עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by MOsheAInouz,

    את שתיהם יש לי... הרככבתי והורדתי את התוכנה TVTOOL בהמלצת דוד שלי הטמבל.. הפעלתי איתה את המסך בטלוויזיה.. פעל קצת שחור אבל הסקתי שזה בגלל שהטלוויזיה לא מתאימה למרות שרציתי להבהיר קצת ולא הצלחתי.. בכל מקרה אחרי זה ניסיתי לעשות שיפעל על שתי מסכים בטלויזיה סרטים במחשב יהיה אפשר לעבוד..... לא הצלחתי לבצע את זה ובמקום זה קרה מצב שאני רואה הכל שחור לבן בטלוויזיה.. לא משנה שאני עדיין לא מצליח להפעיל על שתי המסכים (יכול להיות שהכרטיס הדפוק שלי לא תומך בזה?) בקיצור... עזרה חבר'ס ... ממש דחוף לי לסופשבוע. חשבתי לרשום את זה פה בגלל שלא מצאתי פורום אחר שעוסק במולטימדיה.. אם זה לא מתאים תעבירו לפורום המתאים אבל בבקשה להודיע לי לאיזה פורום זה עבר...

    • 2 תגובות
    • 691 צפיות
  2. Started by waizman,

    יש לי Tv-Out והכל פועל וסבבה, אבל זה לא נוח לעבור מהמאפייני תצוגה בין מסך למסך. חוצמזה גם כשאני מפעיל יציאה אחת אז השנייה מתבכה... יש תוכנה שתאפשר לי מעבר נוח יותר בין התצוגות ו/או תתן לי להוציא על 2 הצגים במקביל? נ.ב. יש לי MSI GeForce3 Ti200.

    • 4 תגובות
    • 691 צפיות
  3. Started by singera,

    עשיתי סרט בגודל 1.2 גיגה ואני רוצה לחצות אותו כיצד? ניסיתי בVIRDUB וכל הסינכרון הלך (התמונה רצה יותר מהר מהקול) ניסיתי עם AVICHOP ולא היה לי סאונד מה לעשות?

    • 0 תגובות
    • 691 צפיות
  4. התקנתי את התוכנה ועכשיו כל מה שניסיתי לא מצליח להוריד אותה ...ניסיתי לעושת REPAIR שלא עובד UNI שלא עובד ...וכו אם איזה תוכנה ניתן להסיר אותה ?

    • 5 תגובות
    • 691 צפיות
  5. Started by eladm230,

    יש לי לפטופ של lenove וכשאני מנסה לראות קבצים מסויימים של וידאו שצרבתי על dvd אני רואה כתמים ירוקים ממש על כל המסך. העתקתי את הקבצים להארד-דיסק ועדיין אותה בעיה! אבל כשניסיתי לצפות ב dvd על מחשב אחר הכל היה תקין. עידכנתי את ה media player ל-11 ועדיין אני רואה כתמים ירוקים... אודה לכם מאד אם תוכלו לעזור לי תודה!

    • 5 תגובות
    • 691 צפיות
  6. Started by I LOVE AVIA,

    שלום! יש לי את הגירסא של Windows Live Messnger. אני כבר משתמש בה המון זמן,והיום אני ניסיתי להתחבר אליה,והיא לא עובדת/לא מגיבה. תיאור הבעיה: כאשר אני לוחץ על האייקון(אני לא משתמש בכניסה אוטומטית.) זה נכנס למסך התחברות ובדיוק אחרי שנייה יוצא,וככה פעמים רבות,ניסיתי להתקין מחדש למחוק ולהתקין ולא עבד כלום. גם הפעלתי את המחשב מחדש וזה לא עבד.. בתודה,ILA

    • 6 תגובות
    • 691 צפיות
  7. אני מפרמט בקרוב ואני מעוניין להעביר את תיקיית הפיבורטיס ומשום מה לא מצאתי אותה . איפו היא בכלל?

    • 2 תגובות
    • 691 צפיות
  8. Started by Bloodbath,

    יש לי בעיה קצת מוזרה במסנג'יר שלי היום שיתקתבתי עם חברי פיתום התחילו לצוץ כול מיני הודעות עם השם שלי הלאן אבל עם לא שלי בסיחה שלי עם החבר כשני מיתכתב איתו מפיות כול מידי הודעות מוזרות עם השם שלי הלאן אבל זה ברור שלא אני כתבתי אותן החלפתי סיסמה פעמים והפעלתי אנתי וירוס ועוד תוחנות דומות ושם דבר לא עזר עכשיו אני הייתי רוצה שיגידו לי מה זה בדיוק ואיך הפשר ליפתור את זה תודה מתנצל על שגיאות הכתיב

    • 6 תגובות
    • 691 צפיות
  9. אני יודע שזה נשמע אבל הנה הסיפור מאחורי זה - קניתי מנורת LED שפועלת דרך חיבור USB, עכשיו אני רוצה שהיא תהיה מחוברת קבוע אבל לא רוצה שהיא תהיה פועלת קבוע. אז רציתי להפוך את החיבור USB ללא זמין דרך המנהל התקנים אבל אין את האפשרות הזאת. כי אני לא רוצה לחבר כל פעם ולנתק כל פעם - מסורבל ומעצבן.. יש איזו דרך של כמה לחיצות כפתור להדליק/לכבות את חיבור ה-USB - דרך המחשב עצמו..? תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  10. מה אתם משתמשים? בתוכנות הרגילות או משהו כמו מירנדה וכאלה לשימוש בכל התכונות יחדיו?

    • 4 תגובות
    • 691 צפיות
  11. שלום בזמן האחרון יש לי בעיה בכרטיס הקול המובנה עם הדרייבר של הSoundMAX(בגירסה 6.20.100.1362) שלפעמים אחרי כמה דקות אם לדוגמא ראיתי סרטון בדפדפן ואז הייתה בעיה בהתקני הערבול אז אני יכול להמשיך לשמוע כל דבר שקשור רק לדפדפן(פרסומות או סרטונים אחרים), זה קורה גם עם המסנג'ר או עם עם נגן המדיה ועוד נגנים שונים, הדבר האחרון שבדרך כלל שמעתי, רק דרכו אני יכול להמשיך לשמוע כאשר הבעיה מתחילה. ואז מה שאני צריך לעשות זה את הדבר הבא: למחוק את הערכי רישום הבאים ואז להפעיל מחדש את המחשב [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Sensaura\Speaker] "ChannelConfig"=dword:00000033 "SpeakerGeometry"=dword:00000000 ואחרי ההפעלה מחדש הכל חוזר לעבוד, אבל אחרי כמה דקות הבעיה שוב חוזרת על עצמה ומשהו מוזר…

    • 0 תגובות
    • 691 צפיות
  12. Started by er0101,

    האם יש לכם נסיון עם התוכנה? http://www.pcmag.com/article2/0,1895,2111337,00.asp

    • 0 תגובות
    • 691 צפיות
  13. Started by אלעד777,

    יש לי מחשב חדש טושיבה והאנטיוירוס נורטטון מפריע לי, הוא היה על המחשב שקניתי, הוא גם נותן הודעות שזה 3 חודשים ניסיון אמרו לי הכי טוב להוריד אותו ולהתקין משהו בשם קספרסרקי אני מפחד להוריד אותו, מישהו יודע מה לעשות? תודה למי שיענה

  14. אני משתמש בכרטיס קול של קרייטיב דגם אוודיג'י ושמתי לב שבבקרת הווליום (volume control) מתחת לווילום הראשי יש אופציה שניקראת Advance שבתוך האופציה הזו אני יכול לשנות את עוצמת הבאס והטרבל ויש עוד אופציה (שסימנתי בתמונה למטה) שכשאני מסמן אותה אני לא שומע כלום מהרמקולים... אז מה היציאה הזאת בעצם? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 2 תגובות
    • 691 צפיות
  15. כידוע לכולכם, מוזילה שחררו לא מזמן גירסאת בטא של הדפדפן FireFox 1.5. הבעיה שמענה מרבים לעבור אליו היא התוספים. אותם תוספים להם היינו רגילים בגרסא 1.0.6, לא התאימו לגרסא 1.5 ולכן לא הותקנו. לאו דווקא בגלל שהם באמת לא תואמים מבחינה טכנית, אלא בגלל שפשוט כתוב בהם עד איזו גרסא הם אמורים לעבוד. הדפדפן פשוט מסתכל על הגירסא שכתובה בתוסף, ואם היא נמוכה מזו של הדפדפן, הוא לא ינסה להתקינה. לרוב התוספים כבר תימצאו גירסאות התומכות ב-1.5, אבל לחלקם(בעיקר הפחות פופולארים), לא תימצאו. זאת משום שלעיתים המפתח כבר לא מתעסק עם אותו תוסף ואין לו כח לעדכן אותו כל פעם שיוצאת גירסא חדשה של השועל(בערך כל חודש). כעת אני יראה לכם דרך ממש פשוטה שבעזרתה תוכלו להתאים *כמעט כל תוסף(ואני אומר כמעט כי ח…

    • 2 תגובות
    • 691 צפיות
  16. מחשב איטי מאוד עשייתי בדיקה בHijackThis והנה התוצאות: Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 18:26:11, on 31/08/2005 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\WINDOWS\htpatch.exe C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe C:\Program Files\Babylon\Babylon.exe C:\WINDOW…

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  17. Started by HFDO5,

    אני מחפש תוכנה להדפסה אני צריך תוכנה שתדפיס לי הרבה תמונות ולא אחת אחת.. וגם שיהיה אפשר לקבוע בה את הגודל שצריך להדפסה משהו בסגנון שיש בוינדווס אקספי של ההדפסה.. רק ששם זה חותך לי את התמונות אז אני לא משתמש בזה..

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  18. Started by Freaky Styley,

    שמעו יש לי בעיה.. יש איזה הופעה שהורדתי ואני רוצה לצרוב כ-SVCD. היא בפורמט AVI והיא בשני חלקים, כל אחד 700 מגה. עכשיו, שאני בא לצרוב את זה ב-Nero, מופיעה לי ההודעה הבאה: עכשיו, מכיוון שאני לא ממש תותח באנגלית, רפרפתי לי בין במילים, ו"הגעתי למסקנה" שקובץ צריך להיות בפורמט MPEG2. ניסיתי להפוך אותו לזה בתוכנה TMPGEnc Plus v2.52 אבל אין לי מושג איך משתמשים בה. אני לא בטוח שזה מה שצריך לעשות כדי שזה יפעל, אבל זה מה שאני הבנתי.. אז אם מישהו יכול לעזור אני ישמח לקבל עצות..

    • 6 תגובות
    • 691 צפיות
  19. Started by Vertax,

    שלום לכולם, אני חדש בפורום ויש לי שאלה. אני עכשיו עובד על בניית אתר בפלאש. אני עובד בפלאש משולב עם HTML כך שהדף מחולק לשני חלקים ( בפריימסט ) אחד לתפריט, ואחד לתוכן. בקיצור, אני צריך כשאני לוחץ על כפתור כלשהו בתפריט ( שמעוצב בפלאש ) יפתח לי הדף בחלקו השני של גיליון הHTML, כתבתי באקשן סקריפט של הכפתור את שם הדף, וב Target כתבתי " body " שזה השם שנתתי לחלק בפריימסט שבו רציתי שהעמוד יפתח. הבעיה היא שכשאני נכנס לעמוד הראשי שלי ולוחץ על הכפתור, נפתח לי דף חדש... הנה תמונה של מה שכתבתי: http://aycu26.webshots.com/image/507...2941887_rs.jpg והנה מה שכתבתי בקובץ HTML: מה צריך לעשות ? בכל המדריכים שקראתי אמרו לי לעשות את זה וזה לא עבד... בתודה, תומר. ד"א, כתבתי את הנושא הזה פה כי…

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  20. Started by *NightMare,

    מישהו יכול לספר לי מה זאת התוכנה הזאת..? למה היא טובה...? האם כדאי להשתמש בה..?

    • 3 תגובות
    • 691 צפיות
  21. Started by stingeR-,

    היום הופיע לי WRITE PROTECTION על הדיסק הנייד והDOK שלי ופשוט לא מוכן לרדת.. לא משנה מה אני מנסה, גם פורמט אי אפשר לעשות להם... וזה רק במחשב שלי, מה הבעיה? הבעיה נפתרה בעזרת תוכנה פשוטה... בעת חיפושי באמת מצאתי תוכנה שיודעת לבטל את זה לבד... זה תוכנה דיי טובה לבעלי הארדיסקים ניידים וכ'ו שרוצים לשמור עליהם מפני וירוסים : http://pcproblems.wordpress.com/2008/10/03/write-protect-your-usb-drive/

    • 0 תגובות
    • 691 צפיות
  22. Started by תינוק22,

    FIXED ביטלתי בלשונית ''דף'' את האפשרות תצוגת תאימות . שלום, בזמן שאני גולש ''ביוטיוב'' תגובות המשתמשים קופצות לצד שמאל וזה נראה כמו בלאגן שלם וזה בלתי ניתן לקריאה . אמ מערכת וינדוס היא: 7פרמיום +2מסכים אם זה קשור . להלן תמונה (: תודה

    • 0 תגובות
    • 691 צפיות
  23. Started by dj shay 30010,

    יש תוכנה שמגבירים במחשב נייד את עוצמת הקול רואים קווים על המסך מישהו יודע איך קוראים לזה לינק ?

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  24. יש לי בעיה מעצבנת במדיה פלייר לא משנה איזה גירסה אם זה 9 או הישן מלפני 100 שנה.. ישנם קבצים שאני מפעיל ופשוט יש עייותים מידי פעם כמו מישבצות כאלה שמפריעות בדרך כלל התמונה נימרחת כזה בירוק .. עכשיו יש לי את המקודד DIVX ואם הנגן שלו אני רואה את הקצים נקי ויפה.. אז סבבה הפסקתי להשתמש במדיה פלייר ועברתי לדיוקס בשביל לצפות בסרטים וקבצי וידאו.. עד שהגיע בעיה אחרת.. התחלתי לצרוב הרי קבצי וידאו לDVD הביתי.. ולצערי במכשיר הביתי זה גם מתעוות כמו במדיה פלייר.......... מישהו יודע מה הבעיה? אפשר לפתור את זה או שזה פשוט ככה..........? תודה יום טוב...........))))

    • 4 תגובות
    • 691 צפיות
  25. שלום. אני משתמש בויסטה אולטימייט 64 ביט. התקנתי ICQ 5.1 והתוכנה תמיד עולה שהווינדוס עולה! למרות שעשיתי בהגדרות שלה שלא יעלה עם הווינדוס. מה אני עושה?

    • 6 תגובות
    • 691 צפיות

דיונים חדשים בפורומים