עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש לי תיקיה שמכילה בערך 100 קבצים ,שכולם מתחילים באותו שם (dsc001, dsc002 וכו' ) וההיתי רוצה לשנות את שמם למשהו אחר ,מישהו יודע איך ניתן לעשות את זה בבת אחת ,ולא קובץ קובץ תודה מראש

  2. Started by oev israel,

    יש לי מוזילה ויש לי איתה 2 בעיות: 1. לא מראה סרטים מהאינטרנט לפחות לא בפורמט media player של microsoft. בכלל לא מראה אפילו את חלון התצוגה של הסרט. 2. הכתב בעברית בחלק מהאתרים הוא איום ונורא, כל מיני כתבים עבריים מכוערים. כיצד ניתן לשנותם ל"אריאל" למשל? תודה

  3. שלום חבר'ס אני מחפש תוכנה שתפריד סאונד של סרט, אל קובץ נפרד. הרעיון הוא לקחת קובץ וידאו של מופע בידור, להוציא ממנו את הסאונד ולצרוב כדי לשמוע ברכב...

    • 0 תגובות
    • 699 צפיות
  4. Started by yaky,

    בסנדרה נותן לי טמ"פ מעבד שונה , ובAIDA32 נותן לי טמ"פ מעבד שונה לחלוטין למה ? והקטע שבAIDA32 זה נותן לי את האמיתי כמו שרשום בביוס .

  5. Started by shahar91,

    התוכנות Jdownloader ו FreeRapid החליטו פתאום שהם לא רוצות להפתח לי ואני לא יודע למה, ניסיתי לעשות הפעלה מחדש לתת להם אישורים מיוחדים באנטי - וירוס (AVG פרימיום) ,כמובן למחוק אותם והתקין שוב וזה לא עוזר בבקשה עזרה :-\

    • 0 תגובות
    • 699 צפיות
  6. Started by galh_5,

    יש לי 1.5 מגה לפני שבועיים היה לי750KB הבעיה היא שבפיירפוקס זה מוריד לי על אותם מהיריות כמו שהיה לי עם ה-750 שזה מוריד על פחות מ-100 ק"ב לשנייה ובאקספלורר זה מוריד לי על 170 ק"ב אשמח לעזרה זה קורה לי בכל האתרים

    • 3 תגובות
    • 699 צפיות
  7. Started by neogod,

    השאלה בכותרת ...

    • 1 תגובה
    • 699 צפיות
  8. Started by shai11,

    המחשב האגדי שלי בתיקון אז מצאתי פנטיום 3 בגג.. זה עכשיו קשה להיות עם 256 אחרי שהיה לך 2 גיגה הקיצר המחשב לא זז! עכשיו שמתי אייסיקיו 6 כי אני רגיל כבר (יש עליו XP) אבל יש לי בעייה עם פלאש וזה עושה תאייסיקיו איטי ואת המחשב עוד יותר מבדיקה פשוטה יצא שזה הפרסומות האלה שיש בתיבת הודעה מישהו יודע איך להוריד אותם?

    • 3 תגובות
    • 699 צפיות
  9. Started by wolf_silver,

    טוב ככה אני מחפש תוכנה שכול פעם שאני יקבל אימייל אז היא תודיע לי שיש לי אימייל ועוד שאלה בקשר לתוכנה הזאת היא עובדת רק על האימיילים שנמצאים ב Outlook Express או שהיא יכולה לעבוד גם על האימילים שאני פתחתי בוואלה ובהוט מייל וכאלה ?? תודה לעוזרים אנשים

    • 2 תגובות
    • 699 צפיות
  10. Started by d_v,

    שלום, מצ"ב תמונת מסך של הודעות שמופיעות מדי פעם, ואם אני מאשר או מבטל זה תוקע את המחשב. מה ניתן לעשות? זה וירוס? תודה על העזרה [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 699 צפיות
  11. Started by tsvika,

    עד אתמול לא היה לי קשר ולא חשבתי שיהייה לי קשר לעריכה בתלת מימד (ככה זה נקרא?) אבל נתקלתי כאן בפורום בתוכנה Wings3D שהייתה בחינם, הורדתי והתחלתי להתעניין קראתי Tutorial למתחילים בתוכנה וזה מה שיצא (ב Tutorial זה יצא הרבה יותר יפה ) באופן כללי איך התוכנה? היא מומלצת למתחילים? על מה אתם ממליצים לי במקום? האם רוב התוכנות כיום משתמשות בווקטורים ככלי לעיצוב? בכל אופן זה המודל הראשון שלי, מה דעתכם?

    • 3 תגובות
    • 699 צפיות
  12. Started by IME3,

    שמעתי על דברים כאלו אבל אף פעם לא נתקלתי עוד בצורה רנדומלית התחיל להתנגן אודיו בעברית עוד! שאומר "קופישופ השקעה מעולה" משהו כזה וחזר על עצמו כל חצי דקה שום דבר לא היה פתוח ואי אפשר להפסיק את זה במקביל משהו עשה לי OVERRIDE ל FIREWALL ול MICROSOFT SECURITY CENTER וכרגע הם מכובים ואני לא יכול להפעיל אותם הרצתי SPYBOT והוא באמת זיהה REG KEY בשם OVERRIDE לפיירוול אני אצטרף צילומי מסך איך זה נראה בנוסף רצים לי ב TASK MANGER כל מיני EXE עם שמות רנדומלים ואי אפשר להפתר מהם קספרקי מצא ROOTKIT אבל אני לא יודע לא חושב שהוא נפתר ממנו עדיין אין לי גישה להפעיל את ה פיירלוול ואני חושב שעניין של זמן עד שעוד בעיות יצוצו כי הוירוס עדיין יושב על המחשב זה אשכרה נרא…

    • 2 תגובות
    • 699 צפיות
  13. Started by moshen1169,

    אני צריך:1. תוכנה לבדיקת תקינות של זכרונות ללא צורך בשימוש בדיסקט 2.תוכנה לבדיקת תקינות של דיסקים קשיחים

  14. Started by m0tek,

    נכון , עשיתי טעות - את זה אני יודע (התקנתי XP 64) ..מה חשבתי לעצמי? טוב , אני כבר עם המערכת הזו מעל 4 חודשים ובינתיים הכל בסדר , אני כרגע משתמש ב Agnitum Outpost firewall שעושה רושם מצויין , רק שהוא חוסם את כל העולם ואישתו בערך (מה שגורם להמון בעיות , גם אם מציבים חוקים נכונים , יש לו IPS פנימי ודברים דומים ל SmartDefence של CheckPoint).. אם כך - למישהו יש המלצות ל FW אחר? חשבתי על החבילת Security של Mcafee , דבר אחד שיהיה ברור אני לא מתקרב ל Symantec ו Windows FW... /discuss

    • 5 תגובות
    • 699 צפיות
  15. Started by ksp69,

    שלחתי תמונה של השיגאה...כל פעם זה חוזר על השגיאה הזו..ואני חושב שזה גם מעט לי את המחשב... [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 699 צפיות
  16. Started by p_q,

    רוצה המלצות לתוכנות הבאות: 1. תוכנת שיכולה להיתקשר מהמחשב לטלפון... עדיף בחינם. 2. תוכנה שחוסמת תיקיות ע"י סיסמא. וגם תוסף של winamp שמראה את המילים של השירים שמושמעים בתוכנה, ניסיתי לחפש אבל לא הצלחתי למצוא, אם אפשר תביאו לי קישור ישר לדבר הזה. תודה!

    • 1 תגובה
    • 699 צפיות
  17. טוב אז ככה אני צריך תוכנה שתיהיה פשוט שאני יוכל לסמן קטע מסויים של אודיאו מתוך הסרט ולהסיר\להשתיק אותו (פשוט לסמן קטע קול מסויים ולהשתיק אותו) שיהיה אפשרות להשים מוזיקת רקע לסרט וכמו כן שיהיה אפשר לחתוך קטע וידיאו מסויים ע"י סימון שלו ומחיקה...

    • 6 תגובות
    • 699 צפיות
  18. התקנתי עכשיו ff3. לאחר הגלישה,סימנתי לדפדפן שימחק את הכל: קוקיס,קבצים זמניים,הסטורית גלישה וכו' כמפורט בתמונה המצורפת. אחרי זה אני סוגר את הדפדפן,פותח מחדש,ואכן הכל נמחק,למעט הכתובות שהוקלדו בשורת הכתובת! עם ff2 לא היתה לי בעיה כזאת... תודה לעוזרים. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 699 צפיות
  19. Started by Vaz,

    יש לי איסקיו 2003 b בזמן האחרון שאני מנסה לשלוח sms אני מקבל הודעת You must activate your account in order to send SMS messages. Click here for free activation http://www.icq.com/sms_act כשאני לוחץ על הקישור הזה ל קורה כלום.......זה מוריד מין קובץ ולא עוושה כלום. מה עושים ? גם התקנתי איסיקיו חדש וניסיתי לשלוח sms ושוב אותה השגיאה זה קשור לגרסה של האיסיו ? מישהו מצליח לשלוח sms ?

    • 0 תגובות
    • 699 צפיות
  20. Started by pilotkevin,

    זה לא סיפור רציני, סתם רכיב ריגול פעוט שלא יסכן אף אחד. אז איך הוא לא נמצא בתוצאות החיפוש?! פתאום שמתי לב שיש לי רכיב ריגול במחשב (כשקופץ לך חלון מדי פעם בלי קשר ויש תוכנית שצצה וחוזרת ברשימת התוכנות הפעילות, לא קשה לדעת). ב-Task Manager, התוכנה החשודה היתה WindowsSecurityUpdate.exe, שקפצה פנימה והחוצה מהרשימה בלי הפסקה, מה גם שלא ראיתי אותה מעולם - במיוחד אחרי שביטלתי בכלל את העדכונים של מערכת ההפעלה. ביצעתי חיפוש רגיל ומצאתי את הקובץ ב-c:\windows. באתי למחוק אותו, אבל חשבתי למה לא לבדוק את התוכנות שלי עם אתגר. לא אתגר הכי קשה, כי זה נראה לי סתם מסכן ולא רציני - סתם פותח חלונות מדי פעם כשיש אינטרנט, לא עושה מעבר לזה. ועוד בתיקיה כזו (windows).. בין המקומות הראשונים לחפ…

    • 4 תגובות
    • 699 צפיות
  21. שלום לכם. יש לי שאלה אושה לכם מאוד אם תענו לי. אז ככה: אני מעצב בפוטושופ ובפלאש ובכלל מתכנת לא גדול אבל אני יודע לתכנת לא רע לכן אני גם יודע איך לעצב לנפיש שיהיה נוח לעיין ונוח לקריאה. אם אני עיצבתי משהו בפלאש לדוגמא ואני רוצה למכור את זה בדולר אני צריך לפתוח " תיקייה" כבעל עסק ולשלם מיסים?? זהו עסק לא קבוע, אני שם מחירון משרוצה שיצור קשר.. תודה רבהההה לעונים

  22. הבעיה שלי היא כזאת - האחרון שעבד על המחשב שלי שינה משום מה משהו בהגדרות, ועכשיו הכל נראה ענק, גודל הגופן בסדר, סוג הכתב בסדר, אבל משום מה, הכל כפול, איך אני מחזיר את זה להיות נורמלי? (למען הנוחות של הבנת הבעיה, צירפתי גם תמונה) [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 699 צפיות
  23. לאחרונה, התקנתי על המחשב חשבשבת 7 (על XP), במטרה לעזור לבעל עסק בשכונה שלי, ירקן לצורך הדוגמא. הנתונים שהוא מעוניין להכניס לתוכנה הם, כמה בננות, תפוחים, ואבטיחים, הוא קנה היום. וכמה הם עלו לו סה"כ ביחד. בנוסף, הוא גם מעוניין להכניס כמויות שנמכרו, ולראות מה הבלאי שלו. דוגמא להמחשה - נתיחס ליום אחד כאל חודש: הוא קנה 3 תפוחים, 1.2 ליחידה = 3.6 ש"ח הוא קנה 2 בננות, 1 ליחדיה = 2 ש"ח ואבטיח אחד, 5 ליחידה = 5 ש"ח. סה"כ 10.6 ש"ח. לעומת זאת, הוא מחר 2 תפוחים, 3 ליחידה = 6 ש"ח הוא מכר בננה אחת, 3 ליחידה = 3 ש"ח ו-0 אבטיחים. אז באותו יום הוא הרוויח סה"כ 6+3 = 9 ש"ח ברוטו. הבלאי שלו, הוא על אבטיח אחד, שעלותו 5 ש"ח, בננה אחת, ותפוח אחד. סה"כ בלאי = 5+2+1.2 = 8.2 דוגמא קטת מפורטת מדי, …

    • 0 תגובות
    • 699 צפיות
  24. Started by approx,

    יש גירסה חינמית ? אם כן תביאו לי קישור לגירסה CS8 תודה

    • 4 תגובות
    • 699 צפיות

דיונים חדשים בפורומים