עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by lordgod,

    תוכנה שתראה לי אם מישהו או משהו נכנס לי דרך פורט ואפשרות לסלק את מי שמנסה לחדור וגם אפשרות לחסום ולפתוח פורטים. תוכנה כזאת לא אמורה בכלל להכביד על המערכת והממשק לא צריך להיות כ"כ יפה ,ותוכנה כזאת מומלצת אבל צריך שיהיה אפשר למזער אותה לשורת המשימות ואם רוצים שתעלה בהפעלה (startup) תודה למי שיביא קישור עריכה : בדומה לזה : http://software.nana.co.il/Software/?SoftwareID=2263 בקשה עזרה

    • 3 תגובות
    • 608 צפיות
  2. יש לי ספיי מזה חודש, וכל תוכנה שניסיתי (כן כל תוכנה שהייתה בסטיקי גם) לא מורידה אותו פשוט.. הספיי מקפיץ לי חלונות והודעות אזהרה משורת המשימות כל כמה שניות. פתחתי תארד אחד כבר בנושא, אף אחד לא עזר , אז אני נאלץ לפנות אליכם שוב בנוגע לעזרה.. מה עושים ? תודה

    • 7 תגובות
    • 737 צפיות
  3. Started by Pease Brother,

    מחפש דרייברים לכרטיס מסך nvidia הדרייברים הכי חדשים

    • 2 תגובות
    • 517 צפיות
  4. אם יש בכלל דבר כזה... אני רוצה לבדוק עד כמה טוב מצב המחשב שלי מבחינת קבצי "זבל" ושאריות למיניהם... וגם למדוד את רמת ביצועיו... זאת כאמור לאחר שזמן רב כבר לא ישבתי על המחשב כמו בנאדם והוא פעל 24\7 בשביל הרשת הביתית והיות ושאר בני הבית לא ממש מתמצאים אני פשוט משאיר פתוח תמיד כדי שלא יתעסקו במחשב שלי שהוא המרכזי, בכל מקרה תוכנה שתיתן לי מושג על מצב המחשב שלי בכמה שיותר מישורים. *נ.ב כדי שאציין, כרגע יש לי את התוכנות הבאות: AD AWARE REGCLEANER REGSEEKER JV16 POWER TOOLS כל פרק זמן של בין שבוע לשבועיים המחשב עובר סריקה מקיפה של כל הארבעה. תודה !

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. http://img393.imageshack.us/img393/9542/kaspersky1oi.jpg האנטי וירוס חוסם את התולעת/וירוס/מה שזה לא יהיה כל הזמן (כמה פעמים ביום), מישהו יודע מה זה/למה זה? תודה.

    • 7 תגובות
    • 686 צפיות
  6. Started by moonjib,

    לכל בעלי גרסה 7, כנסו בבקשה ללינק הבא ותראו את הסרטון: http://www.bravia-advert.com/commercial/braviaextcommhigh.html (רק דוגמה, הבעיה מופיעה בכל סרטון שמתנגן בעזרת ה-QuickTime). יש לי בעיית רעש סטטי, וזה לא קשור לציוד שלי (בלמשל winamp ו-wmp זה לא קורה). אם גם לכם זה קורה ומצאתם פתרון אשמח לקבל אותו, אם אין לכם רעש סטטי ומצאתם פתרון אז גם טוב. תודה

    • 4 תגובות
    • 483 צפיות
  7. טוב אז ניסיתי לעצב חולצה בפעם הראשונה לדעתי זה קצת עמוס או שיש שם משהו מיותר לא יודע אבל נסיון ראשון שלי אז לא לדרוס בבקשה תודה..

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. שלום. קיבלתי לפני כשבוע מחשב נייד : IBM think pad T42 . העניין הוא שהדגם הזה מגיע עם 40GB של דיסק קשיח. המחשב מגיע עם חלונות מותקן ורוב התוכנות שקשורות לIBM מותקנות גם כן. למחשב יש פיצ'ר של RECOVRY, שזה מחליף באופן אפקטיבי את הפורמט. לאחר ביצוע הפעולה, המחשב אמור לחזור למצב ההתחלתי שבו קיבלתי אותו, לשם כך, "נידבתי" כ5GB של נפח, שאמורים להוות כונן נסתר ממנו יתבצע השחזור (לפחות כך הבנתי). הבעיה שלי מתחילה בכך ששמתי לב כי יש מספר תיקיות על המחשב שיש בהן (למשל) קבצי התקנה של כל מיני תוכנות שכבר מותקנות (תוכנות צריבה, NAV וכיוב') יתרה מכך, יש לי את תיקיית I386 שהיא תיקיית ההתקנה של חלונות, תיקייה עם דרייברים לכל ההתקנים על המחשב , ותיקייה עם עוד המון דברים שאין לי מושג …

    • 3 תגובות
    • 654 צפיות
  9. Started by omrit,

    היי, אני רוצה לעשות סרט- מעין תמונות שרצות עם אפקטים וסאונד, כמו מצגת אבל בפורמט של וידאו (ל-DVD). מישהו יודע אם איזה תוכנה אני יכול לעבוד? תודה!

    • 1 תגובה
    • 963 צפיות
  10. את הסרטון הבא למחשב כקובץ divx\avi ?? http://www.youtube.com/watch.php?v=cPdD0rEFmyA תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  11. Started by Vatos-Locos,

    לשינוי הגודל שלהם, גזירה של המימדים וכו, כמובן תוך כדי שמירה על תזוזת האנימציה... תודה (:

    • 0 תגובות
    • 693 צפיות
  12. שלום לכולם, יש לי כרטיס מסך GeForce 6200 TurboCache של nVidia ואני מחפש התקנים חדשים בשבילו ולא מצאתי... (הגירסה שלי היא 7.1.2.4) עזרו לי בבקשה. תודה לעוזרים, מודן.

    • 10 תגובות
    • 655 צפיות
  13. Started by eladb21,

    שלום יש לי תתוכנה GOLDWAVE ורציתי לדעת...אם פתחתי בתוכנה שיר ואני מתחיל לעבוד עליו...כאילו הד ולשנות מהירות וזה... אני יכול באיזה כפתור שם להגביר את הבס שבשיר? ואם לא אז אתם יכולים להציע לי על תוכנה טובה לעיבוד של שירים? (תוכנה שתתאים לנובים כי אני לא הכי מבין) ואם גם למישהו יש אז אפשר מדריך בעברית לGOLDWAVE? תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 842 צפיות
  14. שלום חברים. בעבר צרבתי כל מיני קבצים חשובים על תקליטור CD. שמות הקבצים היו בעברית ומכיוון שהנרו לא תמך לי בפונט הוא צרב את שמם ב ג'יבריש וחלקם בכל מיני סימנים לא ברורים. המצב כרגע הוא שכאשר אני מנסה לפתוח בוורד או להעתיק את הקבצים לכונן הקשיח, היני מקבל הודעה אשר אומרת שהקבצים פגומים. הצריבה הסתיימה בהצלחה אך מכיוון ששמם של הקבצים פגום, איני יכול לפתוח או להעתיק אותם. עזרה בבקשה. מיותר לציין שהחומר אינו קיים עוד על המחשב!!! תודה על תשומת הלב!!!

    • 2 תגובות
    • 709 צפיות
  15. כמה אירוני שדווקא 5 דקות אחרי שסידרתי את ה-Bookmarks שלי המחשב קורס עם מסך כחול של Expectional Error (או משהו כזה) ומעלים לי את כולן מה-FireFox. למישהו יש מושג איך אני מחזיר אותם?

    • 2 תגובות
    • 624 צפיות
  16. כשאני מפעיל אודיו במדייה פלייר 10 זה עובד,אבל שאני full screen כל המחשב נתקע וחייב לעשות ריסט. כשאני מפעיל וידאו הכל בסדר. קצת מידע ,יש לי : windown xp sp1 media player 10 ויש לי את כל הקודקדים הדרושים. מה צריך לעשות כדי לסדר את הבעייה?

    • 4 תגובות
    • 666 צפיות
  17. Started by NiTRo37,

    היי כולם אני מחפש אתר טוב וחינמי עם מבחר גדול של מברשות לפוטושופ. מקווה שתוכלו לעזור לי למצוא כמה. תודה

    • 5 תגובות
    • 902 צפיות
  18. Started by ben007,

    שלומות, מאז שהתקנתי את הגרסא החדשה (1.5.0.2) השועל לא מקבל ENTER בשורת הכתובת, ורק בשורת הכתובת. הכוונה שבכל מקום אחר הפקודה נקלטת, אפילו בגוגל-באר, ורק בשורת הכתובת ( או שזה נקרא בשועל navigation bar ) לא קורה כלום.. אני צריך ללחוץ עם העכבר על GO בשביל שזה יקלט יש למשהו פתרון? תודה ויומטוב.

    • 1 תגובה
    • 646 צפיות
  19. Started by most,

    שלום, יש לי קובץ אימג' ape עם ה cue שלו אבל צריבה לא מצליחה ככה (התוכנה מבקשת את ה wav המתאים) איך מתקדמים??

    • 3 תגובות
    • 614 צפיות
  20. Started by eladbu,

    משום מה אני לא מצליח להוריד קבצים מאתרי FTP כל השאר תקין ומהיר מה הבעיה לדעתכם?

    • 2 תגובות
    • 762 צפיות
  21. Started by evy,

    חבר'ה עזרה מכם.. יש לי xp pro עם sp2 והתקנתי את הפיירוול sygate .אחרי ההתקנה,ביטלתי את הפיירוול של וינדוס וישר הוא מציג לי הודעה שאין לי פיירוול .ז"א שאם אני מסתכל ב security center הוא מראה לי שפיירוול על off ,וזאת למרות של sygate פועל. למה הוינדוס לא מזהה את הפיירוול?ואיך אני יגרום לו לזהות?

    • 2 תגובות
    • 570 צפיות
  22. חברים אבדה לי הסיסמא למספר האיסיקיו שלי ואני ממש צריך אותו@#!$%! מישהו יכול לתת לי עצות\תוכנות בשביל איך להחזיר ? וכבר ניסיתי את האתר ואני יודע רק תשובה אחת תשנייה שכחתי@! חברים עזרה בתודה מראש

    • 1 תגובה
    • 680 צפיות
  23. ושתיהיה דומה פחות או יותר בביצועים. תודה

    • 2 תגובות
    • 845 צפיות
  24. אני צריך עזרה , אני לא מצליח להוריד שירים מהאתר http://muzx.net/ בגלל שהם מוגנים ע"י נגן FLASH מעצבן , הקטע שאפילו להעתיק את שם השיר אי אפשר . חבר שלי הצליח לעשות איך שהוא ש DAP יוריד לו את השיר אוטומטי בלי ניגון בנגן שלהם , אבל אני לא מצליח גם לא ב FF וגם לא ב IE . בשביל להיכנס לנגן תלחצו על אחת קטגוריות המוסיקה למעלה . תודה גדולה למי שיצליח להוריד משם שירים ויסביר לי איך.

    • 4 תגובות
    • 729 צפיות
  25. יש לי K-Lite Codec Pack 2.71 Full ויש לי XP אבל חלק מסירטוני MPG MPEG וחלק מ-WMV אני לא מצליח לראות. (עם VLC יש כל מיני קוביות מוזרות ואין סאונד, ונגנים אחרים מסרבים להריץ אותם בכלל). מה עושים?

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים