עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Rayman_1,

    בבקשה זה ממש דחוף לי...!!!

    • 0 תגובות
    • 713 צפיות
  2. Started by iz,

    התקנתי 3 גרסאות שונות של אימיול בויסטה ובכולם יש הודעת שגיאה שאני מפעיל את התוכנה ואחת הגרסאות היא אותה גרסה בדיוק שהייתה לי על ה - XP אחרי ההודעות שגיאה האימיול עולה והחיפוש גם עובד , אבל שאני לוחץ להוריד זה לא עובר לטאב של "העברות" רשמתי את ההודעה בפורום הזה ולא בפורום תוכנות כי לדעתי זה משהו שקשור לויסטה תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 713 צפיות
  3. כל פעם שאני מתחבר לאתר בסגנון של הנ"ל אני צריך להכניס סיסמא ושם משתמש כל פעם מחדש. זה קורה כמובן כל פעם שאני מנתק את האינטרנט ואני מחזיר,ואני מניח שזה קורה בגלל שה-IP שלי משתנה (יש לי ראוטר) אם כך הדבר,למה באתרים אחרים זה לא משתנה? כמו SuperTorrents או דומיו?

    • 4 תגובות
    • 713 צפיות
  4. היי, הבעיה בכותרת. קבצים שהורדו דרך הכרום לא ניתנים לפתיחה (קבצי EXE). דרך האקספלורר, אין בעיה. אשמח לעזרה, תודה.

    • 0 תגובות
    • 713 צפיות
  5. Started by -LosNir-,

    אוקיי הפעם הכנתי תוכנת מסרים פשוטה הורדה: www.shellrock.info/shellim/ShellIM.exe תמונה: בניתי בשעה אחת ואני לומד C# סה"כ שבוע אז תגובות בונות

    • 6 תגובות
    • 713 צפיות
  6. שלום... יש לי כרטיס טלויזיה ואני מריץ אותו דרך תוכנה שניקראת DScaler שמתי לב שהתוכנה איך שהוא כבדה לפעמים ושאני ממעזר אותה בישביל פעולות אחרות במחשב לוקח לה כמה שניות וכמה קליקים בישביל שזה יחזור לתצוגה.... ואז זה מראה לי שגיא בפנים אני צריך ללוחץ איזה 4 פעמים enter העם יש תוכנה טובה שהיא יותר קלה שאתם יכולם להמליץ?... הכרטיס הוא כרטיס ישן של avermedia

    • 1 תגובה
    • 713 צפיות
  7. Started by Yellow,

    שלום לכל הפורום,אני זקוק להמצלה לפיירול אמין,טוב וחזק אבל שלא יאט את המערכת.שהממשק שלו יהיה נוח ושיהיה חינמי ושיפעל טוב עם אנטי-וירוס Kaspersky,למי שמביא המלצה שיביא תמונות מהתוכנה כי הממשק חשוב ולינק להורדה,תודה

  8. יש לי אתר בגיאוסיטיז, והתוכנות שניסיתי רק מאפשרות להעלות תמונות בFTP, ואין לי אפשרות כזו באתר חינם.. מה שקורה זה, שאני יוצר את האלבום ואז צריך לעבור על קבצי הHTML ולשנות מיקומים ידנית.. סתם עבודה מפרכת. למישהו יש רעיון לקצר או לוותר על התהליך? איזושהי תוכנה שמאפשרת מראש את ההגדרה הזו, ולפיה את כל ההפניות הדרושות? תודה!

    • 0 תגובות
    • 713 צפיות
  9. Started by aviaderi,

    לא ידעתי אם לשים פה או בתוכנה, פה נאה לי הפורום המתאים. ראיתי שיש במסנגר אפשרות לשלוח הודעות טקסט (לחצן ימני על אחד השמות-> שלח אחר-> שלח הודעה לנייד), אבל אצלי האפשרות הזאת אפורה (חסומה). הכנסתי את המספר שלי לפרופיל כדי שחברה שלי תוכל לשלוח לי הודעות, אבל גם אצלה האפשרות חסומה. כשלחצתי על הכפתור הגדרת ניידות (או משהו כזה) הוא שלח אותי לאתר של MSN MOBILE ושם לא הבנתי מה צריך לעשות. אודה לכם אם תוכלו לעזור לי ולהגידלי איך בכל זאת להפעיל את האפשרות הזאת (אם בכלל אפשר). אביעד.

    • 0 תגובות
    • 713 צפיות
  10. Started by Liran -,

    שלום לכם, אממ .. כשאני מנסה להפעיל סרט, אני מקבל את ההודעה הבאה : כלומר חסר לי Codec כלשהו, כדי למצוא את הקובץ החסר השתמשתי בתוכנה GSpot Codec Information וקיבלתי את הדו"ח הבא : כמו שאתם רואים בצד ימין, הוא מזהה כי חסר Codec של Audio, כשלחצתי על מידע נוסף על ה - Codec החסר קיבלתי את הפירוט הבא : ה - Codec החסר נקרא Ogg Vorbis :-\ אני משתמש כרגע ב - K-Lite Codec Pack Full 2.27, חיפשתי בגוגל את ה - Codec הנ"ל ולא מצאתי ממש. למישהו יש את הקובץ הנ"ל ?! פתרון לבעיה ...? מכיר נגן שיוכל לתמוך בקובץ הזה ? מכיר חבילת מקודדים שתומכת בקובץ הזה ? אגב, ניסיתי להפעיל את הסרט בנגנים שונים כמו; Windows MediaPlayer 9, Mv2Player, Blaze MediaPlayer ... וגם בהם הסר…

    • 6 תגובות
    • 713 צפיות
  11. מסיבה כלשהיא אני לא יחול להתקין NERO אז אני שואל: איזו תוכנה אדיפה לי להתקין מכל האחרות? יש לי PLEXTOR 24X10X40 (אני לא חושב שזה משנה). אז אני אבחר בתוכנה שתיבחרו אתם, במקרה וזה NERO אני הולך אל מקום שני

    • 4 תגובות
    • 713 צפיות
  12. Started by Bose,

    אוף כבר נמאס לי :-\ כל פעם שאני מפעיל את הווינאמפ הוא נכבה לי. הורדתי את הגרסה האחרונה, הפעלתי את המחשב מחדש ועדיין הבעיה קיימת. מישהו יודע מה לעשות? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 713 צפיות
  13. שלום, מישהו יודע איך מוחקים גיבוי של קבצים מתוכנת Samsung Recovery Solution 5? חיפשתי בתוכנה ולא מצאתי... תודה!

    • 0 תגובות
    • 713 צפיות
  14. שלום, אני מעוניין ליצור קובץ איקון חדש שיהיה עם הסמל של החברה שאני עובד בה. מישהו מכיר? בנוסף, מישהו יודע האם אפשר לשנות לקובץ וורד יחיד את האיקון (מבלי לשנות לכל מסמכי הוורד את האיקון)? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 713 צפיות
  15. Started by gimi10,

    שלום לכולם ערכתי סרט ביתי.. ובכוונתי לצרוב אותו על DVD האם יש משהו שיודע איך ניתן לחלק אותו לחלקים כך שה DVD הביתי יכיר אותו וניתן יהיה לעבור בן קטעים.. תודה על הסיוע

    • 1 תגובה
    • 713 צפיות
  16. Started by cyberX,

    פתאום הוא פועל לי נורא לאט בנוסף כל ה-BOOKMARKS שלי נעלמו :-\ :'( עזרה בבקשה ! איך אני מחזיר את כל ה-BOOKMARKS ??

    • 5 תגובות
    • 713 צפיות
  17. אורח The_Exorcist
    Started by אורח The_Exorcist,

    יכול להיות שהתוכנה הזאת עוד לא יודעת מה זה DUAL DDR? אני מקבל בה תוצאות מוזרות ולא נראה לי שהיא יודעת מה זה DUALL DDR...

    • 0 תגובות
    • 713 צפיות
  18. יש לי את גירסה 8 של האנטי וירוס של avg אולם משום מה הוא לא רוצה לעשות update הוא כותב "invalid update control ctf file", חיפוש בגוגל הביא אותי לאתר הבא: http://www.winhelponline.com/blog/error-invalid-update-control-ctf-file-when-updating-avg-anti-virus-80/ הפתרון הראשון לא פתר את הבעיה בפתרון השני אני לא מוצא את התקייה המיוחסת כל פעם שאני מנסה להיכנס לכונן C דרך במחשב שלי הוא צועק לי (ולא נותן לי להיכנס) שיש לי סוס טרויאני בC\windows\system32\winxp.exe אולם אני לא מצליח למצוא את הקובץ הזה ולמחוק אותו ידנית דרך explorer. האנטי וירוס מציע לעשות heal או move to vault אבל אף אופציה לא פותרת את הבעיה מישהו יכול לעזור לי או שהפתרון היחידי הוא פירמוט :'(

    • 2 תגובות
    • 713 צפיות
  19. Started by bbbbbb,

    מחפש תוכנת איחוי שמאחה רק תיקיות או קבצים ראיתי את DISKEEPER אבל שם הוא נותן אופציה רק מה לא לאחות וזה מסבך ת'עסק חוץ מזה שהיא מסורבלת ממשק הכי נוח אם היה תוכנה שבמקש עכבר ימני על תיקיה היא תאחה אותה יש המלצות נוספות לתוכנות כאלו. איכותיות?

    • 1 תגובה
    • 713 צפיות
  20. Started by tomer87,

    לאחר חיפושים רבים במערכת הפורומים אני נאלץ לשאול.. לאחרונה שידרגתי את חבילת האינטרנט מ-750K ל-2.5 מגה...איך אני יכול להגדיר את ההגדרות האופטימליות של האימיול?

    • 3 תגובות
    • 713 צפיות
  21. Started by intel suck,

    שלום התחלתי להתעסק מעט עם בניית אתרים ויש לי עיצוב איך אני מתקין אותו אני משתמש ב-NOTEPED אז איך אני הופך את העיצוב לקוד HTML ושם אותו ב-NOTEPED ואיך אני יכול לשנות את הטקסט שבעיצוב? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 713 צפיות
  22. Started by 11moshiko11,

    שלום לכולם! יש לי כרטיס טלויזיה של PCIוPinnacle Systems ויש בו גם מקלט+ שלט. יש אפשרות לתכנת את השלט שיבצע גם פעולות שונות מחוץ לתוכנה של הכרטיס, כמו לשמשל שתשלוט על MV2PLAYER (עוצמת שמיעה, השהייה, קדימה, אחורה וכו'). תודה ושבוע טוב, מושיקו

    • 0 תגובות
    • 713 צפיות
  23. Started by liiight,

    כל פעם שאני עושה ריסט, ההגדרות חוזרות לי לDEFAULT. מדובר בגרסה 5.09. יש עצות?

    • 4 תגובות
    • 713 צפיות
  24. אני חושב שמה שאני הולך לבקש קצת מסובך אבל בטוח שיש פתרון לזה , יש לי 6 מקומות בהם מותקן מצלמות במעגל סגור עם חיבור איטנטרנט וגישה מרחוק לכל אחד מהמערכות דרך LOGMEIN או טים ווייור . אני רוצה לשים מחשב אחד בתוך חדר בקרה שיוכל להציג לי את כל התמונות מכל המחשבים וברגע שאחד מהמחשבים יש בו אזהרה ( קול או משהו שמגדירים ב DVR ) יציג אותו על המסך כאילו שיש תרחיש או משהו כזה . אחרת אצטרך לשים 6 מחשבים שכל אחד יהיה מחובר לכל אחת מהמערכות ובנוסף מישהו עם 12 עיניים . אם הבהרתי את עצמי טוב מקווה שמישהו יעזור אם לא אני אנסה להסביר יותר.

    • 0 תגובות
    • 713 צפיות
  25. Started by IME3,

    כבר תקופה ארוכה שסרטוני פלאש לא משנה מאיזה אתר יתקעו בנקודה מסויימת רנדומלית אפילו עם כל הוידאו נטען הוא יתקע באיזו נקודה ואפילו אם אני יפתח את אותו הסרטון בדפדפן אחר הוא גם יתקע ואפילו באותה נקודה התקנתי מחדש נגני פלאש כבר כמה פעמים זה לא עזר זה קורה במיוחד באתר http://www.gametrailers.com שאני מנסה להסתכל על קבצים שהוא מעט גדולים מהרגיל קורה יותר בגרסאות HD

    • 0 תגובות
    • 713 צפיות

דיונים חדשים בפורומים