עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום רב, אני רוצה ליצור IMAGE לכונן הSYSTEM של ה-VISTA BUSINESS 64BIT שלי. אינני רוצה ליצור את הגיבוי דרך מערכת ההפעלה שמותקנת עליה תוכנת גיבוי - אלה באמצעות BOOT CD שמעלה אפשרות ליצור IMAGE בצורה נוחה. צריך תוכנה טובה - לא מחייב חינמית או משהו.

    • 2 תגובות
    • 689 צפיות
  2. הכרטיס מסך: HD2900PRO התקנתי את הדרייבר : 8-3_xp32_dd_ccc_wdm_enu_59746 שאר רכיבי החומרה במפרט שלי בצד. כשאני רוצה לפתוח אותו הוא לא נפתח, אחרי ההתקנה, עשיתי ריסט כמה פעמים, ועדיין התוכנה לא נפתחת. עזרה. עריכה - מעבד כפול ליבה של אינטל על WIN XP PRO אם זה חשוב.

    • 5 תגובות
    • 689 צפיות
  3. יש לי בעיה שיכולה אולי טיפה להיות מביכה... איך אני משנה את הסיומת של קבצים??

    • 1 תגובה
    • 689 צפיות
  4. את פנדה התקנתי לפני שנה בערך והיא היתה פשוט גרועה. המליצו לי על NOD ,רכשתי אותה וגם היא לא הצליחה לגבור על וירוסים באופן מוחלט. עכשיו אני מתקין את תוכנה חימית שהמליץ לי חבר טוב: http://www.download.com/Avast-Home-Edition/3000-2239_4-10634953.html?tag=lst-0-2 מה אתם אומרים? יש אחרות מומלצות?

    • 6 תגובות
    • 689 צפיות
  5. מחשב ישן עם כרטיס מסך MX440 בעיה בהתקנת הדרייבר.... כאילו והמחשב לא מזהה אותוץ הורדתי את החבילה של הדרייברים של הGEFORCE והוא לא מתקין לי את הכרטיס מסך... http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_84.21.html הבעיה היא שפעם היה דריבר ספציפי לכרטיס מסך ועכשיו הם שמו קובץ אחד לכמה כרטיסי מסך... יך פותרים את זה?

    • 10 תגובות
    • 689 צפיות
  6. Started by HellBoY,

    שלום כל פעם שאני מפעיל את המחשב אני מקבל הודעה כזאת: error loading. c:\progra~1\newdot~1\newdot~1.dll מה אני יכול לעשות כדי לפתור את הבעיה? תודה לעוזרים..

    • 4 תגובות
    • 689 צפיות
  7. חברה אני צריך אנטי וירוס נוד 32 תישלחו לי לינק ישיר האם אפשר אני צריך את זה דחוף מאוד !!! :-\

    • 3 תגובות
    • 689 צפיות
  8. בוקר טוב לכם יש לי כמה סרטים בדיסקים שצרבתי (VCD ) ואני רוצה לעלות אותם למחשב (כמה סרטים) ואחר כך להפוך אותם לDVD ולצרוב אותם כסרט DVD .אם תוכנה מתאימה שיש , יש תוכנה כזאת ? תודה לעוזרים [shadow=red,left][/shadow]

    • 3 תגובות
    • 689 צפיות
  9. אז ככה יש לי כמה בקשות: 1. יש דרך לעשות כמו באקספלורר פשוט לפתוח רשימה של אתרים (לא מועדפים) ? (כי לא מופיע הוא פשוט מצפה שנרשום אתר והא ישלים אותנו). 2. יש לי רשימת מועדפים מאד מסודרת באקספלורר והא בעצם ייבא אותה אבל היא לא מסודרת הוא רק נותן לי גישה לסימניות אחרונות ואין לי אפשרות לראות רשימה מסודרת של ממש כמו באקספלורר, יש דרך להגדיר זאת שיציג בצורה נוחה יותר? תודה רן

    • 2 תגובות
    • 689 צפיות
  10. Started by shainov,

    שלום, אני לא מצליח להלביש כתוביות על סרט נבחר. למשל אין לי אופציה בתוכנה לקחת קובץ של כתוביות SRT וכדומה ולהלביש אותו על הסרט. איך אפשרי להלביש כתוביות על סרט בצורה הבטוחה והקצרה ביותר?? תודה לעונים

    • 6 תגובות
    • 689 צפיות
  11. אני משתמש ב IE7 ואין לי מושג איך אבל הפס גלילה ברח לצד השמאלי,איך אני יכול לתקן את זה?

    • 4 תגובות
    • 689 צפיות
  12. Started by wooper,

    היי איך אני מפסיק את זה שמידי כמה דקות יש refresh של הדף למשל אני גולש בפורום של ynet וכל כמה דקות firefox עושה רענון ואז אני שוב צריך לפתוח את השורה שהייתי בה

    • 2 תגובות
    • 689 צפיות
  13. Started by Jack_g,

    הכותרת אומרת הכל. תודה.

    • 5 תגובות
    • 689 צפיות
  14. מאז שהתקנתי Norton Internet Security 2006, כל מה שאני שקשור לג'אווה ואני מנסה להיכנס - זה לא נכנס

    • 4 תגובות
    • 689 צפיות
  15. Started by tamos,

    הורדתי סרט בפורמט DVDR קיבלתי אותו כIMG ופתחתי אותו בדיימון טולס והוא עובד כמו שצריך אבל איך אני שם לו כתוביות?

  16. שלום לכולם לא מזמן עברתי ממקסת'ון ל FIREFOX משום מה, למרות שהוא מוגדר כדפדפן ברירת מחדל, וחזרתי והגדרתי אותו כך מהאפשרויות שלו - עדיין לינקים מתוכנות שונות של מיקרוסופט, מתעקשים להפתח עם המקסת'ון (תוכנות למשל כמו אווטלוק2003 או מסנג'ר לדוגמא, כאשר לינקים מ ICQ ומתוכנות לא מיקרוסוטיות, נפתחים בFIREFOX כרגיל) יש מצב שזה בגלל איזשהו REGISTRY TWEAK שבזמנו השתמשתי בו בשביל לנעול פתיחה של המקסת'ון כי בעבר עצבן אותי שלינקים מהמסנג'ר נפתחים ב IE רגיל ולא מקסת'ון... אז כנראה שהתקנתי פאטצ' לזה... יש למישהו רעיון איפה אני מתקן את זה , כך שכל לינק, לא משנה מאיפה, יייפתח ב FIREFOX ? עריכה : לפעמים אני לא מחפש לפני שאני שואל חיפוש קצר בגוגל ומצאתי פתרון בצורת תוכנה, שמאפסת …

    • 0 תגובות
    • 689 צפיות
  17. Started by TOMMYB1,

    הלוח: P4S800D ציפסט:SIS655FX חברה יש לי מחשב והתקנתי בו כונן SATA אבל כאשר אני בא להתקין את WINDOWS XP SP2 הוא אינו מזהה לי את הכונן. גם בביוס הכונן אינו מזוהה. אני יודע שבהתקנה של ה WINDOWS יש הוספת דריבר לכונן SATA. וניסיתי גם את הדריברים שיש בדיסק של הלוח. אם מישהו יכול להביא לי את הקבצים או לרשום לי איזה קבצים צריכים להיות זה יעזור.. תודה מראש טומי

    • 0 תגובות
    • 689 צפיות
  18. רשימת המשתמשים הייתה לפי שמות שאני בחרתי, אחרי התקנת Messenger Plus . ואחרי שידרוג המסנג'ר מגרסא 7.5 ל LIVE שמות המשתמשים ברשימה שלי חזרו לשמות הרגילים שנקבעו ע"י המשתמש עצמו. איך אני יכול (אם בכלל) להחזיר את שמות המשתמשים כמו שאני קבעתי ? חוץ מלשנות אותם ידנית מחדש. גם ה Messenger וגם ה Messenger Plus שודרגו ביחד אחד אחרי השני.

    • 0 תגובות
    • 689 צפיות
  19. באתי לשחזר,עשיתי את זה דרך הדיסקט בוט. בטעות בחרתי בdisk במקום Partition ומה שקרה הוא שנעלמו לי שני כוננים הכי חשובים מהדיסק הראשי שלי(נשאר לי ממנו רק את C) אני פשוט לא יוכל לסלוח לעצמי אם אאבד את המידע שהיה על הכוננים האלו!איך אני מציל אותו?????? האם בשביל לזכות שוב בכוננם(מחיצות הכוונה)שאבדו אני חייב לפרמט אותם?!תסבירו לי איך אני מציל ת'מידע שם פליז זה חשוב!!! מהר,הפעם תעזרו בבקשה!

    • 3 תגובות
    • 689 צפיות
  20. צריך קוד הפעלה ל GPS NAVIGUIDE ו\או GPS GARMIN יש למישהו להביא לי? או שיודע מאיפה אני יכול להשיג אשמח אם מישהו יעזור תודה רבה, ברק.

    • 1 תגובה
    • 689 צפיות
  21. אני יודע שיש כלי לניהול תחנות עבודה של נורתול שניתן לשלוח עדכולים לתכנות לשנות גירסה מה שם הכלי שלהם והעם הוא חינמי

    • 0 תגובות
    • 689 צפיות
  22. Started by shaykarmazin,

    הערב טוב אז ככה מ"ע הפעלה WIN ME חלק ניכר של האיקונים על הדסקטופ קיבלו תוספת של אייקון מעליהם (כמו צל אבל מעל האיקון המקורי) הצל באופן גורף זהה והוא מזכיר או נראה כמו האיש שלMESSNGER MSN (מין סמן קריאה) נורטון אנטיוירוס לא זהה כלום וגם לו אדאוור 6 זקוק לעיצה שי

    • 2 תגובות
    • 689 צפיות
  23. Started by shaniks,

    שלום לכל המושיעים התותחים! אני פותח קובץ ב-Gmail שלי, קובץ של powerpoint אך הוא מסרב להפתח. הוא זורק לי הודעה שצילמתי וצירפתי בקובץ להודעה הזו. אני מחכה לתשובה, מי שיכול לעזור לפתור את זה אני מודה לו מראש. שני. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 689 צפיות
  24. Started by [{AMD}],

    קניתי מחשב חדש ובעיה שהייתה לי בישן חזרה ובגדול בישן כל פעם שהאייול היה פועל הרבה זמן והייצי סוגר אותו כדי לכבות את המחשב הייתי עושה DISCONECT מהאינטרנט והוא היה מראה שהאינטרנט עדיין מחובר והאייקון נתקע ולא פעל וכשהייתי עושהSHUTDOWN למחשב הוא היה נתקע בSAVING SETTINGS וזהו הייתי צריך לעשות RESET בחדש הוא גם עושה את זה אבל מסיבה משונה גם כשפועל אצלי הדפדפן לא הEXPLORER של חלונות אלא הMAXTHON וAVANT רק בשל חלונות הוא לא עושה בעיות ונותן לעשות DISCONECT למה האינטרנט משגע אותי כככההההה???????? :pissed:

    • 5 תגובות
    • 689 צפיות

דיונים חדשים בפורומים