עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by kikkler,

    i'm writing a presentation and need to integrate lots of equations. currently when inserting an equation the whole slide formation gows whacko - the text box suddently changes it's dimension, former equations change their size and location etc' is there an option to switch to "anti-stupid" mode or something? if not, a recommendation for an other presentation software would be good i've added a before/after picture to emphesize my point thanks edit: ok, decided to use TeX. good chance to finally learn it [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 702 צפיות
  2. Started by T-80,

    בוקר טוב ! רתיצי לספר לכם על בעיה חמורה שקרתה באחד המחשבים אתמול הביאו לי מחשב, אמרו לי שהוא לא עולה מכנס ל WIN ופשוט מראה מסך כחול ניסיתי לעלות דרך SAVE MODE , וגם כן נתקלתי במסך כחול כשניסיתי לעלות מחשב דרך דיסק התקנה של WIN XP לא עזר קיבלתי אותו מסך כחול ההודעה שהיתה רשומה היא : "קובץ amon.sys לא תקין " ואז כל הדברים של ה MICROSOFT מה צריך לעשות במקרה של מסך כחול וגם : FSC7BB9E base at 75C73000 DATASTAMP 42d24ee8 הדבר היחיד שעוזר זה לחבר הרדיסק למחשב אחר ולמחוק קובץ זה קובץ זה שייך ל NOD32 ואחרי זה תעלו את המחשב עם ההרדיסק ותתקינו מחדש את ה NOD32 גרסה יותר מתקדמת. אני היתי שמח לעזור לכולם

    • 0 תגובות
    • 702 צפיות
  3. Started by xjj,

    שלום, אני צריך לשחזר איזה כתובת אימייל של מישהו שדיברתי איתו במסנג'ר (אחרי שהאמייל שלי ניסגר על ידי MSN מחוסר שימוש.. מישהו אמר לי שאפשר לעשות משהו עם ה cache files, אתם יודעים משהו על זה? אולי דרך אחרת? תודה

    • 0 תגובות
    • 702 צפיות
  4. Started by RAZIEL98,

    שלום אני עובד אם התוכנה avid media composer וחסרה לי תוכנה נלוות שאמורה להיות מותקנת עם התוכנה שהשם שלה הוא Sornzon Squeeze עכשיו השאלה שלי מאיפה ניתן להשיג את התוכנה הזאת (לא בגירסת נסיון ) בתודה מראש רזיאל

    • 1 תגובה
    • 702 צפיות
  5. שלום לכולם, יש לי NERO6 וכאשר אני צורב קובץ MPEG כVCD הכל טוב, אבל כשאני מפעיל אותו (בDVD בסלון) ואני רוצה "לקפוץ" קצת (ע"י לחיצה בשלט, משהו כזה >>), אי אפשר. (יש סימן בצד ימין למעלה כמו של שלט "אין כניסה" ) איך אני עושה שהנרו יעשה כמו פרקים כאלה (משהו כמו דקה/שתיים), ואז יהיה אפשר לדלג מהר ? תודה רבה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 702 צפיות
  6. Started by axon,

    כתבתי לי מסמך וורד, בחרתי באפשרות הגנת ססמא (שאותה אני חושב שאני זוכר ...) גיביתי את המחשב והקובץ המדובר נמחק יחד עם שאר הקבצים הלא נחוצים בזמנו ... יום בהיר אחד ניסיתי למשוך את הקובץ מהדיסק שצרבתי אותו עליו, והפלא ופלא, הוורד לא מצליח לזהות שהוא מוגן ססמא. הוא מציג לי אפשרויות קידוד טקסט שונות, ובכל אחת מהן אני מקבל ג'יבריש... מישהו מכיר את הבעיה ? נדפק הקובץ ? או שיש מה לעשות?

    • 0 תגובות
    • 702 צפיות
  7. אני חושב שלפני כמה חודשים ראיתי משהו כזה פשוט שחכתי את שמה. אני ינסה להסביר מה אני צריך. אני צריך תוכנה שתוכל לעשות בשבילי מספר דברים כל כמה זמן אוטומטי. לדוגמה: להיכנס לדפדפן לאתר וואלה, ואז לסגור את הדפדפן, לפתוח מוזיקה ולסגור אותה.

    • 2 תגובות
    • 702 צפיות
  8. Started by kobibo,

    קניתי מדיות של master בנפח של 900MB וכאשר אני מנסה לצרוב data (קובץ כ data ) של 800MB אני מקבל הודעה שיש ברשותי מדיה בנפח 700MB ולכן לא ניתן לבצע את הצריבה . אנא עזרתכם כבר הגדרתי את כל ההגדרות בנירו ל overburning ויותר מזה כבר הצלחתי לצרוב סרט בפורמט VCD שיותר ארוך מ80 דקות (700MB ). אנא עזרתכם. ברשותי הגירסה האחרונה של הנירו.

    • 4 תגובות
    • 702 צפיות
  9. Started by zoyaniv,

    שלום משום מה הוא רושם שדרוש מקודד ולא מוצא אותו גם באינטרנט אני אשמח לקישור למקודד טוב והוראות התקנה בנוסך אם יש תוכנה יעילה להשמעה של קבצי קול משהו נוח ופשוט אני אשמח מאוד

    • 2 תגובות
    • 702 צפיות
  10. שלום לכם חברים/ומנהלים. נכנסתי לפני מס' ימים לאתר : http://www.lavasoft.com כי רציתי לעדכן את התוכנה שלי : Ad-Aware SE Personal ולהפתעתי באתר אין יותר עידכונים , צריך לבצע התקנה מחדש לתוכנה.. ל - Ad-Aware pro כפי שהם רושמים בקישור הזה : http://www.lavasoft.com/mylavasoft/company...es-discontinued עכשיו כמה שאלות לי אליכם: 1-האם מישהו ממכם כבר התקין אותה? איך היא? 2-האם אפשר לעדכן אותה ? 3-האם התוכנה צריכה רשיון כלשהוא ...? סיראלי/קראק כלשהוא? 4-האם התוכנה רצה ברקע במחשב , במנהל משימות רואים אותה ב- processes כי את התוכנה של 2008 היתה רצה ברקע ב- processes אשמח לקבל תשובות לשאלותי .. תודה לכם ..

    • 3 תגובות
    • 702 צפיות
  11. Started by Oranl,

    היי, אני מחפש את הדרייברים ללוח-אם ישן, אסוס Cusi-m (סוקט 370). לא הצלחתי למצוא באתר שלהם, מוזר. אפשר לראות את ה-Manual כאן: http://www.unitycorp.co.jp/support/download/manual/370/cusi_m_e.pdf

    • 2 תגובות
    • 702 צפיות
  12. האתר שאני רוצה להוריד הוא ממש פשוט אולי 20 עמודים בלחץ של html פשוט ככה שלא צריך משהו מסובך

    • 3 תגובות
    • 702 צפיות
  13. התוכנה טובה שווה התקנה במקום ה2003???

    • 5 תגובות
    • 702 צפיות
  14. Started by debojam,

    שלום לכם יש לי בעיה הדיסק הקשיח היה מחולק ל 2 מחיצות מחקתי אחת מהן שהייתה 100 gb ונשאר לי רק את המחיצה השניה אם יש אפשרות לשחזר לגמרי את המחיצה זה יהיה מעולה תודה לכם

    • 1 תגובה
    • 702 צפיות
  15. Started by (Arik),

    מה אתם אומרים רואים שינויים חוץ מהאפשרות שעכשיו אפשר להחליף טאבים עם CTRL+TAB http://en-us.www.mozilla.com/en-US/firefox/3.1b1/releasenotes/Firefox 3.1 Beta 1 is based on the Gecko 1.9.1 rendering platform, which has been under development for the past 6 months. Gecko 1.9.1 is an incremental release on the previous version with significant changes to improve web compatibility, performance, and ease of use: * Web standards improvements in the Gecko layout engine * Added support for CSS 2.1 and CSS 3 properties * A new tab-switching shortcut that shows previews of the tab you're switching to * Improved control over the Smart Location Bar using special characters t…

    • 3 תגובות
    • 702 צפיות
  16. Started by ofeky1,

    שלום התקדמתי אתמול לויסטה ויש כמה תוכנות שלא פועלות לי טוב כמו Deamon Tools ו BSplayer האם יש גירסאות לתוכנות האלה שתואמות ויסטה? והאם נרו 7 תואמת ויסטה? תודה מראש! ofeky1

    • 6 תגובות
    • 702 צפיות
  17. אני משתמש במחשב נייד, ולעיתים קרובות חורי האוורור נסתמים (שמיכה/רגל/וכו'). בתודה, --Vega.

    • 1 תגובה
    • 702 צפיות
  18. Started by bubugu,

    היי, אני רואה עברית בתוכנה אבל הכל הפוך... איך אפשר לתקן את הבעיה? תודה

    • 2 תגובות
    • 702 צפיות
  19. שלום, חרשתי על האינטרנט ומצאתי רק תוכנה אחת שקוראים לה "דיאט MP3" ,היא מעולה אבל לא מספיקה בשבילי,אני צריך תוכנה שתוריד ברמות את משקל הקובץ שמע שלי. לא חשובה האיכות,אני מחפש תוכנה שפשוט תוריד בהרבה את משקל השירים שלי. תודה רבה רבה מראש לעוזרים :]

    • 3 תגובות
    • 702 צפיות
  20. הבעיה די פשוטה, אנשים מורידים ממני בקצב סביר ביחס לשיתוף שלי ואילו אני לא מצליח להוריד מעבר ל- 4K!!! לעומת זאת האקספלורר בכבודו ובעצמו מוריד בקצבים של למעלה מ- 10K במקרה הגרוע !!! קצת מוזר לא! אולי הבעיה אצלי, במערכת ההפעלה? לא שיניתי כלום בהגדרות (XP PRO) שמגיעות כ- ב.מחדל. אם יש גולשים שנתקלו בבעיה אשמח לחוות דעתם. או דרכים לשיפור המצב (המחפיר) נ.ב 1. לעיתים נדירות החמור מגיע לאזור ה- 10K 2. אני מחובר ברשת כבלים (משהו פרטי ולא של החברות הגדולות) הייתי מגדיר אותו כ 20-40K ~ (האקספלורר מגיע לעיתים ל- 25K). תודה,

    • 2 תגובות
    • 702 צפיות
  21. ANY SUGGESTIONS?

    • 0 תגובות
    • 702 צפיות
  22. וזו תופעה שחוזרת על עצמה. בנוסף, לאחר שאני סוגר את האמיול הוא רושם לי הודעת שגיאה של runtime error מה עושים? איך מחזירים את ההורדות שנמחקו (אינני יודע לבדוק האם הם נמחקו מתקיית ה-TEMP)

    • 6 תגובות
    • 702 צפיות
  23. Started by Nick_Less,

    אז ככה,כשאני פותח את האיסיקיו הוא מבקש ממני סיסמא (בנתיים הכל כרגיל) אני מקיש את הסיסמא וזה אומר לי שהיא לא נכונה,רשמתי שוב וזה אמר לי שזה לא נכון,נכנסתי דרך http://go.icq.com הקשתי את הסיסמא וזה עובד נ.ב הרצתי את הקובץ DBconvert.exe פעמיים וזה לא פתר ועוד שאלה אפשר לגבות את ההיסטורי?אם כן אז איך ???

    • 6 תגובות
    • 702 צפיות
  24. Started by iakovl,

    חברה, מה הדרך הכי נוחה/מהירה בשביל ליצור עותק מקומי של כל המיילים שלי בGMAIL? אני רוצה לייצר גיבוי למקרה חרום ובשביל גישה מקומית מהירה לדברים הישנים שלי עכשיו הנה הטריק היותר דפוק בבקשה שלי אני צריך ליצא הכל בתור קובץ פשוט, שיהיה נגיש דרך אמצעים שהם לא תוכנה יעודית לזה... כלומר ליצא הכל כקובת DOC, HTML, וכו'...

    • 2 תגובות
    • 702 צפיות
  25. Started by ofir-m,

    מה אתם אומרים על העיצוב הזה? כנסו : http://www.free-t.be ------------------------------ Free-ToP - תחרות אתרים!

    • 4 תגובות
    • 702 צפיות

דיונים חדשים בפורומים