תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הורדתי אח"כ את הגירסה האנגלית וזה התקין ממש מהר כי כנראה הוא זיהה את העברית וגם נשאר עם הגירסה העברית. איך אני משנה?
-
- 7 תגובות
- 696 צפיות
-
-
היי, יש לי דיסק התקנה של Office 2003 ודיסק התקנה של MUI לאותה חבילה של Office. האם אפשר ליצור מהשניים דיסק אחד שתוך כדי התתקנה של Office 2003 יתקין גם את ה- MUI.
-
- 1 תגובה
- 696 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להגביל את מהירויות ההעלאה וההורדה לדפדפן שלי, אז הורדתי Net Limiter 2 Pro. הכל בסדר, התוכנה עובדת, אבל כשאני מסמן הגבלת העלאה והורדה של 5 קילובייט לדפדפן, זה לא עושה כלום. לחצתי על הפלוס הקטן שיש ליד התהליך FIREFOX וראיתי את כל החיבורים. הם תמיד משתנים, כמובן, ואני לא יכול לסמן ידנית לכל חיבור שנוסף את ההגבלה, לכן אני רוצה פשוט לסמן הגבלה לדפדפן וכך כל חיבור שנכנס/שיוצא תהיה לו הגבלה גם כן. איך אני עושה זאת? ניסיתי לשחק עם ההגדרות ועם ה- RULES, אבל שום דבר לא מצליח לי ועדיין כל החיבורים ללא מגבלת העלאה/הורדה וממשיכים לפעול כרגיל. אני רוצה לעשות זאת ע"מ שהדפדפן יהיה פועל ברקע תוך כדי משחק רשת, כך שהפינג שלי לא ייפגע (הדפדפן תמיד משנה אתרים ברקע [זה ADS בשביל…
-
- 2 תגובות
- 696 צפיות
-
-
שלום לכולם כשאני רוצה לצפות בקבצי וידאו ..או דרך המידה פייר או דרך האקספלורר אני ניתקל בבעיה .. הסרטון אומנם עובד והסאונד מצוין אבל אני לא רואה תמונה ברורה התמונה כאילו מרוחה בצבעים אני מצליח לזהות דמויות וכאלה אבל אני לא מקבל תמונה כמו שצריך...אלה צבעים מרוחים . אני חושב שזו בעית הגדרות ..אם מישהו מכיר את הבעיה אני ישמח לעזרה .. תודה אלעד
-
- 7 תגובות
- 696 צפיות
-
-
שלום רב האם קיימת אפשרות לחלק מחיצות שWIN מותקן או שצריך לפרמט את המחשב מהתחלה? פשוט שהתקנתי עשיתי טעות בחלוקה ועכשיו אין לי מקום ב C מה עושים? תעזרו לי בבקשה !!!!
-
- 2 תגובות
- 696 צפיות
-
-
האייקון הישן הזה: http://img127.exs.cx/my.php?loc=img127ℑ=untitled2fgh0gi.jpg והחדש הזה (כל הזמן פעם זה מופיע ופעם זה): http://img127.exs.cx/my.php?loc=img127ℑ=untitled1113fe.png
-
- 5 תגובות
- 696 צפיות
-
-
1.אני לא מצליח לעשות scan, הנה הודעת שגיאה... 2. האם יש גרסה יותר חדשה לאנטי-ויר? ואם יש מאיפה אפשר להוריד? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 696 צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה קשור לפה .. אבל זאת בעיה באינטרנט ככה שחשבתי שאולי יש קשר לפה, אם לא אז בבקשה תגידו לי לאן זה קשור ותעבירו (אם אפשר).. בכל מקרה.. לאחרונה אני נתקל בבעיות גלישה דרך firefox.. לפעמים אתרים לא נטענים בכלל ולפעמים נטענים ממש לאט. יש לציין שההורדות עובדות בסדר.. מה שמוזר הוא שבIE7 האינטרנט עובד בסדר (גם אני מרגיש האטה מסויימת בזמן האחרון אבל הרבה יותר טוב מFF).. אני מחובר לADSL דרך בזק בינלאומי במהירות של 5 מגה. מישהו נתקל בבעיה כזו בעבר? (ד.א ניסיתי להתקין מחדש..)
-
- 2 תגובות
- 696 צפיות
-
-
עם איזה תוכנה או איך אפשר לגרום לכך שהמחשב יעלה בשעה מסויימת?
-
- 2 תגובות
- 696 צפיות
-
-
שלום רב, הורדתי משחקים ל- Dream Cast שזה מכשיר כמו פלסטיישן, וחלק מהמשחקים ירדו לי בקובץ cdi ואני לא יודע איך צורבים אותם. אפשר לדעת איך לצרוב אותם? ומזה הסיומת הזו? תודה לכולם... ;D
-
- 2 תגובות
- 696 צפיות
-
-
אז ככה ..... חיפשתי תוכנה שמסוגלת להקליט ולשדר LIVE את מה שקורא דרך מצלמות זה מה שמצאתי Active WebCam http://www.pysoft.com/ActiveWebCamMainpage.htm#pop התוכנה מסוגלת להקליט בזמן מסוים לשלוח אימיל עים תמונות ממה שהוקלט להעלות לשרת ועוד הרבה אפשרויות יש לה MOTION DETECTIVE שזה הכי חשוב לי מישהו מכיר עוד תוכות כאלה ?
-
- 9 תגובות
- 696 צפיות
-
-
האם יש דרך לדעת על מייל חדש באוטלוק 2003 כשהתוכנה לא פתוחה?
-
- 5 תגובות
- 696 צפיות
-
-
יש ברשותי מחשב נייח עם HD של 40G , כאשר אני בודק את תכולת הHD אני רואה כי הHD מלא לגמרי. ניתן לראות במאפיינים על ספריית WINDOWS כי הספריה תופסת כמעט 40G , אך כשאני בודק את התת ספריות תחת WINDOWS אני רואה כי כל הנפח של כל התיקיות\קבצים תחת ספרייה זו הינו רק 2G. משמע יש וירוס שמנפח תכולת הHD באופן תאורטי בלבד , כי מעשית אין יותר מ-5G על המחשב. מישהו מכיר?
-
- 2 תגובות
- 696 צפיות
-
-
אני מעוניין להוריד את ה- bitrate לסרט SVCD על מנת להוריד מגודלו. מישהו יודע איך ? 10x
-
- 0 תגובות
- 696 צפיות
-
-
יש לי בעיה ב all seeing eye מתי שאני רוצה לשחק ואני פותח את התוכנה אז היא הולכת ישר לשורת ההתחל ואני לא מצליח לפתוח אותה. אני לא יודע מה אני צריך לעשות
-
- 0 תגובות
- 696 צפיות
-
-
בסטרימינג באינטרנט, כשזה פועל על מדיה פלייר במהירות adsl הוא תוקע את המחשב (רק בתוכנה הזו, רק בחיבור מהיר). ההודעה שנרשמת: a fatal exception 0E haz occured at 0028:ff0a4b7c. the current application will be terminated. יש לציין כי רק ריסט למחשב אפשרי במצב כזה. מה עושים?
-
- 0 תגובות
- 696 צפיות
-
-
לפורום שלום הבעיה שלי היא כזאת : יש לי ICQ 5 וחלק מהאנשים ששולחים לי הודעות,אז ההודעות שלהן כתובות לי בג'יבריש ואין לי מושג למה... כמו כן כאשר אני שולח הודעות לאנשים מנותקים הם רואים ג'יבריש מה הסיבה לכך? יום נעים לכולם
-
- 0 תגובות
- 696 צפיות
-
-
מחפש תוכנה חינמית להמרת קבצי powerpoint עם פסקול לקבצים שניתן להציגם ב- dvd . ניסיתי את E.M. ppt converter והצלחתי להמיר את הקובץ אך ללא הפסקול בתודה מראש
-
- 0 תגובות
- 696 צפיות
-
-
כלומר בין כל השירים שיש לי במחשב היא משווה לא דווקא בשם הקובץ אלא בכל מיני טאגים וככה יודעת מה יש פעמיים. תוכנה ספציפית לשירים. תודה.
-
- 1 תגובה
- 696 צפיות
-
-
היי יש לי כמה סרטים בפורמטים שונים ואני צריך להמיר אותם לקובץ VCD מישהו מכיר תוכנה להמרה פורמטים שונים לפורמט VCD חיפשתי בגוגל ולא מצאתי :'( תודה מראש INSTALL
-
- 3 תגובות
- 696 צפיות
-
-
שלום, אני צריך את עזרתכם בבקשה. אני צריך לשלב בעשרות דפים קטעי וידאו שונים. השאלה היא באיזה פורמט של קטעי וידאו ובאיזה קידוד לבחור? יוטיוב? WMV? AVI? 1. איזה פורמט מכביד הכי פחות על המעבד ועל הראם? 2. איזה פורמט שוקל הכי פחות? 3. עם איזה פורמט הכי קל לעבוד ולשלב באתרים? 4. יש הבדל בקבלת הפורמטים השונים ע"י פיירפוקס\כרום\IE? אשמח להבהיר עוד פרטים אם לא הסברתי את עצמי כדי שתבינו. תודה רבה מראש!
-
- 0 תגובות
- 696 צפיות
-
-
כלומר, כשאני מכניס דיסק אודיו הוא נותן לי את השם\אמן\שנה\שמות השירים...איך? איפה המידע הזה נשמר?
-
- 5 תגובות
- 696 צפיות
-
-
יש לי בעיה משונה בכל הנוגע לניגון קבצי וידאו. כאשר אני מפעיל את המחשב אני מסוגל לראות קבצי וידאו כרגיל אך כעבור כמה שעות כאשר אני מפעיל את אותם קבצי וידאו משום מה אני מקבל מסך שחור ומדיי פעם הבהובים כחולים בזמן שאת הסאונד אני כן יכול לשמוע. יש לי VLC וווינדוס מדיה פליר 11 ואני משתמש בקודקים של K-Lite. השתמשתי גם בחבילות קודקים אחרות ועדיין הייתה את אותה הבעיה. יכול להיות שהמדיה פלייר מתנגש עם ה VLC או משוה בסגנון ? אשמח להצעות. תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 696 צפיות
-
-
מחפש תוכנה שעושה המרה כזו ולא מוצא. אודה למי שמשתמש ויכול להמליץ לי.
-
- 1 תגובה
- 696 צפיות
-
-
אני רוצה ליצור גיבוי למחשב עם תוכנת2003 GHOST (שנמצאת בדיסקט)אבל אני יודע שהקובץ ייצא כ-2 ג'יגה ואני רוצה לפצל אותו ל-3 חלקים לפני צריבתם לדיסקים של 700 מגה (אני זוכר שהתוכנה מחלקת את הקובץ בזמן שהיא יוצרת את הגיבוי). יש איזה פקודה דוסית כשעולים עם דיסקט ורושמים בכונן A בשורת הפקודה . אני לא זוכר איזה פרמטר צריך להוסיף . לא ניתן דרך חלון התוכנה באפשרויות . זכור לי שזה משהו כזה :- a:\ghost אולי יש את האופציה הזו בהתקנת התוכנה במלואה ב-windows , אבל אני לא מעוניין להתקין אותה במלואה אלא רק דרך הקובץ שנכנס בדיסקט . אולי מישהו יודע ?
-
- 1 תגובה
- 696 צפיות
-


