תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
רכשתי כונן גיבוי חצוני 250 גיגה של wd, הוא מגיע עם תכנת גיבוי טובה (סנכרון של כל הקבצים שהשתנו בלחיצת כפתור), אבל...בגרסה לחודש, לקנות עולה 40$, מכירים תכנת גיבוי טובה בחינם או בפחות?
-
- 1 תגובה
- 712 צפיות
-
-
היי , דוד שלי רוצה להקים קו פירסומי לעסק שלו , יש לכם מוסג אולי על איזו תוכנה שיכולה לחייג באופן אוטומטי למספרים ממאגר טלפונים דרך מודם ? תודה מראש , נדב
-
- 0 תגובות
- 712 צפיות
-
-
לאחר הסריקה של Disk Cleaner אני עושה FIX וזה פשוט לא נמחק ב Display Report כתוב על כל הקבצים Failed
-
- 0 תגובות
- 712 צפיות
-
-
-
שלום ידידי... אני מסתבך עם התקנת ה- ICQ ההתקנה שלו מוצגת לי בג'יבריש... צריך את עזרתכם - לא יודע למה הבעיה מופיעה?
-
- 3 תגובות
- 711 צפיות
-
-
שלום לכולם כבר כמה ימים שאני מנסה לבצע פעילות במיייל ולא מצליח כול פעם שאני מנסה לכתוב מייל או כמעט כול אופציה המייל זורק אותי מהתיבה ולא נותן לי ורושם לי שיצאתי מהתיבה וללחוץ אל הכנס....מה עושים במצב כזה?? המייל הוא של נענע תודה
-
- 2 תגובות
- 711 צפיות
-
-
מצ"ב הודעת השגיאה המתקבלת בעת ניסיון להעברת מייל אל תיקיות אישיות. הבעיה מוכרת למישהו? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 711 צפיות
-
-
מאיפה אפשר להוריד win10pese הכי עדכני שיש?
-
- 0 תגובות
- 711 צפיות
-
-
שלום לכולם, היום עדכנתי את הנרו שלי לגרסה 9 ואני לא מוצא את האפשרות לצרוב DVD, סרט בפורמט DVDR המגיע בתיקיית Video_TS . אשמח אם מישהו יכול לכוון אותי איפה בתוכנה אני יכול למצוא את זה, חיפשתי בקבצי העזרה באתר שלהם והתוצאות היו לא ממוקדות. תודה.
-
- 2 תגובות
- 711 צפיות
-
-
מחפש תוכנה שתאמר לי כמה מהזיכרון תפוס באותו רגע תביאו לי קישור תודה מראש לכל העוזרים!!!
-
- 8 תגובות
- 711 צפיות
-
-
שלום, יש לי דיסק קשיח ובו המון המון קבצים! שאני עושה מאפיינים על הקובץ הוא כותב לי את תאריך השינוי האחרון או תאריך פתיחה אני רוצה לשנות את כל התאריכים לשנים אחורה! אז שיניתי את התאריך ב windows ל2005 ואז כל קובצ שאני עושה שינוי שם או פתיחה אז זה משנה אותו, אבל יש לי 100,000 קבצים אז זה לא הגיוני שאני יצליח! יש לכם עצה איך אני משנה את התאריכים? האם יש תוכנה או קומבינה אחרת לשנות את תאריך פתיחתו האחרונה של הקובץ? תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 711 צפיות
-
-
-
יש לי טבלה שבה מופיעה שדה של email באנגלית אבל חלק מהמייל רשומים באותיות גדולות וחלק בקטנות, אני רוצה להמיר את כולם ביחד לאותיות קטנות, השאלה האם יש יש פונקציה או מאקרו שעושים את זה ואיך בדיוק אני מבצע את זה , זה נורא חשוב לדוחות שלי. כמובן שיש לי הרבה רשומות ואני לא רוצה לעבוד אליהם אחד אחד, כל פתרון יצירתי אחר יתקבל גם... תודה. דוגמא. TTTTTT@HOTMAIL.COM שיומר אוטמטית לttttt@hotmail.com
-
- 2 תגובות
- 711 צפיות
-
-
שמתי גופנים חדשים במחשב וכשנכנסתי ל YNET ולעוד אתרים הכותרת הראשית התשנתה לגופן שאני מממש לא אוהב ניסיתי בהגדרות לשנות את הגופן שמתי ב 3 האפשרויות של הגופנים את אותו גופן שאני רוצה וכלום לא עזר עדיין הגופן המעצבן הזה נשאר בכל האתרים. ניסיתי גם להחזיר את הדפדפן למצבו ההתחלתי וגם זה לא עזר מה אפשר לעשות כדי לקבוע את הגופן שיוצג לי? תודה מראשן רן
-
- 0 תגובות
- 711 צפיות
-
-
שלום לכולם נתקלתי בבעיה של צפייה בקובץ וידאו מקודד DIVX בתוכנת DivX Player וב VIRTUALDUB אני רואה מסך מרצד עם ההודעה של BROKEN B-FRAME , ואחרי מספר שניות התוכנה עפה אם זאת בעייה בקובץ, האם אפשר לתקן זאת?
-
- 0 תגובות
- 711 צפיות
-
-
אני מקבל שגיעת 9999.171 באמצע ההתקנה מישהו יכול לעזור לי בבקשה? וכן אני יודע לא שווה נורטון אבל עדיין תעזרו. בבקשה.
-
- 2 תגובות
- 711 צפיות
-
-
אהלן משהו מוזר קורה, אני מתקין את התוכנה הנ"ל ואת חברותיה הדומות והאינטרנט מפסיק לעבוד, אני מחובר בחיבור ישיר ורץ עך חלונות ויסטה אשמח לשמוע מה יכול להיות הסיבה והאם זה קשור לתוכנות הנ"ל או שזו איזשהי מקריות תודה
-
- 1 תגובה
- 711 צפיות
-
-
שלום רב, האם מישהו מכיר ויכול לעזור לי עם הודעת השגיאה שאני מקבל כאשר אני פותח קבצי וורד במחשב מצ"ב קובץ ובו הודעת השגיאה. אודה לתשובתכם [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 711 צפיות
-
-
הבעיה הזאת מטריפה אותי, אין לי מושג ממה היא נובעת, ניסיתי להיכנס עם פיירפוקס,פלוק, אופרה, בכולם יש את הבעיה הזאת, אני מתחיל לחשוד שזה מהווינדוס. בכל מקרה תציצו בתמונה, ותבינו. יש למישהו ניסיון ממה זה יכול להיגרם? לא יכול לשלוח דואר, ואנשים עם עם..טרוג'נים ורוגלות מצליחים להפעיל, ואצלי זה פשוט נאחס. בתודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 711 צפיות
-
-
יש לי מחשב מחובר לרשת האינטרנט שלא מחובר אליו מסך/עכבר/מקלדת והוא נמצא במיקום שאין אליו גישה פיזית. מישהו מכיר תוכנה מתאימה ? בתודה מראש (= עריכה: יש לו IP קבוע.
-
- 1 תגובה
- 711 צפיות
-
-
היי יש לי W7 - ללא תוכנת דואל כמובן. התקנתי את הTHUNDERBIRD גירסה 3.0.5 כתוכנת הדוא"ל ואני רוצה להגדיר אותה כברירת המחדל. אשמח לקבל יעוץ/הנחיות כחצד לעשות זאת.
-
- 1 תגובה
- 711 צפיות
-
-
שלשום היתה לי הודעה לגבי גירסה חדשה של מסנג'ר, אז לחצתי לו להתקין והוא התקין, ואז ניסיתי להתחבר, חיכיתי דקה ומשהו ואז היה כתוב לי שיתכן שיש בעיה בחיבור שלי ושאבדוק אם אני מחובר לאינטרנט (הייתי מחובר מן הסתם), ניסיתי להסיר ולהתקין שוב וגם ניסיתי להשתמש בWINDOWS MESSENGER ובהכל- אותה הבעיה. אם מישהו יודע מה ניתן לעשות אודה לו מאוד... עריכה: כשנכנסתי לאימייל גיליתי שגם שם - כל הזמן כתוב Connecting עד שנמאס לי ואני יוצא =( מה הבעיה שלי?..
-
- 0 תגובות
- 711 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש תוכנות שעוזרות לאנשים בעלי ליקויי ראייה להשתמש במחשב. החיפוש שלי מתפרש על פני שני תחומים של תוכנות: א. תוכנת "זכוכית-מגדלת" (מעין התוכנה שמובנית ב- Windows ב'עזרים->נגישות->זכוכית מגדלת', אבל עם יותר פונקציות ומקשי קיצור שאפשר להשתמש בהם). ב. תוכנת "דיבור". כלומר תוכנה שאפשר לסמן לה טקסט, והיא מקריאה אותו במילים. אני יודע שיש תוכנות כאלו באנגלית, אבל אני צריך אחת כזאת בעברית. יש לציין שעדיפות תוכנות שאפשר להקצות לפונקציות שלהן מקשי קיצור קלים, כך שגם אדם שלא רואה כ"כ טוב - יוכל להשתמש בהן. כל מידע יתקבל בברכה. תודה.
-
- 1 תגובה
- 711 צפיות
-
-
כשאני נכנס לכל מני אתרים בInternet Explorer אז הטקסט מופיע לי ממש בקטן ואי אפשר להבין מה רשום. איך מסדרים את זה?
-
- 2 תגובות
- 711 צפיות
-
-
מישהו יודע אולי איך אני קובע את הפרש זמן המעבר בין השירים בתוכנה? או איך אני מוסיף FADE IN\OUT ושולט באורך שלו? תודה.
-
- 2 תגובות
- 711 צפיות
-


