עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. 2 שאלות: 1. איזו תוכנת אנטיוירוס (שכוללת חומת אש) הכי מומלצת היום? 2. איזו קבוצת קודקים לוידאו הכי טובה? תודה

  2. Started by Interl-Conore,

    ראתי שיש לי ב עליה:ATI HOTKEY ו ATI SMART (אני יכול לבטל אותם?) ??@ 8)

    • 0 תגובות
    • 697 צפיות
  3. Started by holly man,

    שלום לכולם!! אני מחפש בבקשה מדריך לאמיול!! ;D מישהו מכיר או יכול לעזור לי!! אני יודע שרק מהתוכנה הזו ניתן להשיג משחקים ל- ps2! תודה מראש ואתם אחלה של פורום!!

    • 1 תגובה
    • 697 צפיות
  4. אני רואה למטה שזה מוריד אבל זה נעלם לי מהמסך וכל מה שאני רואה זה את מה שמורידים ממני. מקודם המסך היה מחולק לשתיים. איך אני מחזיר את זה?

    • 0 תגובות
    • 697 צפיות
  5. היי חבר'ה! אני מקווה שזה המקום הנכון לשאלה שלי... אני עובד עם OUTLOOK EXPRESS במחשב נייד והייתי רוצה לבדוק את המיילים שלי עם התוכנה במחשב נייד בלי שהיא תוריד את המיילים מהשרתים ככה כשאני אגיע בערב הבייתה בכל מקרה כל המיילים יגיעו לי לתוכנה בבית... ניסיתי להגדיר בנייד שישאיר את המיילים בשרת אבל העניין לא עובד...כשניסיתי לבדוק את המייל בנייח לאחר מכן הוא לא משך את המייל... האם יש פיתרון בכל זאת? תודה מראש לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 697 צפיות
  6. מכירים? חיפשתי בגוגל ולא מצאתי טובות שתומכות בXP

    • 2 תגובות
    • 697 צפיות
  7. שלום לחברי הפורום. אח שלי שלח לאחותי שנמצאת בחו"ל אימייל. עכשיו הוא שלח לה את המכתב באוטלוק בקידוד לא נכון(היו לו שלושה אפשרויות בחירה , והוא בחר באפשרות הלא נכונה כנראה שגרמה לקידוד לצאת ככה) אז יש דרך לתקן את המצב? :-\ אני מקווה שהבנתם מה הבעיה...

    • 0 תגובות
    • 697 צפיות
  8. Started by BIGWOLF,

    בתוכנה הזאת יש אופציה לעשות את כל הלינקים באתר מודגשים או להפך שאף אחד מהם לא יהיה מודגש. ואני רוצה שכולם אכן יהיו מודגשים למעט כמה שברצוני לעשות לא מודגשים, איך אושים זאת ? (ברמת הקוד)

    • 0 תגובות
    • 697 צפיות
  9. יש לי לקוח שלא שולט באנגלית, והוא ביקש ממני למצוא לו תוכנות קיימות בעברית, כדי שיוכל לבצע תחזוק מערכת יעיל. אני יודע שיש את spybot בעברית... אך האם קיים גם אנטיווירוס , firewall וממ זהו בעקרון.

  10. Started by Shbd,

    צרבתי קובץ avi מקודד mpeg4 וצרבתי אותו ביחד קובץ תרגום ssa. יש לי DVD טוב בסלון והוא קורא תסרט מצוין, איכות הרבה יותר טובה מ- VCD אבל אני לא מצליח להפעיל תכתוביות. זה אומר לי שהוא לא מצליח למצוא כתובית. איזה פורמט כתובית אני צריך לצרוב בשביל לצפות בסרט ביחד איתה?

    • 2 תגובות
    • 697 צפיות
  11. הרצתי בגוגל לא מצאתי דרייברים נכון אלא כל מיני תוכנות מוזרות כמו EMIC4ALL שהיא לא עוזרת.. היה לי דיסק והוא נאבד לי... זה המיקרופון- http://www.gembird.cn/Reference.asp?Reference=5928

    • 2 תגובות
    • 697 צפיות
  12. שלום, יש לי כמה סרטים שאני חייב להמיר עד מחר בערב ל MP4 לנגן MP4 של חברת RGN -2401 או משהו כזה (מוצר מדבקה שקיבלתי ולא מצאתי עליו יותר מדי פרטים באינטרנט) אין לי שום צורך בתרגום. ניסיתי להמיר קבצים ל MP4 עם WINAVI (אני ממיר איתה לאייפון ולעוד מכשירים כמו PSP וכאלו ותמיד מצליח) אבל המכשיר לא קורא אותם. בהתחלה שקיבלתי את המכשיר הזה הצלחתי לראות בו MP4. אני חייב להמיר שוב ולראות את הקבצים. חייב עזרה , תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 697 צפיות
  13. Started by oxygen25,

    קניתי מחשב חדש לפני יומיים והתקנתי וינדווס 7 32 ביט ויש לי 2 כרטיסי מסך של 6870 hd וניסיתי להתקין את הדרייבר שהורדתי מהאתר של ati ההתקנה בוצעה כמו שצריך ובתום ההתקנה זה מצריך ריסט עשיתי ריסט ואז הוינדווס פשוט הראה לי מסך שחור לא מעלה לי התקנתי גירסת דרייבר 10.10 32 ביט ati

    • 0 תגובות
    • 697 צפיות
  14. שלום לכולם. האם מישהו מכיר את הפרמטר שאני צריך להכניס על מנת לעדכן את Malwarebytes דרך שורת הפקודה. תודה לעוזרים. עריכה: לא חשוב חברה מצאתי את זה מי שמעניין אותו זה runupdate/

    • 0 תגובות
    • 697 צפיות
  15. Started by BlackSheep,

    חדר לי איזשהו טרוג'אן למערכת ואני לא מצליח למחוק אותו, אני משתמש באנטיוירוס של NOD32 וכל פעם שאני מנסה להתחיל סריקה החלון נסגר אוטומטית. אני גם לא יכול להשתמש ב-Task Manager, בפקודות msconfig ו-regedit, וגם בחיפוש של ה-Windows XP. עזרה?

    • 4 תגובות
    • 697 צפיות
  16. למה צריך רישיון ל-Antivir הזה? אם מישהו יודע לפתור את הבעיה שייעזור.... ;D [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 697 צפיות
  17. Started by A.Iniesta,

    בזמן האחרון כבר ממש ממש קשה לגלוש, כל הזמן הדפים נתקעים ולוקח להם הרבה זמן להיטען, בד"כ אני פותח הרבה טאבים ובזמן שאני קורא טאב אחד אז השאר נטענים בינתיים וככה הלאה, אבל עכשיו טאבים אחרים בקושי נטענים בלי שאני בפוקוס עליהם, שלא לדבר על תמונות שלוקח כמה דקות לפתוח. זה לא בעייה באינטרנט כי בזמן שאני מוריד קובץ אז אני מוריד על מקס' מהירות. אין וירוסים \ רוגלות, ניקיתי קוקיס וקבצים זמניים. תודה רבה לעוזרים.

    • 7 תגובות
    • 697 צפיות
  18. Started by bad boy,

    כל המבינים תעזרו לי ליבחור את הפייר וואל הכי טוב zone alarm או norton personal firewallb 2003 ??? ??? ??? :'(

  19. Started by ophir555,

    תוכנת הנוד 32 שלי מתריעה על וירוס אולם כל ניסיונותי למוחקו עלו בתוהו. יש לציין כי ניסיתי להריץ גם את הזון אלרם והסיסי קלינר, ספיי בוט, אולם לשווא יש לציין כי המחשב מגיב בקושי עובד באיטיות וכל רגע נתקע דבר שמעולם לא היה. ניסיתי לעקוב אחרי ההוראת של הנוד 32 כולל ריסט וכד' אולם ללא הצלחה זה תוכן הודעת הנוד 32 FILE C:\windows\SYSTEM32\GoMghGXO/dll THREAT Win32\adware.Virtumonde application Comment he file can be deleted. It is strongly recommended that you back up any crucial data before you proceed. Event occurred at an attempt to access the file by the application: \??\C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe. אנא עזרת המומחים ??? תודה

    • 2 תגובות
    • 697 צפיות
  20. Started by 3d7,

    התקנתי במחשב שלי את Avast Home Edition 4.7.1001. הייתי בטוח שמדובר באנטי-וירוס חינמי, אבל במחשב הישן קיבלתי הודעה שה-Free Trial של Avast הסתיים ואני צריך לעשות Registration או להתקין את Avast! Professional. טוב, אז נרשמתי באתר שלהם וקיבלתי Free License Key לאימייל. עכשיו, יש לי שני מחשבים ובכל אחד מהם יש שתי מערכות הפעלה (XP ו-Vista), והשאלה שלי היא האם זה בסדר להשתמש באותו License Key בכל 4 מערכות ההפעלה. האם Avast בודק כפילויות של License Key ויכול להשבית את האנטי-וירוס שלי? דבר נוסף: באתר שלהם כתוב שצריך לעשות Re-register כל 14 חודשים, שזה די מבאס. אם כבר התוכנה חינמית, אז למה צריך לעשות Registration, ואם כבר אני עושה Registration אז למה עוד פעם כל 14 חודשים? חוץ מזה, …

    • 6 תגובות
    • 697 צפיות
  21. Started by lordgod,

    אני רגיל להשתמש בתוכנות עם ארבעה VIEW PORTS ורציתי לנסות להשתמש בבלנדר , אבל קשה לי רק עם VIEW PORT אחד איך עושים 4 ?

    • 0 תגובות
    • 697 צפיות
  22. האנטי וירוס מזהה אותה והוא מכניס אותה ל vault שלו אבל משום מה נראה לי שהיא עדיין פעילה, כתוב שהיא משפיעה על הקובץ svchost.exe של הווינדוס והיא מגדילה אותו ככה שיעמיס על המחשב, עכשיו הוא שוקל איזה 30 מגה ואני חושב שהוא לפני זה שקל רק 15 מגה.. אז אני מחפש מה לעשות.. תודה רבה למי שיעזור =]

    • 1 תגובה
    • 697 צפיות
  23. האימיול לא מוריד קבצים מעל 4GB מה עושים? שני המחיצות שלי הם NTFS. ההודעה המדוייקת היא:" לא יכל להוסיף קישור - הקובץ גדול מגודל הנתמך ע"י פרוטוקול אי-דונקי (>=4ג"ב)" הגירסא של האימיול שלי היא [LIONETWORK V5.3] EMULE V0.46A

    • 0 תגובות
    • 697 צפיות
  24. Started by oren,

    כשאני לוחץ על קובץ באקספלורר, במקום להציג לי תיבה שבה אני בוחר אם לפתוח או לשמור את הקובץ, הוא פשוט פותח אותו..... איך אני מחזיר את התיבת שמירה? תודה.

    • 6 תגובות
    • 697 צפיות
  25. יש לי מסך רחב 22" 2243BW וכאשר עדכנתי לגרסא העדכנית ביותר של פייר פוקס התחילו בעיות של אי תאימות בין התמונה למסך דבר שלא היה קיים בגרסא הקודמת. תודה

    • 0 תגובות
    • 697 צפיות

דיונים חדשים בפורומים