עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Ghoul,

    מישהו יכול להסביר לי איך חוסמים פרסומות באנטרנט עם הנורטון סקיורטי.

    • 2 תגובות
    • 708 צפיות
  2. קניתי היום כבל S-VIDEO וכבל אודיו .. אני מצליח לראות בטלויזיה הכל חוץ מסרטים (וגם בחלק מהפעמים לשמוע) אבל כתוביות רואים.. ורואים גם די מטושטש (אני ברזולוציה של 1 MPixel)

    • 1 תגובה
    • 708 צפיות
  3. אני לא מבין מה הבעייה.נימאס כבר http://img191.imageshack.us/img191/1325/p1010212ht1.jpg

    • 5 תגובות
    • 708 צפיות
  4. Started by Baridy,

    מישהו יכול לעשות לי Avatar יפה לסטים? אם אפשר שיהיה תמונה של Soldier מTF2 תודה לעוזרים. ;D

    • 0 תגובות
    • 708 צפיות
  5. המחיר של אקורבט הוא בילתי ניסבל!!! 600$ ? אני אבל צריך את התכונה של אקרובט - המיתמזגת לתוך אופיס/וורד ומאפשרת לי לייצא מיסמכים לPDF ואח"כ גם להוסיף רקע נייר מיכתבים לPDF שנוצר מישהו מכיר תוכנה כזו ? תודה מראש!!!

    • 3 תגובות
    • 708 צפיות
  6. Started by verynoti,

    איזה תוכנה טובה יש לעריכת תרגומים? יש את זאת subtitleworkshop אבל משום מה היא נתקעת אצלי

    • 9 תגובות
    • 708 צפיות
  7. Started by refaels2006,

    יצרתי לי רשימת השמעה ואני מעוניין לדעת איך לעצור את השיר הנוכחי ברשימה ..כמו בwinamp ?... יש כזאת אפשרות בכלל ?

    • 2 תגובות
    • 708 צפיות
  8. אין לי נזק ממשי אזה כעקרון לא מזיק, אך מפריע לי הרעיון שקופצות לי הודעות וגם פרסומות בחלון כזה של הודעה מ WINDOWS כנראה מאיזה שהיא תוכנה שסורקת פורטים ואולי IP איך להיפטר מזה ?? נ.ב אני משתמש בפנדה אנטיוירוס וגם פיירוול

    • 4 תגובות
    • 708 צפיות
  9. Started by israelnba,

    פעם היה לי את הבעייה הזו שהבנתי גם מהפורום של לוג'יטק שזו בעייה בדרייברים שלהם. התקנתי איזה גרסה של דרייבר ודווקא הסתדר לי. ביצעתי התקנה נקייה של המערכת הפעלה, התקנתי את הגרסה האחרונה של הדרייבר (setpoint) והכפתור לא מזוהה. אשמח אם מישהו שנתקל בבעיה יעזור. תודה.

    • 3 תגובות
    • 708 צפיות
  10. שלום, במחשבי מותקנת ZONE ALARM SECURITY SUITE 7 החבילה הזו כוללת את האנטיוירוס של קספרסקי מובנה בתוכה ואיני מתלונן ואפילו די מבסוט ממנה, הבעיה היא שלפחות 4 פעמים ביום, קופץ לי חלון שמודיע שקובץ SETUP.EXE שנמצא בתיקיה של MY DOCUMENTS כולל את הוירוס הבא: Trojan-Proxy.Win32.Horst.xc וכן מודיע לי שהקובץ הוסר ל QUARANTINE בהצלחה. תמיד מדובר באותו הוירוס, ותמיד באותו הקובץ מאותה תיקיה. - הבעיה היא שכאשר אני נכנס לתיקיה הזו, איני מאתר את הקובץ הזה, כלומר הוא באמת נמחק על ידי האנטיוירוס, ולמרות הכל, לאחר כמה שעות, אותה הודעה קופצת שוב! מישהו נתקבל בבעיה דומה?, אני כבר חושב שיש לי איזה פרצה בחומת האש שמאפשר לגורם עויין להוריד את הקובץ למחשבי, אך איני יודע לאבחן ולמצוא את הפרצה הזו…

    • 8 תגובות
    • 708 צפיות
  11. Started by dddd01,

    שלום, אני מעוניין בהמלצות לתוכנת defrag טובה לXP . תודה.

    • 5 תגובות
    • 708 צפיות
  12. Started by PhoenixBoy,

    יש לי קובץ txt ששוקל 14 מגה ואני לא יכול לפתוח אותו עם שום תוכנה בגלל שהוא שוקל הרבה ואז התוכנות נתקעות.. אני מחפש תוכנה שתפצל לי את הקובץ לכמה קבצי txt קטנים...

    • 1 תגובה
    • 708 צפיות
  13. שלום רב, יש ברשותי מקליט למצלמה נסתרת לעסק. הבעייה שהמקליט מקליט מהרגע ששמתי אותו, עד לסיום ההקלטה. ללא MOTION DETECT. יש לי סרט של 24 שעות, כולו נראה אותו הדבר, מלבד כמה דקות שמישהו נכנס וגונב. יש תוכנה שתאתר לי את הכמה דקות האלה? בתודה, אורי.

    • 0 תגובות
    • 708 צפיות
  14. Started by eladrevach,

    אז ככה קניתי מחשב חדש.. הכל טוב ויפה ועשיתי את הבדיקה הזאת בווינדוס 7 עכשיו על המעבד והזיכרון הוא נותן תוצאה טובה אבל על הכרטיס מסך הוא נותן לי 6.0 ויש לי Hd5770 עם ה3850 שלי קיבלתי 6.9 ... מישהו יכול להסביר בבקשה?

    • 1 תגובה
    • 708 צפיות
  15. Started by Alex89,

    לאחר שהתוכנה מוצאת איזה דרייברים לא מעודכנים היא לא יכולה להוריד אותם אני לוחץ NEXT ואחרי זה ליד 2 ההורדות יש איקס אדום מישהו יודע מה הסיבה??

    • 5 תגובות
    • 708 צפיות
  16. יש לי ווינדוס ויסטה, ודף הבית שלי הוא האתר של HP. כשאני נכנס לאינטרנט נפתחות לי תמיד 2 לשוניות של האתר הזה. איך אני מחזיר את זה שתיפתח לי רק לשונית אחת? תודה.

    • 2 תגובות
    • 708 צפיות
  17. Started by hichcock,

    למישהו יש מושג איך עושים את זה? לא מצליח למצוא את הפונקצייה... בגירסאות ישנות יותר לא הייתה לי בעיה.. גם ISO לצורך העניין... תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 708 צפיות
  18. כמו בתמונה הבאה: אני זוכר שנתקלתי בתוכנה כזאת, אבל לא מצליח למצוא אותה... תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 708 צפיות
  19. Started by QQQ,

    מותקן אצלי VB 6.0 (יש לציין שמדובר ב"מחשב וירטואלי" - XP MODE בWINDOWS 7). התקנתי עברית ומשום מה העברית נראית ככה (בתוך התוכנה, לא במ"ה באופן כללי) - ùí ôøèé. עם אנגלית כמובן אין בעיה. איך אפשר לסדר את זה? חיפשתי ENCODING בתוכנה אבל לא מצאתי... תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 708 צפיות
  20. אנטי וירוס חינמי תותח עם אפשרות לפתיחת פורטים ,לא ממש חייב אבל דיי חשוב לי... אממ וזהו. תודה.

    • 2 תגובות
    • 708 צפיות
  21. לפעמים אני מגלה שהנורה של הדיסק מהבהבת באופן חשוד ואני דואג שאולי זאת פעילות לא רצויה של תוכנה כלשהיא או וירוס שהאנטי וירוס שלי לא זיהה או חדירה של האקרים . אני מעוניין לשמוע מכם מהם התוכנות המומלצות (רצוי החינמיות) שיכולות לנטר באופן מיידי את הפעילות בדיסק ולהצביע ולהתריע בזמן אמת על התוכנה או הגורם שמבצע את פעילות הגישה לדיסק הקשיח ולהגביל או לעצור את התוכנה באופן אוטומטי במקרה של חשד לפעילות הרסנית הערה : אני מתכוון לתוכנה משלימה לאנטי וירוס ולא במקומו.

    • 2 תגובות
    • 708 צפיות
  22. אני משתמש באנטי-ווירוס קספרסקיי אז השאלה מופנת לאלו שמשתמשים גם באנטי-ווירוס הזה ב Additional Settings יש אפשרות של Program protection שצריך להקיש סיסמא ולא הבנתי למה [http://img68.exs.cx/img68/6876/1021.jpg

    • 3 תגובות
    • 708 צפיות
  23. Started by Impreza,

    אני אחד שמבין ולא קיבלתי כבר איזה שנה וירוסים או ספייורים (יש לי אנטיוירוס קספרסקי ופירוואל זון אלארם) פתאום היום אחרי שאני מתקין SILENT HILL 4 אני רואה בדפדפן TOOLBAR של AMAZON ואי אפשר להסיר, שבדקתי עם AD-AWARE זה מצא מעל ל 100 קבצים של ALEXA משהו כזה זה בגלל המשחק או אנטיוירוס או משהו? כי פעם בשבוע אני סורק כללי לוירוסים וספייורים שיט!! זה חוזר לי כל פעם שאני מסיר את זה מה לעשות?

    • 8 תגובות
    • 708 צפיות
  24. שלום, יש לי ווינדוס XP ב-WINDOWS TASK MANAGER מופיעה לי אפליקצייה בשם QUICK LUNCH שרצה ברקע כל הזמן ולידיה הסמל של ריבוע לבן עם פס כוח מעל כמו אפליקצייה לא ידועה. שלחצתי קליק ימני ו-GO TO PROCESS היא מובילה אותי ל-EXPLORER יש לי חשד לא מבוסס שזה איזה וירוס, מה אתם אומרים לעשות? תודה.

    • 1 תגובה
    • 708 צפיות

דיונים חדשים בפורומים