עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום ניתקלתי בבעיה מוזרה מאוד הרמקולים מוציאים סאונד שנשמע כמו הקול של הקסטה של פעם בטייפ שלוחצים חצי לחיצה (צפצפני כזה אבל במהירות רגילה ) ניסיתי עם רמקול אחר זה אותה בעיה יש למישהו מושג מה אני עושה עם זה או מה גורם לזה מקווה שהבנתם תודה לעונים

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  2. Started by AmitT,

    האם מישהו יודע מה יכול להיות הגורם לבעיה? ניסיתי את המשתנה temp וגם את הפרופיל. כנראה הבעיה לא מהם.

    • 4 תגובות
    • 698 צפיות
  3. Started by summer69,

    cheers! בזמן האחרון אני חותך שירים בmovie maker, ובחלק מהשירים הוא רושם לי: "could not be imported. The selected file is not valid or is corrupted" ולחלק מהשירים הוא לא רושם בכלל. כל הקבצים שאני מנסה להלעלות לmovie make הם MP3.... בחלק הוא רושם לי את הבעיה ובחלק לא. הצעתכם? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  4. Started by syaron66,

    שלום! קניתי היום מחשב התקנתי XP והכל היה בסדר. ניסיתי להתקין את הדריברים של הלוח האם (שהוא P5ND NVIDIA 750ISLI) והמחשב ניתקע. ךאחר מכן התיחלה לולאה של ריסטרטים. כרגע התקנתי מחדש את הXP. מישהו יודע אולי איפה אני מוצא דריברים לזה? (אני מחפש כבר שעות, כמעט נואש...). אני גם זוכר שפעם מצאתי תוכנה שמזהה את הרכיבים ונותנת קישור להורדה של הדרייבר המתאים. חבל שאת שמה איני זוכר. גם אותה חיפשתי שעות. אם מישהו יודע משהו, זה הזמן לתת יד. תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 698 צפיות
  5. Started by most,

    שלום, הרבה המליצו על התוכנה הזאת לצורך המרת פורמטים ולפי מה שהבנתי הגירסה החינמית אמורה לעשות זאת. התקנתי ואין לי אפשרות להמיר מ FLAC ל MP3. התוכנה דורשת REGISTRATION . גם ראיתי שה MP3 לא חופשי או חינמי והוא ל 30 יום בלבד. מישהו מכיר במה מדובר? מישהו יכול להנחות אותי?

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  6. אני צריך Winamp אחי חדש דחוף.. בבקשה חינם

    • 4 תגובות
    • 698 צפיות
  7. ברגע שמנסים להדפיס המחשב עושה ריסט באותו הרגע,חשוב לציין: *אין בעיה אם מנסים להדפיס את הקובץ הבעייתי אל מדפסת אחרת ברשת. *אין בעיה כאשר מנסים להדפיס קובץ אחר מאותה מדפסת. אשמח לרעיונות

    • 3 תגובות
    • 698 צפיות
  8. אני חושב ששמתי מספיק קודקים, ואין לי בעיה לראות סרטים רגילים. אבל כל מה שיש באינטרנט, באתרים של ערוץ 2 וכאלה - אני לא יכול להגדיל למסך מלא, וזה בעסה, אנא עיזרו לי איכשהוא.

    • 4 תגובות
    • 698 צפיות
  9. 1. ה Mute, והווליום ברמקולון הזה בווינדוס לא מגיב זה לא עושה כלום וזה אומר שאני לא יכול להשתמש בווליום של המקלדת גם רק הווליום מהתוכנה ומהרמקול עצמו עובד. לא של הווינדוס.. למה זה ככה ? יש לי לוח אם EPOX 8RDA3 עם כרטיס קול AC97 והתקנתי מחדש דרייבר הכל.... הכל עובד חוץ מזה. 2. יש למישהו מושג איך עושים תת קטגוריה בפלייליסט מסויים ? למשל יש לי היפ הופ אבל אני רוצה בתוך לשים בעץ כזה אלבום של טופאק... איך ? תודה

    • 7 תגובות
    • 698 צפיות
  10. Started by IDAN AMRAM,

    אני לא יודע מה קרה.... רגע אחד אני סתם גולש באינטרנט ואז כשאני בא להיכנס למשחק אני רואה שקובץ הEXE שלו נעלם.... וזה קרה כמעט בכל תוכנה על המחשב! מה קורה פה??? אני צריך להתקין הכל מחדש עכשיו?

    • 7 תגובות
    • 698 צפיות
  11. Started by asaf_azar,

    מישהו יכול להמליץ על גירסא PHOTOSHOP שנוחה למתחילים? תודה

    • 2 תגובות
    • 698 צפיות
  12. Started by jony12,

    אהלן אהלן אהלן!!!! לפי בקשת הקהל הנה נושא חדש לגמרי עם פירוט מדויק אז ככה.... יש לי כרטיס טלווזיה: Zoltrix Genie TV (VP-8790 rev 2.3) כבר כמה זמן שאני מנסה למצוא לו דרייברים WDM אבל הם ממש נדירים ויעני אין לי מושג איפה למצוא אותם.... והרוב לא תומכים בXP מצאתי איזה שהוא משהו אבל עכשיו הווינדוס מודיע על חומרה חדשה אחרת שהוא מוצא.... משהו CONXENT API משהו לאדע... אבל נראה לי שהכרטיס מותקן כבר... (למרות שאני לא אתנגד לדרייבירם WDM ...) בנוסף הייתי רוצה לשאול על המלצות\קישורים לתוכנות צפייה והקלטה בטלווזיה בPC ומה בדיוק הפרוצדוה של לחבר את הכרטיס לממיר הדיגיטאלי????? ובקיצור אם משהו יכול פשוט להגיד לי איך להתקין את המדרפאקר הקטן זה יעזור מאוד! בתודה מראש, יונתן....

    • 4 תגובות
    • 698 צפיות
  13. Started by maormark,

    יש לי סרט ישן עכשיו הצלחתי מהאינטרנט להוריד כתוביות הבעיה שהכתוביות באות ב2 חלקים 2 קבצים של srt בעוד שהסרט הוא חלק אחד שאני שם את הכתובית הראשונה היא מתאימה לי ושמגיע שעה וקצת הכתובית נגמרת ואני מנסה לשים את השניה ולא רואים כלום איך אני משלב את 2 קבצי הכתוביות לקובץ 1. יש כזאת תוכנה?

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  14. שלום יש לי מחשב סוני ואיו עם טלפון של הייץ טי סי אני רוצה להעביר דיסק של שירים לטלפון. הכנסתי את הדיסק חיברתי את הטלפון למחשב דרך היו אס בי והוא זיהה את המכשיר עשיתי סינכרון דרך המדיה פלייר אבל האפשרות הזאת לא זמינה ולא פעילה בקיצור אין לי אפשרות להעביר . מה לעשות תודה.

    • 0 תגובות
    • 697 צפיות
  15. Started by oren1,

    שלום לכם חברים יש לי בעיה במחשב שצצה לפני כשבוע וחצי ועד היום אני לא יודע מהי בדיוק ואיך לטפל בה. הבעיה היא שאני לא יכול לראות סירטונים באתר יוטיוב כאשר אני נכנס לסירטון מסויים רואים מסך שחור הסירטון לא נטען בכלל,ורק אחרי כמה דקות [ 5-6 דקות] הסירטון פתאום מתחיל לרוץ והסירטן טעון מלא הבעיה היא שהמחשב לא מציג לי את הסירטון תוך כדי טעינה, אלא רק אחרי טעינה שלמה של הסירטון הסירטןו מתחיל לעבוד.. ניסיתי לעשות את כל הפועלות שיכולות לפתור את הבעיה, מחיקת של הפלאש של האינטרנט והתקנה מחדש,עדכון הג'אוה במחשב,פירמוט הדפדפן הדבר הזה קורה לא רק בדפדפן אקספלורר אלא בשאר הדפדפנים [ פייר פוקס, כרום ] ככה שנראה לי שהבעיה היא במחשב ולא בדפדפנים .. בדקתי מהירות אינטרנט והאינטרנט אצלי תקין […

    • 3 תגובות
    • 697 צפיות
  16. אני מדבר על תוכנה שתהפוך דף כתוב לעבודה מוכנה ב WORD לדוגמא שניתן לערוך אותה לפי הצורך. שמעתי על LIGATURE אבל היא לא שווה הרבה, מישהוא מכיר תוכנות רציניות יותר? וחשוב שבעברית

    • 1 תגובה
    • 697 צפיות
  17. שלום כאשר אני רוצה ליצור מחיצה חדשה בעלת קיבולת של 10 גיגה הכי הרבה שאני יכול ליצור זאת מחיצה בעלת קיבולת של 2 גיגה למרות שקיימים 15 גיגה פנויים בכונן. מה לעשות?ואיך? ראו תמונה: http://prdupl02.ynet.co.il/ForumFiles/3398244.JPG

    • 2 תגובות
    • 697 צפיות
  18. Started by stalbetman,

    שלום רב, אני מחפש תוכנה שהופכת לי סרט ב- 180 וב- 270 מעלות, חוץ מ- virtual dub, כי אני צריך שהיא תשמור את הסרט במהירות, כי וירטוראל דאב כאילו צופה בסרט ואז שומרת אותו במצב שרציתי, וזה לוקח זמן... תודה

    • 2 תגובות
    • 697 צפיות
  19. Started by noobie,

    יש לי microsoft outlook ויש לי כתובת וסיסמה של האימייל אבל אני לא כלכך יודע מה אני עושה פה? כמו שאתם רואים את הניק שלי אזז אל תתפלאו מהשאלה...

  20. האם מישו יכול לתת לי קישור לתוכנה שנקראת טונס אייטלס או כול תוכנה אחרת שיודעת לזהות שגיאות בהרד דיסק תודה.

    • 2 תגובות
    • 697 צפיות
  21. Started by 114508534,

    אני משתמש בגרסא 2.2 של ליאונארט . השאלה שלי היא , מה זה החצים ליד שם המשתמש שמוריד ממני , יש כאלה עם סמיילי שהם חברים שלי ויש שיש לידם שני חצים ,מה זה אומר ?

    • 2 תגובות
    • 697 צפיות
  22. Started by zvkel,

    לאחר שימוש דיי ממושך (ונטול בעיות כלשהן) נשברתי והחלטתי לעבור לoutlook2007 (תאימות ...אין מה לעשות) איך אני מעביר את כל החשבון שלי (דואר , רשימת אנשי קשר , כל התקיות ..) מת'אנדרבירד לoutlook?

  23. שמעו המחשב שלי התחיל להיות קצת איטי ועם כל מיני חלונות קופצים בקיצור מפוץץ ספוירים וכאלה..הקיצר עשיתי סריקה עם 3 תוכנות: spay swepper spyboot-serch & destroy ad-aware se presonal ומצא הרבה ספוירים אבל היו כמה שהתוכנות האלה לא הצליחו לימחוק אז עשיתי סריקה עם התוכנה HjackThis וחשבתי למחוק אותם ידנית אז זה הבלוג: Scan saved at 09:56:42, on 27/05/2005 Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\csrss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\…

    • 4 תגובות
    • 697 צפיות
  24. ז"א שיש תווים ויש למעלה קלידים שזה מראה איך לנגן בשתי ידיים.

    • 0 תגובות
    • 697 צפיות
  25. יש לי desktop 5000 כל פעם שאני לוחץ על PLAY או MEDIA המדיה פלייר נפתח...מישהו יודע איך לבטל את זה ולגרום לווינאמפ להיפתח?

    • 5 תגובות
    • 697 צפיות

דיונים חדשים בפורומים