עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. כמו שכבר נאמר בכותרת אני מחפש תוכנה שאיתה אני יכול להעביר בין התצוגה של הטלויזיה לבין התצוגה של המחשב. עכשיו אני יודע שיש אפשרות כזו בדרייבר של כל כרטיס מסך, אבל אני מחפש תוכנה יעודיית שעושה את זה. מישהו מכיר משהו כזה?

    • 4 תגובות
    • 704 צפיות
  2. Started by ^GunX^,

    היי לכולם וחג שמח, אני מחפש תוכנה שתוכל לבטל את הצלילים של יישום מסוים , למשל משחק כלשהו ,שאי אפשר לבטל בו את הצלילים וברגע שאני מפעיל את התוכנה ומגדיר בה לבטל את הצלילים של המשחק הזה (lf2) אז שהמשחק יפעל בלי צלילים פשוט. תודה.

    • 4 תגובות
    • 704 צפיות
  3. שלום, שאני מנסה ללכוד סרט בכרטיס טלוויזיה שלי (Fly 98) הקובץ יוצא בפורמט AVI, אבל הנפח שלו פשוט מרקיע שחקים...550 מגה ל-2:30 דקות לדוגמא.. מישהו יכול להפנות אותי לפיתרון? חיפשתי בפורום פיתרון ולא מצאתי, תודה לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 704 צפיות
  4. Started by Imtheman,

    מישהוא מכיר את התוכנה הזאת ? אני מנסה להעיף אוץה מה TESKBAR ללא הצלחה הרצתי בדיקת SPY . [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 704 צפיות
  5. שלום הורדתי קובץ daa ואני לא יודע איך לחלץ אותו ... אם למישהו יש קישור לתוכנה שמחלצת קבצים מסוג זה אני אשמח מאוד.. תודה

    • 1 תגובה
    • 704 צפיות
  6. Started by יואל,

    ברשותי מערכת הפעלה XP, משתמש ב OPENOFFICE וכן ב GMAIL. כשמקבל קובץ תמונות במייל התמונות לא נפתחות, מישהו יכול לעזור לי?

    • 1 תגובה
    • 704 צפיות
  7. Started by kobibo,

    יש לי שני דיסקים ,אחד בנפח של 30GB והשני בנפח של 40GB ( שני הדיסקים מפורמטים ב NTFS ) . אני מנסה ליצור Image לדיסק של ה 30GB (מע' ההפעלה ) לדיסק של ה 40GB , אני עולה עם דיסקט איתחול ( win98 ) ו Ghost 7 אני רואה את שני הדיסקים בתחילת ה Ghost אך שאני מבצע את התהליך של from Disk to Image אני לא רואה את הדיסק השני ( 40GB ) כך שאין לי בעצם לאן להעביר את ה Image . אנא עזרתכם ,למה זה קורה ? עם איזה גירסת Ghost עלי לעבוד ?

    • 5 תגובות
    • 704 צפיות
  8. שלום לכולם! אני לא בטוח שזה הפורום לשאלה הזו אבל נראה לי שכן... אז ככה בעבודה נתקלתי בתופעה מוזרה שבזמן שאני עובד על תוכנה מסויימת כגון הנהלת חשבונות אינטגרל או אקסל ככה סתם לפתע בעת לחיצה על מקש ENTER במקום לעבור לשורה הבאה הוא פותח לי חלון של אקספלורר... ושוב ושוב כל לחיצה של ENTER גורמת לפתיחה של עוד חלון.איתחלתי את המחשב חזרתי לאחור בשחזור מערכת בדקתי וירוסים אבל דבר לא נתגלה ו/או לא עזר שאר התוכנות עובדות כרגיל וניתן לגלוש באינטרנט כרגיל.אין סימן לתוכנת ריגול או משהו דומה ודף הבית לא השתנה.מה גורם לאקספלורר להפתח? אני משתמש ב- WIN XP PRO HEBREW OFFICE 2003 NOD32 ANTI VIRUS WINFAX INTEGRAL - הנהלת חשבונות EXPLORER 6 אנא עזרתכם מה זה יכול להיות?????..זה מ…

    • 1 תגובה
    • 704 צפיות
  9. Started by MDARKo,

    היה לי IE7 עם סרגל של גוגל והייתי יכול להיכנס לאתרים חופשי-בהקלדת השם נכנסתי להכל לדוגמה: Google-זה נכנס ישר לגוגל MSN-נכנס ישר לMSN אחרי זה שידרגתי ל8 וזה וניסיתי לעשות את זה ולא עבד(את הכניסה בחופשיות^) אז הסרתי את 8 והחזרתי את 7.אחרי שהחזרתי שוב לא הצלחתי להיכנס בדרך החופשית(^^ ). איך אני מחזיר את זה? נ.ב. איש תמיכה של מיקרוסופט אמר לי לשאול את קבוצת הדיון או משהו כזה ולא הבנתי איך עושים את זה תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 704 צפיות
  10. Started by ELpsycho,

    שלום לכולם, לאחר שנים רבות שאני משתמש בכל מיני אנטי וירוסים התייעשתי וכרגע המחשב שלי ללא אנטי וירוס. תאמת זה די נחמד ככה שאין דברים שקופצים כל הזמן אבל עדיין יש חשש קטן בלב שאיזה יפני יחליט להוציא איזה וירוס ואז . בקיצור מבקש המלצות על אנטי וירוסים קלים שעושים את העבודה ובלי כל התוכנות שמיסביב מה שנקרה אנטי וירוס נטו. (אם אפשר גם מספר גירסה) תודה לכם.

    • 4 תגובות
    • 704 צפיות
  11. Started by segev22,

    הורדתי את ה-Firmware והדרייבר מהאתר הבית של RAZE איך להתקין מה התהליך מישהו יודע?

    • 2 תגובות
    • 704 צפיות
  12. Started by ben060,

    לחבר שלי יש מחשב, הטכנאי עשה לו פרמוט ולא התקין דרייברים ולכן הוא כעת לא יכול לשמוע מוסיקה שאלתי אותו על הלוח שלו, הוא אמר שיש לו של GIGABYTE איזה דגם? הוא לא יודע, הוא גם לא יודע אנגלית (אפילו לקרוא). איך אני יכול לעזור לו למצוא את הדרייבר לכרטיס קול בלי EVEREST וכאלה. אלא משהו פשוט, שאני ישלח לו את הדרייבר והוא יתקין. יש איזשהו דרייבר שמתאים להכול או משהו כזה? תודה לעונים.

    • 3 תגובות
    • 704 צפיות
  13. Started by elad-k1,

    שלום... נתקלתי עם בעיה שאני מנסה להתקין את התוכנה של הסינון אתרים שקיבלתי מנטוויזין.. ואני לא מצליח להתקין אותה אני מקבל את ההודעה הזאת? מה זה אומר? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 704 צפיות
  14. יש לי תיקיה שמכילה קבצים מ-01 עד 50 וקובץ SFV. הבעיה היא שאני לא יכול לאחד את כל הקבצים עם WINRAR כי אני מקבל הודעת שגיאה שאומרת שקובץ היעד גדול מדי - ורק מערכת עם NTFS תומכת בקבצים שגדולים מ-4GB. ניסיתי ישר לצרוב את הקובצים ע"י הנרו - כאשר התיחסתי לקובץ ה-SFV כ-IMG אבל אז הנרו שאל אותי לגבי גודל הבלוק וההדר ועוד כל מני דברים שאין לי מושג איך למלא. יש למשהו פתרון עבורי ?

    • 0 תגובות
    • 704 צפיות
  15. Started by idoaa,

    שעושים export ב outlook express היכן הוא שומר את ההודעות?

  16. Started by kobibo,

    מחפש תוכנה בסיגנון של ה PcAnywhere ןה VNC שיודעת להשתלט על תחנה אבל הכי חשוב שתדע להתמודד עם Firewall . מכיוון שהמחשב שלי נמצא מאחורי Firewall (חומרתי) ואני מעוניין להשתלט על התחנה שלי ממקום אחר .

    • 1 תגובה
    • 704 צפיות
  17. Started by shaul1412,

    שלום לכם!!! -- יורדים לי הרבה סרטים מהאינטרנט בקובץ MOV , בשביל ליפתוח אותם הורדתי מהאינטרנט את QT LITE 4.0.1 , אבל למרות שהןרדתי את התוכנה הזאת 3 פעמים , (הפעם האחרונה מהאתר הרישמי של מייקרוסופט) , היא יורדת לי עם קובץ INSTALL/SETUP , וכשאני מדבל-קליק עליו הוא לא עושה שום-דבר!!!! , שוב , גם כשהיתייאשתי והורדתי את התוכנה מהאתר של מייקרוסופט בכבודו ובעצמו..... מישהו אולי מכיר את העיניין ויכול לעזור לי? ??? , או אולי יש למישהו הצעה אחרת בשביל ליפתוח את הקבצים הסוררים האילו ??? -- שישי - 12 לאוגוסט -- 09:30 -- שאול -- בתודה-מראש!!!

    • 0 תגובות
    • 704 צפיות
  18. שלום, אני מחפש תוכנה שתבצע: גיבוי, מעקב שינוי קבצים, וניהול גרסאות של קבצים מסוגים שונים בכונני רשת. יש תוכנות חופשיות אשר מבצעות את זה במחשב מקומי (כמו למשל: AutoVer או ArjArchive) אך הם אינם פועלות באופן תקין בכונני רשת. תודה

    • 1 תגובה
    • 704 צפיות
  19. Started by k-o-b-y,

    אני מחפש תוכנה חינמית לבניית אתרים. אני יודע HTML וקצת JavaScript, ומה שאני צריך זה לא תוכנה שתעזור לי אם הקוד. אני מחפש תוכנה חינמית (אני מאמין שהיא תהיה פשוטה) שתעזור לי עם העיצוב ותקל על העבודה. אני מתכוון שאני יוכל להוסיף טקסט, תמונות, טבלאות וכו' ולהגדיר להם מאפיינים בלי להתעסק אם קוד (גם בגלל שאני בונה את האתר עם עוד מישהו שאין לו מושג ב HTML), פשוט כדי להקל על העבודה עם הקוד. נ.ב כדאי להשתמש ב Composer של מוזילה? הוא נוח? תודה

    • 1 תגובה
    • 704 צפיות
  20. שלום, קניתי מחשב חדש ויש לי בעיה קטנה עם המחשב הישן. בשביל להעביר את המידע שלי מהמחשן הישן לחדש, פירקתי את הדיסק הקשיח והתקנתי אותו במחשב החדש, ולאחר ההעתקה החזרתי אותו למחשב הישן וגם פירמטתי אותו. את המחשב הישן מכרתי לחבר שלי, ויש עכשיו בעיה. כשניסתי להתקין ווינדוס XP פרו מהדיסק המקורי התקבלו במהלך ההתקנה ההודעות הבאות: בשלב אשף ההתקנה קיבלתי הודעה שמזהירה על זה ש-microsoft streaming service proxy לא מאושר לווינדוס, ואם אני רוצה בכל זאת להמשיך. אז לחצתי "yes". אח"כ הופיעה הודעה "could not load the installer due the smartcard reader" והמחשב נתקע. נראה לכם שזו בעיה של חומרה? מה עושים? תודה

    • 2 תגובות
    • 704 צפיות
  21. Started by the kon,

    שלום מה מצב?? טוב אז ככה אני רוצה בבקשה תוכנה לבדיקת החום בכל!! הרכיבים של המחשב תודה

    • 6 תגובות
    • 704 צפיות
  22. אני לא רוצה לחסום את כל התיקייה לגמריי רק שאת הקבצים בה יהיה אפשר "לקרוא" אבל בלי אפשרות לשנותם. מישהו יודע אם אפשר? כאילו לעשות את כל הקבצים read-only וגם את התיקייה (בזמן שאני באינטרנט נכנסים לתיקייה עוד קבצים שאני לא מעוניין שיכנסו). בקיצור: שתיהיה אפשרות "לקרוא" מהקבצים (אלה לא מסמכי וורד או כתבן) ומהתיקיה, שלא תיהיה אפשרות לתוכנה או משחק לשנות משהו בתייקיה או בקבצים האלה..... מישהו יודע מה אפשר לעשות? תודה לעוזרים!

    • 5 תגובות
    • 704 צפיות
  23. Started by איסתרא בלגינא,

    אני מנסה לשמור קטע קצרצר מ- DVD לצורך העלתו לפורום ברשת. כבר משכתי את ה- vob-ים ופיענחתי אותם, עכשיו נשאר רק לגזור את הקטע המבוקש ולדחוס אותו מחדש כדי לחסוך מקום. התקנתי את הגירסאות האחרונות של VirtualDubMod, AC3Filter ושל LAME (גם DS Filter וגם ACM), פתחתי את ה- vob - ואין אודיו! VDM לא מכירה את הפילטר ל- ac3 וכל ניסיון לעשות איתו משהו מביא להודעת שגיאה שלא נמצא פילטר מתאים. גם את LAME היא לא מכירה. התקנתי שוב ידנית, אותו כנ"ל. בדקתי ב- Sound Recorder, גם הוא לא מזהה אותם. בדקתי בלוח הבקרה, הם לא מופיעים. גם ffdshow שהתקנתי מוקדם יותר ושאחראי על כמה פורמטי אודיו לא מופיע. ניסיתי במחשב אחר, בתול למדי (לא הותקן עליו שום קודק למעט אלו שבאו עם Windows) ואני נתקל באותה תופעה …

  24. Started by Kcupid,

    יש לי כמה קבצים במחשב שכל פעם שאני מנסה למחוק רשום שאי אפשר כי אדם או תוכנה אחר משתמשים בהם. עכשיו הקבצים לא פתוחים בשום תוכנה (חלק זה קבצי וורד חלק קבצי תמונה), וגם עשיתי ריסט למקרה ש.. וזה לא עוזר. אין לי מושג איך אני יכול למחוק אותם. תודה מראש למי שעוזר וחג שמח

    • 1 תגובה
    • 704 צפיות
  25. Started by X1000P,

    איזה תוכנה של הורדות הכי טובה? [Download Accelerator Plus[dap או FlashGet עם יש תוכנה יותר טובה אז תגידו

דיונים חדשים בפורומים