עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by SupreMe,

    שלום! אני חדש באתר ויש לי בעיה- התקנתי אתמול ויסטה, ויש לי את המערכת רמקולים של קריאייטיב INSPIRE T6060, הלוח אם שלי הוא MSI NEO P965, אני בא להתקין את הדרייבר של הכרטיס קול שמובנה על הלוח, וזה כותב לי שהדרייבר לא תומך בווינדוס ויסטה, ואני חייב את הדרייבר הזה כי רק דרכו אני יכול לשנות את ההגדרות של הרמקולים שישמעו מכולם, יש לי מערכת 5.1 ועכשיו שומעים רק מ2 רמקולים. אולי גם דרייבר של הרמקולים יוכל לעזור כי כנראה גם דרכו אני אוכל להגדיר את השמיעה ברמקוילם. מה שאני בעצם מבקש זה דרייבר לכרטיס קול או לרמקוילם שלי, או הדרכה איך להפעיל את כל הרמקולים. תודה רבה מראש.

    • 4 תגובות
    • 692 צפיות
  2. ניסיתי לעשות את זה עם virtualdub אבל זה מסורבל ולא יצא לי טוב...יש איזשהיא תוכנה פשוטה שעושה את זה בלי שום קידוד ורק מצמידה את הכתוביות ?!

    • 3 תגובות
    • 692 צפיות
  3. ולגלוש במחשבים אחרים עם ההגדרות שלי. ובלי קשר לזה, הייתי רוצה שיהיה לי גיבוי למקרה והכל יימחק מסיבה כלשהי. יודעים?

    • 4 תגובות
    • 692 צפיות
  4. עדיף שגם ידע להשלים את האומן / שם שיר / אלבום... אם צריך. תודה...

    • 0 תגובות
    • 692 צפיות
  5. Started by ilay22,

    מה ההבדל בין פורמט רגיל ל QUICK FORMAT? (בהתקנה של WIN XP)

    • 4 תגובות
    • 692 צפיות
  6. Started by weissby,

    אני שם סרט DVD מקורי, קנוי.. ואף נגן לא יכול להריץ לי את זה, ככה זה גם עם DVD אחר. מישהו יכול לתת לי לי פה איזה מקודד מתאים לזה? כי פשוט יש כל מיני דברים היום ואני מבולבל ולאדע מה להוריד.. תודה

    • 1 תגובה
    • 692 צפיות
  7. Started by kip,

    בהדלקה הכל בסדר. לאחר 5-10 דקות לא יכול להכנס לאתרים מסויימים (בנק, לא יכול לשלוח מייל בסרברים מסויימים) או לכתוב, למשל פה בפורום לאחר 10 דקות אני מקבל MESSAGE TIMED OUT. ניסיתי לבדוק UPLOAD ו בהתחלה היה בסדר, לאחר מספר דקות בבדיקה חוזרת לא נתקבלו תוצאות בכמה אתרי בדיקה שונים. האם מישהו משתמש במחשב שלי לשלוח SPAM? האם זה משהו אחר? אולי תקלת חומרה? אני אובד עצות... הצילו...

  8. Started by Big_Guy7,

    אחרי מעבר ממערכת הפעלה 32BIT ל 64BIT, ניסיתי להתקין את תוסף ה IE-TAB בפיירפוקס, אבל קיבלתי הודעת שגיאה. יש למישהו התקנה של תוסף ה IE-TAB עם תמיכה ל 64BIT? תודה רבה [br]פורסם בתאריך: 24.03.2008 בשעה 18:17:01 הקפצה...

    • 2 תגובות
    • 692 צפיות
  9. Started by sickfilth,

    שלום לא ידעתי איפה לישאול את זה אז אני שואל כאן. צילמתי סרט שהכנתי שהעברתי אותו למחשב הוא היה באיכות מצוינת אבל אחרי שערכתי אותו האיכות ירדה והסרט מתושתש עכשיו. אני יכול איך שהוא להמיר את הסרט לאיכות טובה יותר והוא יחזור לאיכות ההתחלתית? בבקשה תעזרו לי.

    • 1 תגובה
    • 692 צפיות
  10. Started by blue wings,

    שלום לכולם בקשר לתוכנה Driver Genius, יש מישהו שמכיר\משתמש? שאלתי היא האם התוכנה לאחר פירמוט מזהה לבד את הדרייברים הנחוצים ומתקינה אותם? תודה.

    • 4 תגובות
    • 692 צפיות
  11. Started by boazmo,

    כשאני מעלה את המחשב זה מה שאני מקבל אין לי אייקונים אין לי את הTASKBAR אין כלום אני מפעיל את המחשב דרך TASK MENG יש למישהו רעיון איך להחזיר את המצב לקדמותו? ריסטור לא עוזר- ניסתי ללכת אחורה גם חודש- כלום אשמח לפיתרון [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 692 צפיות
  12. השאלה בכותרת בעיקר. יש לי רשימה גדולה מדי ל"קופי פייסט" פלוס תיקיות שאם אני מעתיק באופן רגיל הוא ניהיה ללינק כזה ששם כתוב המועדפים שבתיקיה. (וזה לא מה שאני רוצה) חשבתי שזה נושא מוכר ויהיה לזה סטיקי. אבל אני לא מוצא. בבקשה תעזרו לי. תודה.

    • 2 תגובות
    • 692 צפיות
  13. www.macromedia.com מוביל לאתר של adobe :s05: ידוע מה יקרה עם התוכנות של מקרומדיה? ימשיכו פיתוח ל freehand וכו'?

    • 6 תגובות
    • 692 צפיות
  14. Started by MicroChip,

    בעיקרון זה מיועד לפורום אחר שבו השם משתמש שלי הוא Rontwins אז תגידו איך יצא:

    • 1 תגובה
    • 692 צפיות
  15. כל פעם אני מנקה רגולות,וירוסים וטרויאנים, אבל חוזרים, יש לכם תוכנה/תוסיף (פיירפוקס) שיפסיק את זה? השתמשתי גם בקובץ hosts אבל אין זה מציק גם ב-IE וגם ב-FF לא יכול יותר זה משגע אותי. נ.ב יש לי Windows XP Pro SP1

    • 3 תגובות
    • 692 צפיות
  16. Started by Alfies,

    יש לי צורב DVD וכל פעם שאני מנסה לצרוב איזה דיסק מופיעה לי הודעה: One of the files to be added is larger then 2GB. I you add this file, the disc will only be readable under windows 98, 2000, xp. (the udf file system will be used) וכשאני רואה את זה בDVD הוא חוסם לי את הקובץ אחרי כמה זמן צפיה. מה אני עושה בשביל לבטל את החסימה הזאת?

    • 6 תגובות
    • 692 צפיות
  17. Started by leoleo,

    יש לי תוכנת GHOST 8.2 , איך מריצים אותה ומבצעים גיבוי לחלק השני של הדיסק?

    • 0 תגובות
    • 692 צפיות
  18. יכול להיות שהתקנה של דריביר של כרטיס קול יתאים אפילו שלוחות אם שונים? הכוונה יכול להיות אותו כרטיס קול מובנה אם אותה התקנה כמובן בלוחות שונים?

  19. Started by Y-R,

    שלום לכולם יש לי כרטיס טלוויזיה מחובר למחשב GIGABYE GLOBAL TV CARD GT-PTV-AF-RH התוכנה שאני משתמש איתה זה PowerCinema עכשיו הדיסק שקיבלתי זה גירסא 5 של התוכנה וב-XP זה עבד מעולה בלי שום תקלה... עכשיו פירמטתי והתקנתי וינדוס 7 התקנתי את אותה גירסא 5 ואין סאונד.. אין סאונד רק בתוכנה ! במחשב עצמו יש...וידיאו רואים כמו שצריך אבל אין קול בכלל... התחלתי לחפש בהגדרות ואין שום דבר שאפשר לשנות שם בקשר לזה הורדתי גירסה חדשה של התוכנה 6 הסרתי את הקודמת התקנתי את החדשה ועדיין אותה בעיה.. נכנסתי לאתר של התוכנה ויש שם FAQ מצאתי שם את הבעיה והורדתי עידכון לגירסא 6 של התוכנה התקנתי אותה ועדיין...אין קול.. מה שכן בתוכנה עצמה יש גם נגן מוזיקה ודרכו כן אפשרי לשמוע מוזיקה..אבל בתוך הטלוויזיה …

    • 0 תגובות
    • 692 צפיות
  20. Started by HaEsrimVeArba,

    איזה פורמט מומלץ? ואיזו תוכנה? (עדיף חינמית)

  21. איימול נייד זה שמתקינים על המחשב\שרת ומתחברים דרך HTTP עם סיסמה לאאותו מחשב ..ואפשר לראות תהורדות ולהוריד והכל..

    • 2 תגובות
    • 692 צפיות
  22. Started by kabirsh,

    שלום כנראה וירוס השתלט לי על התיקיות ושינה את השמות שלהם לג'יבריש כל נסיון גישה לתיקיות חסום ומתקבלת הודעת שגיאה גם דרך דוס אין גישה מה עושים? האם יש תוכנה שמשחזרת? רוב החיים שלי שם

    • 2 תגובות
    • 692 צפיות
  23. Started by s7rmt,

    מי שהוא שמע על פורמט סרטים חדש אני לא בטוח בשמו משהו כמו xvcd (לא S) מי שהוא יכול להביא לי פרטים על הפורמט הזה?!

    • 1 תגובה
    • 692 צפיות
  24. Started by i.k,

    אני לומד כרגע Exchange 2003/2007 ומחפש חומר בעברית. מישהו מכיר איזה אתר טוב שאפשר למצוא שם סיכומים או מדריכים בעברית?

    • 0 תגובות
    • 692 צפיות
  25. Started by Ben N,

    הורדתי את האינטרנט אקספלורר החדש (הגרסא 9 בטא שלהם), וממש אהבתי אותו. הדבר היחיד שמחרפן אותי זה שברגע שאני מוריד משהו הוא לא מראה לי את מהירות ההורדה אלא רק אחוזים.. יש דרך לשנות את זה שלא הצלחתי למצוא כשחפרתי שם? תודה

    • 0 תגובות
    • 692 צפיות

דיונים חדשים בפורומים