עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש לי פיפוקס גירסא 1.5.0.4 כל פעם שאני עושה ריסט למחשב כל המועדפים נמחקים כל הסרגל כלים וההגדות.. יש למישהו פיתרון? תודה

    • 7 תגובות
    • 656 צפיות
  2. Started by xtract1,

    מישהו מוכן להסביר לי איך אני משתמש? איפה אני שם את הקבצים שלי? ואיפה אני רואה את הקבצים שמשתמש אחר משתף איתי... ואם כבר..אז איך זה פועל? ז"א..צריכים לחכות שזה כאילו ישלח לשרת ומשם אני רואה את זה? או שזה מיד מופיע...

    • 0 תגובות
    • 723 צפיות
  3. Started by boom!,

    אני חייב להקליט איזה נאום, ויש לי את הוידאו שלו... אבל אין לי מושג איך להפוך את הסאונד עצמו לקובץ נפרד ניסיתי כל מני דרכים פרמיטיביות אבל אף אחת לא עבדה. יש איזו תוכנה שתעזור לי?

    • 0 תגובות
    • 686 צפיות
  4. Started by NIRAN,

    iam in the USA and iam using a computer without hebrew installed. i went to the control panel to Regional and Language Options and tried to install the right to left languages but i dont have a windows CD so maybe some one can get me those files so ill have hebrew installed? THX

    • 4 תגובות
    • 982 צפיות
  5. Started by itsik2525,

    יש לי את הוירוש הזה במחשב ואני לא מצליח למחוק אותו עם שום תוכנה :'( בקששששה עזרו לי ניסיתי הכל

    • 36 תגובות
    • 3k צפיות
  6. Started by taotao,

    אני לא בטוח אם זה plug-in או מובנה בתוך התוכנה...אני יפרט.. שעוברים שירים לבד בתוכנה אז יש אפשרות של לשלב אותם ביחד.. זאת אומרת שלפני ששיר עומד להיגמר נכנס שיר שצריך להתחיל.... משיהו מכיר תעניין..?

    • 2 תגובות
    • 815 צפיות
  7. Started by alonpartuk,

    נכנסתי לאתר של creative ולא מצאתי הכרטיס קול שלי הוא : creative sb pci 128 (ensoniq es1371 ) sound card תודה

    • 1 תגובה
    • 538 צפיות
  8. ! CRC failed in ********* The file is corrupt כול קובץ שאני עושה לו exctract-אותו ארור..משגע אותי מה אני עושה?תודה

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  9. כמו נגיד 100FM, יענו כל מה שאני שומע ואם אפשר לפורמט טוב כמו OGG, AAC וכדומה. בתודה מראש

    • 0 תגובות
    • 542 צפיות
  10. שלום, יש לי בעייה קשה עם פופ אפים- הם לא מפסיקים להופיע! ניסית כמה תוכנות ביניהם- ICQ TOOLBAR, YAHOO TOOLBAR, POP UP STOPER, POP UP BLOCKER ויש עוד כמה... ניסיתי גם לסרוק את המחשב בעזרת Ad Aware, ועדיין, הם ממשיכים להופיע. יש דרך להפסיק אותם? אני ממש חייב עזרה, יש לציין שאין לי SP. ושאלה בקשר לנורטון פירוואל 2003. יש לי אותו אבל הבעייה היא שאני שם אותו על ENABLED הוא לא נותן לי גישה לאינטרנט ואין לי אפשרות לגלוש. איך אני נותן אפשרות לאינטרנט לפעול דרך הפירוואל? תודה

    • 0 תגובות
    • 502 צפיות
  11. Started by moshiko69,

    שלום חברים, הכנתי איזה טופס ב WORD והוספתי הגנה למסמך אבל עברו כמה חודשים מאז ושכחתי את ה סיסמא. איך אני יכול לבטל את הסיסמא או לאפס את ההגדרות ללא הסיסמא? תשובתכם בהקדם,

    • 2 תגובות
    • 16.9k צפיות
  12. שלום לכולם, אני הולך לקנות כרטיס מסך SAPPHIRE RADEON X1800GTO עם חיבור VIVO ואני ארצה להעביר קבצי וידיאו ממצלמת הוידיאו למחשב והשאלה שלי אם אפשר?? ואיך?? והאם אפשר להעביר וידיאו מהטלויזיה למחשב??

    • 0 תגובות
    • 499 צפיות
  13. Started by Rhx,

    שלום, זה תמיד קורה לי.. וזה מתחיל להפריע.. כל פעם שאני מתחבר למסנג'ר, הוא מראה לי את השגיאה "לא ניתן להתחבר", ואז אני עושה תקן שגיאות, ואז הוא נכנס.. מישהו יודע איך מסדרים את זה?

    • 1 תגובה
    • 534 צפיות
  14. היי החלפתי לא מזמן דרייברים לכרטיס קול שלי לדרייברים של RealTek (מקודם היה Nvidia, הם פשוט עשו בעיות). היום נכנסתי לקיובייס, לוחץ על Play, ולא שומע כלום! הכל בלוח בקרה כבר מוגדר נכון. הנה תמונה של רשימת האפשרויות שלי בכרטיסי קול: http://i15.photobucket.com/albums/a387/GbeTech/Other/Cubase.jpg לכולם יש את ה Multimedia ואת ה Full Duplex, ה Juli@ זה סתם כ. קול שזמנית לא בשימוש לי. אתם רואים, אין RealTek! מה עושים? אני משתמש בדרייברים העדכניים ביותר לכרטיס. תודה.

    • 1 תגובה
    • 947 צפיות
  15. היום מצאתי תוכנת תלת מימד מאוד מעניינת. מה שמעניין בה, זה שאפשר ליבא לויצא מודלים ל/ממשחקים כמו NFS:MW GTA:SA ועוד אחדים... (וכמובן ליבא וליצא מודלים למקס). אתר הבית של התוכנה. התוכנה שוקלת רק כ-2 מגה בייט. אני לא מצליח לעשות בה כלום, אולי לכם יצא משהו ;D כבר הרבה זמן מעניין אותי ללמוד עריכה תלת מימדית, אבל הבעיה היא שמאוד קשה לי ללמוד את התוכנות. כל המדריכים הם רק באנגלית, ואני לא מבין אנגלית טוב. אולי יש איזשהו פורום טוב בעברית לתוכנות תלת מימד?

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by kobibo,

    הורדתי את הגירסה העדכנית והאחרונה של ה Firefox וכשאני גולש באתרים מסויימים ( ynet,lala,walla וכו' ) דף האינטרנט קופץ בצורה מטורפת ( מאין ריצוד כזה או כאילו נכנסתי לאתר מלא popups ) . אודה לעזרתכם. כמו כן אודה לגבי הסבר כיצד ניתן לפתוח כל אתר ב Tab נפרד בצורה אוטומטית.

    • 2 תגובות
    • 519 צפיות
  17. מישהו מוכן לומר לי מה התוכנה הזאת עושה? Tweak-XP Pro v4.0.3.MultiLanguage

    • 2 תגובות
    • 578 צפיות
  18. Started by ex_,

    תודה. עריכה: בלי לעשות mount

    • 8 תגובות
    • 757 צפיות
  19. מה משמעותו של קובץ הSWAP איך מוצאים אותו ואיך מעבירים אותו ממקום למקום אם צריך? תודה

    • 3 תגובות
    • 529 צפיות
  20. Started by adir121984,

    שלום, אני משתמש די חדש וראיתי שאפשר לבקש פה דריברים. האם אפשר לקבל בבקשה דרבירים הכי מעודכנים לATI.? ריידון 9550.. בתודה ויום נעים אדיר, 2יי 2יי

    • 2 תגובות
    • 584 צפיות
  21. Started by ronen_sig,

    לפני כמה זמן כשה ניסיתי להתקין 2 משחקים בסיום ההתקנה הופיעה לי הודעת שגיעה מהתוכנה " instalshiel" ובה הופיעה מספר השגיעה- 1628 מישהו יודע למה זה קורה???

    • 3 תגובות
    • 667 צפיות
  22. Started by dbx22,

    הורדתי מוזילה תאנדרבירד ויש לי אימייל בוואלה ובג'ימייל. איך אני מגדיר את התוכנה שאני יוכל להשתמש בה בחשבונות האימייל במקום להיכנס לאתרים עצמם?

    • 1 תגובה
    • 632 צפיות
  23. יכול להיות שבקומפליטד יופיע ערך גדול מבטרנספרד? במקרה זה זה 720/690. תודה.

    • 4 תגובות
    • 645 צפיות
  24. בעיקרון יש לי מצלמה דיגיטלית של סוני , ואני אוהב להכין כל מיני קליפים וכאלה , הבעיה זה שאני זקוק לאיזשהיא תוכנה למחשב לעבודה, אשמח לשמוע הצעות לתוכנה מסוימת תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  25. Started by xtract1,

    אני מחפש תוכנה או משהו בסגנון שיאגד בתוכו מגוון רחב של קודקים ושיהיה "קל" במשאבי מערכת עד כמה שניתן.. אני מכיר כבר את COLE2K.. יש הצעות אחרות?

    • 8 תגובות
    • 942 צפיות

דיונים חדשים בפורומים