עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by idan1836,

    התקנתי את התוכנה של הבלותות' שלי, ועכשיו הוא אומר לי שהוא לא מזהה את הדונגל של היואסבי למרות שהוא מחובר. התקנתי גם דרייברים והכל, ובמחשב אחר הוא מזהה אותו. פתאום המחשב מבקש ממני גם רשיון לתוכנה, ואף פעם הוא לא ביקש. פתאום אחרי ההתקנה ה30 אולי (בגלל פרמוטים) הוא מבקש רשיון תוכנה. אז מה לעשות בקשר לזיהוי הדונגל ובקשר לרשיון תוכנה ? תודה

    • 2 תגובות
    • 706 צפיות
  2. Started by rosesr,

    אני משתמש בKAZAA LITE K++ 2.4.1 ושאני מחפש משהו זה ישר אומר לי לא נימצא כלום, ובהורדות הוא מוצא יוזרים להוריד מהם אבל הוא לא מוריד. מה לעשות כדי לתקן את זה?

    • 3 תגובות
    • 706 צפיות
  3. Started by shimon956,

    שלום לכולם הורדתי אתמול את dx9 והקובץ עצמו תופס לפני ההורדה 291kb וזהו קובץ כפי שאתם יודעים שמוריד את ההתקנה למחשב ולאחר מכן מתקין אותו אבל לא מצאתי אותו בכול ההארדיסק שלי מישהו אולי יודע איפה הוא נמצא ???

    • 3 תגובות
    • 706 צפיות
  4. Started by EagleX2,

    שלום, אני מחפש דרייברים למדפסת/מכונת צילום/פקס מדגם Arficio fx10 של חברת RICOH לWIN98. לא מצאתי באתר הרשמי, ואני מקווה מאוד שבכלל קיימים דרייברים כאלה. תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 706 צפיות
  5. יש לי מחשב נייד של טושיבה מדגם Satellite A200 14E, הכולל כרטיס מסך מדגם 7300GO. לאחרונה נאלצתי לפרמט אותו, וכעת אני לא מוצא דרייברים מתאימים לכרטיס המסך. באתר NVIDIA אין את הכרטיס הנ"ל ברשימה של הדרייברים להורדה, ואילו האופציה של חיפוש אוטומטי בהתאם לחומרה שלי מפנה אותי לאתר טושיבה, בטענה שכל יצרן מחשבים ניידים מתקין גרסאות משלו לכרטיסי המסך. אבל, האתר של טושיבה מאוד מבולגן, ואין שם רשימת דרייברים מסודרת. ניסיתי להוריד מספר חבילות (VISTA 32BIT, GEFORCE GO) הכוללות את הכרטיס שלי ברשימת הכרטיסים התומכים, אך כשניסיתי להתקין אותן קיבלתי הודעת שגיאה בנוסח "לא נמצאו דרייברים התואמים את החומרה שברשותך". כנ"ל עם אתרי דרייברים למיניהם - די והותר חבילות שאמורות להתאים למערכת שלי, א…

    • 2 תגובות
    • 706 צפיות
  6. Started by pure perfection,

    מה קורה ?? יש לי תוכנה מבוססת אקסל שמצריכה התקנת DAO , יש לי וינדוס 7 X64 וכנראה שה DAO הוא רק ל X32 ... איך אפשר לסדר את העניין הזה ?? תודה

  7. הי, לאחר טעות מטומטמת מצידי ( ), המחשב שלי נדבק בווירוס. בתחילה, הוא גרם לשירות ה-Security Center להפסיק לפעול, מה שבתורו גרם לפיירוול ולאנטיוירוס לקרוס. לאחר בדיקה נרחבת באינטרנט, וניסיונות שונים לתיקון הבעייה (כולל הפעלה ידנית של השירות - גם דרך Safe Mode), כשעשיתי ריסטרט למחשב, הווינדוס עלה, אבל כל מה שראיתי היה את תמונת הדסקטופ, וחוץ ממנה, שום דבר. ניסיתי להשתמש גם ב- "Kasparsky Rescue CD 10" וגם ב- "BitDefender Rescue CD", אבל אף אחד מהם לא פתר את הבעייה. לפי מה שראיתי רוב הסיכויים שהווירוס שהדביק את המחשב שלי, נקרא "Vundo Virus"... מידע על המערכת שלי: Windows 7 Home Premium 64bit Windows Security Essentials האם יש דרך לפתור את הבעייה, גם אם אין לי גישה למח…

    • 2 תגובות
    • 706 צפיות
  8. Started by יניב קופר,

    התקנתי ווינדוס 7 rc ומאז כל פעם שאני מנגן איזה שהוא סירטון עם כתוביות בעברית הכתוביות מופיעות בסינית !!! זה קורה בכל מיני תוכנות : Media player vlc

  9. Started by tamiravigan,

    אני צריך את הפלאגין Basic_Text כי ערכתי קובץ בAE שמתי טקסט ואז החזרתי לPREMIERE והוא רשם לי שגיאה של הפלאגין הזה את תגידו לי עצלן אני חיפשתי את זה.. לא מצאתי מצאתי רק עוד אנשים מתלוממים על הERROR הזה ניסיתי להעתיק את הPLUGIN מהAE ועדיין הוא רשם לי את זה מה לעשות? תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 706 צפיות
  10. Started by SHAY951,

    אני שואל בשביל חבר ....הוא רוצה תכנה שתקח סרטון קצר ותהפוך אותו לאנימציה בקובץ GIF. יש חיה כזאת?

  11. מחפש תוכנה פשוטה וקלה לתפעול להקטנת קבצי MP3 בתשלום חד פעמי או חינמי. פחות מתחבר לתוכנות המסובכות עם הרבה אופציות למיניהם

    • 2 תגובות
    • 706 צפיות
  12. Started by Vatos-Locos,

    עדכנתי אתמול ל 0.7 ומאז, של פעם שאני פותח טאב (ctrl+t). אני לא יכול ישר להקליד את הכתובת, צריך ללחוץ על שורת הכתובת, או לשחק עם כפתור ה TAB במקלדת עד שזה מגיע. מה הענין פה?? בגירסאות הקודמות זה לא היה ככה, אני עובד הרבה עם עם טאבים וממש מציק כל שניה לשלוח יד לעכבר בשביל להקליד את הכתובת... תודה.

    • 5 תגובות
    • 706 צפיות
  13. האם אפשר לקודד סרט עם תרגום שיהיה מובנה בנרו מבלי להשתמש בVD?? תודה לעוזרים!

    • 4 תגובות
    • 706 צפיות
  14. Started by m3tr0x,

    שלום פורום עיצוב וגרפיקה ממוחשבת, אני רוצה להתחיל ללמוד על פוטושופ ורציתי לשאול כמה שאלות 1) רציתי לדעת על איזה מהגירסאות שווה להשתמש כדי ללמוד את התוכנה? 2) עם איזה מהגירסאות הכי קל לעבוד ונחשבות למוצלחות ביותר? 3) מה הגירסא הכי עדכנית? 4) אם תוכלו להביא לי כמה מדריכים להתחלה זה יהיה מצוין.... תודה רבה!!!!

    • 3 תגובות
    • 706 צפיות
  15. Started by IG,

    שלום לכולם. בעיקבות מחלה גריאטרית מוזרה במחשב השולחני שלי חיברתי את הנייד שלי לרשת. התקנתי חייגן מהדיסק שקבלתי עם המודם (ADSL) והכול סבבה חוץ מקטע מעצבן אחד: כל פעם שאני מתחבר עם החייגן לרשת (דאייל אפ) נפתח לי חלון של IE... כמובן שהוא לא מוגדר אצלי כדפדפן ראשי ואני ממש לא רוצה להשתמש בו, אז רציתי לדעת איך אני גורם לו להפסיק לקפוץ. תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 706 צפיות
  16. Started by kibub,

    היי אני רוצה להתקין את EXPLORER 7 ורציתי לדעת מה חדש בו ששוה יותר מהגרסה הקודמת 6? יש לי ווינדוס PRO בעיברית והבנתי שהגרסא 7 תומכת אבל תיהיה באנגלית נכון?

    • 7 תגובות
    • 706 צפיות
  17. Started by bd,

    אני רוצה לכתוב עברית ב פרייהנד 10 הורדתי גירסת נסיון וזה לא כותב לי ! יש בעיה עם הפונטים נראה לי מה עושים????? :'(

    • 2 תגובות
    • 706 צפיות
  18. Started by duk4u,

    יצרתי מצגת בעזרת התוכנה Photo to movie על מנת לנגן את הקובץ בכל DVD המרתי את המצגת לקובץ DVD כמו בתמונה הבאה אלה הקבצים שהתקבלו ברצוני לציין שהנגן היחידי שאני מצליח לנגן את הקובץ ב VLC פלייאר. ואנני יודע כיצד לצרוב בנרו את הקבצים על מנת לנגן בכל DVD . אשמח לקבל תגובות.

    • 4 תגובות
    • 706 צפיות
  19. Started by xgamer,

    אוקיי, אז יש לי רשת פנימית, אני מעוניין לשלוט על מחשב הנמצא ברשת ממחשב אחר הנמצא ברשת. כתובת ה IP היא קבועה. הבעיה שהמחשב שאני מעוניין לשלוט בו הוא עם לוגין של ווינדוס (שם משתמש וסיסמה). בנוסף אני לא יכול להשתמש ב REMOTE DESKTOP כיוון שאני צריך שלאחר שאני מתנתק מהמחשב אז הוא יחזור לאחר לוגין. ניתן להשתמש בתוכנה כמו VNC אבל אם אני עושה ריסט המחשב חוזר ללוגין שיבטל לי ה VNC. הפתרון אמור להיות ברמת התוכנה. מקווה שהבנתם, אשמח לעזרה. נ.ב אני צריך את המשתמש והסיסמה במחשב המרוחק!

    • 3 תגובות
    • 706 צפיות
  20. Started by lipa,

    אני לא מצליח לקבל תוצאה לCPU בתוכנה לזיכרון ול-HD אני מקבל הסרתי והתקנתי שוב ולא עזר

    • 2 תגובות
    • 706 צפיות
  21. כיצד או בעזרת איזו תוכנה אפשר לשמור סירטונים של - flash player 9 .... אשמח לתגובות...

    • 2 תגובות
    • 706 צפיות
  22. הורדתי קטע וידיאו שמחולק ל 12 חלקים ואני רוצה להפוך אותם לסרט אחד, איך עושים זאת?

    • 1 תגובה
    • 706 צפיות
  23. אני רוצה שהמחשב שלי יתחיל לנגן רשימת הפעלה מסויימת ביום ובשעה שאני אבחר, בWindows Media Player 11 שלי. מישהו פה מכיר תוכנה שיודעת לעשות את זה? ניסיתי לעשות את זה בTask Manager המובנה בווינדוס, אבל לא הצלחתי. משום מה הוא מבקש ממני ססמא ואז אומר לי שהגישה נחסמה. יש אולי פלאגין למדיה פלייר שיכול לעשות את זה? אני משתגע....

  24. הייתי אצל בנות דודות שלי והתקנתי להם כל מיני תוכנות, ועוד קצת משחקים קטנים. אתן דוגמא: התקנתי את המשחקים icytower ואת blip &blop וכשאני מנסה להפעיל את המשחקים הם נפתחילם לשנייה ושוב נסגרים, כאילו מזערתי אותם. זה קורה כך בשני המשחקים, לכן ניסיתי להתקין את soldat ואת gta2 וזה קורה גם בהם. אין לי מושג למה זה ככה. ד"א, כשזה ממוזער ואני לוחץ על זה, החלון קופץ ואז שוב מתמזער. אם אתם צריכים אינפורמציה על המחשב אז תגידו..

  25. Started by WHITE_ZOMBIE4,

    קורה לי לפעמים שאני מסיים להוריד קובץ מדיה גדול (למשל סרט) ואז אני רואה בlog את ההודעות הבאות,דוגמא סרט שהורדתי: (צינזרתי את שם הקובץ באיקסים) 7/22/2005 11:55:47 (PM: Downloaded part 57 is corrupt (XXXXXXXXXXX.avi 7/22/2005 11:57:52 PM: AICH successfully recovered 9.10 MB of 9.28 MB from part 57 for XXXXXXXXXXX.avi מה זה אומר? שחלק מהקובץ פגום והוא הצליח לתקן מהחלק הזה 9.10 מגה פגומים מתוך 9.28? ומה יהיו חסרים חלקים בקובץ? זה קורה לעוד אנשים או שיש אצלי משהו פגום באימיול?

    • 2 תגובות
    • 706 צפיות

דיונים חדשים בפורומים