עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by omri_ro,

    משום מה הGETRIGHT השתגע אצלי וכל פעם שאני פותח את הDOWNLOAD STATUS אז התוכנה מיד סוגרת את עצמה וגם סוגרת את הSERVICE שלה שרץ ברקע. המשונה הוא שזה קרה פתאום בלי שעשיתי משהו מיוחד, ניסיתי להתקין מחדש ואפילו עיגכנתי לגרסה האחרונה (היה לי 5.2 הורדתי 5.2B) אבל שום דבר לא עוזר למישהו יש פתרון?

    • 8 תגובות
    • 709 צפיות
  2. כולל לדעת אם יש לי 64 ביט או 32 ביט... תודה מראש מתן.

    • 5 תגובות
    • 709 צפיות
  3. היי לכולם ..אני חדש בפורום התוכנה ;D יש לי תוכנה לשינוים עוצמה של רמקולים ומגביר עוצמה אבל זה של חברת אינטל מלוח אם מובנה ואין בו אפשריות להגביר עוצמה לסאב וופר אז תמילצו איזה תוכנה אמינה וקלה להגביר עוצמה לסאב וופר וגם לכללי כלומר לרמקולים אחרים עריכה: יש לי מערכת קולנועי בייתי 5.1 ערוצים בתודה

  4. אוקיי התקנתי אתמול כרטיס קול pci שהדגם שלו creative sound blaster live! ועכשיו שאני שומע מוזיקה ולוחץ על מקשים שונים(נגיד שאני באינטרנט)אז השיר מאט לי לפעמים עובר ואם אני לוחץ backscape אז השיר מקרטע ומתעוות.אני כמעט בטוח שזו בעיה בהגדרות ולא בעיה במשהו אחר, השאלה איך אני מגדיר את זה שזה לא יקרה (זה קורה גם שהווינמאפ ממוזער). תודה שניר

    • 5 תגובות
    • 709 צפיות
  5. Started by peshon,

    אני משתמשת בתוכנת אי סי קיו 6.5, עד עכשיו הצלחתי לראות אחרים ואחרים ראו אותי ושמעו אותי דרך מצלמת האנטרנט והמקרופון שברשותי. אך קרה לאחרונה משהו ואינני יודעת מה , כיום אינני מצליחה לתקשר עם אחרים דרך המצלמה והמיקרופון , כלומר איני רואה/ שומעת אחרים ואחרים אינם מצליחים לראות/לשמוע אותי . ברצוני לציין שהמיקרופון והמצלמה עובדים מצוין במחשב שלי והאיי סי קיו , ליתר ביטחון התקנתי מחדש , אך שום דבר לא עזר.בתמיכה של המצלנה שקניתי אמרו שכנראה זו בעית חומרה אז פניתי לטכנאי ואף הוא לא עלה על הבעיה. ברשותי מערכת חלונות xp. אודה לכם אם תמצאו פתרון לבעיתי.

    • 3 תגובות
    • 709 צפיות
  6. Started by chinchi,

    הכל החל בתולעת הstration , אשר למרות עידכון האנטי ווירוס נוד מ - גירסא 2.0 ל 2.5, היה נדמה כי טופלה, אך עדיין הוא מתריע על הימצאותה, אני נותן אישור למחוק אותה, אך כעבור יום ההודעה תופיע עוד פעם, וכן, השתמשתי בכלי להסרתה שמפורסם בדביק. במקביל לכך פתאום מופיעה התרעה כביכול שהמחשב שלי יוצר עותקים לא מאושרים של קבצי מערכת, וככל הנראה מדובר באדוורים וחרטא כזה, אני מופנה ללינק, לוחץ עליו וסתם מוריד את ה antispyware שלהם שכביכול מצא כמה קבצים נגועים, למרות זאת מופיע לי אייקון של האזהרה וכל כמה שעות מוקפצת הודעה מעצבנת, אנא עזרו לי, אני בנאדם שמגן כל החיים שלו על המחשב הכי טוב שאפשר ופתאום כל החרטא הזה נופל עלי משומקום. תודה חברה

    • 2 תגובות
    • 709 צפיות
  7. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    ידידה שלי שלחה לי תמונה והיא היתה הפוכה (כאילו צילמו מהצד) וכשאר הפכתי אותו האיכות ירדה בהרבה! איך אני מסדר את זה?

    • 8 תגובות
    • 709 צפיות
  8. שלום =] יש לי בעיה שטותית אך חיונית מאוד בשבילי אני עשיתי שטורנטים ירדו אוט'.. ומי שמכיר ויודע בTL צריך את הטורנטים האלו עלמנת לזייף, איך אני מבטל את זה שהם ירדו ויפתחו בביטקומט באופן אוט'? תודה =]

    • 5 תגובות
    • 709 צפיות
  9. אני מתכוון לאיקסים המוקפים בירוק, רציתי לדעת אם אפשר להעלים אותם פשוט שלא יהיו שם: http://forums.ort.org.il/files/175/2357232/8333478.PNG ובנוסף: האם יש אפשרות שאני רושם בשורת כתובת: "תחזית" וזה אוטומטית נכנס לי ללינק של אתר התחזית שאני בוחר מראש.

    • 8 תגובות
    • 709 צפיות
  10. כמו ARJ של פעם.. אני רוצה להיכנס לדוס יש לי 5 קבצים 1.txt 2.txt 3.txt 4.txt 5.txt לקבץ את הכל לקובץ אחד שבתוכו יהיה את הכל הכוונה כמו WINRAR WINZIP של היום אבל רק בדוס בהרצת פקודה....! תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 709 צפיות
  11. Started by GaTor120,

    עם SOCKET A,הגעתי ללינק הזה: http://www.abit.com.tw/page/en/download/download_driver_detail.php?pFILE_TYPE=Driver&pMAIN_TYPE=Motherboard&pTITLE_ON_SCREEN=NF7&pSOCKET_TYPE=Socket%20A אבל אין שם את כל הדרייוורים כמו למשל כרטיס קול. אשמח לעזרה תודה רבה!!

    • 4 תגובות
    • 709 צפיות
  12. שלום חבריה, עדין אני נלחם באופיס 97,התקנתי אופיס 97 באנגלית אני רוצה להוסיף את השפה העיברית איך עושים זאת? תודה

    • 0 תגובות
    • 709 צפיות
  13. Started by yotaman,

    יש לי הודעת שגיעה שאני מנסה להמיר AVI ל- SVCD. ההודעה מופיע שאני מנסה גם להמיר לVCD.. צירפתי תמונה.. בנוסף לפני שהוא נותן לי את ההודעה הוא אומר לי שכדי להמיר ל-SVCD אני חיב מותקן במחשב נגן דיוידי.. על איזה נגן הוא מדבר? כעיקרון יש לי צורב דיוידי שיכול גם לנגן סרטים (מן הסתם..).. [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 4 תגובות
    • 709 צפיות
  14. Started by SUBX2,

    שבת שלום וצוהורים טובים ... ברשותי קובץ MPG 2 סאונד הוא ב AC3 כשצרבתי אותו ל DVD לא שומעים כלום , שאלתי היא איך אני צורב סרט בפורמט DVD ? תודה לעוזרים ..

    • 1 תגובה
    • 709 צפיות
  15. Started by Sma1,

    שלום, אני מנסה להעביר קובץ AVI ל-MPEG על מנת שאוכל לצרוב ל-VCD. אני משתמש בתוכנת TMPGENC. בחלק הראשון של הסרט אין בעיה, אבל כשאני מנסה להעביר את החלק השני, אני מקבל delay בין הקול לתמונה ??? אם למישהו יש הצעות...

    • 2 תגובות
    • 709 צפיות
  16. Started by MasterNaor,

    שלום לכולם ואני מקווה שזהו הפורום הנכון עבור דיון זה. התחלתי להשתמש ב- OneDrive כפתרון נוח עבור אחסון המוזיקה שלי ויכולת הגישה מכל נקודה, היה לי חשוב שאוכל להשמיע את המוזיקה כשאני ברכב או בכל נקודה בעולם, אני משתמש בתוכנה CloudBeats ע"מ להזרים את המוזיקה בצורה מייטבית. השאלה היא כזו, חלק מהקבצים ל ניתנים להשמעה ע"י התוכנה, וגם לא ע"י האפליקציה של OneDrive עצמה... רק דרך ווינדוס/מחשב... יש למישהו רעיון למה ומדוע זה קורה ואיך ניתן לפתור את הבעיה? ואם יש מחשבות לשיפור השימוש ע"י המלצה לתוכנות/פלטפורומות אחרות, אני יותר מאשמח לשמוע... תודה רבה!!

    • 1 תגובה
    • 709 צפיות
  17. Started by liav12,

    אחים שלי יש לי את הבלאסט ואת הוולקיה מה לעזאזל אני עושה?? שלחו לי איזה מקום שאני יכול להוריד הגנה...

    • 2 תגובות
    • 709 צפיות
  18. תודה!

    • 1 תגובה
    • 709 צפיות
  19. אני ממש צריך עזרה בסינכרון תיקיות בעזרת Robocopy או xcopy. יש לי שני כוננים שאני צריך לסנכרן בניהם לפי הלוגיקה הבאה : - מכונן המקור להעביר קבצים שחסרים בכונן היעד. - אם יש תיקיה שקיימת במקור ולא קיימת ביעד - לא להעביר אותה. - העץ בשני הכוננים זהה ומסובך (הרבה תתי תיקיות) תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 709 צפיות
  20. Started by neogod,

    יש תוכנה ,שהיא לא אקספלורר, שניתן לנגן איתה סרטוני פלאש?

    • 2 תגובות
    • 709 צפיות
  21. הי, הקלטתי ברשמקול שיחה של שני אנשים אך משום מה הסאונד של האדם הרחוק הוקלט ממש גרוע עם המון רעשי רקע ואני ממש צריך לשמוע אותו טוב כי להבין, לכן אני צריך שתמליצו לי על תוכנה ממש מקצועית וקלה כמה שאפשר שניתן לחתוך את רעשי הרקע ועדיין ישמעו טוב את האדם המרוחק... ניסתי כבר עם cool edit pro 2, זה לא עזר... מחפש תוכנה ממש מקצועית תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 709 צפיות
  22. Started by holly man,

    שבוע טוב לכולם יש תוכניות שנמצאות בהוספה הסרה של תוכניות ז"א שאתם נכנסים ללוח בקרה ומשם להוספה הסרה של תוכניות אז ככה: יש שם מלא תוכניות השאלה היא כזאת: האם ניתן לשנות את שם התוכניות? ז"א שאם שם התוכנית היא incredimai xe האם ניתן לשנות שם זה לשם אחר xxxxxx אם ניתן איך עושים את זה תודה לכולם ושבוע טוב ואחלה!

    • 1 תגובה
    • 709 צפיות
  23. Started by yotamavi,

    יש לי כרטיס nvidia 7950GT ואני מעוניין לעדכן לדרייברים הכי חדשים, רציתי לשאול מה עליי לעשות לפני כן על מנת שההתקנה תהיה חלקה .. צריך לעשות הסרה ? למחוק גם עם תוכנה ייעודית במצב בטוח? ואיזו תוכנה עברתי כרגע לווינדוס 7 ולכן אני אשמח אם תוכלו לעזור לי כך שלא אצור בעיות עם מערכת ההפעלה או התנגשויות תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 709 צפיות
  24. Started by bizcom,

    שלום אני מחפש תוכנה שתוכל להקליט 2 ערוצים(2 מצלמות) להארד דיסק עם אפשרות הגדרת גודל קובץ לכל ערוץ (לדוגמא: 20גיגה לכל ערוץ הלוך חזור) ואם יש הצעות אחרות אשמח לשמוע תודה לכולם biz

    • 2 תגובות
    • 709 צפיות
  25. מעל לשעה וזה קורה בכל הקבצים קטנים וגדולים... מה לדעתכם הבעיה? תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 709 צפיות

דיונים חדשים בפורומים