תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
תוך מספר שבועות (8 במרץ ככל הנראה) צפוי ביל גייטס לחשוף את התוכנה שנקראת (לפחות עכשיו) Istanbul לאחר שהיא נמצאת בבדיקות Beta כבר מספר חודשים. התוכנה אמורה לעשות קצת יותר מעוד קליינט IM, על ידי קישור לתוכנות אחרות כמו Outlook. למי שמעוניין לקרוא קצת יותר: http://news.com.com/Microsoft+IM+release+expected+soon/2100-1012_3-5590751.html?part=rss&tag=5587315&subj=news האם התוכנה תחליף את MSN לדעתכם? אני בכל אופן נשאר עם ה- ICQ.
-
- 5 תגובות
- 700 צפיות
-
-
וואוו שנים שלא הייתי פה.. כיף לחזור מדי פעם ולראות שהאתר במצב כזה משגשג בקיצור יש לי שאלה קטנה יש לי קטע וידאו שהוא קליפ של איזה שיר והוא באיכות HD בקיצור אני לא מצליח להריץ אותו חלק, הוא רץ כזה עם כמו "טיקים" מוזרים (כמו תקיעות כאלה כל כמה שניות) מממ בעיקרון המחשב אחרי פירמוט ועם דרייברים מעודכנים+ חבילת מקודדים האחרונה של LH. מה יכולה להיות הבעיה? אני די מבואס על זה נ.ב. המחשב לא בשמיים אבל עדיין חושב שדי והותר בשביל זה P4 3GHZ 1 GB DDR 6800GT
-
- 3 תגובות
- 700 צפיות
-
-
יש לי סרט (XVID,AC3) שהבעיה העיקרית שלי איתו היא שהקול בו הוא מאוד חלש. העלתי במאפיני השמע שלי את הכל למקס' אבל עדיין הקול נשאר חלש (טוב מבהתחלה אבל עדיין אני רוצה שיהיה חזק). מישהוא מכיר תוכנה כל שהיא (או דרך) שבה אני יכול להעלות את הקול בסרט?
-
- 2 תגובות
- 700 צפיות
-
-
אבקש את עזרת חברי הפורום בנוגע לתוכנה, שסקירתה התפרסמה במדור המחשבים של 'ידיעות' (מדור ממון, פינת "תוכנה במבחן"), ביום ראשון לפני שבועיים. הכוונה לתוכנה שאמורה לדמות את ה-TASK MANAGER המוכר. מישהו יכול להזכיר לי מה היה שמה של התוכנה שסוקרה בפינה הנ"ל? המון תודה מראש, חג שבועות שמח, יגאל.
-
- 1 תגובה
- 700 צפיות
-
-
כשאני לוחץ על Invite 4 friends to Gmail או Invite *name* to Gmail אז פשוט לא קורה כלום כיאילו לא לחצתי בכלל. וגם כשאני מנסה לשלוח מכתב אז או שקורה המקרה הנ"ל או שקופצת לי הודעה שאומרת שהאינטנרט אקפלורר או ה פייר פוקס לא מחוברים לאינטנט. יכול להיות בעיה בחשבון שלי? אם כן אז בבקשה אם אפשר לשלוח לי הזמנה נוספת לאימייל הבא slim_shady10@walla.com למישהו אחר זה קרה? אם כן אז מה לעשות? בתודה slim_shady.
-
- 1 תגובה
- 700 צפיות
-
-
פתאום קפצה לי הודעה של כל המשתמשים שם וניסיתי להשתמש במשתמש ברירת המחדל אבל הוא לא נתן לי ועכשיו הייתי צריך לעשות משתמש חדש ושום דבר מהתוספות, לינקים לא מופיע לי, איך להחליף את המשתמש בחזרה לברירת מחדל? לא יכול להראות תמונה כי לא מוצא את החלון הזה יותר....
-
- 6 תגובות
- 700 צפיות
-
-
יש לי אינטרנט במהירות חיבור מגה וחצי ובכל זאת המירק מוריד לי מאד לאט (kbps 2-3) זה בטוח לא בלל שהבוטים חלשים- ניסיתי אצל הרבה... ממש אין לי מושג מה גורם לבעיה, אבל ניסיתי להתקין את התוכנה מחדש ואף לשנות גרסה ולא עזר... עכשיו עד לפני כמה זמן כשעוד היה לי מהירות חיבור של חצי מגה לא הופיע לי הבעיה, עכשיו פתאום היא הופיעה למרות שעבר בערך חודש מאז שיש לי את המגה וחצי- יכול להיות שזה איכשהוא קשור?? איזשהו רעיון? תודה- שגיא.
-
- 3 תגובות
- 700 צפיות
-
-
הי חברים .. אני משתמש במחשב של APPLE - iBOOK ואני מנסה לצפות בשידורים הישירים באתר של נענע ואני לא מצליח לראות כלום חוץ ממסך שחור אני מתחבר לאתר דרך דפדפן של השועל FIREFOX ואני רוצה לראות היום את המשחק בשידור ישיר כי אני בעבודה מחכה לתגובות !
-
- 6 תגובות
- 700 צפיות
-
-
-
שלום לכולם הבת שלי מצאה דף FLASH שהיא צריכה לעבודה שלה (אתר) אך אנו לא מצליחים לשמור אותו בצורה גרפית. יש למישהוא רעיון? תודתנו מראש, יהודה
-
- 2 תגובות
- 700 צפיות
-
-
רשת מחשבים - אני מעוניין לדעת מי גוזל יותר/פחות מאשבי רשת/ אינטרנט אי מיילים כבדים וכדומה. אשמח אם התוכנה תהיה פשוטה וחינמית. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 700 צפיות
-
-
אז ככה שאני מחפש דברים בעברית אני מקבל את זה: [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 700 צפיות
-
-
-
מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה טובה? שמעתי שהתוכנה cyberlink power dvd6 טובה מאוד מאוד אם מישהו יוכל להמליץ לי על תוכנה ולשים קישור להורדה אני אשמח מאוד תודה ויום נעים.
-
- 0 תגובות
- 700 צפיות
-
-
אהלן http://img399.imageshack.us/img399/9707/64650277qc4.gif מצורף צילום מסך של הודעות שגיאה שמופיעות לאחר שאני מנסה להתקין משהו [לא משהו ספציפי, כבר קרה כמה פעמים] נסיתי להריץ עם הרשאת אדמיניסטרטור, להריץ במצב תאימות של XP SP2 אבל כלום לא עוזר. יש משהו שניתן לעשות? תודה נ.ב. יש לי Vista Ultimate SP1 64bit
-
- 6 תגובות
- 700 צפיות
-
-
הייתי רוצה לדעת איך להגיע למהירות גבוה בAzureus בגירסה2.3.0.4
-
- 7 תגובות
- 700 צפיות
-
-
עכשיו גם כאן אין עברית רק התקנה מחדש פותרת את זה... אבל כל פעם שאני מכבה אותו, הוא איכשהו "מאבד" את היכולת להציג עברית... אני לא מתכוון להתקין מחדש את ICQ כל פעם שאני רוצה להתחבר, אז יש דרך לפתור את זה? ד"א ההודעה הקודמת, שהICQ לא עולה, זה אצל חבר... הוא ביקש שאני ישאל כאן במקומו... אין לו משתמש כאן...
-
- 4 תגובות
- 700 צפיות
-
-
היי, יש לי AVG וכל יום הוא מוצא לי את Win32/Cryptor ואת Trogan horse Pakes.DRR כל ניסיונות המחיקה לא עוזרים. יש הצעות? תודה רבה רבה רבה
-
- 5 תגובות
- 700 צפיות
-
-
היי! כבר הרבה הרבה הרבה זמן יש לי בעיה רצינית עם המחשב שלי. הוא מחובר למסך LA32R81B של סמסונג (32 אינץ'), כרטיס מסך הוא 4870 וסה"כ המחשב עובד 10. אבל יש בעיה מאוד מציקה שאני לא מצליח לפתור. הרזולוצייה של המסך שלי היא 1360*768, ולכן כמובן אני שם אותה גם במחשב, והאיכות מצויינת רואים נהדר. אבל! בגלל שחיבור הHDMI של הטלוויזיה מאפשר לקלוט עד 1920*1080, המחשב גם מזהה את הרזולוצייה ומאפשר לי לבחור בה. כמובן שאני לא אעשה את זה כי אז המסך יעשה Downscaling וייתן לי כביכול תמונה גדולה יותר, אבל מכוערת רצח. וזה מה שקורה כשאני שם את הרזולוצייה על הרזולוצייה הטבעית : שמים לב איך החלון כאילו "גדול" מדיי על המסך? הבעיה הזו נפתרת אך ורק כשאני מכוון את הרזולוצייה ל1920*1080, אבל…
-
- 0 תגובות
- 700 צפיות
-
-
שלום קבלתי סרט ב2 חלקים בפורמט VCD ב2 חלקים - 4 קבצים שניים של CUE ושניים של BIN חלק אחד גדול מ800מגה ואני חושב שאני לא אוכל לצרוב אותו כדי לראות איך אני צופה בסרט בלי לצרוב אותו?
-
- 2 תגובות
- 700 צפיות
-
-
מסתבר שה-google toolbar משתלט על הקליק הימני כך שאי אפשר להשתמש בבבילון עם האינטרנט אקספלורר. מישהו מכיר דרך לבטל את ההשתלטות של ה-google toolbar? איפה בכלל נמצאים התפריטים של הקליק הימני ברג'יסטרי?
-
- 1 תגובה
- 700 צפיות
-
-
אוקי אז ככה אני משחק קואנטר סטרייק ואני עושה על עצמי סרטון יענו מצלם את השחקן שלי עם התוכנה fraps האיכות סבבה אבל הבעיה שזה שוקל הרבה מאוד!! 20 שניות 250 מגה אז אני חיפשת ולא מצאתי תוכנה שיכולה לקבץ את זה במשקל אבל תשמור על האיכות.. תוכלו לעזור לי בבקשה? תודה לעוזרים!
-
- 3 תגובות
- 700 צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה Macrium Reflect FREE -ועשיתי גיבוי IMAGE למחיצה C -הבעיה שקובץ הIMAG שנוצר בגודל של 9.5 ג'יגה בערך. ה USED SPACE בכונן C הוא 15.9 ג'יגה . איזו תוכנה חינמית יכולה לעשות IMAGE יותר קטן (כמו באקרוניקס ) ? תודה לכם
-
- 1 תגובה
- 700 צפיות
-
-
שלום אני חושד שיש לי מזיקים במחשב . בכל פעם שאני מפעיל תוכנה לבדיקת הרג'יסטרי היא נתקעת ויוצאת מכלל פעולה. אני מדבר על תוכנות כמו AD-AWARE או Ace Utilities. האם אתם יודעים למה זה קורה ? ומה אני צריך לעשות כדי לפתור את הבעיה ? תודה
-
- 7 תגובות
- 700 צפיות
-
-
יש לי תיקיה שמכילה בערך 100 קבצים ,שכולם מתחילים באותו שם (dsc001, dsc002 וכו' ) וההיתי רוצה לשנות את שמם למשהו אחר ,מישהו יודע איך ניתן לעשות את זה בבת אחת ,ולא קובץ קובץ תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 699 צפיות
-


