עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by OmerNeu,

    שלום לכם, אני מחפש תוכנה פשוטה של שעון מעורר שאת הצלצול אפשר לבחור בקובץ MP3 (אפשרות של FLAC יהיה טוב) חפשתי בFilehippo ובSoftpedia ולא מצאתי משהו חינמי ובעל הורדות רבות (מדד לאמינות). אשמח להמלצה לתוכנה שתעשה את העבודה. לא מוזר שקשה למצוא תוכנה שעושה דבר מאוד פשוט?! תודה רבה, עומר

    • 3 תגובות
    • 712 צפיות
  2. יש לי פיירוול של McAfee. הוא אחלה אב כבר נמאס לי ממנו כי הוא אוכל CPU. יש לי הרבה התקפות על המחשב וזה מאט אותו בגלל שה CPU של הפיירוול כל הזמן נע בין 2-10 ואחרי שאני משתמש באימיול, ואז יש עדיין הרבה חיבורים שמנסים להתחבר למחשב שלי, הוא חוסם את כולם ואז ה CPU בכלל קופץ ל 20. ה ROUTER שלי לא עוזר בלסנן את ההתקפות ממש וכבר נמאס לי. אי אפשר לעושת כלום כי יש תקיעות קטנות כאלה של המחשב וזה מעצבן במיוחד כששומעים מוסיקה. לפעמים שאני כבר נמאס לי ואני כולה רוצה לשמוע קצת מוסיקה/לשחק אני פשוט מנתק את הכבל רשת מהמחשב וזה פותר הכל יש לכם המלצות?

    • 5 תגובות
    • 712 צפיות
  3. Started by e.s,

    ??

    • 1 תגובה
    • 712 צפיות
  4. Started by Blue Omega,

    מישהו אולי יודע אם יש אתר שממנו אפשר להוריד סקינים ל-DAP? ואם כן אז יכול לתת לי את הכתובת שלהם.

    • 2 תגובות
    • 712 צפיות
  5. Started by mystikal,

    שלום לכל חברי האתר אני רוצה לפרמט את המחשב שלי אבל יש לי רשימת קשר עם הרבה מאוד פרטים באוטלוק משהו יודע איך אפשר לגבות את הרשימה הזאת שאפשר יהיה להתמש בה אחרי הפרמוט וההתקנה החדשה? תודה

    • 2 תגובות
    • 712 צפיות
  6. אף על פי שהורדתי את אופן אופיס 3.3.0 (הגרסה הנוכחית) בעברית (האתר הבינלאומי הציע לי להוריד את התוכנה בעברית) לפני הרבה זמן, כבר אז נוכחתי לשים לב שה-Writer אמנם יכול לקרוא קבצי doc של וורד 2003 ו-docx של וורד 2007 ומעלה של מיקרוסופט אופיס, אך הוא לא מציג אותם נכון כמו וורד 2003 ומעלה, והוא איננו יכול לשמור אותם בפורמטים אלו אלא, רק ב-doc של וורד XP העתיק וגרסאות קודמות. כנ"ל לגבי ה-Calc (יכול לקרוא קבצי xls של אקסל 2003 וכן xslx של אקסל 2007 ומעלה אך מציג אותם לא נכון כמו אקסל 2003 ומעלה, ואיננו יכול לשמור אותם בפורמטים אלו, אלא רק ב-xls של אקסל XP העתיק וגרסאות קודמות). האם אני צריך לחכות עד שתצא גרסה חדשה של אופן אופיס שתומכת בפורמטים אלו בשביל להתחיל להשתמש בתוכנה כתחל…

    • 2 תגובות
    • 712 צפיות
  7. Started by 10 eliko,

    ערב טוב בהמשך לבעיה http://hwzone.co.il/community/index.php?action=post;topic=371125.0;num_replies=2 מה ניתן לעשות כדי לפתור את הבעיה תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 712 צפיות
  8. Started by waizman,

    אהלן יש לי בעיה, התחלתי להשתמש באדובי פריימיר על מנת ליצור סרט מאוסף תמונות סרטים וסאונד, ולמרות שזו תוכנה מסובכת איכשהו התחלתי להבין אותה. ואז פתאום בלי הודעה מוקדמת התוכנה החליטה לעשות לתמונות זום-אין ככה שהדרך היחידה לגרום להם להיות מוצגות כמו שצריך היא לשנות את ה SCALE מ 100 (כמו שצריך להיות) ל 37.5..... (מצ"ב תמונה). מה הולך פה ואיך אני מתקן את זה? יש איזה מדריך לשימוש בתוכנה בעברית? תודה, עומר [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 712 צפיות
  9. Started by avigordi26,

    שלום כולם! יש ברשותי חומר שצולם בפורמט FULL HD 1920*1080 במצלמת SONY על כרטיס זיכרון CAM EX מצלמת וידאו מיקצועית פרמט MP4. כמו כן יש ברשותי עוד חומר שצולם במצלמת וידאו של SONY אבל ביתית גם כאן החומר הוא FULL HD 1920*1080 הקבצים כאן בפורמט MTS. 1. אני מתכוון לערוך את החומר בפרימייר CS3 PRO . איזה פרוייקט עלי לבחור בפרימייר בכדי לעבוד על הסירטונים ולשמור על איכות HD? 2. כיצד אני מיצא את החומר שעבדתי עליו בפרימייר לDVD ? מהן ההגדרות שעלי לתת באדובי מדיה אינקודר? 3. הקבצים בפורמט MTS הפרימייר לא קורא אותן מהי תוכנת ההמרה הטובה ביותר בכדי להמיר אותן ולשמור על האיכות של HD ? ולאיזה פורמט עלי להמיר אותן. אנא בבקשה פירוט ברור זה נורא חשוב לי אני עושה את צעדי הראשונים בתח…

    • 0 תגובות
    • 712 צפיות
  10. איך אני מתקין קבצי BIN ב Alcohol 120% כמו שאני מתקין דרך Daemon Tools ?

    • 4 תגובות
    • 712 צפיות
  11. Started by pak82,

    יש לי אלבום שלם בקובץ mp3 אחד, אני מחפש תוכנה לפיצול הקובץ להרבה קבצים קטנים (לכל שיר קובץ משלו) מישהו מכיר תוכנה טובה? (ופשוטה)

    • 1 תגובה
    • 712 צפיות
  12. Started by nore0,

    בהפעלה של סרטוני QuickTime באתרים עולה לי האייקון הזה http://img19.imageshack.us/img19/5818/quicktimepk0.jpg

    • 0 תגובות
    • 712 צפיות
  13. Started by Aviv C,

    התקנתי לפני כמה זמן את הבטא השנייה של אינטרנט אקפלורר 7 ופשוט לא הצלחתי להסתדר איתה. יש בה המון תקלות ובעיות ועכשיו אני רוצה לחזור לאינטרנט אקספלורר 6. איך אני עושה את זה?

    • 0 תגובות
    • 712 צפיות
  14. להעביר את תיקיית הפרופיל יספיק או שצריך לגבות באיזשהי תוכנה את הפרופיל כדי שיהיה אפשר לשחזר את כל המועדפים/ססמאות/תוספים שיש לי עכשיו בXP?

    • 5 תגובות
    • 712 צפיות
  15. תעזרו לי בבקשה יש לי את המשחק של היטמן 3 שהורדתי מביטורנט ונכנסתי ותיקייה אחרי שהוריד את המשחק ויש שם מלא קבצים שאני לא יודע מה לעשות בהם או איך לפתוח אותם. תגידו לי מה זה הקבצים האלה ואיך אני פותח אותם בבקשה! תודה לכל העוזרים!

    • 1 תגובה
    • 712 צפיות
  16. Started by llnakash,

    אנשים שלום, כשאני מנסה לפתוח חלק מקבצי וורד או pdf הם מסרבים להפתח (למרות שהם בוודאות תקינים): שגיאת האקרובט: There Was an error opening this document. The file is damaged and could not pe repaired ניסיתי להסיר את כל התוכנה, ולהתקיןם את הגרסה החדשה, וזה לא עזר שגיאת וורד: קריאה מקובץ זה לא הצליחה. שחזר את חיבור הרשת או החלף את התקליטון ונסה שוב. כמובן שניסיתי לפתוח ע"י "פתח ותקן" וזה לא עזר. עשיתי סריקות לוירוסים עם קספרסקי והרצתי spybot,adaware והכל תקין. ייתכן שזה שאריות של פגיעה ממזמן של איזשהי תולעת?! בבקשה הצילו את המחשב שלי מפירמוט! תודה

    • 0 תגובות
    • 712 צפיות
  17. מאיפה אני יכול להוריד את הגירסה אחי חדשה של פירפוקס דחוף!!!

  18. Started by ydyehuda,

    שלום למומחים נעלמו לי כל השדות שיושבים על המסך כגון שכבות, צבע וכו-כיצד מחזירים אותם? תודה, יהודה

    • 3 תגובות
    • 712 צפיות
  19. Started by *BYZ*,

    ככה..... מחקתי ת'פיפא 11 כי רק ככה יכולתי להתקין את הדמו של פיפא 12 התקנתי קובץ REG שיסדר את זה, אבל הוא לא נתן להתקין ת'פיפא הישן לאחר שמחקתי את קובץ ההתקנה של הדמו, הבנתי שאני צריך אותו כדי למחוק את המשחק עצמו איך אני מוחק את הדמו מה"הוספה/הסרה"???

    • 0 תגובות
    • 712 צפיות
  20. Started by compman112,

    מה יותר כדאי מומלץ מכל הבחינות... תודה

    • 7 תגובות
    • 712 צפיות
  21. Started by SUBX2,

    יש לי צורב של PHILIPS 48X16X48 דגם PCRW4816K איפה אני יכול להוריד את התוכנה? שתזהה את הצורב שלי יש לי את הקוד או שיש איזה תוספת אז איפה אפשר להוריד תודה לכל העוזר

    • 2 תגובות
    • 712 צפיות
  22. Started by xtract1,

    כל פעם שאני בא לשלוח מייל עולה לי החלון הבא (בתמונה המצורפת) בדר"כ אני לוחץ על הכפתור האמצעי והיום גיליתי שזה מגיע בצורת סימני שאלה. גם אם אני צריך ללחוץ באופן קבוע על הלחצן השמאלי זה לא ממש מנחם כי אין לי כוח לזה. אין אפשרות לסדר את העניין אוטומטית ככה שזה לא יגיע בצורת סימני שאלה מוזרים? נ.ב. חדש בתוכנה,אז להסביר לאט ובזהירות. עריכה: שכחתי להעלות את המונה בכלל..הועלתה עכשיו.. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 712 צפיות
  23. Started by chenrp,

    אני משתמש עם AD AWARE SE. האם כדאי לעבור ל Windows Defender ? האם היא טובה יותר? יש למישהו נסיון איתה? מה אתם אומרים?

    • 2 תגובות
    • 712 צפיות
  24. Started by Little SAVAGE,

    שלום, מחפש תוכנה חינמית אשר ממירה קובץ מפורמט ape לפורמט mp3. אשמח להמלצות. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 712 צפיות
  25. אני לוחץ מקש ימני video ואז desktop mode.. וזה לא משנה כלום.. גם אם אני לוחץ על D זה לא משתנה.. למישהו יש רעיון איך אפשר לפתור את זה?

    • 0 תגובות
    • 712 צפיות

דיונים חדשים בפורומים