עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Meir787,

    אוקיי, אז ככה.. מהיום, הווינאמפ החליט שהוא לא מנגן שירים. כל שיר שאני מנסה לפתוח, הוא פשוט מריץ אותו ממש מהר (בלי סאונד) ועושה לו עותק ששוקל כמה עשרות MB'S בכונן C. למישהו יש מושג מה הבעיה ? אשמח לעזרה...

    • 3 תגובות
    • 699 צפיות
  2. Started by redti,

    אהלן קניתי מחשב חדש עם כרטיס מסך מובנה של ATI שיניתי את הrefresh rate ומאז הוינדוס עולה לי עם תמונה לא ברורה ואני לא מסוגל לשנות את זה דרך הוינדוס .. יש הצעות?

    • 1 תגובה
    • 699 צפיות
  3. Started by teri,

    אני צריך תוכנה שמזהה פרצות אבטחה ויכולה לסגור תפרצות . אם מישהו יכול להביא לי אני אודה לו מאוד....

    • 2 תגובות
    • 699 צפיות
  4. האם קיימת תוכנה שמראה את מצב הדיסק הקשיח (כמו המנורה שבמארז) על המסך?

    • 0 תגובות
    • 699 צפיות
  5. שלום, איזה מהגרסאות הרבות של BSPLAYER מומלצת כך שתהיה: - מותאמת לכל סוגי הסרטים, וגם לפורמטים של HD. - שלא תהיה ממש כבדה על המחשב - ?

    • 1 תגובה
    • 699 צפיות
  6. Started by liav12,

    אהלן, מחפש תוכנה לניטור הטמ"פ ל HDD? ניסיתי להתקין את HDD LIFE אבל היא אומרת לי משום מה שה S.M.A.R.T לא פעיל, מה זה אמור להביע? ב XP זה עבד ללא בעיה, אני כרגע עם וינדוס 7 7137, 64ביט. יש גרסה מתאימה ל64 ביט? או שיש תוכנה אחרת שאני יכול להתקין? אגב אני גם לא מצליח למחוק את התוכנה מהמחשב, התוכנה לא נותנת לי.

    • 2 תגובות
    • 699 צפיות
  7. תודה

    • 3 תגובות
    • 699 צפיות
  8. Started by eliau21071981,

    אפשר בבקשה מדריך לGHOST זה מאוד שימושי וחשוב שכולנו נדע איך להשתמש בכך

    • 4 תגובות
    • 699 צפיות
  9. Started by xyo,

    אני צריך בבקשה לדעת איזה תוכנה יכולה לקרוא מילים בעברית בקול אני יודע שיש את זה באנגלית לקריאת mail

    • 0 תגובות
    • 699 צפיות
  10. Started by oren500,

    ניתן לקרוא פה על אקספלורר 9 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3873197,00.html

    • 1 תגובה
    • 699 צפיות
  11. כיצד בוחרים מי יהיה הדפדפן הראשי במחשב? בתודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 699 צפיות
  12. כל לינק עם ג'אבה סקריפט לא נכנס לי פתאום (עד לפני שבועיים הבעיה לא היתה), איך לתקן את הבעיה? תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 699 צפיות
  13. Started by Falcon007,

    צריך את התוכנה הכי מתקדמת והכי טובה תודה רבה וחג שמח

    • 2 תגובות
    • 699 צפיות
  14. טוב, אז ככה. איך שקיבלתי תמחשב החדש התקנתי תדרייברים החדשים שלNVIDIA ה 158.22, מכאן והלאה היו רק בעיות ותקיעות, גם בBF2142 וגם בLOST PLANET. בהתחלה, חשבתי שהבעיה היא בחומרה. ואז, אחרי שהחליפו לי רכיב אחר רכיב כי גם הטכנאים של IQPC לא הבינו מה זה, הבנו ביחד שכנראה זו בעיית תוכנה\דרייברים. בהמשך לכך, ביררתי קצת באינטרנט איזה דרייברים טובים לLOSTPLANET ובאמת הורדתי את 160.02 וLOSTPLANET לא נתקע יותר, אבל, הBF2142 המז***ן הזה ממשיך להתקע!!!!!! איזה עצבים עם זה. אני עכשיו עם דרייברים 165.01 בטא ועדיין נתקע.. למישהו יש רעיון \ בעיה דומה? אני חיפשתי באינטרנט הכל על זה לא מצאתי כלום. זה מייאש! הנה תמונה שמראה איך זה נתקע בBF2142: הנה הקישור לתמונה אם לא פועל: http://www.z…

    • 2 תגובות
    • 699 צפיות
  15. Started by mongoose,

    שלום לכולם אתמול בלי כוונה העלתי על הפוטושופ קובץ של 200 תמונות בימקום תמונה אחת לקח למחשב בערך חמש דקות ליטעון את כל העיניין כשחזרתי למחשב כעבור כמה דקות גיליתי את שעוללתי וכיביתי את התוכנה מאז שמתי לב שזיכרון הram שלי נימצע על 50 אחוזי שימוש כאשר כלום לא רץ על המחשב כאשר בדרך כלל שעון זה מורה על לא יותר מ5 אחוזים בתנאים דומים ??? מה יכולה להיות הסיבה לכך ? ואיך מתקנים את הבעיה? תודה מראש מתן

    • 6 תגובות
    • 698 צפיות
  16. Started by sofix4,

    אפשר להתקין את התוכנה הזאת על XP, או שזאת מערכת הפעלה בפני עצמה? אם אני מתקין אותה על XP, אני אוכל לחזור מתי שאני רוצה לעבוד עם המחשב ולחילופין - לראות טלוויזיה?

    • 4 תגובות
    • 698 צפיות
  17. הכותרת אומרת הכל אני רוצה להתקין ויסטה 32 ביט על parallels desktop וגם xp יש תוכנה שיכולה לעשות את זה?

    • 3 תגובות
    • 698 צפיות
  18. זה תמיד למטה

  19. Started by Born2Kill,

    שלום, חבר טוב שלי מחק את השם משתמש של אחיו בטעות, איך הוא יכול לשחזר זאת?

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  20. Started by LivingDead,

    אני מעונין להדפיס דפים לאורך....כאילו לא הדפסה רגילה,אלא כמו ההדפסות של "דרוש..." "למכירה..."...וכו. יש לי מדפסת מן הסתם,ואני משתמש ב Word2003 ,אני משאר שזו איזושהי אפשרות בword,מישהו יודע איזו??? תודה מראש.

  21. Started by tood,

    בוקר טוב, יש לי על מחשב ישן וינ' 98 בו יש תוכנה שכתובה ב-access 97 את התוכנה ניתן לקרוא באופיס 97 ואוליי באופיס 2000 יש פתרון? תודה

    • 3 תגובות
    • 698 צפיות
  22. Started by AmirNadav,

    שלום. נמחק לי קובץ מהמחשב, ואני ממש רוצה להחזיר אותו (הוא לא בסל המחזור). האם יש דרך כלשהי להחזיר אותו ? תודה , אמיר.

    • 8 תגובות
    • 698 צפיות
  23. Started by efratmiz,

    מישהו יודע איך שולטים במפלצת? פיירפוקס 3.6.13 (adobe flash)

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  24. Started by bugosdckh,

    צילמתי כמה תמונות עם פלאש אבל בגלל טעות מכנית הפלאש לא היה כלפי האנשים ולכן יצא לי חלק מהתמונ בהיר מידי וחלק יותר שחור, האם יש אפשרות לאזן את הדבר הזה?

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  25. היי! איני מצליח לצפות בקטעי וידאו בתוך אתרים. ישנם פעמים שאף נעלמת תמונה כלשהי . קניות בנענע גם איני מצליח ליכנס. ניסיתי דפדפן מוזילה לא הולך כלום. תודה!

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות

דיונים חדשים בפורומים