עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ran19,

    גירסה חדשה של התוכנה המצליחה מכולן הגיעה בידיוק אחרי spyware doctor לא שחכו אותה registry machanic עם גירסה חדשה 5.2 . קודם כל שיחררה עם הגרסה הזאת כלי יחודי פרי פיתוח PCTOOLS כלי חדש הניקרא Registry Monitor שממה שהבנתי הוא יכול לזהות בזמן אמת כל שינוי הנערך ברג'יסטרי ויכול להראות לכם על כתוב מה הישתנה. ויש עוד כמה פרטים תבינו בעצמכם מהתמונות ניראה פצצה מה שהם עשו כל הכבוד!!! ~~~ כל מי שמישתמש בתוכנה מוזמן להוריד תגירסה החדשה מפה.. http://www.pctools.com/registry-mechanic/ איזה שינוי נכון?! לא ציפיתי שאפשר ליתפוס משהו כזה כלי נהדר וגם מעכשיו היא יכולה לשבת על שורת המשימות ולעשות תעבודה. יאללה אנשים יום טוב לכולם! כל הכבוד להם באמת אחת החברות המצליחות בעולם ההי…

    • 3 תגובות
    • 697 צפיות
  2. Started by yaron266,

    רציתי לשאול האם יש תוכנה המאפשרת לי להתקשר חינם לכל טלפון בזק בארץ ואם תוכלו לשלוח לי הוראות שימוש

    • 2 תגובות
    • 697 צפיות
  3. Started by shimonsky,

    שלום יש לי בעייה קטנה עם XP יש במחשב 2 משתמשים , וכשאני מנסה להיכנס אליהם הוא כותב מתנתק ומנסה לצאת הרבה זמן . יש דרך לפרוץ את זה / להגיע לאדמיניסטרטור? תודה

  4. שלום, ברצוני לעשות גיבוי למחשב בעזרת התוכנה Norton Ghost 10 . בגירסאת 2003 של התוכנה זה היה יותר פשוט,עכשיו אין לי מושג מאיפה מתחילים ,למה ואיך! מישהו יכול לתת כיוון או משהו? תודה רבהרבה מראש , דור.

    • 0 תגובות
    • 697 צפיות
  5. Started by liordavid,

    קודם כל - יש לי בעיה בקאזזה לייט שלי - אני לא מצליח משום מה להתחבר פתאום ??? זה עבד לי לפני שבוע... יש לי קאזזה לייט 2.4.3 - עם WIN XP SP2 וגם נתב של DLINK DI 604

    • 9 תגובות
    • 697 צפיות
  6. Started by RF SOS,

    תמיד שאני מפעיל " אינטרנט " אחרי עבודה של חצי שעה - שעה קורה שדף אחד נתקע מתוך 5 ורשום " דף לא מגיב " והמעבד מגיע ל 70 אחוז מאמץ ... למה זה קורה ? אפילו עשיתי פירמוט לשלול וירוס יש לי NOD32 .. זה קשור לזיכרון ? למעבד ? יש לי פנטיום 4 אבל זה מעולה לאינטרנט . " דף לא מגיב " זה חוסר במשאבים ? תודה לכל העוזרים

    • 0 תגובות
    • 697 צפיות
  7. Started by naoriko,

    יש לי חבר שמחפש תוכנה שאפשר לקחת קטע וידאו ולהשים עליו מוסיקה שם של תוכנה יספיק תודהה

    • 0 תגובות
    • 696 צפיות
  8. אני לא מוצא את התקייה וןחייב להעיף משם כמה תמונות...

    • 3 תגובות
    • 696 צפיות
  9. שלום יש לי מחשב סוני ואיו עם טלפון של הייץ טי סי אני רוצה להעביר דיסק של שירים לטלפון. הכנסתי את הדיסק חיברתי את הטלפון למחשב דרך היו אס בי והוא זיהה את המכשיר עשיתי סינכרון דרך המדיה פלייר אבל האפשרות הזאת לא זמינה ולא פעילה בקיצור אין לי אפשרות להעביר . מה לעשות תודה.

    • 0 תגובות
    • 696 צפיות
  10. היי יש אתרים שאני נכנס אליהם ואני מקבל איקסים אדומים איפה שאמורים להיות תמונות איך מתקנים את הבעיה? [attachment deleted by admin]

  11. Started by sir f,

    הורדתי את העדכון והמשכתי להריץ את הFF בכוונה לאתחל אותו אח"כ, כשאגמור לעבוד. בין לבין, הווינדוס התעדכן ואותחל. כאשר הרצתי את הFF, הוא התקין את העדכונים וקינפג אותם, ואז הFF פשוט לא עלה יותר. הוא לא הגיע גם לשלב של בדיקת התוספים וכו'. פשוט היה את מד ההתקדמות של ההתקנה, ואחרי שהוא סיים הפנדה לא עלתה לי יותר. פתרתי את הבעיה.

    • 0 תגובות
    • 696 צפיות
  12. Started by dyn,

    שלום, יש לי מצלמת רשת Qcam 201 שקיבלתי ממזמן... אני לא יודע בדיוק מה השם של החברה שלה זה הפרט היחידי שרשום על המצלמה ולכן זה הפרט היחידי הידוע לי. אני מחפש בנרות דרייבר למצלמה הזאת ואני לא מוצא לה... אני יודע עוד פרט עליה שכאשר היא נמצאת בסביבה חשוכה אז נדלקות מנורות צדדיות שיש לה שאמורות לשמש כתאורה... אודה מאוד למי שיוכל למצוא לי דרייבר למצלמה הנ"ל. תודה רבה על העזרה

    • 0 תגובות
    • 696 צפיות
  13. Started by amisha,

    אדובי פרימייר 1.5 יצרה לי קובצי ענק של הפרוייקטים שלי וסיימתי איתם כבר למחוק אותם כי מדובר פה ב 2.5 -3 GB לקובץ ... מישהו מכיר אותם ? הסיומות שלהם זה : pek ,cfa

    • 1 תגובה
    • 696 צפיות
  14. Started by blackbimer,

    אני מחפש ווינאמפ שלא יכביד יותר מידי יקרה עברית ויהיה נעים לעיין ולא כמו הסטנדרטי..... גירסה 3 הייתה הכי יפה וקלה אבל היא לא הייתה מזהה עברית והייתה כותבת בגיברשיש את שמות השירים...הווינאמפ החדש גם כן כבד אבל מה שמפריע לי בו זה יאך שהוא ניראה...לא משו וגם כבד..... למישהו יש המלצות לווינאמפ שעומד במה שאני רוצה? (או יותר נכון משו בסגנון של 3 שקורה עברית?) או אולי תוכנה אחרת לנגנית קבצי מוזיקה וסאונד..? תודה

    • 7 תגובות
    • 696 צפיות
  15. Started by קיפוד,

    שלום לכולם קניתי קיט ולהרד דיסק חיצוני ואני מחפש תוכנה שתנהל את הדיסק . כלומר תוכנת שדרכה אני אעביר קבצים לדיסק (מעיין תוכנת גיבוי ) אבל שתדע לנהל איל קבצים צריך לעדכן ואלו לחדש וכו וכו' אשמח לעצות תודה

    • 0 תגובות
    • 696 צפיות
  16. שאני מפעיל תוכנה בשם CAMASTASIA ועושה REC למסך FULL PAGE אי אפשר לגעת בעכבר , הסמן של העכבר מהבהב במנהל התקנים אני רואה שהמעבד על 50% מאמץ שאני לוחץ F10 כדי לסיים את ההקלטה הכול מסתדר אבל יש לי 4GB זיכרון ומעבד E4600 והטמפרטורות תקינות למה זה ככה ? 30 מעלות המעבד! , יש בעיה במעבד ? מה יכול להיות דפוק ? האמת זה קרה לי עם עוד מחשב שהפעלתי את התוכנה הזאת ,,, ממש מוזר אני שם מיליון דולר שהבעיה בכרטיס מסך OB ,

  17. אני צריך תוכנה שתראה לי איזה קודאקים מותקנים לי במחשב, אם יש כזו. תודה

    • 5 תגובות
    • 696 צפיות
  18. לדוגמה הפירסומת ^^ איך פוטרים את זה ?

    • 6 תגובות
    • 696 צפיות
  19. ז"א שיש תווים ויש למעלה קלידים שזה מראה איך לנגן בשתי ידיים.

    • 0 תגובות
    • 696 צפיות
  20. Started by n9555,

    כשאני מנסה לעשות uninstall לכול משחק שהוא אז נפתח לי ה itunes משום מה!!! עלומר כשאני לוחץ על uninstall ה itunes נפתח !!!!! למרות שאני יכול להסיר את זה דרך add/remove אני רוצה לפתור את הבעיה הזאת

    • 2 תגובות
    • 696 צפיות
  21. התחלתי לעבוד עם נטסקייפ אבל כל פעם שאני פותח אותו הוא פותח את האיסיקיו ועכשיו אני בכלל לא מצליח להתחבר לא מצאתי בשום מקום את האפשרות לבטל את האפשרות הזאת... עזרה בבקשה...

    • 2 תגובות
    • 696 צפיות
  22. Started by KingYes,

    שלום לכם. יש אפשרות לראות מתי אני משתמש בכל החיבורים שהגדרתי לתוכנה? ועל ידי זה אני יוכל להעלות לפי הצורך?

    • 0 תגובות
    • 696 צפיות
  23. שלום , אני מחפש תוכנה שתיצור קובץ טקסט שבו יהיה רשום כל מה שהוקלד באותו יום..מכירים דבר כזה? אני ראיתי פעם אבל לא זוכר את השם

    • 3 תגובות
    • 696 צפיות
  24. נגיד אני רושם hello הוא רושם לי הרבה פעמים heello הוא סתם מוסיף לי E.... מה אני עושה? אותו דבר עם קוף.. "ק"

    • 2 תגובות
    • 696 צפיות
  25. שלום, יש לי בעיה עם קבצי וידאו כשאני מפעיל אותם יש רק קול אין תמונה ואין כל קשר לקודקים או לנגני מדיה הורדתי את כל מה שדרוש בתודה, מאור. עריכה: משהו יודע מה לעשות בבקשה?

    • 5 תגובות
    • 696 צפיות

דיונים חדשים בפורומים