תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מישהו יודע איך להתגבר על זה? נגיד, כשאני משחק במשחק כלשהו, ולוחץ קצת זמן על מקש מסוים במקלדת, המחשב מתחיל לצפצף, וחוצמזה (למשל בפיפ"א) לא נותן לי לזוז באלכסון! מה עושים...? תודה!
-
- 2 תגובות
- 702 צפיות
-
-
תודה שמדמה כונן אמיתי כמו DAEMON TOOLS רק שיש לה תמיכה בקבצי .DMG תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 702 צפיות
-
-
יש לימקלדת עם כל הלחצנים של האינטרנט(7 לחצנים:BACK MAIL וכ"ו) ויש לה גם שלוש לחצנים בצד שמאל : SLEEP,CALC MY COMPUTER מאיפה אני יכול להוריד את הדריברי האלה
-
- 1 תגובה
- 702 צפיות
-
-
-
הורדתי כמה סרטונים כאלה וזה מקרטע החומרה שלי אמורה להספיק (ראיתי שזה עובד במחשבים אחרים עם חומרה דומה ) מה "חסר" ?
-
- 2 תגובות
- 702 צפיות
-
-
למי שלא יודע זאת תוכנה שאפשר לדבר איתה בעזרת האייפי אז עכשיו אני רוצה למחוק תתוכנה איך אני עושה זאת? נכנסתי להוספה ולהסרה ואין שם תתוכנה בכלל גם דרך "כל התוכניות" אני לא מצליח עזרה בבקשה!!!1
-
- 1 תגובה
- 702 צפיות
-
-
מישהו מוכן להסביר לי מה היא התכנית webcamXP קיבלתי את הגרסה החדשה ביותר עם רשיון חוקי! ואין לי מושג מה היא עושה?
-
- 4 תגובות
- 702 צפיות
-
-
אפשר בבקשה לינק לתוכנה שמסוגלת לתרגם טקסט שלם אנגלית עברית ? אני ממש חייב כזאת. תודה רבה רבה רבה רבה רבה
-
- 1 תגובה
- 702 צפיות
-
-
שלום, אתמול קניתי מחשב חדש (ראו מפרט). היום התקנתי את הווינדוס וכשבאתי להתקין דרייברים, אני לא מוצא את הדיסק בקופסא, ואני בכלל לא בטוח שצריך להיות שם דיסק למרות שבחוברת רשום להכניס את הדיסק "Xpress install". חשבתי על לעדכן דרך האתר של ג'יגה בייט אך אין לי אינטרנט כי אין לי דרייבר לכרטיס רשת :-\ ניסיתי להוריד את הדרייברים ממחשבים אחרים בבית אך פתאום האינטרנט נהיה איטי מאוד... מה אני יכול לעשות? האם למישהו יש את התוכנה הזאת ויכול לנסות לשלוח לי? תודה רבה לעונים וסליחה אם זהו איננו הפורום המתאים לנושא זה
-
- 3 תגובות
- 702 צפיות
-
-
-
שלום לכם. קניתי easycap במטרה להעביר קלטות למחשב. התוכנה שבאה עם הeasycap גרועה בלשון המעטה. האיכות על הפנים ו10 דקות שוקלות 700 מגה. יש למישהו המלצה על תוכנה שעובדת כמו שצריך? תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 702 צפיות
-
-
אז ככה אני מדליק ת'מחשב, לוקח לו פול זמן (אני מעריך משו כמו לפחות שעה) עד שהוא עובר ת'שלב של הטעינה של הווינדוס, ואז הוא מבקש בחלון מוזר כזה, שם משתמש וסיסמא (זה אדמיניסטרייטור, ואין סיסמא) אז אני לוחץ אנטר, הוא מגיב ב"טוען הגדרות משתמש" ואחרי איזה שעה גם הוא מציג ת'שגיאה הזאתי... חשוב לציין שהמחשב הוא נייד של לנובו, עבר פרמוט לא מזמן לווינדוס פרופשיונל, עבר התקנה של כל הדרייברים עבד תקין משך איזה חודש ופיתום באה השגיאה הזאת...:
-
- 2 תגובות
- 702 צפיות
-
-
מצטער שאני כותב פעמיים, פשוט זה קשור גם לכרטיסי מסך (שם כתבתי מלכתחילה) וגם לתוכנות... אז הנה הדיון המקורי. אני פשוט מחפש תוכנה שעושה את העבודה של Tv Tool אבל תהיה חופשית (או שלא יהיה כל כך קשה לפרוץ אותה )
-
- 0 תגובות
- 702 צפיות
-
-
לדוגמא www.fave.co.il חפשו משהו נגיד a יהיו כל מני קישורים, הבעיה היא שיכול להיות חלוקה ל 10 קישורים ואז צריך להכנס לכל אחד מהם בנפרד ואז לחזור אחרוה ולעבור לקישור הבא, חשבתי לפחות לקצר קצת את התהליך ע"י גרירת הקישורים ולפתוח כל אחד מהם בטאב ואז לעבור אחד אחד במקום קדימה ואחורה. יש איזה Addon ל FF שפותר את הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 702 צפיות
-
-
ברשותי ויסטה לא מצליח לראות סרטים עם windows media player
-
- 1 תגובה
- 702 צפיות
-
-
לעיתים המחשב נתקע בזמן משחקים, כלומר התמונה נתקעת והצליל האחרון מתנגן שוב ושוב ללא סוף. זה קורה רק כשאני משחק, קורה לעיתים רחוקות במשחק יותר ישן כמו WARCRAFT3 ולעיתים מאוד תכופות במשחק יותר תובעני כמו RED ALERT 3. מה יכולה להיות הבעייה ואיך אני מסדר את זה? תודה רבה !!!
-
- 5 תגובות
- 702 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה עם המחשב. יום אחד הוא פשוט הפסיק לעבוד וכל פעם שהדלקתי אותו הוא נדלק ונכבה אחרי שתי שניות. אחרי סיפור ארוך המחשב נדלק אבל לא מגיב לשום דבר. עכשיו אחרי שאני מוציא את הבטריה מהלוח אם למשך 20 דקות המשחב עולה מגיב למסך וכל שאר החלקים החיצוניים אבל הוא נתקע במסך השחור בהתחלה שרשום את כל החלקים שמחוברים. ולמטה רשום שיש שגיאה: CMOS CHECKSUN ERROR-DEFAULTS LOADED *****WARNING :SYSTEM BOOT FAIL****** YOUR SYSTEM LAST BOOT FAIL OR POST INTERUPTED. PLEASE ENTER STUP TO LOAD DEFAULT AND REBOOT AGAIN מה עושים??? זה בעיה של ביוס???
-
- 2 תגובות
- 702 צפיות
-
-
שלום לכם אני מנסה לעדכן את הדרייבר לגרסה החדשה ולאחר ההתקנה אני מבצע איתחול ואז בעליה המסך נשאר במצב STANDBY והמחשב ממשיך לעבוד ללא מסך רק לאחר שאני עולה ב SAFEMODE וחוזר לדרייבר הקודם המחשב עולה הצילו מה עושים?? אני לא יכול לשחק בכמה משחקים מסוימים מיכיוון שהדרייבר לא עדכני תודה לכל העוזרים.. דרך אגב חיפשתי באתר של NVIDIA ולא מצאתי שום דבר בנושא דגם הכרטיס GAINWORD 7600
-
- 2 תגובות
- 702 צפיות
-
-
שלום, ברשותי מחשב שנרכש ב-"באג" אך הגיע ללא דיסק ווינדוס מקורי, אלא הווינדוס כבר מותקן במחשב. השאלה היא,כיצד ניתן לפרמט את המחשב ולהשתמש בווינדוס המקורי שלי להתקנה מחדש? תודה
-
- 4 תגובות
- 702 צפיות
-
-
תמיד כשהוא מתעדכן הוא אומר מתי שוחרר העידכון הזה, רק שזו תמיד שעה שעוד לא היתה בארץ, ומכיוון שלא נראה לי שהוא מתעדכן מהעתיד רציתי לדעת של איזה איזור השעון הזה?
-
- 2 תגובות
- 702 צפיות
-
-
מישהו יכול לעזור? יש לי דיסק dvd בשיטת ntsc ואני מעוניין לצרוב אותו בשיטת pal איזו תוכנה ? או עזרה תודה
-
- 4 תגובות
- 702 צפיות
-
-
יש לי שלושה קבצים עם סיומת GI אני לא מצאתי שום תוכנה שיכולה לעשות MOUNTלהם כגון התוכנה DAEMON TOOLS הקבצים הללו הם IMAGE של DVD הקובץ הראשון הוא כמו הקובץ CUE שישנו בIMAGE רגיל עם סיומת BIN. התוכנה שצורבת את הקבצים האלו זו PARSSI DVD הבעיה שיש לי גישה לצורב DVD של חברת SONY והתוכנה מזהה רק PIONEER. בבקשה עזרו. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 702 צפיות
-
-
יש לי שיר שאני רוצה שמילה אחת בו תהפוך להיות ה"שיר פתיחה" של הווינדוס איך אני עושה את זה? עם איזו תוכנה?
-
- 6 תגובות
- 702 צפיות
-
-
אחרי שסיימתי להכין אנימציה בתכנה -3d max , כשאני מייצא אותה לקובץ avi ,מה שאני רואה זה רק את הפריים הראשון, מישהו יודע איך אני יוכל להוציא את כל האנימצייה שעשיתי לקובץ avi כך שאני יוכל לראות את כל האנימצייה בסרטון?
-
- 3 תגובות
- 702 צפיות
-
-
שלום אני מחפש דרייבר למצלמה בשביל חבר טוב שלי אני לא ממש מבין במצלמות אבל כתוב על הקופסא שלה: pc camera 100 k בחיבור usb וזהו זה מה שרשום אז כל מי שיוכל לעזור לי אני מודה לו מראש תודה
-
- 4 תגובות
- 702 צפיות
-


