עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ronkishe,

    היי אני מתכנן בקרוב להתקין במחשב שלי ווינדוס 7 64 ביט האם כל המשחקים ייתמכו ב64 ביט? או שאני צריך לחפש גרסא שתומכת ב-64 (כמו דרייברים למשל) וכנ"ל לגבי תוכנות כמו פוטושופ ולייטרום. תודה רון

    • 1 תגובה
    • 695 צפיות
  2. מחפש דרייברים למחשב נייד vio vgn-b88c חיפשתי כבר בכל הרשת אני מוצא רק דיסקים שצריך לרכוש וכאלה מישהו יכול לעזור לי??

    • 2 תגובות
    • 695 צפיות
  3. Started by devil2052,

    כשאני מקליד בוורד ואחרי זה רוצה לתקן מילה או אותו מסוימת אז כשאני סם את הסמן על האותו שאני רוצה לתקן או איפה שאני רוצה להוסיף זה פשוט מוחק את האות שבאה אחריה....... מי שמכיר את העיב ויכול לעזור תודה מראששששששש! ומקווה שבנתם את הבעיה

    • 1 תגובה
    • 695 צפיות
  4. Started by Dan1989,

    הורדתי תוכנה להקלטת קול ממיקרופון באימיול. התוכנת נפתחה לי ב win rar. יש שם מלא קבצים שצריך לפתוח מדחיסה נדמה לי, ואני לא ממש בטוח מה לעשות - זאת בעיה אחת. הבעיה ה-2, מצאתי שם קובץ שקוראים לו "delirium.nfo", פתחתי אותו וכתוב שם את כל הפרטים של המחשב שלי, המערכת, הרכיבים וכו'. זה משהו של ריגול ?! וירוס או משהו ?! למחוק את התוכנה ?! בבקשה תענו מהר שאני ידע אם למחוק!

    • 1 תגובה
    • 695 צפיות
  5. נמאס לי כבר שערכות נושא , לא מסוכרנות טוב לFF בעברית, ואני רוצה לשנות אותו לאנגלית. יש אפשרות לעשות זאת או שהכי כדאי זה להסיר את הנוכחי ולהתקין את הגירסא האנגלית?

    • 4 תגובות
    • 695 צפיות
  6. Started by אנדי,

    שלום חברים, לפני תיאור הבעייה, הינה תיאור המערכת – win XP proSP3. וכעת לעניין – התקנתי לאחרונה גרסה חדשה של spyware doctor (6) שהורדה מהאתר של היצרנית pc-tools. והנה, על אף שמדובר בגרסה מקורית של התוכנה (הפעלתה לא נעשתה באמצעות patch), אחד מהרכיבים שבה מנסה לבצע שינויים במספר רב של שרותים השייכים למערכת ההפעלה, בעיקר בזמן הפעלה מחדש של המחשב. את ההתרעות אודות הנסיונות הללו אני מקבל מ-process guard של diamond, שגם היא מותקנת אצלי, לצורך פיקוח על תהליכים. בנוסף לכך, ישום מסויים שטרם זיהיתי אותו, שותל לי מדי פעם בתיקיית ה – temp, קובץ בשם radXXX (ה – XXX מייצגים ספרות, כל פעם מדובר במספר אחר, כנראה אקראי). הינה צילום מסך שמדגים כיצד מתנהגת spyware doctor, וכן צילום מסך של תי…

    • 2 תגובות
    • 695 צפיות
  7. Started by דנינו,

    יש לי בעיית אנגלית ואני לא מסתדר ממש עם האתרים שנתתם פה לחיפוש דריברים. בכל אופן יש לי לוח אם שמובנה עליו הכרטיס קול. ואני יודע שללוח אם קוראים פנטיום 4 (socket 487) P4V845 תמידע הזה לקחתי מהדיסק של הדריבר..מקווה שזה יספיק לכם למצוא לי תדריבר המתאים והחדש. תודה מראש !!!

    • 6 תגובות
    • 695 צפיות
  8. Started by y_a_n_i_k,

    מדף סרוק חינמית או בתשלום.... יש תוכנה כזאת שמסוכלת לקרוא כתב עברי?

    • 3 תגובות
    • 695 צפיות
  9. Started by omri_ro,

    כשאני עושה בIE יבוא של הBOOKMARKS מה FF כל העיברית משתבשת (רואים ג'יבריש) יש איזו תוכנה טובה (עם תמיכה בעיברית) לעשות את זה?

    • 0 תגובות
    • 695 צפיות
  10. שלום חברים. אני אחרי שלא ישנתי כל הלילה. אתמול נמחקה לי בטעות ספרייה בגודל של 800GB עם המון חומר שאין לי גיבוי שלו. יש שם סרטים שערכתי וחומר נוסף רב ערך. ביצעתי בטעות shift-delete כך שהחומר לא בסל המחזור. בהתחלה חשבתי שלא תהיה בעיה, כי לא ביצעתי שום שינוי נוסף בדיסק (לא כתבתי אליו אחרי המחיקה וזה לא דיסק של מ"ה, כך שאין אליו כתיבה של Pagefile וכד'). הורדתי תוכנה ל- Recover, אבל היא אפשרה לשחזר רק קבצים בגודל עד 4GB כ"א. הקבצים הגדולים יותר (שהם עיקר החומר החשוב) זוהו אצלה כקבצים בגודל 0, והיא כתבה לגביהם שסיכויי השחזור Poor ואכן הם לא שוחזרו. זה למרות שלא כתבתי על הדיסק דבר מאז המחיקה. חשבתי שזו בעיה של התוכנה, וניסיתי אחרת והתוצאות זהות. כך גם בתוכנה שלישית, ואז הבנתי שי…

    • 2 תגובות
    • 695 צפיות
  11. Started by Omerole,

    ערב טוב, לחבר שלי יש בעיה מוזרה במחשב..יש קול באייטונס מדיה פייר סרטים וכו' אבל כשזה מגיע לסרטונים (כמו יוטוב למשל) או כלמיני נגנים אינטרנטים אין סאונד. ביוטוב אני צריך לציין יש תמונה אבל אין סאונד. מישהו יודע מה הבעיה ואיך אפשר לטפל בה? הדרייברים מותקנים כמו שצריך. והמחשב במצב טוב.. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 695 צפיות
  12. האם קיים Gadget לויסטה שמציג את הטמפרטורה של המעבד ושל הכרטיס מסך? :

    • 7 תגובות
    • 695 צפיות
  13. Started by ep2,

    איך אני פותח קבצי TEXT/HTML ב FIREFOX? כשהיה לי אקספלורר, הייתי פותח אותם עם האקספלורר, איך אני פותח אותם ללא אקספלורר? תודה

  14. Started by tzahi16,

    השאלה כבר כתובה בכותרת

    • 1 תגובה
    • 695 צפיות
  15. Started by orenbroder,

    שלום, אולי זה ישמע טיפשי אבל אני גולש בשועל 3.0 ויש לי בעיה: אם אני נמצא באמצע או בסוף דף כל שהוא ולוחץ על קישור ואז רוצה לחזור אחורה לדף המקורי, הוא לא חוזר לי לאותו מקום אלה תמיד לראש הדף המקורי. מה אני אמור לעשות בכדי שכשאני חוזר אחורה בדפדפן הוא יחזור לי לאותו מיקום? תודה

    • 3 תגובות
    • 695 צפיות
  16. Started by wow,

    מישהו בבקשה יכול להסביר לי איך אני מחבר סרטי MPG עם התוכנה iFilm MPEG Editor?

    • 0 תגובות
    • 695 צפיות
  17. Started by blackorder,

    שלום יש לי משחק ששוקל בערך 8gb כקובץ iso האם יש דרך שבה אוכל לפצל אותו ל2 דיסקים כך שההתקנה תתחיל מהדיסק הראשון ובהמשך תבקש את הדיסק השני (לא כwinrar)

    • 1 תגובה
    • 695 צפיות
  18. איך אני מחזיר בחזרה לעיגול? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 695 צפיות
  19. Started by sSs Dragon,

    שלום לכולם, ראיתי שלהרבה אנשים יש everest ultimate והשאלה שלי מאיפה אפשר להוריד גרסה חינמית טובה של everest כי אני יודע שהגרסאות האחרונות הם בתשלום???

    • 1 תגובה
    • 694 צפיות
  20. Started by eladbu,

    Teleport Ultra v1.40 מישהו מכיר את התוכנה שמעתי שהיא זכתה בפרסים רבים וממש לא יודע איך משתמשים בה

    • 0 תגובות
    • 694 צפיות
  21. Started by liloli,

    אהלן אנשים. הורדתי משחק כלשהו מקובץ לשני דיסקים של 7G קבצי ISO . לאחר ניסיון לפתוח אותם בתוכנת POWERISO גירה: 3.6 נאמר לי שלא ניתן לפתוח מהטענה הבאה ;the file format is invalid or unsupported האם זו בעיה של התוכנה או השקובץ פגום? כבר שני הורדות של 13G נמחקו בשל אותה הטענה the file format is invalid or unsupported האם יש תוכנה שמתאימה יותר לקבצי ISO בגודל 7G? תודה.

    • 3 תגובות
    • 694 צפיות
  22. Started by carock,

    אז ככה רשמתי אתמול איזה משהו משהו וWORD ובטעות שיצאתי לחצתי לא לשמורת יש מצב שזה על המחשב שלי בקבצים זמניי או משהו כזה..?

    • 1 תגובה
    • 694 צפיות
  23. Started by omri_ro,

    משום מה הCTRL+הגלגלת של העכבר (שינוי גודל הפונטים) הפסיקו לעבוד אצלי(קיצור הדרך במקלדת עובד CTRL+ +/-) יש אולי איזו דרך להחזיר את ההגדרה הזו?

    • 0 תגובות
    • 694 צפיות
  24. Started by ag43,

    יש לי הרבה מאוד תוכנות ניידות על הDOK שלי והבעיה בPA שהיא לא מאפשרת מיון כלשהו מה שיוצר בלאגן בתפריט הראשי (יש צורך לחפש תוכנה ספציפית מתוך רשימה של עשרות). אשמח לדעת אם יש תוכנה חלופית לPORTABLE APPS שמאפשרת שליטה טובה יותר על התפריט.

    • 1 תגובה
    • 694 צפיות
  25. Started by AmitT,

    הגרסה האישית ניתנת להורדה בחינם, והייתי רוצה לדעת אם כדאי לי לשלם על גרסת ה PRO ומה בדיוק היתרונות שלה?

    • 4 תגובות
    • 694 צפיות

דיונים חדשים בפורומים