תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
בפעם הלפני אחרונה שמתי לב שהוא מציג לי 2 טמפ' - של המארז ושל המעבד, כאשר המעבר הוא כ~30 והמארז כ~35. זה היה לי די מוזר, גם משום שהטמפ' של המעבד אמורה להיות יותר גבוהה מזו של המארז וגם משום ש~30 זה קצת (הרבה) נמוך למעבד. כשפתחתי את התוכנה היום בשנייה-שתיים הראשונות הוא הראה לי שהטמפ' של המעבד היא 55 (הגיוני יותר, למרות הAX7 ושלושה מאווררים של 40 CFM :\ ) ואז ירד מיד שוב ל~30. מישהו יודע איך גורמים לתוכנה להראות את הטמפ' האמיתית?
-
- 3 תגובות
- 691 צפיות
-
-
1. קורה לי לפעמיים שאני נכנס לאתר ויש אפשרות לצפות בסרטון או לשמוע שיר אבל זה רוצה שאני יוריד אותו למחשב שלי (אני משתמש דרך תוכנת הורדה) אבל אני לא חושב שזה קשור לזה נכון? 2. איך לפתוח טאב חדש בדפדפן?
-
יש לי את התוכנה SYSTEM BOOSTER, היא עושה לי בעיות. כמשהוא לוקח הרבה CPU היא פשוט תוקעת את אותו משהוא. אני לא יודע אולי אפשר לתת הגדרות אחרות כדי שזה לא יקרה? אם לא אז איזה תוכנה אחרת יש יותר טובה?
-
- 2 תגובות
- 691 צפיות
-
-
שלום לכולם! יש לי נייד עם ויסטה מותקן עליו... הכונן קשיח שלי מחולק ל225 ג'יגה כונן C ו7 ג'יגה גיבוי וונדוס כונן D רציתי לדעת אם יש אפשרות לחלק את כונן C לחצי אחרי שהווינדוס מותקן עליו כבר שיהיה גיבוני לפירמוט בעתיד או כל דבר ?? תודה מראשש
-
- 7 תגובות
- 691 צפיות
-
-
היה לי דיסק קשיח אחד אותו הוא קורא הכל טוב ויפה לאחרונה הוספתי עוד דיסק והוא לא מצליח לתמוך בו, הוא מראה נתונים של הדיסק הראשו בטאב של הדיסק השנין ולא מראה את הטמפרטורה..מה אפשר לעשות? אני מצרף תמונות: הדיסק הראשון: http://img403.imageshack.us/img403/8929/18638135hd8.gif הדיסק השני: http://img509.imageshack.us/img509/7500/72654257pi0.gif
-
- 1 תגובה
- 691 צפיות
-
-
שלום לכולם. אתם יכולים להמליץ לי על פיירוול חינמי? פשוט לא נראה לי שזה שבא עם הווינדוס מספק את ההגנה הטובה ביותר... חשוב מאוד שהוא יהיה ידידותי למשתמש, עם ממשק פשוט, וכמובן שיהיה יעיל, ו.....חינמי. בתודה, שאולי.
-
- 3 תגובות
- 691 צפיות
-
-
-
the application or dll C:\Windows\system32\mmmzkhrx.dll is not a valid windows image please check this against your instalation diskette. במחשב עם חלונות XP. לא מצאתי שום דבר דומה בחיפוש בגוגל והדיסק ממנו הותקן הווינדוז לא מתאים כיוון שגרסתו ישנה יותר מזאת שבמחשב.
-
- 2 תגובות
- 691 צפיות
-
-
עשיתי סריקה עם HijackThis Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 19:34:04, on 14/01/2007 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.5730.0011) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware SE Professional\Ad-Watch.exe C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\Documents and Settings\Administrator\Desktop\hijackthis\HijackThis.e…
-
- 0 תגובות
- 691 צפיות
-
-
המדפסת המדוברת היא סידרת deskjet 830C. יש לי את הדרייברים שהגיעו עם המדפסת עצמה, אבל הם לא מתאימים לווינדוס XP... חיפשת משהו אחר ומצאתי דרייברים של HP, אבל הם מעפנים בטירוף... המדפסת עושה טובה שהיא מהבהבת עם הלד הדפסה... מישהו מכיר דרייברים נורמאליים לסידרה הזו?
-
- 1 תגובה
- 691 צפיות
-
-
היי אני רוצה להעביר את האאוטלוק אקספרס שלי מהמחשב הישן למחשב החדש עם כל מה שנמצא שם כיצד אני עושה זאת בהנחה שהדיסק הישן מחובר למחשב החדש לצורך ההעברה תודה וחג שמח
-
- 1 תגובה
- 691 צפיות
-
-
קוראים לה black frog אפשר לקרא עליה פה http://www.theinquirer.net/?article=31966
-
- 1 תגובה
- 691 צפיות
-
-
טוב יש לי משחקים ישנים ומקוריים ואני רוצה לעשות ניקוי אז אני מחפש תוכנה "שתוריד" לי את הדיסק לHD וכשאני ארצה אני אוכל לפתוח את הקבצים ב-Daemon Tolls
-
- 1 תגובה
- 691 צפיות
-
-
לאחרונה אני נתקל בבאג מעצבן בפיירפוקס, תופעה שקורה באופן אקראי. מדי כל כמה הפעלות, כאשר אני פותח חלון חדש, לאחר שלא היה חלון אחר של הדפדפן פתוח, החלון החדש פשוט לא מגיב ללחיצות. פשוט פתוח כרגיל בלי יכולת להגיב ללחיצה על פקודה מסויימת. התופעה לא פוסקת עד אשר אני מבטל את התהליך של התוכנה במנהל המשימות, ואז הכל עובד כרגיל עד הפעם הבאה. אשמח לדעת אם מישהו נתקל בבעיה הזו והאם יש דרך כלשהי לפתור אותה. תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 691 צפיות
-
-
שלום לכולם . יש לי בעיה עם ההגדרות של catalyst ואני לא מצליח לשנותם אשמח לכל עזרה ממכם . הבעיה היא כזו שפתחתי בטעות בהגדרת ה-ati overdrive את המנעול ומעכשיו אני לא מצליח לסגור אותו בכדי שלא ישחקו עם ההגדרות שם, איך אני סוגר אותו ?. אשמח לכל עזרה ממכם אלי נ.ב לא יודע עם זה חשוב יש לי כרטיס מסך x1950pro(agp
-
- 3 תגובות
- 691 צפיות
-
-
שלום אני לאא כל כך מבין ב PHOTOSHOP אבל אני קצצתת קצתת מתחילל להביןן אז איךך אנחנו כותביםם על התמונה או הציור איזהשהיה תמונה איך אני כותב על התמונהה בבקשהה עזרההה ??? תודה לעוזריםם ....
-
- 2 תגובות
- 691 צפיות
-
-
-
-
הראשונה היא עם הNOD32. התוכנה לא עולה לי עם המחשב..אחרי 2 דקות בערך שהמחשב וכל התוכנות עולים אני מקבל את השגיאה הבאה: (תמונה 1) ניסיתי כמה גירסאות. בחלק מהן הסרה מלאה והתקנה עזרה אבל אחרי כמה הפעלות מחדש שוב חזרה השגיאה. אם אני מנסה לסרוק עם האנטיוירוס זה סורק. השגיאה מופיעה רק כשאני נכנס לNOD32 CONTROL CENTER. עכשיו הבעייה השנייה, כל פעם שאני מפעיל תוכנה, משחק או פותח את אחת התיקיות במחשב אני מקבל את השגיאה הבאה: (תמונה2) אחרי שאני עושה שלח או אל תשלח אין לי אפשרות לשנות את השפה בסרגל שפות..זה נשאר על השפה האחרונה שבה השתמשתי, עד שאני פותח עוד תוכנה או משהו ואז שוב יש לי אפשרות לשנות שפה עד שאני עושה שלח\אל תשלח. חיפשתי בגוגל וחלק אמרו שם להוריד CTFMON.EXE מהסטארטאפ. הור…
-
- 1 תגובה
- 691 צפיות
-
-
אתמול הועלה ה - apup - המעודכן של התוכנה בגרסה רשמית. לא חייבים יותר להוריד עדכונים רק דרך windows update . אין צורך להתקין את התוכנה , ניתן להפעיל את התוכנה גם בהתקנים נשלפים. http://www.autopatcher.com/
-
- 3 תגובות
- 691 צפיות
-
-
שלום. כשאני מנסה להוריד דברים מ-rapidshare עם flashget זה לא מצליח. אני מסמן את הלינקים ולוחץ על CTRL + C ואז אני מסמן את כל הקבצים ולוחץ אישור. אני מסמן את האפשרות התחבר לשרת ורושם את השם משתמש והסיסמא של החשבון premium שלי ב-rapidshare. אני לוחץ OK ואז זה מתחיל להוריד, אבל מה שזה מוריד זה הקישורים להורדה של הקבצים. איך אני עושה שזה יוריד לי את הקובץ ישר? מה הבעיה? עריכה: הבעיה נפתרה.
-
- 0 תגובות
- 691 צפיות
-
-
כותרת מחפש מדריך כזה... תודה לעוזרים מראש
-
- 4 תגובות
- 691 צפיות
-
-
יש לי נירו במחשב לפעמים זה נותן לצרוב לפעמים זה מציג הודעת שגיאה. צירפתי תמונה של ההודעה. http://img177.imageshack.us/img177/7950/999xy1.png
-
- 7 תגובות
- 691 צפיות
-
-
שלום, נכון יש את הסמל הזה של החמור אחרי שממזערים את האימיול (זה שליד השעון למטה..) אז איך אני יכול לשנות את הסמל הזה לסמל אחר? תודה רבה רבה מראש!
-
- 2 תגובות
- 691 צפיות
-
-
חברה בזמן האחרון הגלישה שלי נהייתה איטית לאחר שאני מפעיל אימיול תמיד האימיול שלי היה דלוק והייתי גולש חופשי אבל בזמן האחרון הגלישה איטית בזמן שאימיול מופעל חומת האש מאופשרת ואני משתמשת בקספסקי 7 האימיול שלי לא מגיע למהירויות גבוהות בכלל ובכל זאת איטית
-
- 2 תגובות
- 691 צפיות
-


