עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. בשבועעים האחרונים המחשב שלי ניהיה קצת יותר איטי כאילו יותר כבד קצת, ומשום מה תוכנת האנטי ווירוס (נורטו 2007) הפסיקה לפעול וכאילו נמחקה. ומאז ששמתי לב שהיא "נעלמה" אני לא מצליח להתקים אף תוכנת אנטי ווירוס !! כל פעם שאני מתחיל להתקין אז ההתקנה מתחילה ואז נעצרת בטענת ארור כל שהיא. גם את קספרסקי זה לא נתן להתקין...... למישהו יש רעיון מה לעשות ???? תודה

    • 2 תגובות
    • 692 צפיות
  2. המחשב הוא מחשב חדש שעוד לא נקנה אפילו מחר אני קונה אותו ככה שאני רוצה לדעת ישר מה לעשות לפני שאצור בלאגן.. ההרד דיסק הוא של 250GB, כעיקרון במחשב הנוכחי שלי יש לי בלאגן עצום.. זו שאלה קצת טיפשית, אבל באמת שאני לא יודע, איך נהוג לסדר את המחשב? כלומר, ההרד דיסק הוא הרד דיסק אחד (מקסימום אם תגידו שזה קריטי אקנה אחד של 160 ואחד של 80), נהוג לחלק את ההרד דיסק לכמה מחיצות? מה מתקינים לרוב בכל מחיצה? בנוסף, איך יודעים באיזה מחיצה נמצא My Documents? : : היכן נהוג להתקין תוכנות/משחקים? אשמח להבהרה תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 692 צפיות
  3. שלום, יש לי תמונה שהכנתי במחשב שבה יש ברכה עם תמונות יפה מאוד, השקעתי הרבה זמן בזה , הרזולוציה של התמונה היא 800*1445 , רוחב המסך של הבחורה שתראה את זה הוא 800 אבל הייתי מאוד רוצה שהיא תפתח את הקובץ והוא יגלול עצמו לאט לאט כך שהיא תקרא את הברכה ותראה הכל יפה כזה, ושירוץ ברקע שיר יומולדת עם איזו תוכנה ניתן לבצע זאת?

    • 4 תגובות
    • 692 צפיות
  4. Started by doryan,

    ערב אחד אנטי וירוס שלי AVAST קפץ והודיע ל שמשהו מנסה לסגור אותו סימנתי לו שלא יתן לו אבל זה לא עזר הוא נכבה ומאז הוא לא מסכים להדלק שוב, ואי אפשר להתקין שום אנטי ויוס אחר ואי אפשר להפעיל שום תוכנה שקשורה למחשב (כמו ccleaner למשל או את הכלי של מיקרוסופט להסרת וכניות זדוניות)וגם לא תוכנות ומשחקים מסוימים. כמו כן, אי אפשר להכנס לSAFE MODE בקיצור אי אפשר לעשות שום דבר בקשר אליו... למישהו ש אולי פתרונות? בתומ"ר.

    • 3 תגובות
    • 692 צפיות
  5. Started by moris,

    היי יש לי על האייקון של אימיול שבשורת המשימות קו שחור על העיניים מה זה? כיצד ניתן לבטלו? תודה

    • 2 תגובות
    • 692 צפיות
  6. Started by antonio1,

    מישהו יודע איך אני מתחבר דרך התוכנה למחשב אחר או שמכיר איזשהו מדריך בנושא תודה

    • 0 תגובות
    • 691 צפיות
  7. Started by OutRaGe,

    שלום כבר חצי שנה יש לי מחשב שמותקן עליו XP pro SP2 ובמשך כל החצי שנה הפיירוול של וינדווס היה מכובה בין יום הוא החליט שבא לו להיות דלוק (אני לא נגעתי בו- הוא הדליק את עצמו) והבעיה שאי אפשר לכבות אותו כלומר איפה שיש את החלון של ה"כללי" ה"פעילה" מסומנת וכל השאר באפור אי אפשר ללחוץ על "לא פעילה" אי אפשר כלום איך אני מכבה אותו ? תודה מראש לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  8. אין סימנים של איטיות. התחיל לאחרונה, כשבוע לאחר שהתקנתי את חלונות 7. אין תוכנות שונות מויסטא, שם לא נתקלתי בבעיה דומה.

  9. Started by solo53,

    Media Player Classic 6.4.8.8 http://www.free-codecs.com/download/Media_Player_Classic.htm

    • 3 תגובות
    • 691 צפיות
  10. http://vi9ati.deviantart.com/art/San-Of-Gloadis-89571555

    • 0 תגובות
    • 691 צפיות
  11. תודה !

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  12. שצפיה במחשב גם שלא מחוברים לאינטרנט, כל פעם שאני אוסיף דף אינטרנט למועדפים שהתוכנה תוריד ותשמור על המחשב מעדיף תוכנה חינמית דפדפן: IE8 תודה

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  13. Started by casio222,

    אתר גלריות חדש נפתח ! לא סתם עוד אתר גלריות, אלה אתר גלריות המציג את הגלריה בצורה היפה ביותר עם שימוש בנגן הפלאש. האתר כולו חינם וחופשי לכולם. אז כנסו, הירשמו ופיתחו גלריה ! למה אתם מחכים ! לכניסה לחץ כאן: גלריות גלריה לדוגמא עוד על מה אנו מציעים, באתר. קצת פירסומי, מקווה שלא ספאם או משהו, העיקר שתהנו ~! וד"א אני מעצב האתר שלכם, Casio!

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  14. Started by malcolmx9,

    כשאני נכנס לאתר השם שלו מופיע בפס הכחול בחלק העליון של החלון, אם יש טאבים הוא יופיע על שם הטאב ובנוסף השם מופיע גם על סרגל הכלים של הווינדאוס (איפה שה-start). התיאור אולי לא כל כך מובן, אז צירפתי תמונה. לא יודע למה אבל זה עולה לי על העצבים . יש איזה שהיא דרך להסיר את השם משלושת המקומות האלה? ניסיתי לחפש בגוגל הסבר, אבל לא ידעתי בדיוק איזה ערך לחפש! [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 691 צפיות
  15. Started by curdi1,

    היי מצליח לראות סרט ולשמוע את מנגינת הרקע - אך ללא שמיעה של סאונד הדיבור. כשאני צורב ורואה ממכשיר דיוידי אין בעיה. (מותקנת אצלי חבילת קודקים של קיי-לייט 5) האם זו בעיית קודק ?

    • 0 תגובות
    • 691 צפיות
  16. הבעיה לא מופיעה ב IE.. יש פתרון לזה?

    • 9 תגובות
    • 691 צפיות
  17. Started by gshhar,

    אני מחפש תוכנה שהייתה לי שמאפשרת לצפות בדברים שאני מוריד באמצע היא נקראת AVI PREVIEW איפה אני יכול להשיג אותה?

    • 3 תגובות
    • 691 צפיות
  18. יש לי בעיה במחשב שכאשר אני פותח את הדפדפן אינטרנט המחשב נתקע ל5 דקות ואחרי זה נכבה פירמטתי תמחשב והבעיה הזאתי נשארה איך אני יכול לתקן את הבעיה הזאת ?

    • 2 תגובות
    • 691 צפיות
  19. Started by zahiz007,

    היי חברים, אני מחפש תוכנה שאני אוכל לערך ולכתוב לתוך מסמכי PDF קיימים. ולא בתצורת הערות שכאלה... האם יש כזו? תודה מראש, צחי

    • 2 תגובות
    • 691 צפיות
  20. Started by eranratzon,

    שלום על חלונות XP HOME איזה דפדפן עדיף? מי מהיר, יציב יותר 6 או 7 ? קראתי על 7 דברים לא טובים ולעומתם גם דברים טובים... האם הפיירפוקס והכרום מתאימים לפריקים של מחשב או גם ל"אנשים פשוטים" שרוצים להגיע מאתר לאתר בשקט, במהירות, ביציבות בקיצור מהירות ויציבות ותמיכה באתרים בעברית- זה מה שחשוב לי מה דעתכם (כרגע יש לי 6 ) ושאלה נוספת- אם אני משדרג את 6 ל 7 , האם כל המועדפים עוברים אוטומטית ל 7 או שצריך לגבות ולהעביר ידנית? תודה ערן

    • 6 תגובות
    • 691 צפיות
  21. הסיפור: לפני כמה ימים הסרתי את הקאספרסקי והתקנתי זוןאלרם אנטיווירוס ופיירוול לא אהבתי אותם ואז הסרתי אותם..בנוסף להסרתם הם לקחו לי גם את ה"מחשב" שנמצא בחיבורי הרשת זתומרת המחשב שאומר כמה פאקטים יצאו וכמה נכנסו.. לא משנה האינטרנט לא השתנה ואיפלו נראה לי שהוא נהיה יותר מהר. פתאום האייסיקיו מדי פעם מתנתק לי ומתחבר שוב פעם וזה אף פעם לא קרה לי לפני או שזה צרוף מקרים או שזה בעיה בשרתים שלהם (כבר 4 ימים בערך [?!]) או שאני לא יודע מה זה ורציתי לדעת אם יש תוכנה שתחזק תיציבות של האינטרנט כדי שהאייסיקיו לא יתנתק לי וכדומה

    • 8 תגובות
    • 691 צפיות
  22. בזמן האחרון ב-liveupdate הוא עושה לי X אדום על Virus Definitions.. כשאני לוחץ על השורה הזאת הוא רושם לי למטה: LiveUpdate could not determine if there is an update for this product because the update list for this product is corrupted. מישהו יודע כיצד לפתור תבעיה? ניסיתי להתקין את אותה גירסא שוב ושוב והוא לא נותן עדיין לעדכן.. תודה

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  23. Started by PeaS,

    בפעם הלפני אחרונה שמתי לב שהוא מציג לי 2 טמפ' - של המארז ושל המעבד, כאשר המעבר הוא כ~30 והמארז כ~35. זה היה לי די מוזר, גם משום שהטמפ' של המעבד אמורה להיות יותר גבוהה מזו של המארז וגם משום ש~30 זה קצת (הרבה) נמוך למעבד. כשפתחתי את התוכנה היום בשנייה-שתיים הראשונות הוא הראה לי שהטמפ' של המעבד היא 55 (הגיוני יותר, למרות הAX7 ושלושה מאווררים של 40 CFM :\ ) ואז ירד מיד שוב ל~30. מישהו יודע איך גורמים לתוכנה להראות את הטמפ' האמיתית?

    • 3 תגובות
    • 691 צפיות
  24. Started by J0HNiE,

    1. קורה לי לפעמיים שאני נכנס לאתר ויש אפשרות לצפות בסרטון או לשמוע שיר אבל זה רוצה שאני יוריד אותו למחשב שלי (אני משתמש דרך תוכנת הורדה) אבל אני לא חושב שזה קשור לזה נכון? 2. איך לפתוח טאב חדש בדפדפן?

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  25. יש לי את התוכנה SYSTEM BOOSTER, היא עושה לי בעיות. כמשהוא לוקח הרבה CPU היא פשוט תוקעת את אותו משהוא. אני לא יודע אולי אפשר לתת הגדרות אחרות כדי שזה לא יקרה? אם לא אז איזה תוכנה אחרת יש יותר טובה?

    • 2 תגובות
    • 691 צפיות

דיונים חדשים בפורומים