תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום התקנתי כונן דיודי במחשב ועכשיו שאני מנסה לעלות סרט בו הוא עושה לי את התקלה הבאה: זאת הבעיה בתמונה [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 694 צפיות
-
-
ערב טוב, אשמח אם תוכלו לעזור לי. שלחו אלי טבלה מסוימת שבה יש מספרים בטווח שבין 1 ל 50. מה שאני מעוניין לעשות זה ליצור גרף המציין את השכיחות של כל מספר - גרף שיציין מהי הכמות שמופיע מספר מסוים בטבלה. למשל, 1 מופיע 16 פעמים, 29 מופיע 5 פעמים וכו'. כיצד אוכל לעשות זאת? תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 694 צפיות
-
-
שלום, יש אופציה מרגיזה באקסל שאם לוחצים דאבל קליק על התחתית של תא הוא לוקח לתחתית הטבלה, הצרה שכשיש גיליון ארוך וזה קורה בטעות זה ממש מתסכל .. יש דרך לבטל את זה ?!? שמעתי כבר על לערוך ב F2 אבל היתרון בעכבר שזה מכניס אותך לעריכה בנקודה שאתה רוצה ולא בסוף התא.
-
- 0 תגובות
- 694 צפיות
-
-
יש לי לפטופ של HP dv6514ej c2d 2.20 2gb ram יש לי את המחשב כמעט שנתיים... איך שקניתי אותו התקנתי ווינדוס XP במקום ויסטה והכל עבד בצורה מאוד מהירה בתקופה האחרונה המחשב עבד ממש לאט אז פרמטתי אותו לפני יומיים... התקנתי שוב XP SP3, עם אותם דרייברים שהשתמשתי בעבר - והמחשב נורא איטי כל תוכנה שאני פותח (פיירפוקס, מסנג'ר) לוקח זמן מכובד עד שהיא נפתחת הגלישה בפיירפוקס ממש איטית ובלתי נסבלת (אני עושה סקרול-דאון והמחשב ממש מקרתע) ניסיתי להתקין ווינדוס מדיסק אחר, אבל קיבלתי בידיוק את אותה תוצאה ניסיתי MEMTEST והזיכרונות יצאו תקינים ניסיתי הארד-דיסק אחר וגם אז הייתה בידיוק את אותה הבעיה מה אפשר עוד לנסות?
-
- 0 תגובות
- 694 צפיות
-
-
Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 01:37:05, on 17/07/2005 Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\explorer.exe C:\Program Files\FlashGet\flashget.exe C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe C:\Documents and Settings\קווקזים\Local Settings\Temp\ספריה זמנית 3 עבור hijackthis_199.zip\HijackThis.exe R0 - HKCU\So…
-
- 2 תגובות
- 694 צפיות
-
-
אני נכנס לאתר הזה ומקבל את השגיאה הבאה: http://www.up2me.co.il/v.php?file=68669254.jpg מה זו השגיאה הזו ומה הפתרון שלה?
-
- 0 תגובות
- 694 צפיות
-
-
יש לי רשת... וכדי לקבל קבצים הייתי צריך להכניס הגדרות פיירוול.. הבעיה היא שגם לחברים שלי שיש רשת הכניסו את ההגדרות ועכשיו אנחנו לא יכולים להעביר בינינו קבצים (החברים עם הרשת)... הוא נותן את השגיאה הבאה: מה לעשות ? תודה
-
- 1 תגובה
- 694 צפיות
-
-
שמרתי עבודה בשם מסויים, ואז עשיתי בדף וורד חדש שער, בטעות שמרתי אותו באותו שם כמו העבודה כולה ואז נשאלה השאלה "האם להחליף את הקובץ הקיים?" ואישרתי בטעות וא העבודה כולה נמחקה! מה עושים? ניסיתי לשחזר את המערכת ליום ראשון 10/2 שעה 00:20 (אתמול בלילה) אבל הקובץ נשאר אותו דבר. (העבודה כולה נעשתה אתמול בצהריים.) תוכנות שמשחזרות קבצים שנמחקו לא עוזרות כי הקובץ לא נמחק אלא הוחלף. יש אולי דרך להגיע לקובץ לפני שהוא נשמר בפעם השנייה?! משהו כמו תוכנת שיחזור מערכת לא של הווינדוס? תודה.
-
- 2 תגובות
- 694 צפיות
-
-
שלום, המחשב שלי לא מוכן לעשות ריסטרט\להכבות כאשר אני בוחר לעשות זאת מהחלונות, או לאחר התקנה של דרייברים\תוכנות גדולות. מה שקורה זה שאני בוחר ריסטרט לדוגמא וזה סוגר את הכל, מכבה את החלונות ונתקע במסך: "window is shutting down" אני אשמח לעזרה!! תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 694 צפיות
-
-
שלום Abit Flash Menu היום עדכנתי את הביוס שלי מגרסה 1.6 לגירסה 2.2 , אני לא יודע אם זה עשה משהו אבל המחשב קצת יותר מהיר , לא משנה, רק רציתי להגיד שהתוכנה הזאת היא MUST HAVE בשביל אנשים שלא רוצים להתעסק אם עדכון ביוס דרך דוס (אף פעם לא ניסיתי :-X) אבל מה שאני כן יכול להגיד שהתוכנה הזאת פצצתית ! היא עידכנה לי את הביוס תוך דקה ! בקיצור אם המנהלים יכולים להוסיף אותה למדור ההורדות אני בטוח שהרבה בעלי לוחות אביט ישמחו ;D http://www.abit-usa.com/downloads/bios/flashmenu.php אם תוכנה זו כבר נמצאת במדור ההורדות אז עוד יותר טוב (למרות שלא ראיתי) תודה נ.ב - הלוח שלי הוא ABIT NF7-SL :-)
-
- 2 תגובות
- 694 צפיות
-
-
-
כיצד אפשר לקצר את זמן החישוב בלולאה הבאה: row=size(p,1); % the size is 32,000 rows! for k=1:row m=p(k,; x=0:(length(m)-1); f=fittype('a+b*exp(c*x)','independent','x'); [cfun,gof,output]=fit(x',m',f,'startpoint',[1 2-1]); C(k)=cfun.c; end זמן החישוב עומד על חצי שעה! האם יש אלגוריתם קצר יותר? איך אפשר לנצל את כל הליבותבמהלך החישוב? האם אפשר לחלק את העומס על כל הליבות? ברשותי שרת IBM x3550 עם 8 ליבות OS Unix Red Hat
-
- 2 תגובות
- 694 צפיות
-
-
http://www.seb4d.com/Tutorials/Photoshop/Mattepainting_castle/mattepainting_castle_english.htm תהנו.
-
- 2 תגובות
- 694 צפיות
-
-
היי חבר'ה, אני מנסה ליצור סצינה של סמטה מאחורי איזה ביסטרו או דיינר והתאורה עושה לי בעיות כמו שניתן לראות בתמונה המצורפת. אני משתמש בתאורה פוטומטרית, לייטטרייסר וקולורבלידינג.
-
- 1 תגובה
- 694 צפיות
-
-
-
בפורמט MPEG 2 התמונה לא נפתחת על כל המסך (יש שוליים שחורים מלעלמה ולמטה ) ההגדרות שם הם HIGHT 768 WIDHT 576 4:3 מה צריך לשנות כדי שהתמונה תפתח על כל המסך ?
-
- 1 תגובה
- 694 צפיות
-
-
שלום... יש לי הרבה מועדפים בפיירפוקס, ויש לי בעיה - התוכנה מסדרת את כל המועדפים בעמודה אחת, כך שאם אני רוצה לרדת עד למועדף האחרון, אני צריך לגלגל עד למטה. האם יש דרך להציג את המועדפים בשתי עמודות? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 694 צפיות
-
-
ניסיתי להתקין AMERICAS ARMY V1.2.1 אחרי שלחצתי SETUP הוא התחיל לעשות משהו ואז כתב לי 1607 : Unable to install InstallShield Scripting Runtime לפני שהוא נכנס להתקנה...מתי שהוא עושה כזאת טעינה קטנה עד 100% ואז נכנס להתקנה אז הוא עשה לי את זה באמצע של זה מה זה אומר?
-
- 1 תגובה
- 694 צפיות
-
-
אם מישהו יכול לדריך אותי או לתת לי משהו שיעזור לי אני יודה לו מאוד, אני רוצה לחלק מחדש את הכונן שלי (ובלי תוכנות, כגון"פרטישן מג'יק))
-
- 2 תגובות
- 694 צפיות
-
-
איזה תוכנת שיתוף קבצים הכי מהירה? אני מחפש תוכנת שיתוף קבצים בעיקר לסרטים, ממש בעיקר... פעם בOVERNET הייתי מוריד על 100KB\S ועכשיו אני משתמש באזוראוס על טופ 40. אז מה הכי כדאי? זרקו הצעות
-
- 2 תגובות
- 694 צפיות
-
-
לא יודע אם זה שייך לפורום הזה אבל אם לא מצטער לא ידעתי איפה לכתוב. בכל מקרה יש לי בעיה בלפטופ שבחלק מהסרטים הסאונד ממש ממש חלש. אני משתמש בK-LITE FULL הכי חדש שיש וניסיתי להכנס להגדרות הסאונד של FFDSHOW ולהגביר אבל מתברר שזה לא עוזר.. מה אפשר כן לעשות? תודה..
-
- 3 תגובות
- 694 צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי פה הורדה לאנטי וירוס חינמי טוב וחזק שיגן לי על המחשב בבקשה אבל שתהיה כל הזמן במחשב ולא לניסיון בבקשה תעזרו חוץ מ-AVG תודה.
-
- 6 תגובות
- 694 צפיות
-
-
בשעה טובה הורדתי FIREFOX יש לציין שהוא עובד ממש טוב. ועכשיו יש לי כמה שאלות: הכתב של הדפדפן פשוט רגיל מידי, בשונה מIE7 שהוא יותר יפה ומסוגנן, איך עושים את זה גם בFIREFOX? בHWZONE רואים למשל את הסמיילים מטושטש קצת ולא חדים, וגם את הסרגלי כלים של HWZONE איך משנים את זה? עוד שאלה, יש לי מקלדת של לוגי'טק, ויש לי בה מקש קיצור שפותח דף אינטרנט, ואחרי שהתקנתי את הFIREFOX לא נפתח שום דף אינטרנט, מה אפשר לעשות? תודה אריאל
-
- 5 תגובות
- 694 צפיות
-
-
אני לא סובל שאני מקבל כל מיני פירסומות אפילו בסוף האינטרנט שמאלה מופיעה תמיד איזו פירסומת מאתר ישראלי שהייתי בו לפני הרבה זמן ובכלל, אני יודע שכל חברות הפירסום האלה שולחות לך למחשב COOKIE שעוקב אחרי הגלישה שלך ותוקע לך לינקים לפירסומת בכל חור וגם POP UPS, איך אני חוסם כל אפשרות לCOOKIES האלה?
-
- 4 תגובות
- 694 צפיות
-
-
שלום. יש לי תוכנת צריבה nero 5.5.8.2 וכל פעם שהיא מתחילה לצרוב היא אוטומטית משנה את ה-priority שלה בווינדוס ל-high priority ובכך המחשב שלי מושבת. אני מנסה לשנות את התהליך לנורמל normal אבל בכל פעם שאני מעלה מחדש את הנרו הוא משנה לי את זה חזרה ל-high. מה עושים? יש לי צורב ricoh x20 ו-windows xp professional. ??? ??? ???
-
- 0 תגובות
- 694 צפיות
-


