עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by gshhar,

    התקנתי את אוסף_המקודדים_של_ליונארט_-_,גם את AC3,DIVX5.0.3 ואני לא שומע סאונד,למה?

    • 0 תגובות
    • 702 צפיות
  2. Started by MatanFrenkel,

    אני מחפש תוכנות בסגנון FRAPS , אפשר שמות בבקשה ?

  3. Started by zkfir,

    מה המצב חברים ? אני מחפש תוכנה של אבטחה באמצעות מצלמות רשת כמו שיש במקולות בשכונה ובחנויות שאיפשר לראות מכמה מצלמות בו זמנית ואם אפשר תתנו לי גם קישור להורדה בתודה כפיר

    • 1 תגובה
    • 702 צפיות
  4. אבא שלי גילה לאחרונה את כשרונו הווקאלי והחליט ליצור לעצמו ספריית קריוקי עם השירים הרוסיים האהובים שלו. בכל מקרה, עשיתי Rip לדיסקים שלו ועכשיו אני מחפש תוכנה להוריד את ה-Vocals מאותם השירים ולהקליט אותם בלעדיהם. האם מישהו מכיר תוכנה שיכולה לעשות את העבודה?

    • 5 תגובות
    • 702 צפיות
  5. דאגתי לפני פורמט לשמור על תיקיות UTORRENT ו-FIREFOX מהפרופיל.. אחרי הפורמט העתקתי את התקיות לפרופיל, בעיות: UTORRENT: משום מה הוא נותן לי X אדומים על כל ההורדות אולי בגלל שתיקיית ההורדות השתנתה? מה אני יכול לעשות? FIREFOX: עובד טוב רק במצב בטוח, מראה לי מועדפים והכל. במצב רגיל לא עובד טוב.. איך אפשר להגדיר שיעבוד במצב רגיל כמו במצב בטוח? תודה.

  6. זה קורה במחשב ישן היתה התקופה שזה עבד כמו שצריך אבל פרמטתי ופתאום זה התחיל לעשות דיליי רצני והתמונה לא זזה כמעט בכלל.. יש פתרון?

    • 6 תגובות
    • 702 צפיות
  7. קבלו תוכנה מעולה לצריבה כימעט זהה לנרו בתכונות שלה היא ממש קלה במחינם משאבים וחינמית בקוד פתוח http://infrarecorder.sourceforge.net תגובות דעות וכו'...

    • 2 תגובות
    • 702 צפיות
  8. אני ממש לא מבין בתוכנות האלא אני צריך אחת טובה וקלה להפעלה... תודה מראש לכל העוזרים...

    • 0 תגובות
    • 702 צפיות
  9. Started by leonid87,

    אני רוצה להקליט שיר הכי פשוט בעולם קצב עם Fruity loops ועליו כמה רצועות קול מהמיקרופון ואולי גם גיטרה בline in תעזרו לי בבקשה למצוא א. תוכנה להקלטה עם המקרופון (בנתיים מצאתי רק את all sound recorder XP - זו תוכנה טובה?) ב. תוכנה שתאפשר הדבקה של כמה קבצי קול ביחד - אחד על השני ג. תוכנה להקלטה מ Line in

    • 4 תגובות
    • 702 צפיות
  10. Started by chenrp,

    שלום, אני מחפש תוכנה שתרוץ ברקע וברגע שמכניסים dok , התוכנה תעתיק את כל תכולתו לסיפריה מסוימת בכונן הקשיח שלי. אני צריך שהתוכנה תעבוד ותעתיק מבלי להפריע לעבודה שוטפת במחשב. תודה לעונים.

    • 5 תגובות
    • 702 צפיות
  11. Started by elior021,

    שלום יש לחבר שלי windows 7 עם מדפסת cannon bj330 ואני לא מוצא דרייבר שעובד על וינדוס 7 אם יש איזה פיתרון אשמח לשמוע תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 702 צפיות
  12. Started by natanbs,

    שלום ניתקלתי בבעיה קצת מוזרה במקלדת : העכבר לא מגיב לי במקלדת חיברתי את הדונגל בחיבור USB למחשב HTPC עם מערכת הפעלה XP ומדיה סנטר. דרך מנהל ההתקנים אני רואה אותו במתאמי חיבור USB וגם בחיבורי העכבר מזוהה כ-HID גם המקלדת מזוהה באותו אופן . המקלדת עובדת בצורה תקינה , העכבר שמובנה במקלדת לא מגיב למרות כאשר אני מזיז אותו או מקליק בכפתורי העכבר אני רואה תגובה של היבהובים בדונגל. כמו-כן המקלדת עובדת במצב של DOS ניסתי לפרמט את המחשב השתמשתי ב- NORTON GHOST 11.0 וראיתי כן תגובה של העכבר במצב זה אך כשהעלתי שוב את ה-XP המצב חזר. במחשב אחר עם מערכת הפעלה XP ללא מדיה סנטר העכבר עובד! יש משהו בהגדרות של מערכת ההפעלה שמונע או חוסם את תגובת העכבר? אולי איזה שהיא הגדרה ב-regestry ? תודה…

    • 1 תגובה
    • 702 צפיות
  13. Started by davidcohen,

    היי יש לי בעיה בסרטונים באינטרנט גם ב IE וגם בFF הם מתחילים אבל פתאום עוצרים באמצע הסרטון ולא ממשיכים. ד"א אני פרמטתי לפני כמה ימים את המחשב , אם יש דברים מסויימים שצריך להתקין תודה לכל העוזרים

    • 6 תגובות
    • 702 צפיות
  14. אהלן, אני מדבר על פורמט כמו שצריך לא הפורמט של PARTITION MAGIC שנגמר תוך דקה . תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 702 צפיות
  15. Started by wme-c1,

    אני יודה לכם אם תוכלו להמליץ לי על תוכנה של mp3 recoder התוכנה צריכה להיות מסוגלת להקליט יש ל mp3 מתוך ה in line של כ.קול. *אם כבר עדיף שתוכל לעשות המרות גם ישר מדיסקים ואם בחירת שמות לקבצים (אבל לא הכרחי) (מצאתי כמה תוכנות בגוגל אבל אני רוצה להעזר בניסיון שלכם).

    • 1 תגובה
    • 702 צפיות
  16. בשל תקלה, התקנתי את חלונות xp pro שוב. הפעם, במקום שהתפריט יהיה בעברית, הוא באנגלית, ומופיע משמאל לימין. אני חייב לציין כי התפריט הוא באנגלית אם כי הפריטים בתוך התפריט הם בעברית. איך הופכים הכל חזרה לעברית כולל שינוי הצד כך שיהיה מימין לשמאל?

    • 1 תגובה
    • 702 צפיות
  17. Started by 8-Ball,

    כל פעם אני פותח את ה TASK MANAGER ואני רואה שהאייסיקיו תופס 50 אחוז מניצול המעבד.. ואני לא עושה כלום באייסיקיו ניסיתי להתקין מחדש ולא עזר.. אם זה משנה אני משתמש גם ב SPYCQ, אבל בעבר זה לא היה עושה לי את הבעיות האלה..

    • 6 תגובות
    • 702 צפיות
  18. Started by wooper,

    היי שאני רואה כל סרטון ב YOUTUBE אם אני עובר לטאב אחר הסרטון מתאפס ומופעל מחדש מה עושים?[br]פורסם בתאריך: 13.07.2010 בשעה 14:30:28 טובהבעיה נפתרה מחקתי תוסף שפורסם ב YNET blabber

    • 0 תגובות
    • 702 צפיות
  19. Started by I7210I,

    שלום אני לא יודע כמה זה שייך לפה אבל זה הבעיה: יש לי מסך שיש לו יציאות USB יש לי עכבר ומקלדת של מיקרוסופט אלחוטיים והמקלט מחובר למסך עכשיו שאני מעלה את המחשב אז המקלדת והעכבר עדיין לא עובדים ככה שאני לא יכול להפעיל במצב בטוח כי אני לא יכול לבחור בתפריט.. איך אני כן יכול להפעיל?

    • 5 תגובות
    • 702 צפיות
  20. Started by Aviram,

    מדי כמה זמן אני מנקה את תקיית ה-Program Files מתקיות ריקות של תוכנות שמחקתי, וקבצים לא רצויים שנשארו. היום מצאתי תקייה בשם NewDotNet ויש שם את הקובץ: newdotnet6_30.dll uninstall6_30.exe בלבד. אני לא ידוע מה זאת התוכנה הזאת, אבל כשאני רוצה למחוק את הקובץ dll, אני מקבל שגיאה שהקובץ בשימוש. רציתי לדעת אם מישהו מכיר פה את הקובץ הזה או משהו והאם הוא יכול לגרום לי לבעיות ???

    • 3 תגובות
    • 702 צפיות
  21. יש לי מאגר לא מבוטל של וידיאו על המחשב ואני מחפש תוכנה טובה לנהל את זה, משהו כמו מדיה סנטר, רק לא משהו מפלצתי שמשתלט על כל המסך וטוחן משאבים, משהו קל. משהו שיראה לי בצורה יפה את הסדרות שיש, עונות... הפרקים יוצגו כתמונה, ולחיצה עליה תתחיל את הוידיאו. משהו בערך כמו הממשק של אייטונס, רק שיתמוך מן הסתם בAVI

    • 0 תגובות
    • 702 צפיות
  22. Started by aerosmith,

    האיי סי קיו לא מתחבר לי פתאום! אני שם תסיסמא, וזה חוזר כאילו למצב הראשוני אחרי כמה שניות כאילו לא הכנסתי סיסמא, כאילו נכנסתי עכשיו לתוכנה וצריך להכניס תקוד מחדש.. מה עושים?

    • 12 תגובות
    • 702 צפיות
  23. יש לי קובץ וידיאו מסוים ויש לו גם קובץ כתוביות. אני רוצה לצרוב אותו על DVD, האם אני אראה הבדל בין VCD לבין DVDR? ומה השיטה הטובה ביותר לצרוב את הוידיאו לDVD? כי בנרו אין אפשרות להוספת כתוביות

    • 3 תגובות
    • 702 צפיות
  24. Started by charm,

    שלום חברים רציתי לדעת מהי התוכנה הכי מומלצת לניקוי קבצים כפולים זמניים ושאר הזבל שנאגר במחשב אני יודע שיש את system mechanic ובגדול היא טובה רק רציתי לדעת האם היא הכי טובה או שיש תוכנה יותר מומלצת ממנה בתודה מראש

    • 1 תגובה
    • 702 צפיות
  25. הצלחתי סוף סוף איכשהו לגשת למידע שעל הדיסק הקשיח שלי (שנדפק, וזה מפורט באשכול אחר שפתחתי מזמן) א-ב-ל אני מנסה להיכנס לקבצים של אחד המשתמשים שמוגן בסיסמה (אני יודע את הסיסמה) וכתוב לי Access Denied אני לא יכול להעלות דרך הדיסק הזה את המחשב יש איזו דרך לגשת לקבצים שם? תודה רבה איל =]

    • 2 תגובות
    • 702 צפיות

דיונים חדשים בפורומים