תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
במידה והלכה מערכת ההפעלה ויש קבצים על המחיצה שלה, אני רוצה להעביר אותם צ'יק צ'אק לכונן חיצוני שמתחבר בUSB למחשב. יש תוכנה כזאת שעולה מדיסק ללא מערכת הפעלה ומאפשרת גישה לקבצים שעל הHD וגם לUSB? תודה!
-
- 6 תגובות
- 727 צפיות
-
-
אני כרגע משתמש בפקס הברירת מחדל של ווינדוס והוא מוגבל באפשרויות , אני לא יכול לשלוח איתו מסמכים שסרקתי או קובץ DOC למשל , יש תוכנה שיכולה לעשות את הדברים האלה?
-
- 6 תגובות
- 683 צפיות
-
-
שלום עקב בלאגן עם האופיס שלי, עברתי לאופן אופיס, יש לי עבודה לעשות, ואני צריך הכניס ערכים שהם 0.00XX, הבעיה שהוא מראה לי בתא רק שתי ספרות, איך אני גורם לכך שהוא יראה לי יותר משתי ספרות? (עדיף כמה שיותר ושלא יעגל לי). נ.ב אם מישהו יודע איך אני מוסיף קו מגמה אני אשמח..
-
- 1 תגובה
- 826 צפיות
-
-
שלום יש לי Creative X-Fi XtremeMusic ואני לא מצליח למוצא לו דרייבר אבל אני יסביר בדיוק עד לפני כמה חודשיים הייתי מתקין מהדיסק שקיבלתי אם הכרטיס אבל הוא אבד לי ומאז אני ממש מחפש. באתר הרשמי יש דרייברים והם עובדים אבל זה לא אותם דרייברים שהיו לי מקודם אין את התוכנה שהיתה ליד השעון שהיה כול כך קלה לשימוש http://hwzone.co.il/reviews/xfi/3 תכנסו לכתובת הזאת ותביינו בדיוק מה אני מחפש אני ממש יודע לכם אני כבר חודש מחפש ברשת ולו מוצא תודה ענקית מראש...
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי חייגן לאינטרנט של ברק,והזן אלארם לא נותן לו לחייג,איך אני יכול לאפשר לו לעשות זאת?
-
- 0 תגובות
- 525 צפיות
-
-
אני רוצה את ה KAZZA הכי טובה הכי מהירה ושיהיה לה חיפוש הכי טוב לשירים אתה יכולים להביא לי אחת? :
-
- 3 תגובות
- 975 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שלוחצת אוטומטי על לחצן העכבר הימיני ... אם אפשר תוכנה מורכבת שיהיה אפשרות של כל X שניות שיהיה 10 לחיצות או משהו דומה למי שיש שם או הורדה בחינם שיביא לי אם זה לא תוכנה חינמית וההורדה אלה לא חינם תביאו תשם אני כבר יקנה אותה למי שיש תוכנה שפשוט לוחצת הרבה על מקש הימיני של העכבר גם טוב לי ... תודה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 3k צפיות
-
-
האם אפשר לעביר את כל המספרים של כל האנשים לNotepad או משהו ? כי אין לי כוח לעביר אחד אחד לicq השני. תודה מראש!
-
- 6 תגובות
- 795 צפיות
-
-
אוקי נתחיל כחה יש לי תוכנות בכלל לא מותקנות על המחשב כמו - limewire שהקובץ על המחשחב הוא exe וזה לא רוצה להסגר אני כמעת בטוח שזה הגורם ללגים אצלי במשחקים. מה אני צריך לעשות כדי לסגור אותם ? ושהם יעבדו רק כשאני לוחץ עליהם ויסגרו שאני סוגר תודה עריכה : וגם אי אפשר למחוק את הקבצים
-
- 4 תגובות
- 721 צפיות
-
-
שלום לכולם, לא משנה איזה קליינט של ביטורנט ניסיתי(אזוראוס,שרזה,ביטקומפ,ביטורנדו...)בערך שתי דקות אחרי שאני מתחיל להוריד משהו התוכנה נסגרת בלי שום הודעה... אימיול למשל עובד אצלי מצוין,רק קליינטים של ביטורנט משום מה נסגרים . ניסית לבטל פיירוולים ואנטיוירוס וזה לא עוזר. למישהו יש מושג איך פותרים את זה?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ומאלץ אותי להקיש את כתובת הלייב אימייל שלי והסיסמה שלי ידנית. זאת על אף שאני מבקש ממנו לזכור פרטים ולהתחבר אוטומטית בעת ההפעלה. זה לא קרה כאשר התקנתי לראשונה את המסנג'ר. למה זה קורה.
-
- 0 תגובות
- 645 צפיות
-
-
שלום, ליפני כמה ימים התקנתי את המשחק far cry 2 כל פעם שאני מריץ את המשחק הוא מבקש מימני לעשות update ל -driver של הכרטיס מסך שלי. על הודעת הupdate יש אפשרות לחיצה אני לוחץ ואז המשחק נידלק ללא כל בעיה בהגדרות הגבוהות ביותר(ללא עידכון של הdriver). השאלה שלי, האם כאשר אני לא מעדכן את הdriver זה יכול ליצור בעיה כלשהי ? הכרטיס מסך הוא geforce 8800gt asus כרטיס חדש דנדש עם מחשב חדש דנדש . אשמח לקבל תשובה בהקדם ,תודה ^^
-
- 2 תגובות
- 565 צפיות
-
-
שלום רב, רציתי לשאול שאלה קצת ככה... איך קוראים למכשיר - מסופון (כמו כספיט) http://www.caspit.com/index.asp באנגלית? אני צריך לקודד עבור המכשיר תוכנה לפרוייקט שאני עושה בתואר שלי. אני גם מחפש אימולטור לזה, אם אתם מכירים... תודה.
-
- 2 תגובות
- 741 צפיות
-
-
כדי להתחיל לעבוד כמו שצריך כמה שיותר מהיר ,בקיצור מה לסמן באופציות ומה לא תודה
-
- 2 תגובות
- 750 צפיות
-
-
האם יש תוכנה שנותנת לפצל ולקבוע גדלים של מחיצות לאחר התקנת מערכת הפעלה (XP,7) ?
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
ניסיתי כל מיני מנהליי הורדות וכולם אומרים לי TRAFFICLIMIT REACHED! העניין הוא שאני לא מוריד כלום!
-
- 0 תגובות
- 598 צפיות
-
-
שלום לכולם. כל מי שראה אווטאר יודע כמה מגניב זה תלת מימד. השאלה שלי היא איך אני רואה סרטים ומשחקים בתלת מימד? במה זה תלוי? יש לי ככה: משקפי תלת מימד מעיתון (רגילות אדום כחול) משקפי תלת מימד בדיוק כמו שיש בקולנוע באווטר גרסאות של סרטים מטורנטליץ: My Bloody Valentine 3D 1080p BluRay x264-RETREAT Caroline 3D 1080p BluRay x264 כרטיס מסך ATI 5850 1GB מעבד I7 עם לוח X58 6GB DDR3 מסך DELL 22' 29WA כל זה ולא עובד לי. מה אני צריך לעשות כדי שזה יעבוד? צריך לשנות הגדרות במסך, בכרטיס מסך? בבקשה תסבירו לי איך זה עובד... תודה, מוטי
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
הווירוס גורם למחשב לעבוד בצורה איטית וב2 שניות הראשונות ולאחר מכן מפסיק לגמרי לתפקד. חוץ מאת העכבר אי אפשר להזיז כלום. ניסיתי להיכנס ממצב בטוח, אבל משום מה המקלדת לא עובדת ואי אפשר לבחור באופציה safe mode. יש איזשהו פיתרון מלבד פירמוט? שמעתי שיש איזו תוכנה שאפשר להיכנס דרכה למחשב או משהו כזה..
-
- 4 תגובות
- 614 צפיות
-
-
בדרך כלל אני לא רץ להתקין כל פלאג שיש לתוכנות P2P אבל הפעם ניסיתי וזה עובד מעל לציפיות שלי כל מה שהתוכנה עושה זה להפעיל את החיפוס מקורות נוספים באופן אוטומטי כל זמן קבוע ומשפרת את מהורות ההורדה (בדרך כלל אני מעלה בערך פי 3 ממוריד ועכשו אני מוריד כפול ממעלה ) מומלץ בחום
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
התחדשתי היום במקלדת (WAVE) ועכבר (MX518) מבאג. בסוף ההתקנה שמתי לב שאין לי אפשרות לשנות שום דבר בקיצורי הדרך ושאר הפיצ'רים גם במקלדת וגם בעכבר. בקיצור, הדרייבר כנראה לא מזהה את שניהם. ניסיתי להוריד פעמיים מהאתר של לוג'יטק את הSETPOINT החדש, אפס. אותו דבר. עריכה: הבעיה נפתרה עם הורדה של SETPOINT חדש יותר כנראה (גרסה 4.6). [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-
-
אני הודה לכם מאוד אם תמליצו לי על אנטי וירוס חינם ותנו קישור להורדה....
-
- 20 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום לכולם אחרי שהסרתי את IE7 וחזרתי ל6 אני לא מצליח להיכנס לאף אתר חוץ מוואלה. עשיתי איפוס לכל ההגדרות, מחקתי קוקיז וקבצים זמניים. כמו כן שחזור מערכת לכמה ימים אחורה לא עזר. חשוב לציין שבפיירפוקס ניתן לגלוש. תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 672 צפיות
-
-
שלום התוכנה הפסיקה להוריד לי בזמן האחרון ואני לא מבין למה הפרימיום נגמר לי בסוף החודש אני עם לינקסיס WRT54GL וKIS8 אני ישמח אם משהו יעזור לי ואם צריך עוד פרטים אני יתן תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 838 צפיות
-
-
אני רוצה לצרוב את הסרטים שיש לי בפורמט avi ו mpeg אבל הם גדולים מדיי.. מכירים תוכנה שמאפשרת לחתוך את הסרטים ושלא הורסת את הפסקול?


