תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני צריך להגדיל את כונן סי שלי . האם מישהו יודע איזו תוכנה יכולה לעשות זאת? יש לי ויסטה 64 ביט ותוכנת easeus תומכת רק ב 32 ביט תודה לעונים
-
- 1 תגובה
- 710 צפיות
-
-
קניתי ב"תאילנד" צורב וקיבלתי איתו את NERO 5.5 תוכנת צריבה טובה אבל לא תומכת עברית כשאני צורב קבצים או תיקיות בעברית זה נצרב כקווים במקום האותיות העבריות יש למישהו רעיון ? :-\ תודה LIRIK דרך אגב אני עובד עם WINDOWS 2000 pro שאני מאוד אוהב ועם 98
-
- 4 תגובות
- 710 צפיות
-
-
עשיתי mount ל MDF, הוא פתח את זה אבל לא נותן אפשרות להריץ מה שיש בפנים(רושם error), עשיתי משהו לא טוב
-
- 1 תגובה
- 710 צפיות
-
-
אבל זה לא עולה לי.מה אני עוששה חברה?
-
- 11 תגובות
- 710 צפיות
-
-
את הוירוס מסוג KWBOT אני לא מצליח להסיר, אני מקבל הודעת שגיאה בעת הפעלת חלונות XP כי קובץ בשם CMD32.EXE לא נמצא. את הבעיה לא הצלחתי לפתור באמצעות נורטון, מבקש את חוות דעתכם המקצועית!!!!!!! :
-
- 4 תגובות
- 710 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה חיצונית או תוסף לפיירפוקס (עדיף) שעובר על דף מסוים ופשוט נותן רשימה של כל הלינקים המצויים בו, כך שניתן יהיה לשמור אותה כקובץ טקסט. האם מישהו מכיר?
-
- 0 תגובות
- 710 צפיות
-
-
יש לי מחיצה במחשב שהיה מותקן עליה ויסטה. אני רוצה למחוק את כל התיקיות בלי לפרמט את הכונן ואני לא מצליח. ניסיתי במצב בטוח וזה לא מאפשר לי. ניסיתי עם תוכנה בשם dr delet אבל היא מוחקת קובץ קובץ ולא תיקיות... פתרון?
-
- 6 תגובות
- 710 צפיות
-
-
שלום אני חדש כאן קודם כל שלום לכולם נעים מאוד אוקיי תראו אני צריך תוכנה למצלמה נאבד לי הדיסק עכשיו אני צריך תוכנה שמראה לי את התמונות שצילמתי עם המצלמה סוג המצלמה הוא umax astara 380 תודה לעוזרים ולכולם .
-
- 1 תגובה
- 710 צפיות
-
-
-
(בעיה של חבר) לפני כמה ימים כיבתי ליבה אחת, מכיוון שכמה תוכנות שהייתי צריך להשמתמש בהם צרכו את זה. אז הלכתי למנהל התקנים והפכתי את המחשב לAdvanced Configuration and power Interface (ACPI) PC. עכשיו כשאני רוצה להחזיר את זה, אין לי את זה שמה. וגם כשאני עושה החזר להתקן קודם זה מחזיר אותי ל"מחשב סטנדרטי". אין ביכולתי לעשות גם שחזור מערכת, כי אין לי נקודת שיחזור. יש דרך להחזיר את זה דרך דרייבירים, או כל דבר? או שרק פירמוט יעזור..?
-
- 3 תגובות
- 710 צפיות
-
-
שלום, האם ישנה אפשרות להגדרת תיקיית קבצי אופיס במחשב שלי שיסתכרנו מול חשבון ה-Google Docs שלי בפעם ביום? תודה.
-
- 0 תגובות
- 710 צפיות
-
-
היי חברים חיפשתי ולא מצאתי, איפה אני יכול להוריד DX10 64BIT יש לי כרטיס רדיון 4870 תודה
-
- 7 תגובות
- 710 צפיות
-
-
קספרסקי או נורטון? ובכלל על איזה אנטיוירוס אתם ממליצים? תודה
-
- 4 תגובות
- 710 צפיות
-
-
שלום! במחשב של אחי המצגות לא נפתחות בפאוורפוינט, הוא מציג שגיאה שטוענת שהאנטי וירוס חוסם, אז ניטרלתי את האנטי וירוס, ועדיין לא נפתח. הוא על windows 7 rc 64bit, אנטי וירוס avira, ואופיס 2007.
-
- 2 תגובות
- 710 צפיות
-
-
בעת הכנסת הסיריאל מופיע ההודעה: Activation error. Key creation or activation date is invalid אציין כי המספר חוקי ונירכש לפני כשבוע.
-
- 0 תגובות
- 710 צפיות
-
-
שלום,יש לי בעיה אם האייקונים-הרקעים לא שקופים (ראו תמונה)http://picasaweb.google.com/ArielGug/XeLVnI?authkey=Gv1sRgCITBgr-N2Ju6GQ#5441135970953939650 אני מתכוון לזה שלכל אייקון יש בעיה עם השקיפות. מה לעשות???[br]פורסם בתאריך: 22.02.2010 בשעה 20:28:54 אם לא הובנתי,אני מדבר על זה שמסביב לאייקון והכיתוב מוקף בצבע קרוב לכחול-דהוי
-
- 2 תגובות
- 710 צפיות
-
-
יש לי פלאפון K610I של סוני אריקסון צילמתי תמונות ושאני מחבר את הUSB למחשב אני לא מוצא את התמונות רק את המוזיקה מה לעשות?
-
- 1 תגובה
- 710 צפיות
-
-
ויתרתי על צפייה עם הדונגל בתוכנה הזאת, הסתדרתי עם זה בwmc. (זה עושה לי מסך ירוק) משום מה כל התוספים עובדים לי טוב אבל בפלאגין של יס כשאני מנסה לראות משהו אז יש לי מסך ירוק. עריכה: המסך הירוק קורה גם בLIVESTREAMS וגם בקבצי HD שאני מנסה להריץ מהמחשב. כאילו התוכנה לא יודעת לקשר עם הקודקים. HD שאני מריץ עם נגנים אחרים עובדים מעולה (BSPLAYER).
-
- 0 תגובות
- 710 צפיות
-
-
יש לי גיפורס 2 gts ( :-\) , ניסיתי להוריד את הדרייברים הכי חדשים מהאתר של נבידיה וזה לא מסכים להתקין לי אותם .. זה אומר שזה לא מזהה תחומרה משהו כזה .. ניסיתי את הדרייברים של אומגה אבל הם עושים בעיות .. וגם דרייברים ישנים יותר (של נבידיה) אבל גם הם עושים בעיות (אולי הם ישנים מידי אין לי מושג..), מישהו יכול לעזור לי ? ??? תודה
-
- 3 תגובות
- 710 צפיות
-
-
אני משתמש בתוכנת Power DVD Ripper כדי להפוך את ה DVD שהקלטנו של המשפחה לקבצים שאני אוכל לערוך על המחשב. אני מעתיק את כל תקיית TS_VIDEO למחשב ואז הופך אותם לקובץ AVI. הבעיה היא שברגע שהקובץ מגיע ל 4 ג'יגה ההמרה נתקעת ועוצרת ואני לא מצליח לסיים. 1. מישהו מכיר תוכנה חלופית שאני יכול להשתמש בו או יש רעיון למה התוכנה נתקעת לי ככה? 2. לאיזה פורמט כדאי להמיר כדי להגיע לאיכות הטובה ביותר? AVI או MPEG?
-
- 2 תגובות
- 710 צפיות
-
-
אני נכנס לאתר של השוואת מחירים (כמו זאפ), כשאני מנסה לפתוח את המוצר הרצוי ולראות את רשימת החנויות, החלון נפתח לשניה ומייד נמחק (החלון נשאר ריק). לעומת זאת, אין לי שום בעיה כשאני גולש בפיירפוקס. האם בעייה אצלי או באתר?
-
- 2 תגובות
- 710 צפיות
-
-
שלום, התקנתי עוד הרדיסק במחשב,אבל אני לא זוכר איך להעביר אותו לשימוש,כי כרגע הוא לא מופיע לי ב"מחשב שלי.." אודה לכם אם מישהו יוכל לעזור לי בזה..
-
- 4 תגובות
- 710 צפיות
-
-
האם ישנה תוכנה שמאפשרת לנתב וידאו (נניח ממדיה פלייר) לטלויזיה, אך מאפשרת להמשיך לעבוד על המחשב, כך ששאר התצוגה של הדסקטופ לא תוצג גם על מסך הטלויזיה? תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 709 צפיות
-
-
אני מאוד מקווה שזה המקום בשביל זה כי פשוט אף פורום אחר לא מתאים.... יש ברשותי office 2003 hebrew. הבעיה שלי היא לא באופיס ממש, אלא בהעתקת מסמך מהאינטרנט אל האופיס. יש דף אינטרנט מסויים שהוא בקידוד "עברית(iso-visual)" - אני מקווה מאוד שאני לא טועה בקשר לקידוד של הדף... הבעיה היא שכאשר אני מנסה להעתיק את הטקסט מדף האינטרנט, הוא מועתק הפוך.... דוגמא: כאשר אני מנסה להעתיק את המשפט "......סוגי המזונות, מתוך ההיצע שעומד בפנינו, שיהיו טעימים לנו ויספקו לנו הנאה, ועם זאת יתרמו לבריאותנו." באופיס אני רואה אותו בצורה הזאת "ונתואירבל ומרתי תאז םעו ,האנה ונל וקפסיו ונל םימיעט ויהיש ,ונינפב דמועש עציהה ךותמ ,תונוזמה יגוס.... " אני יודע שאין בעיה באופיס ושיש פתרון, אני פשוט מקווה שמישה…
-
- 2 תגובות
- 709 צפיות
-
-
יש לי STYLE XP... אז אני רוצה אתר שייתן לי THEMES להפעיל יחד עם התוכנה.... תודה לעוזרים מראש
-
- 8 תגובות
- 709 צפיות
-


