תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי, התקנתי את התכונה ואז היא נפתחה פעם אחת והכל עבד בסדר.. עכשיו אני רואה שבתהליכים והכל היא מופעלת אבל אני לא רואה אותה... איך אני פותח אותה? תודה.
-
- 2 תגובות
- 710 צפיות
-
-
המודם שלי הוא terayon tj715 התקנתי היום x64, ניסיתי להתקין את הדרייבר הרדיל (לUSB) והוא פשוט לא מקבל את זה, ואני לא מצאתי ל64 ביט, יש בכלל 64 ביט? או שאני סתם מחפש?
-
- 4 תגובות
- 710 צפיות
-
-
בקרוב אקבל את המחשב החדש, ואין לי מושג מה לעשות בקשר לאייפוד (האיי טונס יותר נכון) במחשב הזה האיי טונס שלי מכיל את כל הרשימות שבאייפוד והשירים וכל זה. השאלה היא מה יקרה כשאתקין את האייטונס במחשב החדש? האם הוא יזהה את הרשימות ולא תהיה לי בעיה? או שהאופציה היחידה שלי היא לפרמט את האייפוד ולהתחיל מהתחלה? מה לעשות? תודה לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 710 צפיות
-
-
-
אני רוצה להתקין את התוכנה - נרו אבל שיהיה לי בהתקנה רק מה שאני חפץ, למשל: Nero Burning Rom Nero Express ועוד כמה פונקציות שימושיים. א. מבקש שתציעו לי איזה פונקציות שימושיות מהרשימה של הנרו נעדיף להתקין. ב. ואיך לסמן על מספר פונקציות ב-V כדי שתותקן
-
- 3 תגובות
- 710 צפיות
-
-
אני מנסה לצרוב על סרט את התרגום שלו ומשתמש במדריך הזה: http://planet.nana.co.il/zbengnet/2.htm עכשיו כשאני מוריד את התוכנה VURTUALDUB ופותח אותה עם WINZIP (אני לוחץ על USE EVLUATION VURSION) אז אני לא רואה את התיקיה plugins שבה אני צריך להתקין איזה פילטר. וחוץ מזה גם איך אני מתקין את התוכנה השנייה (הפילטר) בתוך ה-VURTUALDUB?
-
- 1 תגובה
- 710 צפיות
-
-
יש לי סרט שנפחו הוא מעל ג'יגה, כי זה שני דיסקים שחוברו יחד, והודבק לו פס קול עם דיבוב בעברית (מוצאים את נימו). בקיצור, במחשב שלי שאת המפרט שלו אתם יכולים לראות, הסרט עובד מצויין, הסאונד והוידיאו מסונכרנים מצויין, אך במחשב המשפחה יש דיליי והסאונד מופיע לפני הוידיאו, זה מאוד מטריד אותי כי הבעיה לא בקובץ עצמו. בשני המחשבים יש WIN XP SP1 כל העדכונים, חבילת קודאקים של KAZAA LITE אותה גירסה בשני המחשבים, השוני היחיד בשני המחשבים הוא המפרט, שם יש CELERON 1700 MHZ ולוח של ELITE, כן, זה היה לפני שנתיים וסינג'רו אותי עם לוח דרעק ומעבד לא משהו, כמובן שכיום לא הייתי עושה את הטעות הזאת, אבל זה לא משנה, מה שחשוב זה שעם כל סרט אחר אין בעיה במחשב הזה, רק עם הסרט הספציפי הזה, הייתי שמח לד…
-
- 4 תגובות
- 710 צפיות
-
-
אני כל המן מקבל את ההודעה המטופשת הזו - הדפדפן נתקל בבעיה וחייב להיסגר איך לעזעזל מתפטרים מהבעיה המעצבנת הזו??
-
- 4 תגובות
- 710 צפיות
-
-
שלום לכולם! יש לי מצלמלית חדשה מסוג מינולטה Z3 והי מצלמת ווידאו בפורמט MOV ואני מחפש תוכנה שתמיר אותו לפורמט MPEG יש למישהו המלצות? תודה
-
- 2 תגובות
- 710 צפיות
-
-
היי, יש כזאת תוכנה כי אני שם תמחשב בלילה והוא בחדר שלי וזה מציק לי רצח!!
-
- 7 תגובות
- 710 צפיות
-
-
הוא עשה לי את זה עוד פעם! רק שהפעם אני יודע איך זה קרה, אני רק צריך עזרה ב- איך לתקן את זה תמיד כשלחצתי על להוריד קובץ zip(יענו לינק לקובץ zip) האקפלורר שאל אם אני רוצה לעשות לזה Save או Open, והייתה גם אפשרות לסמן שם ב"וי"("v") שהוא לא ישאל יותר. עכשיו, בטעות סימנתי את זה ולחצתי Save :-[ ועכשיו כשאני לוחץ על להוריד קובץ zip הוא ישר עושה לו Open בלי לשאול אפילו באיזו תקיה אני רוצה ! על קבצי exe הוא עדיין שואל... זה משגע אותי ניסיתי גם לשחזר את כל הגדרות האינטרנט... אך ללא הואיל :'( Help meh please :-\
-
- 3 תגובות
- 710 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי כונן קשיח של WD 250 ג'יגה שפשוט שבק חיים. הוא היה מפוצל - 30 ג'יגה למערכת הפעלה והשאר הכיל קבצים חשובים. הקריסה כנראה קשורה לקריסה מכאנית (הוא משמיע רעשים לפעמים) ובהתחלה הצלחתי לצפות בפרטישן שהכיל את ה- 200 גיגה אך לאחר זמן גם את זה הפסקתי לראות. ניסיתי לשחזר את הפרטישן בכל מיני דרכים, בהתחלה זה עבד אך לא הצלחתי להוריד את הקבצים ועם הזמן זה הלך והדרדר עד שעכשיו אני גם לא מצליח לשחזר את הפרטישן. האם אתם מכירים דרך (תוכנה) שבה אוכל לבצע העתקה פיזית של הקבצים (משהו אגרסיבי שלא נכנע לחומרה). זה ממש מבעס המצב ואשמח לעצה טובה בעניין. תודה.
-
- 5 תגובות
- 710 צפיות
-
-
קיבלתי את הנייד עם התוכנה הזו וכאשר אני מדליק את הנייד אני מקבל את ההודעה הבאה: http://www.siz.co.il/my.php?i=im2mgzw5gmmw.jpg מה זו התוכנה הזו ומה זו הודעה שאני מקבל?
-
- 2 תגובות
- 710 צפיות
-
-
-
משיהו יכול להמליץ על תוכנה שאפשר לעות בה RIP ל-stream של וידאו ברשת?
-
- 0 תגובות
- 710 צפיות
-
-
רציתי לשאול אותכם .. ביזה פיירוול הכי כדאי לי להשתמש?(חינמי) ואם אפשר איפה כתובת להורדה.
-
- 3 תגובות
- 710 צפיות
-
-
מישהו יכול לעזור בבקשה להוריד ventrilo 2.1 אם בבקשה מישהו יכול להביא לי קישור או משהו
-
- 2 תגובות
- 710 צפיות
-
-
אין לי מה להוסיף תודה עריכת המודר: סימן קריאה אחד מספיק. עודף סימני קריאה ושאלה בכותרת מציק לעין ומכער את הפורום. תודה.
-
- 4 תגובות
- 710 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת אם מישהו מכיר את התכונה שהתוכנות של ADOBE כמו פוטושופ עובדות עם 64 ביט וגם יודעות לנצל מעבדים עם 4 ליבות? תודה
-
- 2 תגובות
- 710 צפיות
-
-
-
הווינדווס כביכול עולה עד שמראה הודעת שגיאה: כותרת: Explorer.exe system error "(אין אפשרות לאתר רכיב) הפעלת יישום זה נכשלה מכיוון שלא אותר BROWSEUI.dll התקנה מחדש של היישום עשויה לפתור בעיה זו." בנוסף הווינדווס לא עולה בsafe mode... השאלה שלי היא אם חייבים לפרמט או שיש פיתרון אחר?
-
- 3 תגובות
- 710 צפיות
-
-
מחפש אנטי וירוס חינמי להסרת וירוס שהופך קבצים ליצורי דרך. תכננתי גם ככה לרכוש NOD32, האם מישהו יודע שהוא אכן מטפל גם בווירוסים שהופך קבצים רגילים לקיצורי דרך? תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 710 צפיות
-
-
שלום הייתי רוצה לדעת כמה יעלה עיצוב אתר ,כמה זמן בערך זה לוקח לעצב אתר תודה מראש צריך המלצות לחברות או לאנשים שעושים את זה .
-
- 2 תגובות
- 710 צפיות
-
-
כשמורידים מהמצלמה (ניקון 4100) למחשב את הסרטון ווידאו זה מגיע כקובץ MOVIE ואין אפשרות לפתוח את זה בWINDOW MOVIE MAKER או בWINDOWS MEDIA PLAYER איך אפשר להוריד את זה למחשב? האם צריך תוכנה אחרת? תודה
-
- 1 תגובה
- 710 צפיות
-
-
אני מחפש דרייבר שמאפשר לחבר שלט SIXAXIS של PS3 ל WINDOWS VISTA 64 מישהו שמע על זה ?
-
- 0 תגובות
- 710 צפיות
-


