תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
כותרת. ומאיזה גירסא נרו תומכת בויסטה? כי אתמול התקנתי ויסטה ונרו 6 לא עובד שם...
-
- 3 תגובות
- 705 צפיות
-
-
אני לא מתכוון להכינס .. וה לעשות עדפות גובהה ממש לאמץ את המחשב בתוכנה הזאת יש לי מספיק זיכרון בשביל זה .
-
- 7 תגובות
- 705 צפיות
-
-
אני יוצר DVDים גדולים. יותר מ7GB. כשאני מסיים - אני עושה Image שלהם. אני מחפש תוכנה שתחליף לי את ה-CloneDVD, שתדע לדחוס את ה-DVD לDVD רגיל. ה-CloneDVDנתקעת לי לפעמים באמצע, בכל מיני תירוצים. תודה.
-
- 0 תגובות
- 705 צפיות
-
-
שלום לכולם מה המצב?:] במחשב החדש שלי מותקנת המערכת VISTA HOME PREMIUM 64BIT ENGLISH... היא עבדה מעולה (כמובן שפה ושם באגים אבל זה לא רציני... מה גם שחלקם זה בגלל שאני לא מכיר את המערכת.. ) עד שהתקנתי בעידכונים האוטומטיים SP1.. מאז אני לא שומע סאונד.. בכלל! אם זה לעבור עמודים באינטרנט, ללחוץ על תיקיות, לראות סרטונים (יוטיוב ומדיה פלייר - זה מה שבדקתי) ואפילו במשחקים אני לא שומע את הסאונד.. אני בטוח שזה משהו כל כך פשוט בהגדרות, אני פשוט לא יודע מה! אגב, מה שמוזר זה שבונטרילו אני גם לא שומע דברים אבל אני שומע את הדיבורים של האנשים! זה הדבר היחידי שאני כן שומע עכשיו.. ממש מוזר.. בבקשה תעזרו לי אני מיואש תודה!
-
- 8 תגובות
- 705 צפיות
-
-
צריך רק ת'שם. אני צריך אחת שיודעת לקחת קול,לשרטט גרף שלו,ושתיתן כל מיני משחקים עם הגרף הזה,בייחוד אפקט המראה(גרף הפוך לגרף נתון,ביחס לציר הX במקרה הזה,לא משנה...) תודה, אייל
-
- 0 תגובות
- 705 צפיות
-
-
אני צריך לערוך את הקול בדיסק DVD שיצא קצת פגום (שומעים בחלק רק בצד אחד) ולכן אני מחפש תוכנה שיודעת לשמור לי את הקול מתוך קבצי הסרטים ושאני אערוך אותו ואחרי זה שאוכל לשמור שוב את הקול לתוך קבצי הסרטים. אם יש תוכנה כזו אשמח לשמוע עלייה. ועדיף תוכנה שיודעת לחלץ ולהחזיר את האודיו מבלי לקודד מחדש את הווידאו.
-
- 0 תגובות
- 705 צפיות
-
-
-
אחרי שאני מסיים לעבוד עם המחשב נייד אני סוגר אותו והוא מכניס אותו למצב שינה כל יום אני עושה את זה במקום לכבות את המחשב זה בסדר לעשות ככה?
-
- 4 תגובות
- 705 צפיות
-
-
איך מתקינים אייקונים חדשים לסנג'ר ומאיפה מורידים אותם?
-
- 0 תגובות
- 705 צפיות
-
-
ואם אפשר אז גם הסבר על איך עושים את זה. תודה.
-
- 1 תגובה
- 705 צפיות
-
-
שלום לכם ... יש לי בעיה אני מגדיל את הגודל כתב עם הגלגלת והוא לא נשמר לי ... לא יודע למה אחרי שאני יוצא מהEXPLORER הוא חוזר לכתב הרגיל... תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 705 צפיות
-
-
זה ממש מוזר, פתאום היום נעלמה לי רשמית הפלייליסט במדיה פלייר, לא יודע למה ואיך כי אני בטח שלא סגרתי את זה או משהו וגם אף אחד אחר לא נגע לי במחשב. זה פשוט נעלם. עברתי על כל התכנה והאופציות ואני פשוט לא מוצא איך להחזיר את זה... מישהו יודע אולי איך?
-
- 2 תגובות
- 705 צפיות
-
-
יש לי את התוכנה אבל אני לא יודע איך לגרום לה לשפר את ביצועי המאוורר שברשותי אנא עיזרוי לי בבקשה.
-
- 1 תגובה
- 705 צפיות
-
-
האם מישהו מכיר אותה? אני רוצה לעבוד על אח שלי עם התוכנה הזאת! זאת התוכנה המגניבה ביותר שראיתי בחיים שלי! בקקשה אחים שלי תעזרו לי למצוא אותה, מי שיודע איפה שיתן לינק!!!
-
- 0 תגובות
- 705 צפיות
-
-
1GB ניצול 80% . איך ? *הפרסום הוסר ע"י מנהל הפורום*
-
- 3 תגובות
- 705 צפיות
-
-
קניתי היום נטבו- וכאמור לנטבוקים אין כוננים אופטיים. וחשבתי על כך - שאם נגיד יש לי דיסק כלשהו שני צריך להריץ אותו על הנטבוק, אז אפשר לעשות ממנו קובץ אימאג' ואז להעביר בעזרת DOK למחשב הנייד, ושם להריץ את האימג' דרך DAEMON לדוגמא. עכשיו השאלה היא - בעזרת איזו תוכנה אני יכול ליצור קובץ אימאג'? תודה
-
- 4 תגובות
- 705 צפיות
-
-
אני עושה פרויקט לבית ספר באקסס ויש לי בעייה בהוספת תמונות לטפססים. זאת הבעייה: אני בניתי טבלאות. בטבלה שקראתי לה טבלת מוצרים אחד מהטורים בטבלה זה תמונה כי אני רוצה שבטופס יראו את התמונה ואני רוצה לבנות טופס שבטופס אני יוכל לראות את הפרטיםת כלומר בשאילתות וכאלה או שרואים טופס אבל אני לא רואה את התמונות...!!! אני עשיתי בניית טופס באמצעות אשף ע"פ טבלה ובחרתי בשדות שם המוצר ובשדה תמונה ולא רואים את התמונה! אני צירפתי לטבלה את התמונה כי רואים שכתוב שם חבילה package מישהו יכול לעזור לי בבקשהההההההה... תודה. מי שעובד או יודע להשתמש באקסס שיכנס אליי לאי סי קיו 160916151 או אי מייל אפילו... cohent1@walla.co.il תודה
-
- 0 תגובות
- 705 צפיות
-
-
התקנתי את תוכנת ה quick time בשני מחשבים בעלי אותם נתונים ובשנהם שאני שם סרט הוא מקטע לי ובwindows media player הכל תקין את אחד המחשבים פירמטתי מחדש וזה פתר את הבעיה האם אפשר לפתור את הבעיה ללא פירמוט תודה מראש עריכת המודר: כותרת. בפעם הבאה אני פשוט אנעל.
-
- 5 תגובות
- 705 צפיות
-
-
התקנתי לראשונה AVG . אני לא מצליח לעדכן את ה-anti-virus ו-anti-spyware. מצויין לידם שהdatabase is outdated וכשאני מפעיל עדכן הוא כותב שהעדכון נכשל בשל בעית חיבור לסרבר. פעלתי ע"פ הנחיות ה-FAQ אך ללא הצלחה. אודה לכם אם תסייעו.
-
- 0 תגובות
- 705 צפיות
-
-
מחפש תוכנה פשוטה וקלה לתפעול להקטנת קבצי MP3 בתשלום חד פעמי או חינמי. פחות מתחבר לתוכנות המסובכות עם הרבה אופציות למיניהם
-
- 2 תגובות
- 705 צפיות
-
-
שלום לכולם וחג שמח ! יש לי iCq 5 בעברית ושאני מדבר אם מישהו ואני רוצה לראות אותו במצלמה אני לא מצליח לראות אותה , זאת אומרת הוא מפעיל את המצלמה אני מאשר ואז אני רואה מסך שחור זה אצל כולם זה לא אצל בן אדם אחד.. יכול להיות שזה בגלל הרשת הביתית שהפירוול מופעל?פתחתי את הפורטים 5190 ו 5200 בפרוטוקול UDP ..ועדיין לא מצליח לראות כלום במצלמה...מקווה שמישהו יוכל לעזור לי דרך אגב התקשרתי לבזק ונזק רוצים 300 שקל למשך שנתיים כדי לקבל תמיכה על המוצר שלהם...
-
- 0 תגובות
- 705 צפיות
-
-
אני יודע שניתן להשתמש ב Powerpoint אבל הייתי רוצה המלצה לתוכנה פשוטה וטובה ליצירת מצגת של תמונות בשילוב מוזיקה ואפקטים, משהו שיהיה ניתן להציג במסיבת הפתעה. תומכת בעברית. תודה.
-
- 0 תגובות
- 705 צפיות
-
-
יש תופעה משונה. כשאני מנסה להדפיס דואל מאאוטלוק אופיס 2003 המותקן על ווינדוס 7 במכשיר משולב (פקס, סורק, מדפסת, מכונת צילום) HP 5610 שהוא מכשיר ישן מאוד אבל עדיין מתפקד. האאוטלוק נסגר. אציין כי אפשר להדפיס מסמך וורד. ניסיתי לטפל בבעיה בצ'אט של מיקרוסופט, הורדתי והעלתי מחדש את האופיס ועשינו עוד פעולות ושום דבר לא הצליח. בסופו של דבר מיקרוסופט הפנו אותי לתמיכה של HP להסרה מהשורש של הדרייבר והתקנתו מחדש. עשיתי זאת בשבוע שעבר והבעיה נפתרה. היום הבעיה חזרה ושוב חזרנו על ההסרה מהשורש וההתקנה מחדש ושוב הבעיה נפתרה. תמיכת HP טוענים כי יש 2 אפשרויות לבעיה: כשל בהתקנת הווינדוס או שהמדפסת ישנה ולמרות שהדרייבר הותאם יש באגים. אפשרות נוספת שהועלתה היא שתכנת אבטחה כלשהי יוצרת באגים. מ…
-
- 0 תגובות
- 705 צפיות
-
-
שלום! אני רוצה לעשות גיבוי למחשב נייד acer לכונן חיצוני של wd my book essential 1.5TB, אולם בתהליך הטענת התוכנה מהבוטסידי המסך משחיר והמחשב לא מגיב. אם בוחרים את מצב safe mode אז הוא עולה כי הוא לא מנסה להתקין דרייבר של דיסק קשיח שמחובר בUSB. מישהוא יכול לעזור לי לפתור את הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 705 צפיות
-
-
אם זה לא המקום והמנהל מעביר - בבקשה תגיד לאן אתה מעביר חחחח זה המפרט שלי amd 64 3200+ albatron k8x800 pro pmi 512 ddr400 cl2 ati radeon 9800 peo 128 maxtor 80 sata supertalent case hec 475 2 fan windwos xp pro sp1a ב2003 אני קיבלתי 5800 וב2001 קיבלתי ככה מעל 19,000 אני רוצה לדעת אם זה טוב?
-
- 2 תגובות
- 705 צפיות
-


