
-
-
איך אני יכול לגלות את סיסמת המסנג'ר שלי , בלי כל תהליך הקבלת סיסמה דרך האימייל והכל? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 689 צפיות
-
-
-
היי צילמתי וידאו HD 720P ארוך מאוד, כ50 דקות, פתאום הפלפון הפסיק את ההסרטה , בפלפון אני רואה את הוידאו, אבל ברגע שאני מוריד למחשב ,או לסטרימר , זה כותב קובץ שגויי, יש תוכנה לתקן זאת?
-
- 1 תגובה
- 688 צפיות
-
-
שלום. ברשותי כמה קבצי MPG של המשפחה שאני רוצה לערוך, בצורה פשוטה, לא משהו גדול. מה שאני מחפש סה''כ זה - שליטה טובה בחתיכת\עריכת קטעים, הוספת כותרות עם קצת אפקטים, ואם אפשר שליטה על הצבעים והאיכות של הוידאו. כפי שאתם רואים המטרות שלי פשוטות, ואני חדש בנושא, לכן אני צריך תוכנה שתהיה הכי פשוטה ו- user friendly שאפשר, אבל גם מקיפה ושימושית. לא חייבת להיות חינמית. תודה רבה מראש! :xyxthumbs:
-
- 3 תגובות
- 688 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בעיה קטנה שמשגעת אותי לגמרי, אני עוד שניה ישבור משהו! יש לי ICQ 5 ויש למטה, מתחת לכל האנשים מין פרסומת כזאת ל012 FUN משהו כזה.. שכל פעם שמעבירים עליו את העכבר הוא עושה רעש של מטוס קרב כזה. יש איזה שהיא דרך להוריד את זה? אני פשוט לא יכול עם הדבר המעצבן הזה!
-
- 4 תגובות
- 688 צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה והיא פשוט נתקעת לי כל פעם שאני מפעיל את התוכנה מה יכול לביות גורם לבעיה ???
-
- 1 תגובה
- 688 צפיות
-
-
עוד מישו נתקל במצב בו השועלאש קורס כשהוא מנסה לבצע LOG-IN לחשבון שלו ב PAYPAL?... (דרך paypal.com)
-
- 2 תגובות
- 688 צפיות
-
-
יש לי טלפון נוקיה 6021 עם bkuetooth ויש לי חיבור bluetooth על המחשב האם אני יכול להשתמש בפלפון כשלט רחוק עבור המחשב יש תוכנה כזאת? בעיקר כדי לשלוט על mv2player ו winamp.
-
- 0 תגובות
- 688 צפיות
-
-
אני רוצה לפרמט את המחשב, ולא מצאתי דרך לשמור את המועדפים מהפיירפוקס, ככה שאני אוכל להשתמש בהם גם אחרי הפרמוט. יש בכלל אפשרות כזו בפיירפוקס? תודה על העזרה, גיא.
-
- 4 תגובות
- 688 צפיות
-
-
שלום, התקנתי firefox 4.0 עברית, לאחר שימוש ממושך ומוצלח בגירסאות קודמות. אחרי כמה ימים התוכנה התחילה להיתקע כמה שניות לאחר ההפעלה. הסרתי את התוכנה וזרתי לגירסא 3.16 וגם שם התוכנה נתקעת (מה שלא קרה לפני התקנה של גירסא 4.0). האם יש רעיון למישהו מה לעשות? אני אוהב את הדפדפן הזה. תודה.
-
- 1 תגובה
- 688 צפיות
-
-
הממ.. טוב אז ככה.. יש לי מסרטת וידאו ישנה של סוני ובקיצור אני רוצה לחבר אותה לכרטיס טלויזיה שקניתי היום... עכשיו בכרטיס יש את החיבור הצהוב אבל שאני מחבר אליו תחיבור הצהוב של המצלמה זה לא קולט לי כלום,ואם אני מעביר בתוכנה למצד של S video שומעים רק סאונד ולא רואים תמונה כי זה מכוון לחיבור אס וידאו.. מה אפשר לעשות עם זה? איך אפשר לחבר תמסרטה ואיך אני יכול לדגום סרטים בלי הרבה סיבוכים? תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 688 צפיות
-
-
שלום, הורדתי לאחרונה קובץ RAR, הקלקתי עליו ונפתח הווינזיפ (זה לא אמור להיפתח עם הWINRAR?...) אז הוא פותח חלון כזה : http://img148.imageshack.us/my.php?image=problem4iw.png אני בוחר את הספריה ועושה ADD TO ARCHIVE וזה מקפיץ לי הודעה כזאת : error : no files were found that match your criteria - nothing to do (XXX) כאשר XXX זה שם הקובץ. מה לעשות כדי לפתוח אותו?
-
- 3 תגובות
- 688 צפיות
-
-
במחשב אחד אני מצליח להתחבר ובמחשב שני לא זה מה שקורה [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 688 צפיות
-
-
פתאום במקום להראות לי חלון שמירה כזה: הוא מראה לי חלון כזה: זה קורה רק בקבצים מסויימים כמו exe וrar. איך אני מחזיר שזה יראה לי בכל סוגי סיומות הקבצים, את החלון שמירה מהסוג הראשון
-
- 5 תגובות
- 688 צפיות
-


