עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש לי פרוייקט של מעלון מדרגות ואני רוצה לבנות את זה בתלת מימד וגם אם אפשר לעשות שהמעלון יזוז האם יש תוכנה כזאות?

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  2. Started by yfbr,

    הבעיה מופיעה בשני מצבים : ------------------------------- 1 - כאשר אני סוגר את חלון של האקספלורר. (לפעמים) 2 - כאשר אני מנסה להכנס לדפי אינטרנט שונים. כאשר אני נכנס לקרוא את הדואר שלי ב Yahoo , אחרי הזנת השם והסיסמה (תמיד), וכן כשאני נכנס ל Ynet (לפעמים). בתמונה המצורפת, שני סוגי חלונות שגיאה המופיעים בשני המצבים. מידע נוסף : ------------ בתקופה שהבעייה החלה היו שני דברים, התקנתי קאזא לייט (בנתיים הסרתי אותו), וכן נכנס למחשב קישור לאתר Cool-Search, ולכן התקנתי במחשב ZoneAlarm וכן Ad-aware 6.0 ו Spybot-S&B שניקו כמובן את הקישור ל Cool-Search . נכנסתי ל Windows Apdate ולא מתאפשר לי לבצע עדכון למרות שביצעתי כל מה שהם דורשים לעשות. מה לעשות ? כבר 3 שבועות שאיני יכול להכנ…

    • 3 תגובות
    • 711 צפיות
  3. Started by IlanF,

    איך אני יכול לייבא את הPODCASTS שהייתי רשום אליהם למחשב חדש?

    • 1 תגובה
    • 711 צפיות
  4. חלונות XP לא עולה לי.אני שכחתי לירשום פרטים שלי כתובת IP וגם חשבון דואר outlook 2003. אני הורדתי תוכנה HIREN ver.14 עליתי מ - CD BOOT HIREN ver.14 ובחרתי לעלות חלונות XP. וחיפשתי תוכנה שמראה לי מה כתובת IP מוגדבר בחלונות שלי שלא עולה. וגם עוד תוכנה ליראות מה כתובת דואר חשבון וסיסמא שלי. ולא מצאתי תוכנה הזאת.יש כאן HIREN ver.14 הרבה תוכנות. אני לא יודע איזה מיהם.מישהו יכול לעזור לימצוא בתוכנה HIREN ver.14 איזה תוכנה מראה לי כתובת IP וגם חשבון דואר? זה חשוב לי. תעזרו לי בבקשה. מיכאל

    • 1 תגובה
    • 711 צפיות
  5. אני מוחק\מוסיף סימניות ואחרי שאני מפעיל מחדש את הפיירפוקס הסימניות חוזרות למצב הקודם ניסתי להתקין מחדש את הפיירפוקס(בלי מחיקה) אבל זה לא עזר

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  6. שלום רציתי לדעת למה אני לא מצליח לפתוח לינק של הגדלה של תמונה ... סתם לדוגמא מהאתר של SKYPC : http://skypc.co.il/pl_product~10832~7~0.htm כשאני לוחץ על על איפה שרשום לחץ להגדלה מן הסתם אני אמור לקבל הגדלה של התמונה מה שבפועל לא קורה עם השועל ובאקספלורר כן. מה אני אמור לעשות? איך מסדרים את העניין??? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 711 צפיות
  7. Started by pbl1,

    מחקתי את האימיול הישן [בדרך חוקית] וכשהתקנתי את החדש של ליונטוורק אז ברגע שאני מוריד הוא כותב שגיאה באימיול ושעלי לסגור אותו אז אני לוחץ על אישור והוא יוצא האימיול עובד לי בסדר רק אם אין בו שום הורדות אם אני שם הורדות הוא עושה לי את השגיאה הזאת מה לעשות כדי שיפעל לי טוב

    • 6 תגובות
    • 711 צפיות
  8. כאשר אני עושה מחיצה חדשה ב תוכנה gparted-live נניח שיש לי כונן D שהוא 200 G והוא מלא רק ב 50 G כשאני מחלק אותו לשניים בתוכנה.. ה50G לא ימחקו נכון? ז"א שהוא יוצר עליו מחיצה חדשה ומחלק ללא פירמוט של הכונן ? WINDOWS יזהה את המחיצה החדשה שנוצרה? כי לפי תגובה של אחד הגולשים הבנתי שהוא יוצר מחיצה שרק לינוקס מזהה ושאלה הבאה. שאני בתוכנה MHDD לאחר שאני בוחר את הכונן שבוא אני רוצה לעשות את הבדיקה של הסקטורים אני צריך להקיש את הפקודה Erase זה לא מוחק את תכולת הכונן שבו מתבצעת הסריקה נכון? פשוט הפקודה הזאות מזכירה לי את הדרך שבה מוחקים דיסק רב פעמי בנרו . תודה על העזרה

  9. יש לי כרטיס מסך X1800XT ועכשיו שאני בא להכנס לCONTROL CENTER של הכרטיס מסך הוא לא נכנס לי ולא מבצע שום פעולה ולפני כן זה כן נכנס לי מה הבעיה? תודה מראש...

    • 10 תגובות
    • 711 צפיות
  10. אין סאונד ויש עוד בעיה קניתי כרטיס רשת לינק אקטיביטי משהו כזה... עכשיו לפעמים זה מתחבר לאינטרנט זה כותב שיש קליטה מלאה אבל האינטרנט לא תמיד עולה

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  11. אני מנסה ליצור לי גיבוי ל-DVD עם התוכנה הזו וניסיתי לפתוח את הסרט אבל זה מה שאני מקבל. אגב הורדתי גם את הסרט להארד דיסק שלי וגם שם זה לא נפתח. זו ההודעה שאני מקבל,מה הבעיה? אגב סרט אחר דווקא נפתח לי. מה יכול להיות שחסר לי? http://img78.photobucket.com/albums/v297/gshhar/fffghkfiihuikiugfukh.jpg

    • 1 תגובה
    • 711 צפיות
  12. האם יש תוכנה כזאת? למי שמעוניין יש לי את הדיסק המעולה של החברים של נטאשה: שינויים בהרגלי הצריחה ובשיר "על קו הזינוק" יש משפטים שמושרים הפוך ומסבירים את משמעות השיר. אני רוצה להפוך אותו ל MP3 או WAV ואז לנגן אותו הפוך בתור קובץ כי המערכת שלי לא תומכת בפונקציה כזאת.

    • 1 תגובה
    • 711 צפיות
  13. Started by shimronfio,

    שלום לכולם. אתמול הופיע לי תוכנה במנהל המשימות בשם NUA.EXE, היא עדיין רצה אצלי במחשב, שעשיתי חיפוש של הקובץ בסריקה הכללית מצאתי אותו ואז עשיתי עליו SCAN של נורטון, הנורטון מצא שהקובץ בסדר בכל מקרה החלטתי למחוק את הקובץ, היום שאני פותח את המחשב שוב הקובץ הזה מופיע לי ועדיין קיים שבתיקיה שמצאתי אותה.. מישהו מכיר תמשימה הזאת ויודע מה אפשר לעשות נגדה? אני מפחד שזה וירוס שמנטרל את הנורטון או משהו כזה.

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  14. Started by wow,

    אני רוצה להוריד את האתר הזה אבל אני רוצה ר ק את הפורומים בלי הקישורים לאתרים אחרים,רק את הפורומים פה. עכשיו השאלה שלי היא איך אני עושה את זה. אני יכול לרשום בכתוכת של האתר http://www.hwzone.co.il/community כדי שיוריד רק את הפורומים או שעושים את זה אחרת? ומה עם הקישורים לאתרים אחרים?

    • 0 תגובות
    • 711 צפיות
  15. Started by kisin,

    שלום, יש לי אתר שבו אני מציג סרטונים קצרים לגולשים. כרגע הסרטונים מוצגים באתר באמצעות תגי HTML פשוטים. שמתי לב בזמן האחרון שהרבה אתרים עוברים להצגת סרטונים באתר בעזרת פלאש. הסרטון מופיע בתוך נגן פלאש שרץ בתוך האתר. חיפשתי מידע איך ניתן ליצור כזה דבר והכי רחוק שהגעתי זה שמדובר בקבצי FLV (אני מקווה שאני לא טועה) ובפלאש 8. האם יש למישהו TUTORIAL טוב לבניית נגן פלאש כזה? אולי תוכלו לכוון אותי למידע טוב בנושא הזה? אם אני רוצה ליצור כזה נגן באתר אז אני צריך להמיר את כל הסרטונים שלי (AVI,MPEG) לקבצי FLV? אני צריך למעשה להחזיק לאותו סרטון שני קבצים? FLV להצגה באתר ואת הקובץ המקורי כדי לאפשר הורדה של הקובץ? תודה מראש לכל מי שיוכל לעזור לי...

    • 3 תגובות
    • 711 צפיות
  16. http://ie.microsoft.com/testdrive/ גירסה זו לא עובדת עם XP, עדיין גרסת פיתוח ולא מומלצת למשתמשים הביתיים. השינויים ב-IE9 הם בכיוון אך עדיין לא מיישרים קו עם חלק מהמתחרים. עפ"י מיקרוסופט הדפדפן העתידי מהיר אך במעט מהגירסה הנוכחית של פיירפוקס ואיטי מגרסאות הבטא של הכרום. ההשוואה המרתקת היא מול IE8 - IE9 מדווח כמהיר פי 9 מהדפדפן הנוכחי של מיקרו סופט (בדומה לגירסאות עדכניות של FF). כדי להפיק את המהירות הגבוהה IE9 משתמש ביכולות האצת החומרה של המחשב ובראשן של כרטיס המסך. מה שאומר, דרישות חומרה גבוהות וכרטיס מסך מתקדם. מבחני הביצוע ACID3 של גרסת המפתחים מעידים על מהירות גבוהה אך נמוכה מזו של הדפדפנים האחרים, ותאימות חלקית ביחס לדפדפנים של גוגל, אופרה, אפל ומוזילה. גיר…

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  17. חג שמח ושבת שלום... דוד שלי הביא לי מתנה לחג נגן MP3/MP4 4GB הנגן הוא מסין ויש לי בעיה להעביר אליו שירים. כשאני מעביר אליו שירים בצורה ישירה, כלומר מעתיק מתקיה מסויימת ומעביר אל הנגן, הוא קורא רק חלק מהשירים והתיקיות ואת שאר השירים והתיקיות הוא מחליף לקבצים אחרים שהם לא ברורים (לא קבצי מוזיקה). בנוסף לפעמים הוא גם מעתיק שירים מתיקיה מסויימת שהוא כן קורא מימנה את השירם לתקיה אחרת שממנה הוא לא קורא את השירים והוא מחליף בין הקבצים. אשמח אם תעזרו לי למצוא תוכנה שמעבירה קבצים לנגן. בתודה מראש אלדד כהן (אח של אסף)

    • 1 תגובה
    • 711 צפיות
  18. Started by e-r-a-n,

    ערב טוב כולם :saint: מכיוון שיש לי בעיה בלתי ידועה לגבי צריבת קבצי BIN או יצירת דיסק מוזיקה, אני זקוק לתוכנה ללינוקס שתמיר קבצי BIN ל ISO וגם לתוכנה שיכולה ליצור ISO שהוא בעצם דיסק מוזיקה. בנפרד או משהו משולב.. לא משנה מה, העיקר שיוכל לעשות את הפעולות הללו. תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 711 צפיות
  19. Started by KoDkOd,

    שלום, אני מקווה שאני בפורום הנכון, אני חייב עזרה דחופה, מישהו מכיר תוכנה טובה לאחזור של מידע אחרי פורמט? אנא עזרתכם בהקדם האפשרי.

    • 5 תגובות
    • 711 צפיות
  20. מה לעשות???

  21. Started by zodiac,

    עד היום צרבתי בwinoncd אני מעניין לעבור לנרו בעקבות המלצה. 1 יש הפניה להסבר מפורט על התוכנה בעברית? 2 והאם היא אכן יותר טובה מ-winoncd?

    • 6 תגובות
    • 711 צפיות
  22. שלום, איך אני מעביר תיקיות של MAIL מ-OUTLOOK EXPRESS כגון DRAFTS, INBOX, ADDRESS BOOK וכו' מ-OUTLOOK EXPRESS ל-OUTLOOK 2003 עשיתי EXPORT ולא מצאתי את קובץ, היכן הקובץ ואיך אני עושה IMPORT ל-OUTLOOK 2003 כי אני רואה שהוא מחפש איזשהו קובץ אך באיזו ספרייה? תודה

  23. Started by gizzz,

    שלום לכולם אני לא מצליח לצרוב קבצי FLAC וזאת עם הנרו 8 ואחרי שהורדתי את ה nero mega plugin pack . שאני מנסה להוסיף קבצים אלו הוא נותן לי הודעה כי הקבצים הם לא אודיו ומסרב להוסיף אותם.

    • 3 תגובות
    • 711 צפיות
  24. Started by Agepox,

    I listen, i installed windows xp gladiator sp3 . now, i did the things in the Regional and Language Options, i did the V's and i still cant choose hebrew to be my secondry type option. what can i do now?

    • 4 תגובות
    • 711 צפיות

דיונים חדשים בפורומים